M:lada 01 mootor.
M:lada 01 mootor.
-
jjoonaskala
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 137
- Liitunud: 20 Sept 2011 21:56
- Asukoht: Rapla
- Autod: Lada VFTS(2.0 ford), BMW E28
- Kontakt:
No minu täielikult stock 1300 mootoriga käib tahokas põhja, olen testinud paar korda vaid hetkeks, et mitte liiga teha. Küll aga, et nüüd 10000.. kuid kes seda teab, võibolla on üks mootor tuhandest selline imeloom tõesti sattunud.
Teema algatajale, et oled Sa kuidagi pöördeid mõõtnud, et oskad selliseid arve väita? Sigulli enda tahokas on kuni 8000 ju.
Teema algatajale, et oled Sa kuidagi pöördeid mõõtnud, et oskad selliseid arve väita? Sigulli enda tahokas on kuni 8000 ju.
See on üks kuradi lollakas müüt sigulli meeste seas. See, et mõnel/paljudel inimesel nii on juhtunud, ei tähenda et kõigil nii juhtuma peaks. Muidugi ei saa väita, et see sigulli mootor nüüd kõikvõimas oleks küll aga kõik mootorid ei ole lihtsalt identsed ja nendes sisalduvad materjalid on ka erineva sitkuse,hapruse, tugevuse ja jumal teab millega veel. Lisaks oleneb paljugi sellest, palju on mootor töödanud ja mis ajal need klapid sinna pähe käivad, kas ja kui palju on klapivedrud väsinud, kui palju on kuuma saanud, kui kaua hoiad seda 8000 pööret jne, faktoreid on VÄGA palju mis loevad selle teema juures, alati lihtsalt ei pea nii juhtuma, kuid muidugi on õige ka see väide, et võib juhtuda aga lihtsalt ei saa seda öelda nüüd et "kindlasti" käivad.
Aga jah siin teemas on juttu 9-10k pööretest, siin kohal võivad asjad tõesti hapud olla juba, kuid ka siis ei pruugi see mootor laiali minna, olenevalt sellest kaua teda sedasi pöördes hoida. Aga lihtsalt isiklikult ei taha uskuda kohe mitte kuidagi, et see mootor üldse nii palju läheb pöördesse. Kuid mida siin eeldada, kuulame siiski teema algataja üle.
Aga jah siin teemas on juttu 9-10k pööretest, siin kohal võivad asjad tõesti hapud olla juba, kuid ka siis ei pruugi see mootor laiali minna, olenevalt sellest kaua teda sedasi pöördes hoida. Aga lihtsalt isiklikult ei taha uskuda kohe mitte kuidagi, et see mootor üldse nii palju läheb pöördesse. Kuid mida siin eeldada, kuulame siiski teema algataja üle.
- Qunts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 367
- Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
- Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
- Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
- Kontakt:
Kui emaldada piiraja ja hooratas kergeks teha, siis võib iga mootori 10000 P/min juures laiali lennutada.
Isiklikult arvan, et mehel kerge hooratas millest tal aimu ei ole ja peale karbussi reguleerimist hakkas mootor korralikult tööle ja jõuab sinna 8000 p/min. kanti.
Aga mida mina tean
Isiklikult arvan, et mehel kerge hooratas millest tal aimu ei ole ja peale karbussi reguleerimist hakkas mootor korralikult tööle ja jõuab sinna 8000 p/min. kanti.
Aga mida mina tean
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Ärge magage maha näpitud karpaga mootorit, mis käib pöördesse nagu reaktiiv. Hinda võid küsida korralikult, mõnel hullul hobilennuki peale paras suruda.
Inertsiga tahhomeeter põhja sõidutada pole ühelegi mootorile probleem. Reaalselt siiski hakkavad klapivedrud jalgu jääma ning ei jõua mingi aeg enam eest ära. Ja mis kasu on 9-10k pöördest, kui reaalset väänet ega hobujõudu enam ei ole. Või tahad väita, et lasid neljandaga mootori maanteel sujuvalt 9k pöördeni?
Vinged "targad" siin teemas ikka koos, lugege natuke mootorite alamfoorumit, eriti soovitan keskenduda vanemate klubiliste postitustele nagu Olaaf või Puzup.
Inertsiga tahhomeeter põhja sõidutada pole ühelegi mootorile probleem. Reaalselt siiski hakkavad klapivedrud jalgu jääma ning ei jõua mingi aeg enam eest ära. Ja mis kasu on 9-10k pöördest, kui reaalset väänet ega hobujõudu enam ei ole. Või tahad väita, et lasid neljandaga mootori maanteel sujuvalt 9k pöördeni?
Vinged "targad" siin teemas ikka koos, lugege natuke mootorite alamfoorumit, eriti soovitan keskenduda vanemate klubiliste postitustele nagu Olaaf või Puzup.
Jõud taga, peab minema.