K: SU klass, 2014a tehnilised tingimused lisatud

K: SU klass, 2014a tehnilised tingimused lisatud

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#21

Postitus Postitas france2 » 01 Jaan 2014 21:15

Mida te halate. Tavaliselt kõige suuremad targutajad ise ei sõidagi. Alguses kui kõik keelatud oli vinguti, et midagi teha ei tohi. Nüüd aga vastupidine teema. Kui raha ei ole mängi malet. Tähtis on osavõtt minu meelest. Käin võistlustel kogemusi saamas. Pooldan igati praeguseid tingimusi. Ainus asi mis oleks ise teisiti teinud oleks sisse viinud rehvipiirangu. Katsed liiga kiired? Omal kahekõrva vahel peab kah midagi olema! Ühesõnaga rohkem tegusid ja vähem möla! Kohtume rajal!

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#22

Postitus Postitas VäikeMägilane » 02 Jaan 2014 00:55

ma lugesin küll välja, et s ja v. lase ei ole vabad.
aind nukk on vaba seal "üleval"

rahvaspordis võoks tõesti olla sees LE-le vastav rehv, kruusakatega ei tohi väljaspool yritusi liigelda ehk võistlustele sõita jne jne

kui monorehv ei ole võistlejaile soositud, siis pange lihtsalt LE rehv, abiks ikka säästmisel
Festina lente!

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2347
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#23

Postitus Postitas reiner » 02 Jaan 2014 01:35

 
VäikeMägilane kirjutas:ma lugesin küll välja, et s ja v. lase ei ole vabad.

Peavad olema algsed, aga töötlemine lubatud.

Kiiruga lugesin need tehnilised tingimused läbi.
Mõnes mõttes on arusaadav, et tingimused on nagu nad siin nüüd kirjas on. Kõike on lihtne kontrollida ning tuvastada.
Kui kasvõi keelata kollektorite töötlemine, siis selle kontrollimiseks on ju vaja kolled küljest keerata.

Lõppkokkuvõttes on nii, et hoolimata sellest kuidas reeglid paika on pandud, on alati keegi kellele midagi ei meeldi..
Alati leidub neid kes viilivad ja puurivad rohkem kui teised. Ma ei saa aru ainult, et milleks seda vaja on? Eriti rahvaspordis. See peaks ikkagi olema iga noore/algaja/uue autosportlase jaoks hüppelava suurte poiste liivakasti ehk sportrallisse. Teine variant on muidugi see, et tehakse seda oma fun'i pärast.
Isiklikult ei viitsiks kummagi variandi puhul liigset raha auto alla panna. Sama moodi nagu LK üritustel. Väga stocki lähedase pilliga saab palju kiirematest ja võimsamatest masinatest jagu või väga lähedale..
Lower your standards and you'll never be disappointed!

parmhot
Foorumi kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 11 Sept 2003 15:26
Asukoht: Tallinn
Autod: Fiat

#24

Postitus Postitas parmhot » 02 Jaan 2014 07:51

 
parmhot kirjutas:Ja nüüd suudab kindlasti keegi demagoogiliselt öelda, et autosport pole kunagi odav ega võrdne olnud.

 
france2 kirjutas:Kui raha ei ole mängi malet.


Quod erat demonstrandum
Cinquecento

Kasutaja avatar
erx141
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 10 Nov 2009 11:21
Asukoht: Türi/Tallinn
Autod: 2105

#25

Postitus Postitas erx141 » 02 Jaan 2014 13:54

Igas foorumis ikka leiab targutajaid ja vingujaid, kellele midagi ei meeldi, kuigi nad ise võistlustel võibolla ei osalegi. Ma saan aru, et foorum ongi enda arvamuse avaldamiseks, aga seda saab ka viisakalt teha!
Mina võtan igatahes mütsi maha Kalle ees, kes vaatamata kõigele, leiab jõudu SU klassi, rahvasprintide ja jääradade korraldamiseks.
Head Uut Aastat kõigile!

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#26

Postitus Postitas VäikeMägilane » 02 Jaan 2014 19:23

rohkem osavõtjaid võiks olla tõesti, siiani vist aind 5-6 põhi venda kohal olnudki.

Kommenteerijaid aga terve armaada.
Ma siiski vinguks rehvi kallal edasi, muus osas tundub ju asjalik reeglistik, esiasi kas kõik seda ka järgivad.
Festina lente!

france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#27

Postitus Postitas france2 » 02 Jaan 2014 19:36

 
VäikeMägilane kirjutas:rohkem osavõtjaid võiks olla tõesti, siiani vist aind 5-6 põhi venda kohal olnudki.


