Niva tagumiste küljeklaaside eemaldamine

Niva tagumiste küljeklaaside eemaldamine

Kõik 4x4 seonduv
Vasta
t
tiblu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 07 Nov 2010 17:05
Asukoht: Ida-Kolu
Autod: Tehnoabi.

Niva tagumiste küljeklaaside eemaldamine

Postitus Postitas tiblu »

Hei!

Vanasõna ütleb, et "Kui sul on 7 aastat vana Lada, siis pead selle roostest puhastama". Võetud ette selline risitkäik.

Aga probleem, Niva esiklaasi juba lõhkusin ära ;), vaja aga edukalt kätte saada tagumised külgmised. Teatavasti on need karastatud ja lähevad veel uhkemini kildudeks kui esimene.

Siit küsimus:
Kas kellelgi on kogemust, et kuidas peaks tagumiste külgmiste klaaside eemaldamisele lähenema. Mõtlesin ise, et kroomliistu eemaldamisega, aga too raip läheb koledaks selle käigus.

Igasugused vihjed on teretulnud.

Tänan.
Tiblu

[Muudetud: 10.7.2007 tiblu]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

liistu võtadki ära ja siis libiseb välja...
liistu peaks ju uue saama poest osta :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Kusjuures kui ilusti võtta, saab ka tervelt kätte. Omal kogemus kahe klaasiga, esimese liistu lõhkusin jah ära, läksin liiga kärsituks aga teise sain ilusti kätte;)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ehk lasta kuumapuhuriga veidi soojaks see liist enne äravõtmist vahetult - et ta päris kalk pole
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

ei ole seal puhuriga midagi teha ja liistude äravõtmine kah suht mõttetu töö rikud vaid liistu ära lihtsalt tuleb natuke jõudu rohkem tarvitada seest lükkad kruvikeerajaga tasapisi tihendi serva välja ja surud klaasi samal ajal küljeklaasi kannatab päris kõvasti suruda ei lähe too nii kergelt katki miskit vähemalt siiani pole ühtki katki saand kogemusi siis nelja masinaga ehk kokku kaheksa klaasi :spin

[Muudetud: 7-10-2007 põletaja]
ostsid siis sõida
t
tiblu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 07 Nov 2010 17:05
Asukoht: Ida-Kolu
Autod: Tehnoabi.

Omg

Postitus Postitas tiblu »

Tänan kõiki abi eest, aga tulemus tuli nagu alati.

No läks liistu rebimisega tihend ka katki, aga tuleb küll ära kui vaja. Klaas on tugev - kukkus üks lapiti mahagi, aga katki ei läinud. Ürituse käigus rikkusin ära mõlema poole akna tihendid ja liistud. Ebaõnn, järmine kord on ehk tarkust ja osavust enam.

Kes mulle müüb uued tihendid ja liistud? :rolleyes

[Muudetud: 10.7.2007 tiblu]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

veerenni lada pood
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta