Rallielamused

Rallielamused

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
r
rs racing
Suletud kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rs racing »

Mina olen ka seda meelt, et õige otsus oli klassid kokku lüüa - tuleb meistritiitlile väärtust juurde ja ajab konkurentsi ka kõvemaks. Ja kui aus olla, siis niipalju kui mina tean, ei lähe välisvõistlejad aasta kokkuvõttes EM arvestusse, seega ikka ainult eestalste vahel see asi kehtib. Ja võistluste siseselt autasustatakse vastavalt võistluste juhendile ehk ikka üldjuhul klasse ka.

kel huvi, siis millalgi sai seda ka siin arutatud: http://rsracing.ee/phpbb/
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Ei muidugi...lihtsalt tahtsingi, et siin kõvasti sõnavõetaks, muidu ei saagi sotti mis teised asjast arvavad;)

Aga jah, siiski väidan seda, et meistritiitli arvestuses loobuvad nii mõnedki oma ladast...st. kas loobuvad üldse spordist(järelikult jääb osavõtjaid ju vähemaks, konkurents nõrgemaks!) või siis ostavad lääne tehnika, just nimelt 2l ja ülespoole masinad(BMW, MB, Ford jne)...ning tulevadki ühetülbasemad masinad...
nagu see N-rühm....subaru, mitsu....no mida seal küll publikul vaadata on!? silmaga nähtavatel kohtadel liiguvad kõik ühe kiirusega...üks on aind sinine teine punane:rolleyes
Kasutaja avatar
Tan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 116
Liitunud: 06 Mai 2003 16:28
Asukoht: Saue
Autod: Subaru Impreza WRX STI, Lada Samara Rally 1600 109 KW/194N/m

Postitus Postitas Tan »

Vaevalt et nüüd selle klasside kokku liitmisega eestlased massiliselt E rühma lääne pille ehitama hakkavad, sest on ju nt Toyota või Fordi või Volvo vms tegemine ikka oluliselt kallim kui puka või kaheksa oma. Aga kel raha ja tahtmist on siis miks ka mitte, samas olen kindel et ei kao need vftsid ja kaheksad veel niipea kuhugi:cool:
r
rs racing
Suletud kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rs racing »

Algselt postitas: Tan
Vaevalt et nüüd selle klasside kokku liitmisega eestlased massiliselt E rühma lääne pille ehitama hakkavad, sest on ju nt Toyota või Fordi või Volvo vms tegemine ikka oluliselt kallim kui puka või kaheksa oma. Aga kel raha ja tahtmist on siis miks ka mitte, samas olen kindel et ei kao need vftsid ja kaheksad veel niipea kuhugi:cool:
Kindlasti ei kao ja nagu mulle ka üks vana sõitja ütles - korraliku samaariga on alati võimalik väga kiiresti sõita. mis aga paha on see, et rallide osavõtumaksud on tõusnud - talveralli e rühma osalustasu on juba 3500 eek :(
s
sklipnot
Suletud kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sklipnot »

Mul endal on kah paar meeldejäävat kogemust!Esimene oli see kui ma läksin teist korda superkrosii etappi sõitma, ajasõidud läksid hästi ning sain normaalse strardi koha,(sõit toimus Taalis). Ma sain stardist kolmandana minema ja ma olin sisemises kurvis , kui äkki tuli teine sõita kes mulle põrutas külje pealt sisse ja minu vaz läks risti ja olingi üle katuse!!!
Teine kogemus oli Tääksis see oli kümnes superkrossi etapp, siis oliul halb päev. Alguses ma läksin liiga sise kurvi ning paiskasin katuse peale.Ma jäin tagurbidi rippuma:D.Mind lukati tagasi ja ma katkestiasin poolfinaali sõidu kuna aku lekkis ja bensuhaisu oli kõik täis.... Neid kogemusi on palju:D!!!
Vasta