snorkli otstarve

snorkli otstarve

Kõik 4x4 seonduv
r
robin
Suletud kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas robin »

Ah jaa Metallist snorkel annab juurde max ca 2 kg aga plastist 1kg . Kas tasub selle pärast `põdeda `:lol niva peaks ära vedama küll .
m
marcu
Suletud kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas marcu »

seda küll aga kui plastmassist on sama hea siis ple mõtet ju hakata metallist väänama, keevitama jne.
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Algselt postitas: Robin
Kanalisatsiooni torud muutuvad talvel hapraks (aga võib ikka teha )
Talvel tasub snorkel üldse lahti ühendada, sest ta kisub välast poolt autot külma õhku sisse, mis üldse hea pole.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
r
robin
Suletud kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas robin »

Vaata kuidas tahad aga kõigil paistab õigus olevat ;)
m
marcu
Suletud kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas marcu »

[/quote]
Talvel tasub snorkel üldse lahti ühendada, sest ta kisub välast poolt autot külma õhku sisse, mis üldse hea pole. [/quote]

seda kindlasti, sest talvel võib vabalt tuisuga torust ka lund sisse imeda mis soojas veeks muutub

minu jaoks jääb endiselt küsimusek, kas reaalselt ladal snorklit nii väga vaja on ehk kas keegi on ladaga sõitnud küünlad, jagaja ja geneakas vee all???
r
robin
Suletud kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas robin »

Algselt postitas: Landy
Algselt postitas: Robin
Kanalisatsiooni torud muutuvad talvel hapraks (aga võib ikka teha )
Talvel tasub snorkel üldse lahti ühendada, sest ta kisub väljast poolt autot külma õhku sisse, mis üldse hea pole.
Kuidas võtta külma õhku mahu silindrisse juu rohkem ja seal ta paisub siis peaks mootori töö efektiivsus hoopis tõusma juu ? Ja väheke vett mis lume sulamisest tekkib ei tee ka midagi halba sest kui on autol õli rõngad kinni valatakse just vett töötavale mootorile õhupuhastisse !?
m
marcu
Suletud kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas marcu »

Algselt postitas: Robin
ikka
Ei hakka eraldi teemat tegema aga äkki jagad ka teistele mõned kasulikud nipid kuidas genekas vee all töötaks ning kuidas kaitsed jagajat ja küünlajuhtmeid. Ise panin jagaja silikoniga kinni aga juhtmed said ikka märjaks (juhtmed võiks muidugi kuhugi voolikutesse panna.
j
jhon
Suletud kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas jhon »

r
robin
Suletud kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas robin »

Algselt postitas: jhon
kanalisatsiooni torudest snorkel http://www.nivaoffroadteam.com/?page=mo ... kel_gregor või siis korralik http://www.nivaoffroadteam.com/?page=mods/Snorkel :)
Esimen snorkel on reaalsem aga viimane ? kuhu sa sellise peldiku tuulutusega lähed , esimeses väiksemas võsas on see läind ja siis on tore ;)
r
robin
Suletud kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas robin »

Algselt postitas: Marcu
Algselt postitas: Robin
ikka
Ei hakka eraldi teemat tegema aga äkki jagad ka teistele mõned kasulikud nipid kuidas genekas vee all töötaks ning kuidas kaitsed jagajat ja küünlajuhtmeid. Ise panin jagaja silikoniga kinni aga juhtmed said ikka märjaks (juhtmed võiks muidugi kuhugi voolikutesse panna.
Genekat sa vee all tööle ei saagi ja ega pole vaja ka sest ega pole mõttes juu allveelaeva ehitada . Aga jagaja paned kummi kinda sisse ja igast sõrmest tood välja juhtmed ning veel õhutuse õhupuhastisse sest muidu tekkib kondents .
m
marcu
Suletud kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas marcu »

[/quote] Genekat sa vee all tööle ei saagi ja ega pole vaja ka sest ega pole mõttes juu allveelaeva ehitada . Aga jagaja paned kummi kinda sisse ja igast sõrmest tood välja juhtmed ning veel õhutuse õhupuhastisse sest muidu tekkib kondents . [/quote]

see õhutusega kummikinda variant on päris huvitav, sest taavliselt tekkiski jama just selle kondentsiga.