Eelmine hooaeg püsivalt 10-11 autot! See hooaeg löön ka ise kaasa. Loodan, et osavõtjaid tuleb rohkelt !

parmhot
Foorumi kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 11 Sept 2003 15:26
Asukoht: Tallinn
Autod: Fiat

#28

Postitus Postitas parmhot » 03 Jaan 2014 09:00

 
parmhot kirjutas:Kala pidavat ikka peast mädanema hakkama eks seda saamatut mugavusorganisatsiooni EAL-i on ju ka piisavalt tulemusteta kirutud.


http://rally.ee/?a=a009&b=9810
Cinquecento

nems2105
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 13 Juun 2013 18:15
Asukoht: Saaremaa
Autod: vaz2105;KIA Sorento;Seat Toledo

#29

Postitus Postitas nems2105 » 04 Jaan 2014 13:40

Tundub et EAL on viimasel ajal loorberitele puhkama jäänud ja kui keegi üritab midagi ilma nendeta taha siis on nad kärmed litsentsiga rahvasportlastele meenutama milliseid sanktsioone võivad rakendada kui kalendrivälisel üritusel kaasa löövad.Ma ei ole kahjuks leidnud seda seadust mis ütleb mida võib teha ilma EALita ja mida ei või.Loodan siiski rahvarallide jätkumisele,sest noored ja ka vanemad rallisõbrad vajavad väga kohta kus oma adrenaliin kätte saada.Parem on seda teha suletud teedel,mitte tavaliikluses.
Head uut aastat ja kindlat kätt kõigile rallisõpradele.

vazist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 158
Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
Asukoht: pärnumaa
Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70

#30

Postitus Postitas vazist » 04 Jaan 2014 18:49

Olen ka kõrvalt kiibitseja, aga Väikse Mägilase rehvi teemaga igati nõus. Tuttavaid sõidab mitmeid ja näen kuidas nähakse rehvidega vaeva. Küll slikid ja kruusakad ja muu jant. Rahva krossis Master ja asi selge.

Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 259
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

#31

Postitus Postitas teitur » 07 Jaan 2014 17:37


france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#32

Postitus Postitas france2 » 25 Jaan 2014 12:36

Huvitav palju nendest arvamuse avaldajatest 22.02 stardis on :D

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#33

Postitus Postitas VäikeMägilane » 25 Jaan 2014 14:44

Otepääl oli peris omajagu masinaid.
Kuid kui tuelmusi vaatad siis oli kummaline pilt
1 koht 10-12sekiga ees ning siis ülejäänd tüübid kõik omakorda enam vähem 10-seki sees - kas ilmastiku olud mängisid vingerpussi:)?
4km pikkusel rajal 10-sek on juba kalender
Festina lente!

france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#34

Postitus Postitas france2 » 25 Jaan 2014 15:54

Noh arvan, et seekordne võitja ei olnud ka asjata eelmist hooaja võtja :rolleyes Eks tehnika kah natuke teist masti. Kuid mina võitma ei lähe. Üle saja aasta vaz.i roolis olla on omaette feeling :cool: Endal veel sillalukk puudu heast komplektiks :puzzled

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1022
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#35

Postitus Postitas Mikk » 25 Jaan 2014 16:44

Mägilane, minu arust ongi selline tasemete vahe rahvarallis läbi aastate olnud. Ja vahe tekibki sellest, et sinna lähevad osavõtma ka inimesed, kellel mingi pisikene huvi on olemas, aga samas väga sõitnud ei ole, mis tõttu kogemusi veel vähe. 10 seki 4 km rajal, standard autoga ikka väga lihtne saavutada. Talvel eriti veel. Seda võib kas või meie rajapäevadeltki näha, kus 10 ja kohati ka 30 sekundiliselt vahed tulevad ainult kuni paari kilomeetrise pikkusega rajal. Rahvaspordis käivad teised aja arvestused kui mõnes nn profispordis. 10 seki rahvaspordis kaotada esimesele kohale ei ole üldse palju.

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#36

Postitus Postitas VäikeMägilane » 25 Jaan 2014 16:50

Arusaadav, kuid nö. vanadel konkurentidel ei tule naljalt seda 10sek vahet sisse, vaata kasvõi eelmisi võistlusi, siis onnäha, et top 3-4-5 ikka sekund sekunis ollakse. Natuke imelik, ka see et SU masin kandideerib kogu 2wd top 3-e ja seda TALVEL!

Uskumatu, et su masin seda suudab, pole ju 2wd-b ja a sõitjad ka esimest korda rajal...
Kuid samas on seda tore näha, vaazikuga saab järelikult kiiresti sõita ja kogu see lääne "pahn" jääb ka 40a. järel selja taha (eeldusel et taustajõud olid võrdsed)

tulemusi leiab rallyreg'ist

Klasside parimad ajad:
LAURI PEEGEL EST HONDA CIVIC TYPE-R J18 3:46,46
KASPER KOOSA EST NISSAN SUNNY GTI 2WD sport 3:44,68
KAREL TÖLP EST HONDA INTEGRA 2WD-A 3:34,03
MARKO KUKUŠKIN EST BMW 320I 2WD-B 3:41,63
RAINER MEUS EST VAZ 2105 SU 3:40,12

paneb mõtlema...
Festina lente!

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#37

Postitus Postitas olaaf » 07 Apr 2014 08:02

Siim unustab ära, et sõidetakse ILMA stenogrammita!
Sisuliselt pimesi.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."


Mine “Rallisport”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist