niva moto pöörded 90km/H sõites
niva moto pöörded 90km/H sõites
-
eesimvaz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 32
- Liitunud: 12 Okt 2010 19:43
- Asukoht: keila
- Autod: müügikuulutuse lisamiseks, et pakun 2105-te
niva moto pöörded 90km/H sõites
soetasin omale esimese maasturi milleks on niva. esimesd 270km mnt sõitu läbitud ja tagumiks haige ja jalg surnud ebamugavast gaasipedalist.
küsimus siis niva oamnikele kel on 5 käigukast. kui suured on teil mootori pöörded 90km/h sõites kui sees on 5 käik
mul on nelja käiguline kast ja tahokas näitas selle kiiruse pealt 3700-3800 pööret. kas see nii peabki olema?
küsin kohe ära milles võib asi olla kui kohalt minnes siis käigukangid õudsaltmoodi värisevad, ja kiiruse kasvades värin kiireneb ja siis on lihtsal üks kõva vibra mis hakab kõrvadele.
küsimus siis niva oamnikele kel on 5 käigukast. kui suured on teil mootori pöörded 90km/h sõites kui sees on 5 käik
mul on nelja käiguline kast ja tahokas näitas selle kiiruse pealt 3700-3800 pööret. kas see nii peabki olema?
küsin kohe ära milles võib asi olla kui kohalt minnes siis käigukangid õudsaltmoodi värisevad, ja kiiruse kasvades värin kiireneb ja siis on lihtsal üks kõva vibra mis hakab kõrvadele.
Sellise kiiruse juures ongi neljasel kastil sellised pöörded umbkaudu, sõltuvalt siis rehvi diameetrist. Viise kasti kohta ei oska midagi kosta, ei ole kogemust.
Vahekasti kangide vibra suhteliselt tavaline nähtus Nival. Endal olnud mitu isendit ning värina ja vibra olen üldiselt kardaaniristide ning leevendusmuhvi vahetusega normi saanud. Kuskil lääne lehel oli ka piltidega kirjeldatud, kuidas Niva vahekasti stabiilsemaks ja vaiksemaks ehitada lisades mingisuguse lisakinnituse sinna, kui ma nüüd õigesti mäletan. Kola netis, ehk leiad üles. Ise olen oma masinad nii vaikseks saanud, et ei ole sellel mõtet näinud. Pealegi Niva neljase kastiga ületab "ülehelikiiruse" (loe kiiruse, mille juures enamvähem mugav sõita) kuskil seal 80 km/h juures ja ma väga juurde ei ole tallanud, kui just vajadust ei ole.
Vahekasti kangide vibra suhteliselt tavaline nähtus Nival. Endal olnud mitu isendit ning värina ja vibra olen üldiselt kardaaniristide ning leevendusmuhvi vahetusega normi saanud. Kuskil lääne lehel oli ka piltidega kirjeldatud, kuidas Niva vahekasti stabiilsemaks ja vaiksemaks ehitada lisades mingisuguse lisakinnituse sinna, kui ma nüüd õigesti mäletan. Kola netis, ehk leiad üles. Ise olen oma masinad nii vaikseks saanud, et ei ole sellel mõtet näinud. Pealegi Niva neljase kastiga ületab "ülehelikiiruse" (loe kiiruse, mille juures enamvähem mugav sõita) kuskil seal 80 km/h juures ja ma väga juurde ei ole tallanud, kui just vajadust ei ole.
Siin ka teema, kus antud küsimust lahatakse: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 0#pid30615
Seal ka link sellele lisakinnitusele/toele, aga see leht ei ole enam aktiivne.
Seal ka link sellele lisakinnitusele/toele, aga see leht ei ole enam aktiivne.
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Pole suve otsa Nivaga sõitnud, kuid mu mäletamist mööda viiese kastiga ning 3,9 ülekandega on 90 juures pöördeid kuskil 2700-2800 kanti.
Vibratsiooni vastu võitlemist tuleks alustada kastide patjade seisukorra kontrolliga ning vaadata kardaan, muhvid üle.
Kerge kangi värin on ka korras Nival, kuid see ei ole selline, mis takistaks kiiret sõitu. Viiese kasti ning korras ülekandega pole 110-120 mingi probleem.
Vibratsiooni vastu võitlemist tuleks alustada kastide patjade seisukorra kontrolliga ning vaadata kardaan, muhvid üle.
Kerge kangi värin on ka korras Nival, kuid see ei ole selline, mis takistaks kiiret sõitu. Viiese kasti ning korras ülekandega pole 110-120 mingi probleem.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Vanemad nivad kipuvad rohkem väristama, kuna käigukasti ja vahekasti vahel on lühike kardaan ühe ristiga.
Uutel nivadel on seal vahel püsikiirusliigend! Seega võid proovida vahetada antud detail uuema vastu, kui seda juba enne tehtud pole..
Uutel nivadel on seal vahel püsikiirusliigend! Seega võid proovida vahetada antud detail uuema vastu, kui seda juba enne tehtud pole..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."