Niva Offroad mods
Niva Offroad mods
panin pildid mujale link on siin http://www.hansaconsult.ee/tugevdus
mingi ettekujutuse saab. Samamoodi nagu tagumine ristvarras on tehtud on ka pikkivardad. Mina enda autol ülemist vinklit ei keevitanud. Siiani on kestnud.
Kui plaanis autot tõsta tuleks vastavalt oxecot-i soovitusele tagumine ristivarras teha regullitavaks (ise panen keskele miski traktori regullimis varda).
Karbi kaitseks katsun keevitada hoopis nelikanttoru millest oelsk hea hi-liftiga tõsta toru jääks ca 5cm eemale autost ja kaitseks ka kivide eest.
mingi ettekujutuse saab. Samamoodi nagu tagumine ristvarras on tehtud on ka pikkivardad. Mina enda autol ülemist vinklit ei keevitanud. Siiani on kestnud.
Kui plaanis autot tõsta tuleks vastavalt oxecot-i soovitusele tagumine ristivarras teha regullitavaks (ise panen keskele miski traktori regullimis varda).
Karbi kaitseks katsun keevitada hoopis nelikanttoru millest oelsk hea hi-liftiga tõsta toru jääks ca 5cm eemale autost ja kaitseks ka kivide eest.
Kas varda sein on nii paks et annab treida? Kui sild kivi pealt alla kukub on järgmine kes kolaka saab põikivarras. Omal pole seda veel juhtunud aga olen kuulnud et nii juhtub vahest.Algselt postitas: oxecot
Erilist mõtet panhard varda (ehk siis põikivarda või mis selle nimi eesti keeles olla võib) tugevdamises ei näe. Pikendamisel trei ühte otsa sobiv mutter, teise otsa polt. Reguleerid varda parajaks, topid alla ja vead kontramutriga ühenduse kinni. Varda sisediameeter oli mälu järgi 24 mm.
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Loll jutt suhu tagasi! See tagumine varras on sama peheme nagu reaktiivvardad. Minul on juba kolmas küljes ja ka see tugevdusega varras on ka juba kivi vastu kergelt kõveraks sõidetud. Nüüd kavatsen ka lühiksed rektiivvardad ära tugevdada, sest viimasel võistlusel lõhuti ühe niva all need ka ära.Algselt postitas: oxecot
Erilist mõtet panhard varda (ehk siis põikivarda või mis selle nimi eesti keeles olla võib) tugevdamises ei näe.
Murduad nad keregelt:
Seega parem tee paksu seinaga torust või endle see uus regullitav varras.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Kui vettpidavad on Niva sillad? Kas tuulutuse toomine voolikutega kõrgemale annab effekti?
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Vaid võistlusautodele, mida pidevalt uputatakse ja seega tihedalt õlivahetust vajavad ikka odvad vene õlid sisse, aga sul seal vist eriti valikuvõimlust poleAlgselt postitas: aadu
Tuleb jah õhutus kõrgemale tuua. Peale suvesõitu vahetasin jälle kõik õlid ära. Pisar tuleb silma. Nii head õlid olid, et joo või ise:lol
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Äkki peaks siin tegema väikese kokkuvõtta tegevustest, et Nivast suhtelislet tagasihoidlike vahenditega päris maastikuloom teha.
Teekisn teie kaabvail korrlikunimekirja paneks selle hiljem eraldi kinnise teemana välja.
Siinkohal meenus:
*Rehvid (korralikud MT rehvid)
*Tagasilla kinnituste tugevdamine (reaktiivvarrastele tugevduste keevitamine)
*Küljekarpide kaitsmine küljetoru või peale keevitatud kantrauaga
*Snorkel
*Jagaja ja elektrisüsteemi veekindlamaks muutmine
*Kaitsreudade kerele lähemale toomine (kui pigaldada vints, siis ees pole mõtet)
*Kõrgemad vedrupuksid ja koos sellega tagumise pika varda pikemks tegemine
*Sõidumugavust ja turvalisust tõstvad esiistmed
Ei hakka märkima värskeid (originaal) vedrusid ja amorte.
Unustasin ma midagi lisada ?
Teekisn teie kaabvail korrlikunimekirja paneks selle hiljem eraldi kinnise teemana välja.
Siinkohal meenus:
*Rehvid (korralikud MT rehvid)
*Tagasilla kinnituste tugevdamine (reaktiivvarrastele tugevduste keevitamine)
*Küljekarpide kaitsmine küljetoru või peale keevitatud kantrauaga
*Snorkel
*Jagaja ja elektrisüsteemi veekindlamaks muutmine
*Kaitsreudade kerele lähemale toomine (kui pigaldada vints, siis ees pole mõtet)
*Kõrgemad vedrupuksid ja koos sellega tagumise pika varda pikemks tegemine
*Sõidumugavust ja turvalisust tõstvad esiistmed
Ei hakka märkima värskeid (originaal) vedrusid ja amorte.
Unustasin ma midagi lisada ?
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
See oli niisama öeldud, et jutus ka veidike emotsiooni oleks:)Algselt postitas: LandyVaid võistlusautodele, mida pidevalt uputatakse ja seega tihedalt õlivahetust vajavad ikka odvad vene õlid sisse, aga sul seal vist eriti valikuvõimlust poleAlgselt postitas: aadu
Tuleb jah õhutus kõrgemale tuua. Peale suvesõitu vahetasin jälle kõik õlid ära. Pisar tuleb silma. Nii head õlid olid, et joo või ise:lol
Kuigi jah, vene õlid on meil tõesti defitsiit:lol
Ok, nüüd siis natuke tehnikast:
Unustada ei maksaks ka vahekasti (värskelt meeles), et ta seal ei vänderdaks:
või
Teine variant on asjalikum, kuid ise valin esimese + korralik põhjakaitse.
