16v esiveolise mootor tagaveolisele?
16v esiveolise mootor tagaveolisele?
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
16V kaan nö töödeldud kaan (kuni 12.5mm nukile) koos meh.tõukurite, vedrude/TiAl taldrik ja klappidega (VW 27/32) ca 1250-1300.-
aind kaan ca850
Kes tahab oma silmaga kaeda, siis jalad selga ja Saaremaa Rallile, nimelt harukordne võimalus silma peal hoida sellisel ekipaažil nagu Baikov/Kleschsev 2105 - kiired poisid.
Minge tehke juttu ja ehk saate targemaks, mees paneb ka inglise keelt, kel vene keel suus ei ole.
aind kaan ca850
Kes tahab oma silmaga kaeda, siis jalad selga ja Saaremaa Rallile, nimelt harukordne võimalus silma peal hoida sellisel ekipaažil nagu Baikov/Kleschsev 2105 - kiired poisid.
Minge tehke juttu ja ehk saate targemaks, mees paneb ka inglise keelt, kel vene keel suus ei ole.
Festina lente!
-
pPeep7
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 178
- Liitunud: 23 Dets 2007 18:56
- Asukoht: saaremaa
- Autod: 2101
- Kontakt:
Köik kena ja puha, helistasin ka. Öeldi et üks toru puudu siis saaks puur homologeeringu. Julgen kahelda sest kangesti on selle masina moodi http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 737&page=8
-
rraigovilbiks
- Postitusi: 33
- Liitunud: 15 Juul 2008 19:09
- Asukoht: Harjumaa
- Autod: Lada Samara WRC
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
kui sul on 8-9000 tagataskus ja oskused teha ja keevitadaPeep7 kirjutas:Vot jah. Valmis masinat ikkagi ei soetaks. Olen pigem seda tüüpi et kui katkestan siis enda vea töttu, hiljem teisi kirjuda.. pole mötet lihtsalt. Ning ise masin tehes tuleb kindlasti odavam.
hakka pihta, kui ei ole - pead vaatama nö E-kõlbuliku rallika 5-6000-ga ja seda hakkama modima.
Kõik on suhteline, aga konkreetse aparaadi pead laskma enne EALi vaatljeail ülevaadata et kas puur vastab nõuetele jms.
Omast kogemusest, ise tehes on stardialmis tagaveduse VAZi hind VAZi detailidega ja 14" ratastega ca 7-8000euri
töökõrvalt ise tehes kulus mul ca 3aaastat+1aasta seadistamistele ja tagasilöökidele
Festina lente!
-
pPeep7
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 178
- Liitunud: 23 Dets 2007 18:56
- Asukoht: saaremaa
- Autod: 2101
- Kontakt:
Trehvanud siin kuulutusi kus puuriga kere eest küsitakse 2-2,5k eurot, noh teagi kas see kaubaks ka läks. Mulle seda igatahes minu pakutud hinna eest ei antud. Keevitus on olemas ja oskust on ka omajagu juba kogunenud. Torupainutaja on ka olemas, s.t puuri teeks ise. Viimati oli toru 8e/m ,kuskilt meenub et 40-45m läheb mis teeks 320-360e. Nipet näpet keevitamist veel ( tehaseliited ja muud tugevamaks tegevad detailid). Julgeksin väita et ise nokkides saad puuriga kere 5-600e eest, oleneb mis seisus auto ostad baasiks.
Lada sild 4.44 pluss lukk sisse, Mägilaselt tellides valikut on nt 495e. Käigukast, ungari kuuene 1160e, viiene 1050, Bollverki hinda paraku ei tea. Ning taas Mägilase käest R1 sisu vöiks justkui ka asja ära ajada.
Pidurite hinda ei ole paraku uurinud, ette 110/112 ketas/ klots, klots muidugi midagi vingemat, mitte tänava oma.
Mootor, kindlasti 16v ning eelnevalt sai Uzzac-u käest uuritud tema mootori hinda ja vöiks öelda et see hind on.. kröbe ,e36 M3 mootori saaks selle raha eest, aga see selleks. Päris 150kw meeles ei mölgu ,kui saaks 150hp oleks asi ning kestaks ka.
Lisaks iste/ rihmad neid on igas valikus saada. Odavamaid saab 5-600 vajalikud. Kogu selle asja teeb muidugi ebameeldivalt kalliks hans, kuid seda ei arvestaks autohinna sisse. Rehvid, riietus, kiiver, side jätaks ka autohinnast välja.
Vaat et tulebgi 5-6000 auto eest ja kui muu pudru ka kampa siis 8-9000 ongi koos.
Lisaks nägin Saaremaa Rallil et mossel oli e36 esisild,(sillatala, öötsad, püstakud, pidurid, roolilatt) ning turjal olid kah püstakud. Pidavat sellest aastast lubatud olema. Paraku eelpool mainitud Vene söitjatega ei olnud vöimalik oma aja puuduse töttu rääkida.
