Aga kui puksid sees vastu ei pea mida neist raiskadest siis keevitada...varras ise tiba-toba aga puks sees olematu....metall vastu metalli ei taha nagu väga head häälöt teha....või keevitaks raisale koja ümber...nagu..pesa vms...nagu tagadiffer istuib pesas...ja siis valaks kaelani üli täis...las rsk hõõrub seal :D:D:Algselt postitas: Landy
Muidu jäädki neid õhukesest plekist kaikaid vahetama.
Niva nõrgad kohad.
Niva nõrgad kohad.
-
cchp
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 211
- Liitunud: 10 Dets 2009 12:44
- Asukoht: Tallinn
- Autod: informatsiooni kogumine,varuosade ost-müük
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Huvitav,kas minegid lääne universaalpukse selle mõõdus ka kusagil saada oleks? Nimelt Lasnamäe tööriistamarketis pidi päris korralik puksibvalik olema.
Lääne autodele ju müükase üli häid siniseid/punasid/kollaseid pukse erinevatele liikuvatele sõlmedele.
Lääne autodele ju müükase üli häid siniseid/punasid/kollaseid pukse erinevatele liikuvatele sõlmedele.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
-
aAlex
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 134
- Liitunud: 18 Okt 2010 17:31
- Asukoht: Tabasalu
- Autod: Samara 21093
hakkasin siin arvestama tagumise lühikese reaktiiv varda pukside vahetamise mõtekusest.Põhimõtteliselt tuleb odavam uus varras koos uute puksidega.
Puksid 2 tk 24 eeku
uued (siledad) metall hülsid 20 eeku
oma töö kui press on olemas pool tundi ehk 50 eeku(töökodade hinda ei tea aga ega ta odavam ka ei tule)
kokku 94 raha
arvestatud pole veel pukside ostmiseks kulunud bensiini(tagavaraks enam ei julge pukse osta kuna eri partiidel on väga erinev kvaliteet) ning näiteks uute hülside saamiseks tuli see kord sõita lausa kolme poodi.
uus valmis varras 100 eeku
järeldus:alex läheb täna vuta vuta poodi ja ostab endale tagavara vardad
lühike 100 eeku, keskmine 150 ja pikk 75 eeku.Raiskan 325 eeku ja vahetan edaspidi vardaid kasvõi metsas.Niisama hobi korras turnides pole neid mõtet tugevdamagi ennem hakata kui pukside kvaliteet pole tõusnud.
M.O.T.T.
Puksid 2 tk 24 eeku
uued (siledad) metall hülsid 20 eeku
oma töö kui press on olemas pool tundi ehk 50 eeku(töökodade hinda ei tea aga ega ta odavam ka ei tule)
kokku 94 raha
arvestatud pole veel pukside ostmiseks kulunud bensiini(tagavaraks enam ei julge pukse osta kuna eri partiidel on väga erinev kvaliteet) ning näiteks uute hülside saamiseks tuli see kord sõita lausa kolme poodi.
uus valmis varras 100 eeku
järeldus:alex läheb täna vuta vuta poodi ja ostab endale tagavara vardad
lühike 100 eeku, keskmine 150 ja pikk 75 eeku.Raiskan 325 eeku ja vahetan edaspidi vardaid kasvõi metsas.Niisama hobi korras turnides pole neid mõtet tugevdamagi ennem hakata kui pukside kvaliteet pole tõusnud.
M.O.T.T.
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Lääne analoogid täitsa olemas ka pukside osas. Pisuke jutuke selle kohta siin: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=7019&page=1#pid70984
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Kt. tegu on ju TOOTMISES oleva autoga, mida saab iga kell uuena poest osta.Algselt postitas: Alex
kahjuks ei taha pukside tellimisest keegi kuulda...pole veel Laki autos käinud aga teised on viisakalt öelnud, et ostku ma endale hoopis auto.
Viimsi Carstop'ist saab kindlasti tellida. Põhjus lihtne- omanik ise off-roadis võistleja. Helistasin üle ja Pets kinnitas, et müüb ka nivadele detaile.
Koodid saab siit:
http://www.sidem.be/pdf/Car2.pdf
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
minu meelest käib jutt puksidest mitte liigenditest ja neid siit küll nüüd ei leia ?!?! vähemalt nivale mitte ...Algselt postitas: LandyKt. tegu on ju TOOTMISES oleva autoga, mida saab iga kell uuena poest osta.Algselt postitas: Alex
kahjuks ei taha pukside tellimisest keegi kuulda...pole veel Laki autos käinud aga teised on viisakalt öelnud, et ostku ma endale hoopis auto.
Viimsi Carstop'ist saab kindlasti tellida. Põhjus lihtne- omanik ise off-roadis võistleja. Helistasin üle ja Pets kinnitas, et müüb ka nivadele detaile.
