Ralliautodega seonduv tehniline jutt ja info

Ralliautodega seonduv tehniline jutt ja info

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
Vasta
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Algselt postitas: sepp
küsimus siis veel et kui kaua teie motod vastu peavad, teie kes sõidate rallit....

http://www.hot.ee/bagi73/moto
moto iseenesest selline

ja küssa siis veel selline et kust saaks el.süüdet...on see parem üldse? ja kuidas paigaldatakse.
Imelik küsimus, "kui kaua nad vastu peavad"....mõtle põhimõtted läbi ja küsi siis uuesti:rolleyes

vihjeks niipalju, et sõltub kõik tegijast ja sõitjast=meeskonnast:cool:
s
sepp
Suletud kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sepp »

küsin siis uuesti ja teisiti...
kui te teete motole kapi ära ja lähete rallit sõitma siis sellise sõidu juures nagu rallis vaja tekib küsimus, kui tihti te omal motot vahetate või mis osad kõigerohkem kuluvad/purunevad???
ja kas lada mootor peab vastu kõrgetele pööretele? Just vana lada mitte samara...tavaline 1.2 või 1.5 .
Küsimuse mõte selline, et tahaks proovida mis see õige ralli siis on aga ennem mõtlesin ja uurin järgi mis on tagajärjed ja kas üldse tasub. :)
Kui mõelda veel pöörete peale siis, kui on orig. tahho siis kas seda tasub usaldada.??? Nimelt , et kas need nn märgid/jooned peavad paika...mõtlen seda punast ala just:).

Nüüd sai palju erinevaid küsimusi kokku aetud ja loodetavasti saab kunagi vaste kah.

Ette tänades!
r
rs racing
Suletud kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rs racing »

Algselt postitas: sepp
küsin siis uuesti ja teisiti...
kui te teete motole kapi ära ja lähete rallit sõitma siis sellise sõidu juures nagu rallis vaja tekib küsimus, kui tihti te omal motot vahetate või mis osad kõigerohkem kuluvad/purunevad???
ja kas lada mootor peab vastu kõrgetele pööretele? Just vana lada mitte samara...tavaline 1.2 või 1.5 .
Küsimuse mõte selline, et tahaks proovida mis see õige ralli siis on aga ennem mõtlesin ja uurin järgi mis on tagajärjed ja kas üldse tasub. :)
Kui mõelda veel pöörete peale siis, kui on orig. tahho siis kas seda tasub usaldada.??? Nimelt , et kas need nn märgid/jooned peavad paika...mõtlen seda punast ala just:).

Nüüd sai palju erinevaid küsimusi kokku aetud ja loodetavasti saab kunagi vaste kah.

Ette tänades!
Meil Samara mootor pidas terve hooaja vastu. Ega see tagaveolise omagi midagi teist moodi pole, tähtis kuidas ja millise ressursiga see ette on valmistatud.

Tavatahhokas - viska metsa, ülesse leiad, viska korra veel :P
s
sepp
Suletud kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sepp »

küsimus siis veel et mis maksab ja kust saada kont. vaba süüdet.:)??
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas asjamees »

saab igast lada poest. Jagaja hinnad hakkavgad kuskil 400EEK ja kommutaator nii 250 EEk + see vahejuhe maksab kuskil 50- 70 EEK
p
parmhot
Foorumi kasutaja
Postitusi: 83
Liitunud: 11 Sept 2003 15:26
Asukoht: Tallinn
Autod: Fiat

Postitus Postitas parmhot »

Algselt postitas: asjamees
saab igast lada poest. Jagaja hinnad hakkavgad kuskil 400EEK ja kommutaator nii 250 EEk + see vahejuhe maksab kuskil 50- 70 EEK
Lisaks veel süütepool 200 krooni.
Cinquecento
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Minupoolt siis ka mõned küsimused siia, kuna järgmine aasta vb õnnestub ka väikestviisi autospordiga lähemalt kokku puutuda.

