niva kkangi asendid
niva kkangi asendid
-
vVaz2103
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 39
- Liitunud: 18 Dets 2006 19:51
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: vaz2103, vaz21063,vaz21013,vaz2108
niva kkangi asendid
Tere väga rumal küsimus, aga just omandasin niva, ning ei tea mis asendis need kaks lisakangi, midagi sisse välja lülitavad. Nelivedu kiire, aeglusti, ainult tagavedu ja keskblokk. Tänud vastuste eest.
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Oi jah, millal küll lõpeb müüt, et Niva on tehasest tulles tagaveoline või ka isegi esiveoline:puzzled
Nival on pidev nelikvedu. Ainult tagaveoliseks saab siis kui esimene kardaan alt võtta. Ühegi kangiga aga seda teha ei saa.
Tagumine väikene kang esimeses asendis on aeglusti, keskmises asendis on neutraale ehk jõudu ratasteni ei anta. Tagumises asendis on kiire nelikvedu.
Mootoripoolne väikene kang aga lülitab keskdiffri blokeeringu sisse. Sellel on armatuuris ka märgutuli, kui blokk sees, siis tuli põleb.
[Muudetud: 12-7-2008 Mel]
Nival on pidev nelikvedu. Ainult tagaveoliseks saab siis kui esimene kardaan alt võtta. Ühegi kangiga aga seda teha ei saa.
Tagumine väikene kang esimeses asendis on aeglusti, keskmises asendis on neutraale ehk jõudu ratasteni ei anta. Tagumises asendis on kiire nelikvedu.
Mootoripoolne väikene kang aga lülitab keskdiffri blokeeringu sisse. Sellel on armatuuris ka märgutuli, kui blokk sees, siis tuli põleb.
[Muudetud: 12-7-2008 Mel]
-
ppõletaja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 363
- Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
- Asukoht: järvamaa
- Autod: 2105 vs 21213
on ka võimalik seda kangist tehaAlgselt postitas: Mel
Oi jah, millal küll lõpeb müüt, et Niva on tehasest tulles tagaveoline või ka isegi esiveoline:puzzled
Nival on pidev nelikvedu. Ainult tagaveoliseks saab siis kui esimene kardaan alt võtta. Ühegi kangiga aga seda teha ei saa.
[Muudetud: 12-7-2008 Mel]
ostsid siis sõida
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Nuujahh, nähtud nali, aga tõesti võimalik .Algselt postitas: põletaja
on ka võimalik seda kangist teha
--->Tagajärgedelikvideerimine Hiiumaal 2008<---
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Tegelt selles Autolehe artiklis tundub olevat veel üks viga. Kui räägitakse Niva mootorimürast ja lühikestest käikudest. Oli vist, et 60 km/h sõites 5. käiguga on pöörded 3000 ja 80-ga sõites üle 4000. Selliseid pöördeid näitab Niva siis, kui aeglusti on sisse lülitatud Maanteel seda aga teha poleks vaja:)
Tegelt on 5. käiguga 60-ne juures kindlasti alla 2000 pöörde - vist kuskile 1800 kanti.
Kui 80-ne juures oleks 4000 pööret, siis Niva 130-ga sõitmist küll ei kannataks;) Müra poolest pole korras Niva küll hullem kui korralik tagaveoline Lada.
Tegelt on 5. käiguga 60-ne juures kindlasti alla 2000 pöörde - vist kuskile 1800 kanti.
Kui 80-ne juures oleks 4000 pööret, siis Niva 130-ga sõitmist küll ei kannataks;) Müra poolest pole korras Niva küll hullem kui korralik tagaveoline Lada.
