Mootor töötab katkendlikult 80 km/h juures

Mootor töötab katkendlikult 80 km/h juures

Kõik 4x4 seonduv
Vasta
s
skullman
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 14 Okt 2011 19:09

Mootor töötab katkendlikult 80 km/h juures

Postitus Postitas skullman »

autoks vaz 2121 1.6.Kiirendades 0-75 km/h ni töötab mootor ühtlaselt,sealt edasi ei taha minna ja hakkab puterdama,jätab vahele.Milles küll probleem võiks olla?
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Ei saa kütet kätte. Filter, paagi sõel vms. Pump jne.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Võimalik et avaneb juba 2 kamber ja 2 kambris segu lahja.
Žiguliga juba igav ei hakka.
a
andres
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 18 Okt 2008 19:37
Asukoht: Jõgeva/Tallinn
Autod: lada 21063

Postitus Postitas andres »

teine kamber avaneb minu teada mingisugustel pööretel, äkki 3000? siis peaks ju teiste käikudega ka hakkama kakkuma, kui mootor sinna pööreteni jõuab. Ma eeldan, et selle kiiruseni, kust praegu kakkuma hakkab jõutakse 4. käiguga
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Kas teine kamber avaneb mehhaaniliselt vöi vaakumiga? Mul 07-l oli vaakumiga avamisel indikaatortuli armatuuril. Et see teine kamber lahti läeks pidi ikka päris kövasti kiirendama ja pedaal pöhjas, maanteel 110 km/h kulgedes oli teine kamber kinni.
Lahjat segu saad kontrollida kohe külmkäivitusklapiga esimesel kambril, tömma see pääle ning siis peaks minema karbale rikas segu.
Kontrolli süütesüsteem üle, küünlad vöivad öhtal olla, 80 km/h söites tekib tuntav tuuletakistus autole ning siis töuseb mootorile koormus järsult. On olnud juhuseid, kus küünlad niimoodi läbi lastud, et suure koormuse all enam ei töödanud öieti kuid enamuse aja kenasti.
Arrogance diminishes wisdom.
s
skullman
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 14 Okt 2011 19:09

Postitus Postitas skullman »

küünlad ja küünla juhtmed on vahetatud ja neljanda käiguga
hakkab katkema ka siis kui toore peale tõmban,süüdet reguleerisin kuigi vabakäigul päris ühtlaselt ei tööta.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

 
skullman kirjutas:... kuigi vabakäigul päris ühtlaselt ei tööta.
Kuidas tundub, on see mitteühtlus kütuse vöi körgepinge töttu ?
Mis olukord jagajakaane all on ? Olen kohanud juhust, kus kontakti juhtme otsaklemm oli pressis halvasti, andis leida seda viga, köik muu oli korras, löpuks sikutasin juhtmest juhuslikult ja peos ta oligi, masin omas sarnaseid tunnuseid: teatud ajal kadus jöud ja puterdas. Kontrolli 100%-lt ka kontakti pindade enda seis, kondekas ja kontaktivahe, siis need veast välistatud.
Arrogance diminishes wisdom.
s
skullman
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 14 Okt 2011 19:09

Postitus Postitas skullman »

head mõtted,thanks,vaatan üle
s
skullman
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 14 Okt 2011 19:09

Postitus Postitas skullman »

selgus et küttesegu rikas vajas karpa timmimist
Vasta