snorkli otstarve
snorkli otstarve
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Talvel tasub snorkel üldse lahti ühendada, sest ta kisub välast poolt autot külma õhku sisse, mis üldse hea pole.Algselt postitas: Robin
Kanalisatsiooni torud muutuvad talvel hapraks (aga võib ikka teha )
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
[/quote]
Talvel tasub snorkel üldse lahti ühendada, sest ta kisub välast poolt autot külma õhku sisse, mis üldse hea pole. [/quote]
seda kindlasti, sest talvel võib vabalt tuisuga torust ka lund sisse imeda mis soojas veeks muutub
minu jaoks jääb endiselt küsimusek, kas reaalselt ladal snorklit nii väga vaja on ehk kas keegi on ladaga sõitnud küünlad, jagaja ja geneakas vee all???
Talvel tasub snorkel üldse lahti ühendada, sest ta kisub välast poolt autot külma õhku sisse, mis üldse hea pole. [/quote]
seda kindlasti, sest talvel võib vabalt tuisuga torust ka lund sisse imeda mis soojas veeks muutub
minu jaoks jääb endiselt küsimusek, kas reaalselt ladal snorklit nii väga vaja on ehk kas keegi on ladaga sõitnud küünlad, jagaja ja geneakas vee all???
Kuidas võtta külma õhku mahu silindrisse juu rohkem ja seal ta paisub siis peaks mootori töö efektiivsus hoopis tõusma juu ? Ja väheke vett mis lume sulamisest tekkib ei tee ka midagi halba sest kui on autol õli rõngad kinni valatakse just vett töötavale mootorile õhupuhastisse !?Algselt postitas: LandyTalvel tasub snorkel üldse lahti ühendada, sest ta kisub väljast poolt autot külma õhku sisse, mis üldse hea pole.Algselt postitas: Robin
Kanalisatsiooni torud muutuvad talvel hapraks (aga võib ikka teha )
kanalisatsiooni torudest snorkel http://www.nivaoffroadteam.com/?page=mo ... kel_gregor või siis korralik http://www.nivaoffroadteam.com/?page=mods/Snorkel
Esimen snorkel on reaalsem aga viimane ? kuhu sa sellise peldiku tuulutusega lähed , esimeses väiksemas võsas on see läind ja siis on toreAlgselt postitas: jhon
kanalisatsiooni torudest snorkel http://www.nivaoffroadteam.com/?page=mo ... kel_gregor või siis korralik http://www.nivaoffroadteam.com/?page=mods/Snorkel
Genekat sa vee all tööle ei saagi ja ega pole vaja ka sest ega pole mõttes juu allveelaeva ehitada . Aga jagaja paned kummi kinda sisse ja igast sõrmest tood välja juhtmed ning veel õhutuse õhupuhastisse sest muidu tekkib kondents .Algselt postitas: MarcuEi hakka eraldi teemat tegema aga äkki jagad ka teistele mõned kasulikud nipid kuidas genekas vee all töötaks ning kuidas kaitsed jagajat ja küünlajuhtmeid. Ise panin jagaja silikoniga kinni aga juhtmed said ikka märjaks (juhtmed võiks muidugi kuhugi voolikutesse panna.Algselt postitas: Robin
ikka
[/quote] Genekat sa vee all tööle ei saagi ja ega pole vaja ka sest ega pole mõttes juu allveelaeva ehitada . Aga jagaja paned kummi kinda sisse ja igast sõrmest tood välja juhtmed ning veel õhutuse õhupuhastisse sest muidu tekkib kondents . [/quote]
see õhutusega kummikinda variant on päris huvitav, sest taavliselt tekkiski jama just selle kondentsiga.
Kas küünlajuhtmed kui on märjad ei peksa üle, või oled need kuidagi nii ära sättinud, et ei puutu üksteisega kokku?
see õhutusega kummikinda variant on päris huvitav, sest taavliselt tekkiski jama just selle kondentsiga.
Kas küünlajuhtmed kui on märjad ei peksa üle, või oled need kuidagi nii ära sättinud, et ei puutu üksteisega kokku?
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Õnneks on tänapäeval ka vett külgavid aerosoole küünlajuhtmetele pritsimiseks olemas. Olen kuulnud, et venemaal suutsid meie mehed korra oma poolpõlenud elektrisüteemiga soost välja tull just tänu sellisele aerosoolile.Algselt postitas: Robin
Olid uued ja korralikud juhtmed .Käisin poes ja seal soovitas mingid silikoon juhtmed panna , Läksid maksma 2 sotti vist .
Oluline on ka lülitava elektriventika panek, sest peamiselt peksab vett kapoti all laiali just ventikas.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Kuidas võtta külma õhku mahu silindrisse juu rohkem ja seal ta paisub siis peaks mootori töö efektiivsus hoopis tõusma juu ?[/quote]Algselt postitas: Robin
Aadu, kui elukutseleine autolukksepp, teadis rääkida, et see külm õhk üldsegi kasuks ei tule.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Näh, Landy, provokaator, pidin jälle ära regama.
Loodan, et seekord välja ei visata(panin ka sünna profiili).
Ei mäleta, millest seekord juttu oli, kuid ilmselt oled suts valesti aru saanud.
Arvatavasti oli juttu sellest, et kuidas snorklit paigaldada nii, et talvel sooja õhku saada. Tegelikult on jahedam õhk parem, kuid mitte külm ja niiske õhk.
Lada ise ka nii ehitatud: suvel võtab õhku eestpoolt mootorit ja talvel kollektori pealt.
Loodan, et seekord välja ei visata(panin ka sünna profiili).
Ei mäleta, millest seekord juttu oli, kuid ilmselt oled suts valesti aru saanud.
Arvatavasti oli juttu sellest, et kuidas snorklit paigaldada nii, et talvel sooja õhku saada. Tegelikult on jahedam õhk parem, kuid mitte külm ja niiske õhk.
Lada ise ka nii ehitatud: suvel võtab õhku eestpoolt mootorit ja talvel kollektori pealt.
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Tere tulemast tagasi! Kõigi moderaatorite nimel südamlikud vabandused, et sind ära kustutati. Tegu oli ühe kodaniku üliagarusega ja nii said mitmed aktiivsed ja asjalikud inimesed teenimatult kinga.Algselt postitas: aadu
Näh, Landy, provokaator, pidin jälle ära regama.
Loodan, et seekord välja ei visata(panin ka sünna profiili).
Mind lausa delegeeriti sind tagasi kutsuma siinsesse kommuuni!
Võimalik, et tõesti mingi osa infot lendas kõrvust mööda. Aga selleks ongi elukutselised asjatundjad, et amatööridest võhikuid prandada.Ei mäleta, millest seekord juttu oli, kuid ilmselt oled suts valesti aru saanud.
Arvatavasti oli juttu sellest, et kuidas snorklit paigaldada nii, et talvel sooja õhku saada. Tegelikult on jahedam õhk parem, kuid mitte külm ja niiske õhk.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Täpselt nii. Ladadel on see häda, et kui talvel võtab õhku mitte kollektori pealt kipub just kergete miinuskraadidega karpa jäässe minema seepärast ongi talvel õhuvõtt kollektorilt. Kangemate külmakraadidega see probleem kaob. ilmselt tegemist suure õhuniiskusega, mis jäätub.Tegelikult on jahedam õhk parem, kuid mitte külm ja niiske õhk.
Lada ise ka nii ehitatud: suvel võtab õhku eestpoolt mootorit ja talvel kollektori pealt.
Siinkohal oleks kasu Robini metall snorklist mille võiks talvel mingi vahetükiga kollektori kohalt läbi juhtida