Kas küünlajuhtmed kui on märjad ei peksa üle, või oled need kuidagi nii ära sättinud, et ei puutu üksteisega kokku?
r
robin
Suletud kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas robin »

Olid uued ja korralikud juhtmed .Käisin poes ja seal soovitas mingid silikoon juhtmed panna , Läksid maksma 2 sotti vist .
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Algselt postitas: Robin
Olid uued ja korralikud juhtmed .Käisin poes ja seal soovitas mingid silikoon juhtmed panna , Läksid maksma 2 sotti vist .
Õnneks on tänapäeval ka vett külgavid aerosoole küünlajuhtmetele pritsimiseks olemas. Olen kuulnud, et venemaal suutsid meie mehed korra oma poolpõlenud elektrisüteemiga soost välja tull just tänu sellisele aerosoolile.
Oluline on ka lülitava elektriventika panek, sest peamiselt peksab vett kapoti all laiali just ventikas.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Algselt postitas: Robin
Kuidas võtta külma õhku mahu silindrisse juu rohkem ja seal ta paisub siis peaks mootori töö efektiivsus hoopis tõusma juu ?[/quote]
Aadu, kui elukutseleine autolukksepp, teadis rääkida, et see külm õhk üldsegi kasuks ei tule.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
a
aadu
Suletud kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas aadu »

Näh, Landy, provokaator, pidin jälle ära regama.
Loodan, et seekord välja ei visata(panin ka sünna profiili).:lol
Ei mäleta, millest seekord juttu oli, kuid ilmselt oled suts valesti aru saanud.
Arvatavasti oli juttu sellest, et kuidas snorklit paigaldada nii, et talvel sooja õhku saada. Tegelikult on jahedam õhk parem, kuid mitte külm ja niiske õhk.
Lada ise ka nii ehitatud: suvel võtab õhku eestpoolt mootorit ja talvel kollektori pealt.:)
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Algselt postitas: aadu
Näh, Landy, provokaator, pidin jälle ära regama.
Loodan, et seekord välja ei visata(panin ka sünna profiili).:lol
Tere tulemast tagasi! Kõigi moderaatorite nimel südamlikud vabandused, et sind ära kustutati. Tegu oli ühe kodaniku üliagarusega ja nii said mitmed aktiivsed ja asjalikud inimesed teenimatult kinga.
Mind lausa delegeeriti sind tagasi kutsuma siinsesse kommuuni!
Ei mäleta, millest seekord juttu oli, kuid ilmselt oled suts valesti aru saanud.
Arvatavasti oli juttu sellest, et kuidas snorklit paigaldada nii, et talvel sooja õhku saada. Tegelikult on jahedam õhk parem, kuid mitte külm ja niiske õhk.
Võimalik, et tõesti mingi osa infot lendas kõrvust mööda. Aga selleks ongi elukutselised asjatundjad, et amatööridest võhikuid prandada. :lol
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
m
marcu
Suletud kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas marcu »

Tegelikult on jahedam õhk parem, kuid mitte külm ja niiske õhk.
Lada ise ka nii ehitatud: suvel võtab õhku eestpoolt mootorit ja talvel kollektori pealt.:)
Täpselt nii. Ladadel on see häda, et kui talvel võtab õhku mitte kollektori pealt kipub just kergete miinuskraadidega karpa jäässe minema seepärast ongi talvel õhuvõtt kollektorilt. Kangemate külmakraadidega see probleem kaob. ilmselt tegemist suure õhuniiskusega, mis jäätub.

Siinkohal oleks kasu Robini metall snorklist mille võiks talvel mingi vahetükiga kollektori kohalt läbi juhtida
r
robin
Suletud kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas robin »

Noo siis ei ole midagi muud kui romulast mõni lääne karpa peale ( millel on veesärk sees juba ) ford escort 1,6 peaks minema üks ühele
Vasta