Lada tuleb tunduvalt odavam kui golf, ma usun. ja tagaveolise ladaga on ikka võimalik ka kiiresti sõita, nati trenni jne.Algselt postitas: Lembit
Erilist mõtet Ladat ehitada ei ole. Tagaveoline Lada on lihtsalt nii aeglane. Asfaldil on sama erivõimsuse (hj/kg), samade sõiduoskuste ja samade rehvidega Golf 2 Ladast minu hinnangul ~5% kiirem (ise proovinud mõlemaga). See vahe on tegelikult küllaltki suur.
Ralliautodega seonduv tehniline jutt ja info
Ralliautodega seonduv tehniline jutt ja info
-
jjackal
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 20 Sept 2003 13:06
- Asukoht: Tln
- Autod: Lada VFTS
- Kontakt:
No kui juba tagaveolist teha, siis tasub ehk 05 ehitada. Näeb vähemalt puska väljaAlgselt postitas: speedy
ahjaa, niipalju veel et eelarveks olen ca. 6 kuu jooksul 40-50 kilo planeerinud, mis vastab enamvähem siintoodud miinimumeelarvega. miski golfi võtmine ja tühjakrookimine pole võõras mõte aga kahjuks mul 2 tuttavat jändavad golfidega ja minu teada nende kulud ammu kuuekohalised juba ja tulemusi pole erilisi ikka veel.
Aga Lembitu jutuga olen täitsa nõus: esmalt osta autole vedrustus - tegelikult originaalvedru, juurde vaja odavamatest näiteks Bilsteine. Ja saab väga hea. Siis osta rehvid. Siis osta käigukast, blokk ja ülekanne, alles siis mine mootorit näppima. Enne mootori tegemist soovitaks aga turvavarustusega tegeleda
Mis RR-i puutub, siis ehk tasub juba II liiga peale mõelda, kui plaan niipalju ette võtta. Kui auto valmis, siis usu, kulude vahe on suht olematu. No ja kui RR tehnilistes tingimustes näpuga järge ajada, siis ei tohi seal auto juures tuhkagi teha, isegi Webereid ei tohi panna.
Aga kõige odavam on ehitust pihta hakata ikkagi auto kergendamisest - põhimõttega kõik, mida ei ole otseselt vaja, tuleb välja visata.
No ja kui tahad tagaveolisega etteotsa sõita, siis pead ikka suht hull olema :P:P
Õige. Nagu ajalugu näitab, sain mõlemal ECOl sinu käest :P:puzzled:(Algselt postitas: jackalLada tuleb tunduvalt odavam kui golf, ma usun. ja tagaveolise ladaga on ikka võimalik ka kiiresti sõita, nati trenni jne.Algselt postitas: Lembit
Erilist mõtet Ladat ehitada ei ole. Tagaveoline Lada on lihtsalt nii aeglane. Asfaldil on sama erivõimsuse (hj/kg), samade sõiduoskuste ja samade rehvidega Golf 2 Ladast minu hinnangul ~5% kiirem (ise proovinud mõlemaga). See vahe on tegelikult küllaltki suur.
-
jjackal
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 20 Sept 2003 13:06
- Asukoht: Tln
- Autod: Lada VFTS
- Kontakt:
Ei saa aru mis moodi, omaaruga läks kõik täiesti aiataha, alati viimane katse tuli kõigeparemini Sis sain just hoo yles a ralli sai otsa. Paides näiesks kaotasid esimestel katsetel vähe mingi paar kuni 10sek, a viimasel kui ma väljas käisin 21,5sek.Õige. Nagu ajalugu näitab, sain mõlemal ECOl sinu käest :P:puzzled:(
Nu virus oli kogu aeg mingi 20-30sek kaotust. A endal yldse välja ei tulnud seal
Njah. Virus vahetasime esimesel katsel rehvi ca 8 minutit . Siis katkes täpselt samasse kohta metsavahele Viira ära, temaga oli ju ka vaja veits soga ajada, enne, kui pähe turgatas, et võidusõit käib Siis samal katsel hüppasin üle tee minnes ratastpidi mingisse kraavi, peale seda oli sild kapitaalselt paigast ära, et auto enam teel ei seisnud Ja kogu asja krooniks mootor üle 5000 pöörde ei käinud, sest paagist oli mingi soga lahti tulnud ja torud ja filtri ära ummistandAlgselt postitas: jackalEi saa aru mis moodi, omaaruga läks kõik täiesti aiataha, alati viimane katse tuli kõigeparemini Sis sain just hoo yles a ralli sai otsa. Paides näiesks kaotasid esimestel katsetel vähe mingi paar kuni 10sek, a viimasel kui ma väljas käisin 21,5sek.Õige. Nagu ajalugu näitab, sain mõlemal ECOl sinu käest :P:puzzled:(
Nu virus oli kogu aeg mingi 20-30sek kaotust. A endal yldse välja ei tulnud seal
Paides oli sild reguleeritud, kuid järeljooksud olid paraku üks ette teine tahapoole, mille tulemusena auto jälle teepeal ei seisnud Siis kadusid peale Sõpruse auku kusagile pidurid ära, nii, et pidi käiguga pidurdama
Loll on ju see, kes vabandust ei leia
Jah, aga selliseid asju ikka kipub alul juhtuma....