Esisilla reduktor on ka üsna õnnetu oma kolme kinnituspunktiga.
Venelased pakuvad sellist lahendust:
Ei oska veel seisukohta võtta, kas on ikka mõtet sellistel rasketel kronsadel.
Pildid on võetud aadressidelt:
http://membres.lycos.fr/adherence4x4/me ... /index.htm
http://www.niva.tv/reduktor_NIVA.htm
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Rehvidest:
http://www.insaturbo.com/e_neumaticos_terreno.html#
Tuleb välja, et Insa Turbo maastikurehve müükase ka Eestis:
Sahara
ja Dakar
saadaval ka Nivale sobivas suuruses.
Näiteks paljudele tuttav ja suurema probleemita alla mahtuv 205/80x16.
Eaialgu tundub, et hindki soodne. Kusagil nägin lausa 950.-/tk
http://www.insaturbo.com/e_neumaticos_terreno.html#
Tuleb välja, et Insa Turbo maastikurehve müükase ka Eestis:
Sahara
ja Dakar
saadaval ka Nivale sobivas suuruses.
Näiteks paljudele tuttav ja suurema probleemita alla mahtuv 205/80x16.
Eaialgu tundub, et hindki soodne. Kusagil nägin lausa 950.-/tk
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
-
mmiq
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 122
- Liitunud: 08 Dets 2002 19:24
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: 2106&2121
seuke küsimus teadjamatele. eriti landyle, kui vähe suurtemate kogemustega offroaderile. kumb oleks läbivuse jms. seisukohalt parem. kas 16" kitsas või 15" laiem kumm. mudeliks võtame sellesama insa turbo dakar rehvi.
ise mõtlesin, et lai peaks nagu parem olema, kuna hõõrdepind on suurem ja seetõttu ei vaju nii lihtsalt ka sisse. samas 16" papuga kasvab ka kliirens pisut.
ise mõtlesin, et lai peaks nagu parem olema, kuna hõõrdepind on suurem ja seetõttu ei vaju nii lihtsalt ka sisse. samas 16" papuga kasvab ka kliirens pisut.
Nivale saab hea hinnaga kumme siit toovad ise tallinnasse ära ka
http://www.rehvikeskus.ee/
http://www.rehvikeskus.ee/
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Kõik sõltub sellest milleks ja millisel autole panna soovid.Algselt postitas: miq
seuke küsimus teadjamatele. eriti landyle, kui vähe suurtemate kogemustega offroaderile. kumb oleks läbivuse jms. seisukohalt parem. kas 16" kitsas või 15" laiem kumm. mudeliks võtame sellesama insa turbo dakar rehvi.
ise mõtlesin, et lai peaks nagu parem olema, kuna hõõrdepind on suurem ja seetõttu ei vaju nii lihtsalt ka sisse. samas 16" papuga kasvab ka kliirens pisut.
Kui Nivale, siis väga laia rehvi ei kannata panna, sest ei mahu koopas liikuma. Originaalveljele üle 225 ei paneks.
Samas, miks ei võiks ka 16" laiem rehv olla?
Aga muudel autodel, kus koobas suurem on loomulikult laiem rehv parem, sest erisurve maapinnle väiksem ja läbivajumise oht samuti. Samuti pead arvestama, et mida liem rehv , seda suurem kütuse kulu. Maastikul ei suurene kütusekulu mitte protsentides, vaid kordades.
Talvel jällegi eelitatum võimlikult kitsas ja kõrge progiiliga rehv, millega he läbi lume "saagida".
See, kas kasutada 15" või 16" rehvi ja velge on pigem maiste küsimus. Isiklikult eelistan 16" .
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Ei hakanud eraldi teemat tegema, seepärast panen siia alla.
Tuli postkasti Koduekstra reklaamleht, kus muuhulgas ka kokkuäiva sapööri/matkalabida Hinnaks void 59.- . tegu ühe iagvesti mõnusa asjaga, mis masinas palju ruumi ei võta ja kas siis eraldi või koos suure labidaga abiks kaasas kanda. Samas ka kirevid, saage ja mutrivõtmeid hea hinnaga.
Tuli postkasti Koduekstra reklaamleht, kus muuhulgas ka kokkuäiva sapööri/matkalabida Hinnaks void 59.- . tegu ühe iagvesti mõnusa asjaga, mis masinas palju ruumi ei võta ja kas siis eraldi või koos suure labidaga abiks kaasas kanda. Samas ka kirevid, saage ja mutrivõtmeid hea hinnaga.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
31x10,5x15 insa turboAlgselt postitas: miq
seuke küsimus teadjamatele. eriti landyle, kui vähe suurtemate kogemustega offroaderile. kumb oleks läbivuse jms. seisukohalt parem. kas 16" kitsas või 15" laiem kumm. mudeliks võtame sellesama insa turbo dakar rehvi.
ise mõtlesin, et lai peaks nagu parem olema, kuna hõõrdepind on suurem ja seetõttu ei vaju nii lihtsalt ka sisse. samas 16" papuga kasvab ka kliirens pisut.