1. leht 1-st

M:lada 01 mootor.

Postitatud: 04 Mär 2012 00:49
Postitas lada21063
....

Postitatud: 28 Mär 2013 11:58
Postitas herbi
Paljuga ära annad ?

Postitatud: 28 Mär 2013 16:01
Postitas joonaskala
Hmm, kas olen mina asjast valesti aru saanud või on siin teemas midagi imelikku..
Stock siksi mootor peaks ju käima max 7500 vms pöörde, rohkem lihtsalt mootor ei võimalda. Ja karbussi timmimisega 9-10k kätte saada on ikka väga ulmeline minujaoks.
Ei tundu väga õige jutt olema.:puzzled

Postitatud: 28 Mär 2013 17:17
Postitas Rynts
No minu täielikult stock 1300 mootoriga käib tahokas põhja, olen testinud paar korda vaid hetkeks, et mitte liiga teha. Küll aga, et nüüd 10000.. kuid kes seda teab, võibolla on üks mootor tuhandest selline imeloom tõesti sattunud. :D

Teema algatajale, et oled Sa kuidagi pöördeid mõõtnud, et oskad selliseid arve väita? Sigulli enda tahokas on kuni 8000 ju.

Postitatud: 28 Mär 2013 17:26
Postitas botzor
8k pealt käivad klapid pähe 011 mootoril..:lol

Postitatud: 28 Mär 2013 17:54
Postitas Rynts
See on üks kuradi lollakas müüt sigulli meeste seas. See, et mõnel/paljudel inimesel nii on juhtunud, ei tähenda et kõigil nii juhtuma peaks. Muidugi ei saa väita, et see sigulli mootor nüüd kõikvõimas oleks küll aga kõik mootorid ei ole lihtsalt identsed ja nendes sisalduvad materjalid on ka erineva sitkuse,hapruse, tugevuse ja jumal teab millega veel. Lisaks oleneb paljugi sellest, palju on mootor töödanud ja mis ajal need klapid sinna pähe käivad, kas ja kui palju on klapivedrud väsinud, kui palju on kuuma saanud, kui kaua hoiad seda 8000 pööret jne, faktoreid on VÄGA palju mis loevad selle teema juures, alati lihtsalt ei pea nii juhtuma, kuid muidugi on õige ka see väide, et võib juhtuda aga lihtsalt ei saa seda öelda nüüd et "kindlasti" käivad.
Aga jah siin teemas on juttu 9-10k pööretest, siin kohal võivad asjad tõesti hapud olla juba, kuid ka siis ei pruugi see mootor laiali minna, olenevalt sellest kaua teda sedasi pöördes hoida. Aga lihtsalt isiklikult ei taha uskuda kohe mitte kuidagi, et see mootor üldse nii palju läheb pöördesse. Kuid mida siin eeldada, kuulame siiski teema algataja üle.

Postitatud: 28 Mär 2013 18:44
Postitas Qunts
Kui emaldada piiraja ja hooratas kergeks teha, siis võib iga mootori 10000 P/min juures laiali lennutada.
Isiklikult arvan, et mehel kerge hooratas millest tal aimu ei ole ja peale karbussi reguleerimist hakkas mootor korralikult tööle ja jõuab sinna 8000 p/min. kanti.

Aga mida mina tean :o

Postitatud: 28 Mär 2013 18:53
Postitas ando
Ärge magage maha näpitud karpaga mootorit, mis käib pöördesse nagu reaktiiv. Hinda võid küsida korralikult, mõnel hullul hobilennuki peale paras suruda.
Pilt

Inertsiga tahhomeeter põhja sõidutada pole ühelegi mootorile probleem. Reaalselt siiski hakkavad klapivedrud jalgu jääma ning ei jõua mingi aeg enam eest ära. Ja mis kasu on 9-10k pöördest, kui reaalset väänet ega hobujõudu enam ei ole. Või tahad väita, et lasid neljandaga mootori maanteel sujuvalt 9k pöördeni?

Vinged "targad" siin teemas ikka koos, lugege natuke mootorite alamfoorumit, eriti soovitan keskenduda vanemate klubiliste postitustele nagu Olaaf või Puzup.

Postitatud: 28 Mär 2013 22:56
Postitas ttanelt
Teema on täitsa huumorinurga vääriline juba... :lol