kuid see tagavedu vs. esivedu on ikka kõik nii ja naa, ühesõnaga siin võib lõputult vaielda, kuid üks on selge, et kõval pinnasel(nt. asfalt) on eelis tagaveol, kui rada märg,pori, muda...lööb esivedu ikka jõhkralt!
aga rallides on ju kõike ja lõpuks ollakse viigis....või sis mitte:puzzled
kuid see tagavedu vs. esivedu on ikka kõik nii ja naa, ühesõnaga siin võib lõputult vaielda, kuid üks on selge, et kõval pinnasel(nt. asfalt) on eelis tagaveol, kui rada märg,pori, muda...lööb esivedu ikka jõhkralt!
aga rallides on ju kõike ja lõpuks ollakse viigis....või sis mitte:puzzled
- Tan
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 116
- Liitunud: 06 Mai 2003 16:28
- Asukoht: Saue
- Autod: Subaru Impreza WRX STI, Lada Samara Rally 1600 109 KW/194N/m
Minuarust oleneb väääga palju rooli ja istmevahelisest tihendist, tagaveo kasuks räägib nt Eesti rallidel Jalava, ja ka loomulikult soome F rühm, kus on väga palju tagaveolisi autosi, esiots enamus ju tagavedu.
Aga jah, ka esiveoga saab edasi väga kiirelt, nt JWRC, miks need autod pole tagaveolised(see küll loll näide aga ikkagi):)
Aga jah, ka esiveoga saab edasi väga kiirelt, nt JWRC, miks need autod pole tagaveolised(see küll loll näide aga ikkagi):)
Soome F-rühm ongi ju tagaveoliste klass!? Ja seal on point selles et kubatuur kah suurem, kui meil....seal ei tohi üle 3.0L olla, meil siin on 1600, 2000 ja kah kuni 3000cc kuid neid 3000cc masinaid ladadel ja samaaridel ju pole, hea kui 1900cc -gi kätte saad!Algselt postitas: Tan
Minuarust oleneb väääga palju rooli ja istmevahelisest tihendist, tagaveo kasuks räägib nt Eesti rallidel Jalava, ja ka loomulikult soome F rühm, kus on väga palju tagaveolisi autosi, esiots enamus ju tagavedu.
Aga jah, ka esiveoga saab edasi väga kiirelt, nt JWRC, miks need autod pole tagaveolised(see küll loll näide aga ikkagi):)
Ja jalava 1600cc on juba VÕIDUSÕIDU mootor ja palju suutlikum kuna on eks tehase masin kunagi olnud(aastad 84-88).....sama ka Fordid Opelid, kubatuurid kõigil 2000cc-id!
Kuid Lada sai vaevu 1600cc kokku ja seda ka mingi jämedalt öeldes PÕLVE peal tehtud autodega...Sest VAZ...toetas ainult toorikutega ja ülejäänud tehti Brundza garaažis!!!
Point selles, et ei ole kunagi mõtet võrrelda ladat lääne masinatega VÕIDUSÕIDU poolelt!
Nt. Jalava sepistatud Wiseco vmt. kolb kaalub poolevähem kui parim Eesti mehe kolb(kus iganes see tehtud ka poleks) ja on samas poole kvaliteetsem ja kallim....rääkimata ajust, kepsudest, vändast...Miks ei saa Ladast 10 000 pööret võtta-vastus: Ladat ei saa kunagi nii hästi balanssi kui lääne, juba tehase poolt tasakaalustatud mootori detaile! rääkimata surveastmest mis neil hakkavad ~11.2-st, meie Puškade kaaned ja tihendid ja veesärk aga annab seal juba poole distantsi peal otsad! Sest pole tehase valuga juppe! Kõik peab ise põlveotsas läbi rekonstrueerima. ja järelikult ei saa ka võrdsetest mootoritest masinatest rääkida....sest ka sama mees eksib nii või naa ja võimsus tuleb alati erinev (ka tehas eksib, kuid see arv on minimaalne)
Aga kui võtta 150hj Lada ja 150 hj samaar, siis võiks juba võrdlusest rääkida....kuid see kah on suht suhteline...
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Nojah, Jalava on tõesti natuke kohatu võrdlus minuarvates. Väga suure tõenäosusega on tal aistevahel seal Toyota 4A-GE mootor mis ei ole üldse mitte kehv toorik! ja saadaval nii 16- kui ka 20klapilisena. Mingis väikevormelite klassis kasutatakse ka neid samu 1.6seid mootoreid (240HJ@10k rpm).
Seda tasakaalu värki hästi ei mõista: miks Lada mootorit ei anna tasakaalu ajada sellise täpsusega nagu Toyota oma?
