Raskus tagasilla külge

Raskus tagasilla külge

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
Vasta
r
regz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 06 Veebr 2013 00:30

Raskus tagasilla külge

Postitus Postitas regz »

Kindlasti leidub siin foorumis mehi, kes teavad sellest nii mõndagi. Ühesõnaga tahaks teada, et kuidas saaks paigaldada raskust tagasillale ? Mida raskuseks kasutada ning mismoodi kinnitada. Kindlasti saab jäärada sõita ka ilma raskuseta, aga ikkagi peab ju kõik omal nahal ära proovima :)

Kui keegi teemast midagi teab, siis jagage näpunäiteid. Pagasiruumis jne on raskustega mängitud küll, aga nüüd testiks midagi muud. ;)
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Et siis suurendame vedrustamata detailide massi?
Nu-nu ...
:(
Kasutaja avatar
nymmik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 559
Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
Asukoht: Hüüru
Autod: Zaz965
Kontakt:

Postitus Postitas nymmik »

Niipalju kui ma tean, siis kasutati lisaraskust silla küljes ringrajal, kus suhteliselt sile pind oli.
Jäärajal on pointless kuna suurendad ka massi mis allub G jõule kurvis st kui hakkab minema siis läheb ja enam ei püüa.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Vana tala ümber valati tinast raskused - poolkuu stiilis, mis siis õige tala ümber korralike klambritega tõmmati -
Tina kulus kõvasti.

Pmst võib ju sama asja betooniga läbi teha - hästi vedel segu ja miski terasvõrk sisse paigutada.

Kas sellel kõigel ka mõtet on jääb juba tegija otsustada ..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Meil oli veokal alati lisaraskuseks (samas ka tagavaraks) üks ratas kastis ning talverallide/sprintide tarbeks oli tagasilla küljes kaks 25kg lisaraskust. Need ei olnud tagasilla küljes selleks, et neid sinna parem/lihtsam kinnitada. ;)
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Pane siis kohe juba Hiace, Enku, Volvo silla ja korras - kusagilt ikka saab neid mõne kümne euro eest.
1030 oli gramm kergem kui 1031 volvo sild, Enku on Hiace ja 1030-ne vahepealne.

Kui eesmärk on jäärada, siis hiassi oma oleks sobivaim, sest sealt saab kohe ka 4.5...ja kui joppab ka koos lukuga silla.

Aga kui eesmärk on ikkagi vazi silda kasutada, siis pead "pudeliga" Põlva tulema
Festina lente!
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Mägilane, vaadates teemaalgataja poolt esitatud küsimust, siis kas vähe mööda ei pannud millegagi? :D
Lower your standards and you'll never be disappointed!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Siim pidas ilmselt silmas volvo silla massi - jube kolakas..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
andre.palang
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 03 Okt 2011 13:17
Asukoht: kadrina
Autod: Vaz 21074; primera p10

Postitus Postitas andre.palang »

Või täita rehvid soolveega?? Peaks mõne kilo juurde andma ja soolaga segunenud vesi ei lähe jäässe. Metsaveo traktoritel kasutati sellist võtet.
r
regz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 06 Veebr 2013 00:30

Postitus Postitas regz »

Tinaga võib tõesti proovida
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Ma vaatan asju ikka sportlikkus/mõtekuse aspektist - aga kui eesmärk on jah, lihtsalt tagaotsa raskemaks saada, et tagurpidi mäest üles läheks masin või metsast puid tuua, siis sattusin natuke hoogu jah...
Festina lente!
j
joonaskala
Foorumi kasutaja
Postitusi: 137
Liitunud: 20 Sept 2011 21:56
Asukoht: Rapla
Autod: Lada VFTS(2.0 ford), BMW E28
Kontakt:

Postitus Postitas joonaskala »

Ikka pannakse raskus jäärajale..

Olen ise päris palju seeaasta juba radasid ja võistlusi läbi käinud oma pilliga ja koguaeg uurinud ja silmad peal hoidnud ka teistel sigullidel.

Olen paljudelt küsinud ja selline tavaline raskus taha on kuskil 90-100kg, et saavutaks pmst sama raskuse mis eesotsas mootoril.

Kõige lihtsam, kui tagaistet pole, siis visata tagaistme alla nt 100 kilone liivakott, või kui ei sobi, siis visata pagassi.
Kõige parem oleks muidugi kui saaks täpselt silla peale, seespool sillapeal see kõrgendus..sinna peale oleks kõigeparem.

Üle ei tasu raskusega pingutada, aga kui mõistlikult paned ja proovid koguaeg, siis annab see raskus ikka vägapalju juurde.
e
exideN
Foorumi kasutaja
Postitusi: 109
Liitunud: 01 Juun 2011 14:39
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2103

Postitus Postitas exideN »

Midagi pagasnikusse ja käib küll , :P
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

olen sõitnud liivakott pagassis, küll mitte vaziga aga se ei loe. Igatahes kohalt sai paremini ära jah, aga kui kurvid saabuvad, siis ikka väga ebameeeldiv sõita. Pakun, et raskuskese liiga kõrgel, ja liiga taga, raskus peaks siiski silla küljes olema ja kinldasti mitte tagapool silda (tekib jõu moment kurvides). Kõige parem ikka sillatalale klambritega raskused panna, 20-30kg peaks piisama.
Festina lente!
r
regz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 06 Veebr 2013 00:30

Postitus Postitas regz »

Õnneks on mul nüüd selge pilt silme ees, et kuidas silla külge raskust kinnitada. Natukene on vaja veel materjali otsida ning konstruktsioon kokku keevitada :) Kõige paem oleks tina valada raudtorudesse aga ma lähen lihtsamat teed ning kasutan lihtsalt massiivset rauda. 30kg tahan kindlasti panna, kui hästi läheb siis 40... Sirge peal tõesti ei loe, kus see raskus on, aga kurvides annab see tunda...
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

tee sis pilti kah, muidu tehakse kunagi jälle uus teema.
Ja kui esimene sõit seljataga, jaga kogemusi.
Festina lente!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Pigem peaks proovima mõned ringid ilma raskusteta ja siis raskustega, eriti tore oleks kui testiks veel eraldi lisaks ka raskusega pagassis.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta