2. leht 2-st

Postitatud: 01 Jaan 2014 21:15
Postitas france2
Mida te halate. Tavaliselt kõige suuremad targutajad ise ei sõidagi. Alguses kui kõik keelatud oli vinguti, et midagi teha ei tohi. Nüüd aga vastupidine teema. Kui raha ei ole mängi malet. Tähtis on osavõtt minu meelest. Käin võistlustel kogemusi saamas. Pooldan igati praeguseid tingimusi. Ainus asi mis oleks ise teisiti teinud oleks sisse viinud rehvipiirangu. Katsed liiga kiired? Omal kahekõrva vahel peab kah midagi olema! Ühesõnaga rohkem tegusid ja vähem möla! Kohtume rajal!

Postitatud: 02 Jaan 2014 00:55
Postitas VäikeMägilane
ma lugesin küll välja, et s ja v. lase ei ole vabad.
aind nukk on vaba seal "üleval"

rahvaspordis võoks tõesti olla sees LE-le vastav rehv, kruusakatega ei tohi väljaspool yritusi liigelda ehk võistlustele sõita jne jne

kui monorehv ei ole võistlejaile soositud, siis pange lihtsalt LE rehv, abiks ikka säästmisel

Postitatud: 02 Jaan 2014 01:35
Postitas reiner
 
VäikeMägilane kirjutas:ma lugesin küll välja, et s ja v. lase ei ole vabad.
Peavad olema algsed, aga töötlemine lubatud.

Kiiruga lugesin need tehnilised tingimused läbi.
Mõnes mõttes on arusaadav, et tingimused on nagu nad siin nüüd kirjas on. Kõike on lihtne kontrollida ning tuvastada.
Kui kasvõi keelata kollektorite töötlemine, siis selle kontrollimiseks on ju vaja kolled küljest keerata.

Lõppkokkuvõttes on nii, et hoolimata sellest kuidas reeglid paika on pandud, on alati keegi kellele midagi ei meeldi..
Alati leidub neid kes viilivad ja puurivad rohkem kui teised. Ma ei saa aru ainult, et milleks seda vaja on? Eriti rahvaspordis. See peaks ikkagi olema iga noore/algaja/uue autosportlase jaoks hüppelava suurte poiste liivakasti ehk sportrallisse. Teine variant on muidugi see, et tehakse seda oma fun'i pärast.
Isiklikult ei viitsiks kummagi variandi puhul liigset raha auto alla panna. Sama moodi nagu LK üritustel. Väga stocki lähedase pilliga saab palju kiirematest ja võimsamatest masinatest jagu või väga lähedale..

Postitatud: 02 Jaan 2014 07:51
Postitas parmhot
 
parmhot kirjutas:Ja nüüd suudab kindlasti keegi demagoogiliselt öelda, et autosport pole kunagi odav ega võrdne olnud.
 
france2 kirjutas:Kui raha ei ole mängi malet.
Quod erat demonstrandum

Postitatud: 02 Jaan 2014 13:54
Postitas erx141
Igas foorumis ikka leiab targutajaid ja vingujaid, kellele midagi ei meeldi, kuigi nad ise võistlustel võibolla ei osalegi. Ma saan aru, et foorum ongi enda arvamuse avaldamiseks, aga seda saab ka viisakalt teha!
Mina võtan igatahes mütsi maha Kalle ees, kes vaatamata kõigele, leiab jõudu SU klassi, rahvasprintide ja jääradade korraldamiseks.
Head Uut Aastat kõigile!

Postitatud: 02 Jaan 2014 19:23
Postitas VäikeMägilane
rohkem osavõtjaid võiks olla tõesti, siiani vist aind 5-6 põhi venda kohal olnudki.

Kommenteerijaid aga terve armaada.
Ma siiski vinguks rehvi kallal edasi, muus osas tundub ju asjalik reeglistik, esiasi kas kõik seda ka järgivad.

Postitatud: 02 Jaan 2014 19:36
Postitas france2
 
VäikeMägilane kirjutas:rohkem osavõtjaid võiks olla tõesti, siiani vist aind 5-6 põhi venda kohal olnudki.
Eelmine hooaeg püsivalt 10-11 autot! See hooaeg löön ka ise kaasa. Loodan, et osavõtjaid tuleb rohkelt !

Postitatud: 03 Jaan 2014 09:00
Postitas parmhot
 
parmhot kirjutas: Kala pidavat ikka peast mädanema hakkama eks seda saamatut mugavusorganisatsiooni EAL-i on ju ka piisavalt tulemusteta kirutud.
http://rally.ee/?a=a009&b=9810

Postitatud: 04 Jaan 2014 13:40
Postitas nems2105
Tundub et EAL on viimasel ajal loorberitele puhkama jäänud ja kui keegi üritab midagi ilma nendeta taha siis on nad kärmed litsentsiga rahvasportlastele meenutama milliseid sanktsioone võivad rakendada kui kalendrivälisel üritusel kaasa löövad.Ma ei ole kahjuks leidnud seda seadust mis ütleb mida võib teha ilma EALita ja mida ei või.Loodan siiski rahvarallide jätkumisele,sest noored ja ka vanemad rallisõbrad vajavad väga kohta kus oma adrenaliin kätte saada.Parem on seda teha suletud teedel,mitte tavaliikluses.
Head uut aastat ja kindlat kätt kõigile rallisõpradele.

Postitatud: 04 Jaan 2014 18:49
Postitas vazist
Olen ka kõrvalt kiibitseja, aga Väikse Mägilase rehvi teemaga igati nõus. Tuttavaid sõidab mitmeid ja näen kuidas nähakse rehvidega vaeva. Küll slikid ja kruusakad ja muu jant. Rahva krossis Master ja asi selge.

Postitatud: 07 Jaan 2014 17:37
Postitas teitur

Postitatud: 25 Jaan 2014 12:36
Postitas france2
Huvitav palju nendest arvamuse avaldajatest 22.02 stardis on :D

Postitatud: 25 Jaan 2014 14:44
Postitas VäikeMägilane
Otepääl oli peris omajagu masinaid.
Kuid kui tuelmusi vaatad siis oli kummaline pilt
1 koht 10-12sekiga ees ning siis ülejäänd tüübid kõik omakorda enam vähem 10-seki sees - kas ilmastiku olud mängisid vingerpussi:)?
4km pikkusel rajal 10-sek on juba kalender

Postitatud: 25 Jaan 2014 15:54
Postitas france2
Noh arvan, et seekordne võitja ei olnud ka asjata eelmist hooaja võtja :rolleyes Eks tehnika kah natuke teist masti. Kuid mina võitma ei lähe. Üle saja aasta vaz.i roolis olla on omaette feeling :cool: Endal veel sillalukk puudu heast komplektiks :puzzled

Postitatud: 25 Jaan 2014 16:44
Postitas Mikk
Mägilane, minu arust ongi selline tasemete vahe rahvarallis läbi aastate olnud. Ja vahe tekibki sellest, et sinna lähevad osavõtma ka inimesed, kellel mingi pisikene huvi on olemas, aga samas väga sõitnud ei ole, mis tõttu kogemusi veel vähe. 10 seki 4 km rajal, standard autoga ikka väga lihtne saavutada. Talvel eriti veel. Seda võib kas või meie rajapäevadeltki näha, kus 10 ja kohati ka 30 sekundiliselt vahed tulevad ainult kuni paari kilomeetrise pikkusega rajal. Rahvaspordis käivad teised aja arvestused kui mõnes nn profispordis. 10 seki rahvaspordis kaotada esimesele kohale ei ole üldse palju.

Postitatud: 25 Jaan 2014 16:50
Postitas VäikeMägilane
Arusaadav, kuid nö. vanadel konkurentidel ei tule naljalt seda 10sek vahet sisse, vaata kasvõi eelmisi võistlusi, siis onnäha, et top 3-4-5 ikka sekund sekunis ollakse. Natuke imelik, ka see et SU masin kandideerib kogu 2wd top 3-e ja seda TALVEL!

Uskumatu, et su masin seda suudab, pole ju 2wd-b ja a sõitjad ka esimest korda rajal...
Kuid samas on seda tore näha, vaazikuga saab järelikult kiiresti sõita ja kogu see lääne "pahn" jääb ka 40a. järel selja taha (eeldusel et taustajõud olid võrdsed)

tulemusi leiab rallyreg'ist

Klasside parimad ajad:
LAURI PEEGEL EST HONDA CIVIC TYPE-R J18 3:46,46
KASPER KOOSA EST NISSAN SUNNY GTI 2WD sport 3:44,68
KAREL TÖLP EST HONDA INTEGRA 2WD-A 3:34,03
MARKO KUKUŠKIN EST BMW 320I 2WD-B 3:41,63
RAINER MEUS EST VAZ 2105 SU 3:40,12

paneb mõtlema...

Postitatud: 07 Apr 2014 08:02
Postitas olaaf
Siim unustab ära, et sõidetakse ILMA stenogrammita!
Sisuliselt pimesi.