eks selle üle vaieldakse kõvasti, kui liiga palju lubada siis tõmbab mujalt sõitjad ära, kui liiga vähe lubada ei tule keegi sõitmafrance2 kirjutas:Hea oleks nüüd teada, millal Eesti tingimused välja tulevad.
"Žiguļu kauss"
"Žiguļu kauss"
kui rääkida Superkrossi sarjast, kuhu lisandub Vaz Standard klass, siis seal on suure tõenäosusega tulemas Läti tehnilised nõuded ja rahvakrossi turvanõuded. 12ndal mail on Audrus Superkrossi etapp ja ka Lätlaste etapp koos. Hr Eriste lubas, et tuleb hulga lätlasi. Lätlastel on rehvideks tänavasõidu 175/70 R13 (kruusal ja asfaldil), aga Superkrossis pidi esimene aasta Vaz Standard klassis rehvid vabad olema, ainult asfaldi etappidele ei ole lubatud prot rehvidega (muudes klassides on kruusa etapidel 14" Master Nordic ja asfaldil 15" Kuhmo).
- navigator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 40
- Liitunud: 29 Apr 2013 05:34
- Autod: Gaz 53 Veobagi, Audi A6 C6 3,0TD Quattro
Selles sarjas siis võiks ka rakendada vähemalt üle sõidu kui mitte iga sõit, et esikolmik võtab loosi ja üks neist siis loovutab kohapeal oma nuka, sest eks kõiks saabki alguse nukast ja kui ta seda ei soovi kohe tehs siid juba järgneksid sanksioonid, muidu sea asja korras ei hoia ja läheb nii nagu paljude klassidega kahjuks läinud on. Ise plaanin ka massina vastavalt tehnilstele sättima hakata ja Lääne Virumaalt on veel vähemalt 3 huvitatut, niiet tundub tukema huvitav asi kui just asja liiga vabaks ei lasta.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
On nüüd täpsed reeglid kirjas kuskil?
Eriti huvitaks mis hetkest mootor pole enam standard mootor.
Aprilli alguses kirjutati: Mida kujutab endast VAZ standard klass? Peatselt avaldatakse täpsemad tehnilised tingimused, kuid lühidalt kokkuvõtlikult on selles klassis osalevad autod standardsed autod..
Eriti huvitaks mis hetkest mootor pole enam standard mootor.
Aprilli alguses kirjutati: Mida kujutab endast VAZ standard klass? Peatselt avaldatakse täpsemad tehnilised tingimused, kuid lühidalt kokkuvõtlikult on selles klassis osalevad autod standardsed autod..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
http://www.ladaklubi.ee/foorum/files.ph ... 1&aid=3559
Siin tõlgitud Läti reeglite variandis peaks olema mootori nõuded. Need pole küll ametlikud reeglid Superkrossi sarjale, kuid need ametlikud Läti sarja reeglid. Arvatavasti jäävad mootori nõuded samaks Läti omadega.
Siin tõlgitud Läti reeglite variandis peaks olema mootori nõuded. Need pole küll ametlikud reeglid Superkrossi sarjale, kuid need ametlikud Läti sarja reeglid. Arvatavasti jäävad mootori nõuded samaks Läti omadega.
http://superkross.ee/?a=new&id=126
ja
reeglid: http://superkross.ee/?a=dok&idb=87
Nii palju on teada, et see käimasolev hooaeg on alles klassi "käimajooksutamiseks"
ja
reeglid: http://superkross.ee/?a=dok&idb=87
Nii palju on teada, et see käimasolev hooaeg on alles klassi "käimajooksutamiseks"
-
kkarel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
- Asukoht: Tartu või Setumaa
- Autod: krossi 01
Väljavõte tehnilistest tingimustest:kristen kirjutas:Lugesin nüüd reeglid läbi ja poltpuuri kohta ma ei leidnud miskit, kas on ikka lubatud?
3.1.1 Kõik materjalide, paigaldamise ja dokumentatsiooni nõuded vastavalt FIA Appendix J artikkel 253 p.8 nõuetele.
Mainitud dokumenti saab lugeda siit:
http://argent.fia.com/web/fia-public.ns ... 012%29.pdf
Vastavalt sellele juhendmaterjalile on mõningate kitsendustega polditavad turvastruktuuride osad lubatud. Kui mõtled mingisugust nõukaaegset poltpuuri, siis need ei vasta mitte mingitele nõuetele. Ei materjali ristlõigete ega ka poltliidete poolest.
Tere!
Jälgisin siis asjade kulgu tänasest sõidust mylapsist. Päris hulk masinaid oli kokku tulnud, kas võistlussõidus lasti kõik koos rajale? Kuidas masinad sellisel suht kiirel rajal vastu pidasid? Tehnilisi probleeme vmt ei olnud? Best speedi võrreldes olid lätakad kõikse kiiremed, kas see vahe tuli ülekandest? Mis peaülekannet eesti mehed kasutasid ja mis kastiga sõitsid kui saladus pole?
Parimat soovides,
Kristen
Jälgisin siis asjade kulgu tänasest sõidust mylapsist. Päris hulk masinaid oli kokku tulnud, kas võistlussõidus lasti kõik koos rajale? Kuidas masinad sellisel suht kiirel rajal vastu pidasid? Tehnilisi probleeme vmt ei olnud? Best speedi võrreldes olid lätakad kõikse kiiremed, kas see vahe tuli ülekandest? Mis peaülekannet eesti mehed kasutasid ja mis kastiga sõitsid kui saladus pole?
Parimat soovides,
Kristen
Eks üritan siis mõningale küsimusele vastata. Korraga lasti kõik masinad peale, stardirivi pandi paika nagu ringrajal ikka. Autod pidasid vastu ning suuri probleeme polnud. Best speed Mylaps lehel on küll veidi mööda. Endal oli GPS peal ning 135-140 km/h olid need kiirused peamiselt sirgel. Esimesed neli lätlast olid aga seekord minu jaoks püüdmatud.
Kahju, et eestlasi vähe oli.
Kahju, et eestlasi vähe oli.