Veel tõstmisest - ujumine teel
Veel tõstmisest - ujumine teel
Veel tõstmisest - ujumine teel
Tere
Sai natuke vaadatud ühte Nivat mida on tõstetud. All veel 235 (vist) laiad papud ja 17" Veljed. Aga nagu teele sai keeratud (tavaline asfalttee), nii hakkas ujuma. Mis seda võib põhjustada? Kas sild paika regullimata või ka sellised veljed/rehvid võivad siin oma osa anda. Tegemist 1989 isendiga (roheline), kirjaga Suslik (vist oli nii). Äkki keegi teab sellest pillist midagi enamat?
Sai natuke vaadatud ühte Nivat mida on tõstetud. All veel 235 (vist) laiad papud ja 17" Veljed. Aga nagu teele sai keeratud (tavaline asfalttee), nii hakkas ujuma. Mis seda võib põhjustada? Kas sild paika regullimata või ka sellised veljed/rehvid võivad siin oma osa anda. Tegemist 1989 isendiga (roheline), kirjaga Suslik (vist oli nii). Äkki keegi teab sellest pillist midagi enamat?
mõned pildid sinupoolt mainitud autost. http://www.pilt.ee/photo/101766/1758438/
Ujumise kohta maanteel soovitaksin sulle:
1. Kui tahad endale hästi teel püsivat sõiduautot siis ära osta endale kunagi mingisugust vene päritolu maasturit.
2. Kui paned oma nivale alla suured rattad ja vedrudele midagi kah vahele... siis .. eesmärgiks on sul ilmselt parandada oluliselt auto läbivust rasketes oludes...
3. otsusta nüüd lõpuks siis ära mida sul vaja on kas autopaani kiirestisõitmis püssi va mudas sulistamise aparaati... ja vastavalt oma otsusele soeta endale sobilik massin:P
Ujumise kohta maanteel soovitaksin sulle:
1. Kui tahad endale hästi teel püsivat sõiduautot siis ära osta endale kunagi mingisugust vene päritolu maasturit.
2. Kui paned oma nivale alla suured rattad ja vedrudele midagi kah vahele... siis .. eesmärgiks on sul ilmselt parandada oluliselt auto läbivust rasketes oludes...
3. otsusta nüüd lõpuks siis ära mida sul vaja on kas autopaani kiirestisõitmis püssi va mudas sulistamise aparaati... ja vastavalt oma otsusele soeta endale sobilik massin:P
Küsimus polnudgi mingi autobahni autost, selleks mul üks pisike maantemuhtk juba olemas . Üle 200 ka hea lasta. Tegelikult oli probleem selles, et asi hakkas juba 40-50 imelikult käituma ja see nagu ära ehmatas. Mis selle auto turuväärtus võiks olla. Mul hetkel üks vahetusvariant arutelus. Mingit päris extreem offroadi vast plaanis tegema pole hakata, aga teinekord oma lõbuks naudiks loodust küll . Küsimus selles, et kuhugi maastiku minekuks nagu eraldi treila peal ka ei viitsi vedada, ikka sõidaks sinna omal jalal.
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Mäletamist mööda olid sel masinal viimati all 15" mangels tüüpi veljed ja suht tavalised rehvid.Algselt postitas: dellu
Sai natuke vaadatud ühte Nivat mida on tõstetud. All veel 235 (vist) laiad papud ja 17" Veljed. Aga nagu teele sai keeratud (tavaline asfalttee), nii hakkas ujuma. Mis seda võib põhjustada? Kas sild paika regullimata või ka sellised veljed/rehvid võivad siin oma osa anda. Tegemist 1989 isendiga (roheline), kirjaga Suslik (vist oli nii). Äkki keegi teab sellest pillist midagi enamat?
Ujumist võivad tekitda:
*Kõverdad veljed
*Kõverdad rehvid
*Paigst ära sillad
*Probleemid roolisüsteemis
*Pehme kere
*Muudetud vedrustus/amordid
tasub kõik need komponendid üle kontrollida
Lähemt infot ümberehituste kohta võid Suslikult (Rasmuselt) endalt pärida 5272150
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
-
nnivamees66
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: 17 Veebr 2004 18:17
- Asukoht: pealinn
- Autod: vaz 2121 ja länkar 70 4,0td