Lada sild 4.44 pluss lukk sisse, Mägilaselt tellides valikut on nt 495e. Käigukast, ungari kuuene 1160e, viiene 1050, Bollverki hinda paraku ei tea. Ning taas Mägilase käest R1 sisu vöiks justkui ka asja ära ajada.
Pidurite hinda ei ole paraku uurinud, ette 110/112 ketas/ klots, klots muidugi midagi vingemat, mitte tänava oma.
Mootor, kindlasti 16v ning eelnevalt sai Uzzac-u käest uuritud tema mootori hinda ja vöiks öelda et see hind on.. kröbe ,e36 M3 mootori saaks selle raha eest, aga see selleks. Päris 150kw meeles ei mölgu ,kui saaks 150hp oleks asi ning kestaks ka.
Lisaks iste/ rihmad neid on igas valikus saada. Odavamaid saab 5-600 vajalikud. Kogu selle asja teeb muidugi ebameeldivalt kalliks hans, kuid seda ei arvestaks autohinna sisse. Rehvid, riietus, kiiver, side jätaks ka autohinnast välja.
Vaat et tulebgi 5-6000 auto eest ja kui muu pudru ka kampa siis 8-9000 ongi koos.
Lisaks nägin Saaremaa Rallil et mossel oli e36 esisild,(sillatala, öötsad, püstakud, pidurid, roolilatt) ning turjal olid kah püstakud. Pidavat sellest aastast lubatud olema. Paraku eelpool mainitud Vene söitjatega ei olnud vöimalik oma aja puuduse töttu rääkida.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
lisaks elekter, küte, üür jne jne
kuid see selleks - kes tahab ise teha teeb ise, aga kui oled algaja asjaarmastaja, on lihtsam kui saaksid sõitva masina soetada ja sellega alustada, sõidad paar hooaega ära, teed uue masina nullist - näiteks.
vastupidi on ka tehtud...aind et kulud poole suuremad
edu!
kuid see selleks - kes tahab ise teha teeb ise, aga kui oled algaja asjaarmastaja, on lihtsam kui saaksid sõitva masina soetada ja sellega alustada, sõidad paar hooaega ära, teed uue masina nullist - näiteks.
vastupidi on ka tehtud...aind et kulud poole suuremad
edu!
Festina lente!
- Qunts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 367
- Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
- Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
- Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
- Kontakt:
Minul on viimase aastaga auto ehitamisse kulunud umbes 2500 € rubla või rohkem ja ega selle autoga ei sõida veel võidu meestega kes sõidavad juba pikki aastaid !!!
Mina panustan rohkem selliste meestega võidusõitmisele nagu mina (pühapäeva sportlased)
Kui leiad auto 5000+'€ siis võid arvestada, et umbes 2-3000 tuleb veel sisse laduda, et olla konkurentsis.
Nagu mainiti 140-150 hj. siis üksi mootor läheb maksma umbes 2500 kui enamus ise teed ja kui enamus lased teha siis kusagil 4000 + €
Mina küsiks mis käigukasti kasutatakse C20XE mootori otsas ?
Aga mida mina tean? Mina olen ju "algaja"
Mina panustan rohkem selliste meestega võidusõitmisele nagu mina (pühapäeva sportlased)
Kui leiad auto 5000+'€ siis võid arvestada, et umbes 2-3000 tuleb veel sisse laduda, et olla konkurentsis.
Nagu mainiti 140-150 hj. siis üksi mootor läheb maksma umbes 2500 kui enamus ise teed ja kui enamus lased teha siis kusagil 4000 + €
Mina küsiks mis käigukasti kasutatakse C20XE mootori otsas ?
Aga mida mina tean? Mina olen ju "algaja"
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
mmm...ei saand hästi aru, kuid olemas on kollektor tagaveolisele masinale, millele on paigaldatud Lada 112 vmt. 16V mootor.wheelman kirjutas:Kas ka tagaveolise paigutuse puhul oleks kollet saada?
Kollektori osa on 16V kaanele mõeldud kuid edasine on tagaveolise
kujuga.
http://static.baza.farpost.ru/v/1443450991978_bulletin
Festina lente!
- wheelman
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2010 11:50
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Autod: Et saada kontakti müüvate ja ostvate kasutajatega.
Täpselt seda mõtlesingi
4-1 ainuke lahendus ilmselt jah?
Juhul kui kellegil suurem huvi 16V ehitada võib minuga ühendust võtta. On olemas hea stardi komplekt Olemas pea kõik peale kolvi ja kepsu. Brunsa tehtud kaanega.
rainer.meus@gmail.com
4-1 ainuke lahendus ilmselt jah?
Juhul kui kellegil suurem huvi 16V ehitada võib minuga ühendust võtta. On olemas hea stardi komplekt Olemas pea kõik peale kolvi ja kepsu. Brunsa tehtud kaanega.
rainer.meus@gmail.com
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Re: 16v esiveolise mootor tagaveolisele?
Keda oskate soovitatada kes väntvõllile laagri pesa treiks?
m'kay