-
lLadaNiva
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 151
- Liitunud: 31 Dets 2007 19:29
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: Lada Niva'78 (kap rem. 2001)
Lugesin samuti artiklit. Veidi ajas vihale, ega see Niva nüüd nii halb ka ei ole nagu seal räägitakse. Väga hea on! Kirjas oli, et igapäeva-sõitudeks tasub eelistada ükskõik millist muud autot. JAMA!Algselt postitas: Mel
Tegelt selles Autolehe artiklis tundub olevat veel üks viga. Kui räägitakse Niva mootorimürast ja lühikestest käikudest. Oli vist, et 60 km/h sõites 5. käiguga on pöörded 3000 ja 80-ga sõites üle 4000. Selliseid pöördeid näitab Niva siis, kui aeglusti on sisse lülitatud Maanteel seda aga teha poleks vaja:)
Tegelt on 5. käiguga 60-ne juures kindlasti alla 2000 pöörde - vist kuskile 1800 kanti.
Kui 80-ne juures oleks 4000 pööret, siis Niva 130-ga sõitmist küll ei kannataks;) Müra poolest pole korras Niva küll hullem kui korralik tagaveoline Lada.
Mul on 78. aasta Niva. St. 31 aastat vana. Kõik on suhteliselt vaikne. Nivade kasuks räägib ju ka lihtsus ja töökindlus. Odavus, praegusel ajal.
LadaNiva
Niva- see ongi vene ime!
-
nnivamees66
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: 17 Veebr 2004 18:17
- Asukoht: pealinn
- Autod: vaz 2121 ja länkar 70 4,0td
- N1va
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1
- Liitunud: 11 Aug 2009 21:21
- Asukoht: Pärnu
- Autod: soovin liituda kuna olen avastanud enda jaoks uue ja väga võimsa auto LADA
Mul on selline asi et kui lülitan sisse keskdiffri blokeeringu siis veab ainult esimene sild:puzzledAlgselt postitas: Mel
Oi jah, millal küll lõpeb müüt, et Niva on tehasest tulles tagaveoline või ka isegi esiveoline:puzzled
Nival on pidev nelikvedu. Ainult tagaveoliseks saab siis kui esimene kardaan alt võtta. Ühegi kangiga aga seda teha ei saa.
Tagumine väikene kang esimeses asendis on aeglusti, keskmises asendis on neutraale ehk jõudu ratasteni ei anta. Tagumises asendis on kiire nelikvedu.
Mootoripoolne väikene kang aga lülitab keskdiffri blokeeringu sisse. Sellel on armatuuris ka märgutuli, kui blokk sees, siis tuli põleb.
[Muudetud: 12-7-2008 Mel]
Kui tagant on vaiksel sõidul kuulda õrna raginat, siis on sul tagumine differ läbi. Võta blokeering ja käik välja ning tõmba käsipidur peale, seejärel roni auto alla ja proovi tagumist kardaani keerata. Kui saad seda keerata, siis on selle diffriga kõik.Algselt postitas: N1va
Mul on selline asi et kui lülitan sisse keskdiffri blokeeringu siis veab ainult esimene sild:puzzled
-
rrene07
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 271
- Liitunud: 07 Jaan 2005 11:35
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 2107, Niva 2121, Jaapani masuudipress...Pajero...
Algselt postitas: twistKui tagant on vaiksel sõidul kuulda õrna raginat, siis on sul tagumine differ läbi. Võta blokeering ja käik välja ning tõmba käsipidur peale, seejärel roni auto alla ja proovi tagumist kardaani keerata. Kui saad seda keerata, siis on selle diffriga kõik.Algselt postitas: N1va
Mul on selline asi et kui lülitan sisse keskdiffri blokeeringu siis veab ainult esimene sild:puzzled
Proovisin omal mõlemad sillad läbi kardaani keeramisega ja kardaan ringi ei käinud, aga kui auto tõstsin tõstukiga ülesse, panin mootori käima ja käigu sisse siis vedas tagant üks ratas ja sõpsiga hoidsime esimese silla rattaid kinni. Kui hoidsime tagumisi rattaid kinni, siis vedas esimene sild. Keskdifri kangi sisse lükkamisel aga vedas korraga ees ja taga üks ratas, ning rattaid kinni hoida ei saanud. Kas selline asi on normaalne?