Esivedu vs. tagavedu: Ise armastan tagavedu, kiirelt ei oska kummagagi veel sõita . Jäärajal on esiveolised tavaliselt pjedestaali hõivajad, teisalt: kes vähegi rallikrossi jälginud, teab seda tagaveoliseks tehtud Escort MKIV'e....saa siis aru
Seda tasakaalu värki hästi ei mõista: miks Lada mootorit ei anna tasakaalu ajada sellise täpsusega nagu Toyota oma?
Esivedu vs. tagavedu: Ise armastan tagavedu, kiirelt ei oska kummagagi veel sõita . Jäärajal on esiveolised tavaliselt pjedestaali hõivajad, teisalt: kes vähegi rallikrossi jälginud, teab seda tagaveoliseks tehtud Escort MKIV'e....saa siis aru
- Tan
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 116
- Liitunud: 06 Mai 2003 16:28
- Asukoht: Saue
- Autod: Subaru Impreza WRX STI, Lada Samara Rally 1600 109 KW/194N/m
To skahar
Minuarust pole küll F rühm, ainult tagavedu, kuna mul sellest sarjast ka mõned videod ning seal liigub ka golfe ja kadette nt. Aga egas ma ka päris täpselt ei tea. PS. Eestis olevat ka endale üks endine puskamees "Jalavalt" mootori tellinud ja maksnud selle eest 10 000 euri. Niiet mõelge kui vfts mootori tegemine läheb kuskil 20 000 eeki ja nt starleti oma on 10 000 eur, siis siin see vahe peitubki.
Minuarust pole küll F rühm, ainult tagavedu, kuna mul sellest sarjast ka mõned videod ning seal liigub ka golfe ja kadette nt. Aga egas ma ka päris täpselt ei tea. PS. Eestis olevat ka endale üks endine puskamees "Jalavalt" mootori tellinud ja maksnud selle eest 10 000 euri. Niiet mõelge kui vfts mootori tegemine läheb kuskil 20 000 eeki ja nt starleti oma on 10 000 eur, siis siin see vahe peitubki.
See endine puškamees saab olla ainult keegi soe/pihlas, kes panid lada nurka ja nüüd kogevad starleti mõnusid/võlusid, kuid kuuldavasti ka puusepp/mand stardivad toyotaga!?Algselt postitas: Tan
To skahar
Minuarust pole küll F rühm, ainult tagavedu, kuna mul sellest sarjast ka mõned videod ning seal liigub ka golfe ja kadette nt. Aga egas ma ka päris täpselt ei tea. PS. Eestis olevat ka endale üks endine puskamees "Jalavalt" mootori tellinud ja maksnud selle eest 10 000 euri. Niiet mõelge kui vfts mootori tegemine läheb kuskil 20 000 eeki ja nt starleti oma on 10 000 eur, siis siin see vahe peitubki.
ka endised ladakad...
Nad ju võivad seal sõita aga kas nad ka punkte saavad!?
Vaadates esikümmet, sis ega seal esivedumehi põle...
Mis puutub tasakaalustamisi, sis nt. kui tehasest on juba vänt tsentrist väljas, keps ellipsis...ma ei kujuta ette kuidas selliseid asju paikka saab, siis peab ikkagi juba totaalselt toorikule peale valama...a see juba absurd....
Selle tasakaalu tõin ainult ühe näitena...miks keps vahel plokist väljub? sest kõik muu oli hea aga valupraak või mikromõra ja kaputt!
Teada on et venetehnikas tuleb KÕIKE ette;)
Kuid see ei tähenda et kihutada ei saa, visates pilgu peale hr. Laipaigu puškale ja tema sõiduaegadele...ei saa ka Escort RS 2000-ga jagu:rolleyes
Oma VFTS'il oli 1600-ne 45 webber'id(muideks oluline on läbimõõt) ning kontaktivaba süüde ja näiteks põlvast tallinna rallile sõitsin temaga rahulikult mööda maanteed(sai just mootor sisse sõitu tehtud-ühendasime vajaliku ja aja kokkuhoiu;) ning keskmiselt tuli 10-ne ringis...sest ega ta saagi seal 3000rpm peal palju rüübata(oli ka kiire ülekanne)Algselt postitas: RS Racing
Meie Samaar tarbib niisama kulgedes umbes 15 ringis ja katsel ca 30-40 sajale. Webradega siis Imesegu
Kuid näiteks Lõuna-Eestil(4.44 ülekandega) läks 102 võistlus km'le 60L:rolleyes
Muideks N-rühma asjad võtavad enam-vähem sama, kuid wertsud seal kuskil 80L sajale ja ülespoole
küsimus siis veel et kui kaua teie motod vastu peavad, teie kes sõidate rallit....
http://www.hot.ee/bagi73/moto
moto iseenesest selline
ja küssa siis veel selline et kust saaks el.süüdet...on see parem üldse? ja kuidas paigaldatakse.
http://www.hot.ee/bagi73/moto
moto iseenesest selline
ja küssa siis veel selline et kust saaks el.süüdet...on see parem üldse? ja kuidas paigaldatakse.