Koodid saab siit:
http://www.sidem.be/pdf/Car2.pdf
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Puksid pidavat asuma siin:Algselt postitas: McLeo
minu meelest käib jutt puksidest mitte liigenditest ja neid siit küll nüüd ei leia ?!?! vähemalt nivale mitte ...
http://www.sidem.be/pdf/Sb.pdf
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Nonii. Tundub, et juppide lagunemise nimekirja tasub lisada veel kardaaniristid:yllatunud. Eile peale paaritunnist metsas jagelemist sai tagumisel kardaaniristil töö tegemisest küllalt ja otsustas kardaani tagumise otsa difri küljest vabastada ja kardaani vabalt lendu lasta, peale mida esiveolisena metsast väljusin. Ja muidugi veel reaktiivvarraste pukside vahetus ees ootamas, mis läbinud umbes 400 km!:mad:
-
mmiq
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 122
- Liitunud: 08 Dets 2002 19:24
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: 2106&2121
mul on kõige suurem probleem esisillas olevate difripoolsete veovõlli tolmukaitsmetega. tea, kas ma installin neid kuidagi valesti või mis kuradi pärast nad mul üle 50km vastu ei pea? seekõrd mõtlen, et paneks sissepoole ka samasugused kaitsmed, nagu välimistel otsadelgi. need tunduvad nagu vastu pidavat.
ja üleüldiselt seda teemat siin lugedes tegin järelduse, et niva karmiks lajatamiseks ikka ei kõlba. laguneb vaeseke lihtsalt ära.
hardcore offroadiks tuleb ikka midagi raami ja talasildadega endale otsida.
ja üleüldiselt seda teemat siin lugedes tegin järelduse, et niva karmiks lajatamiseks ikka ei kõlba. laguneb vaeseke lihtsalt ära.
hardcore offroadiks tuleb ikka midagi raami ja talasildadega endale otsida.
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Kui aus olla, siis Nivat eristab tavalislet tagaveoliset LADA-st peamiselt vaid vahekast ja esisild, sest enamus muid juppe on kas otse või kaudselt (disaini/jõuvaru järgi) 01 ja 06 pealt pärit.Algselt postitas: RaV
Nagu ma kuskilt Nivameeste kodukalt lugesin, olla Niva nii umbes 30% maastur ja ülejäänu sõiduauto. Pole ka imestada kui enamus juppe sõiduautodelt pärit. Nii et soft-roadimiseks masinat jägub aga sealt edasi hakkab juppe lendama
Seega tegu sisulislet nelikveolise sõiduautoga. Siinkohal tuleb anda au Fiati ja VAZ inseneridele, kes on konstrueerinud nii vastupidava sõiduauto, mis sellist rappimist kestab
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Kardaaniristidega on see keeruline lugu, et neid on Nivale tehtud viies(5!) erinevas mõõdus....Algselt postitas: mats
Nonii. Tundub, et juppide lagunemise nimekirja tasub lisada veel kardaaniristid:yllatunud. Eile peale paaritunnist metsas jagelemist sai tagumisel kardaaniristil töö tegemisest küllalt ja otsustas kardaani tagumise otsa difri küljest vabastada ja kardaani vabalt lendu lasta, peale mida esiveolisena metsast väljusin.
Äkki tasuks lääne omi proovida?Ja muidugi veel reaktiivvarraste pukside vahetus ees ootamas, mis läbinud umbes 400 km!:mad:
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Jälle vene puksid täiesti pilbasteks, seekord ca 1000 km sõitu.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Sõltub sellest, kas meistrimehed saavd kusagilt Fiat 124 puksid või treivad Fordi omad prajaks.Algselt postitas: Alex
aga oled leidnud siis lääne analoogi?<vaatab oma seisvat valget ja ohkab...nagunii juba seistes puksid küpsed>
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Vaatsin, Sidemi kataloogis on vaid puksid esisillale. Tagasillale pole midagi pakkuda.Algselt postitas: mess
No aga sa neid Sidemi omasid ei taha proovida või, sealt saaks ju täitsa õiges mõõdus vidinad?
Nüüd tuli välja , et pisikese ümbertegemisega annab sinna panna Honda puksid.
Homme-ülehomme positab siia ka varuosa koodid.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Ma vaatasid selle kataloogi üle ja kontrollisin lada kataloogi järgi ära vastavalt Sidemi kataloogis antud originaal osade numbritele: (esimesel kahel viidet polnud)
819681 - Track control upper (see ilmselt ülemine esimese amordi puks)
819682 - Track control lower (see ilmselt alumine esimese amordi puks)
819683 - alumine õõtsa puks
819684 - ülemine õõtsa puks
819903 - Tagumine amordipuks
819801 - Sidemi kataloodis on nimetus (front sust. traverse bar) kuigi viide antakse lada kataloogi järgi nendele puksidele, mis lähevad tagumisele paralleelvardale ja lühikestele reaktiividele
819802 - esimene stabikapuks
819901 - tagumise pika reaktiivvarda puks
819902 - tagumise piduri rõhuregulaatori puks
819190 - Mootoripadi
819191 - Niva esimene mootoripadi
819192 - Niva tagumine mootoripadi
819681 - Track control upper (see ilmselt ülemine esimese amordi puks)
819682 - Track control lower (see ilmselt alumine esimese amordi puks)
819683 - alumine õõtsa puks
819684 - ülemine õõtsa puks
819903 - Tagumine amordipuks
819801 - Sidemi kataloodis on nimetus (front sust. traverse bar) kuigi viide antakse lada kataloogi järgi nendele puksidele, mis lähevad tagumisele paralleelvardale ja lühikestele reaktiividele
819802 - esimene stabikapuks
819901 - tagumise pika reaktiivvarda puks
819902 - tagumise piduri rõhuregulaatori puks
819190 - Mootoripadi
819191 - Niva esimene mootoripadi
819192 - Niva tagumine mootoripadi
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Nüüd siis järgmiskes nõrgaks kohaks generaator. Tgeu järjekorras juba neljanda genekaga. Ühel varsemal lendas rootor segamini, ühel korpusesse pragu tekkis, ühel lendas laager segi (praegu varuks), Peaegusel läks ka ilmselt jälle laager.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/