1. Mis rehvidega keegi sõidab ja mis hinnaklassi need umbes jäävad. Keegi Nisp'idega ka enam sõidab?
2. Millist difrilukku siis ikkagi eelistada, kust saab ja mis maksab?

Ja üldse, kui mootor välja jätta, siis mis järjekorras oleks mõtekas masinat täiustama hakata. Stardimaterjaliks on meil koolile kuuluv korraliku kere ja äsja kap.remonditud 1,6se mootoriga 2106, salong sama mis AaClub'i 2103'l. Eesmärk siis esialgu rahvasport.
j
jackal
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 20 Sept 2003 13:06
Asukoht: Tln
Autod: Lada VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas jackal »

Algselt postitas: MossOpel
1. Mis rehvidega keegi sõidab ja mis hinnaklassi need umbes jäävad. Keegi Nisp'idega ka enam sõidab?
2. Millist difrilukku siis ikkagi eelistada, kust saab ja mis maksab?
1. 15" Michelin kruusakad ja asfaldil 15" yokohama slick

2. Tagaveole torsenit eriti nagu ei soovitata, ei pidanud nagu hea olema. Vb kellegil sin oma kogemustest rääkida.


A kes sin tagaveoliste ladadega sõidavad, kaua teil taga ylekanded vastu peavad.
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Mootorite kohalt nii palju, et jah, reeglina tehaksegi ta kestma üheks hooajaks, aga rikkamad vennad ja ka kiiremad, teevad mootorid üheks-kaheks ralliks(nt. Jalava)
Ühesõnaga saab nii ja naa...

Difrid kestavad kuskil kaks-kolm hooaega, sõltub hooldamisest ja sõidustiilist...

Üldiselt vaadatakse masin peale igat võistlust korraks kõik üle...

Rehvide kohalt niipalju, et üldiselt lada sild(vaz) 15" eriti ei talu, aga kel hirmus soov niimoodi kiiremini edasi saada, siis las minna...
14" oleks ikka kõige optimaalsem, sest siis saab ka kiirema ülekande panna ja ühtlasi ei kulutata mootorit nii palju kui suure peaülekandega!
j
jackal
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 20 Sept 2003 13:06
Asukoht: Tln
Autod: Lada VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas jackal »

Algselt postitas: skahar
Difrid kestavad kuskil kaks-kolm hooaega, sõltub hooldamisest ja sõidustiilist...
Ei tea kuida kaks-kolm hooaega sõita saab? Blokk kestab vb terve hooaja kui hästi läheb, aga ylekandeid läheb nagu leiba.
Algselt postitas: skahar
Rehvide kohalt niipalju, et üldiselt lada sild(vaz) 15" eriti ei talu, aga kel hirmus soov niimoodi kiiremini edasi saada, siis las minna...
14" oleks ikka kõige optimaalsem, sest siis saab ka kiirema ülekande panna ja ühtlasi ei kulutata mootorit nii palju kui suure peaülekandega!
4,44 ylekandega saab 15" rattaga vabalt sõita. 5,3ga ei olnud hea kohe olid käigud otsas.
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Algselt postitas: jackal
Algselt postitas: skahar
Difrid kestavad kuskil kaks-kolm hooaega, sõltub hooldamisest ja sõidustiilist...
Ei tea kuida kaks-kolm hooaega sõita saab? Blokk kestab vb terve hooaja kui hästi läheb, aga ylekandeid läheb nagu leiba.
Algselt postitas: skahar
Rehvide kohalt niipalju, et üldiselt lada sild(vaz) 15" eriti ei talu, aga kel hirmus soov niimoodi kiiremini edasi saada, siis las minna...
14" oleks ikka kõige optimaalsem, sest siis saab ka kiirema ülekande panna ja ühtlasi ei kulutata mootorit nii palju kui suure peaülekandega!
4,44 ylekandega saab 15" rattaga vabalt sõita. 5,3ga ei olnud hea kohe olid käigud otsas.
Käigud on selle otsas, et pöörded tulevad kiiresti kätte ja ka kiirust ei ole, mis sa seal 150-ga sõidad terve kilomeetri vahest kui teine samas 4.3-ga saab 190 kätte!?, siin ei mängi toll vahet, kuid see et sa ütled et 4.44-ga saab vabalt 15"-ga sõita, siis vastus ongi Sinu enda postituses:

"Ei tea kuida kaks-kolm hooaega sõita saab? Blokk kestab vb terve hooaja kui hästi läheb, aga ylekandeid läheb nagu leiba.

et siis paneme õiged asjad vastavale masinale...ega lada tagasild mingi "Dana" või Hiace ole, kuhu topitakse 5.3-5.6 ja 15"-16" alla ning lastakse vabalt rattad ringi
:cool:

Ja ka seda et 15" kaalub 1/3 14" rohkem(kuna on laiem ja ka suurema läbimõõduga)- aga ratas pöörleb-seega mõjub OTSESELT difrile ja ülekandele(JA pooltelgedel, mida ka NAGU LEIBA siis läheb):rolleyes

Et sis jutt ikka rallimasinatest....tava siksile pane või 17" allla....edasi ikka veereb:lol
j
jackal
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 20 Sept 2003 13:06
Asukoht: Tln
Autod: Lada VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas jackal »

Algselt postitas: skahar
Ja ka seda et 15" kaalub 1/3 14" rohkem(kuna on laiem ja ka suurema läbimõõduga)- aga ratas pöörleb-seega mõjub OTSESELT difrile ja ülekandele(JA pooltelgedel, mida ka NAGU LEIBA siis läheb):rolleyes
Ausalt öeldes pole ükski pooltelg puruks läinud. Ülekandeid on läinud küll ikka, mingi iga paari sõidutagant tuleb nagu vahetada, et mitte katkestada, kuna mõni hammas jne väljas.

15" rattaga 4,44 ei sobi eriti nikerdamiseks, aga kiiresti saab sõita küll kuna hoogu ikka saab sellega.
5,3 Sõitsin Paide rallit, siis oli tõesti viimase käiguga pöörded põhjas, nati oli neid kohti.
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Aaga ütle seda et kuda õnnestus Sul selline mees nagu hr.Ojamäe endale kõrvale meelitada???:puzzled



Ühtlasi oleks huvitav teada, kes siit siis meie kuplite peale kärutama tulevad???
mis firma piigid alla lähevad:rolleyes
j
jackal
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 20 Sept 2003 13:06
Asukoht: Tln
Autod: Lada VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas jackal »

Algselt postitas: skahar
Aaga ütle seda et kuda õnnestus Sul selline mees nagu hr.Ojamäe endale kõrvale meelitada???:puzzled
Alguses pidi Niinemäe tulema, a kuna tal jäi vähe julgusest puudu, siis ta otsis teise kaardilugeja :)
Mitu varianti oli, aga paljudel olid muud kohustused. Vähemalt Aare oli minuga nõus sõitma 2 rallit.
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Algselt postitas: jackal
Algselt postitas: skahar
Aaga ütle seda et kuda õnnestus Sul selline mees nagu hr.Ojamäe endale kõrvale meelitada???:puzzled
Alguses pidi Niinemäe tulema, a kuna tal jäi vähe julgusest puudu, siis ta otsis teise kaardilugeja :)
Mitu varianti oli, aga paljudel olid muud kohustused. Vähemalt Aare oli minuga nõus sõitma 2 rallit.

Palju Sellised kogenud mehed ka maksavad...nt. ühe ralli hind?:rolleyes
j
jackal
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 20 Sept 2003 13:06
Asukoht: Tln
Autod: Lada VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas jackal »

Palju Sellised kogenud mehed ka maksavad...nt. ühe ralli hind?:rolleyes
ausalt öeldes ei maksnud ma midagi..Niinemäe on tuttav ja Aare oli niisama nõus tulema....eks muidugi Niinemäe ise otsis ta välja :)
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Algselt postitas: jackal
Palju Sellised kogenud mehed ka maksavad...nt. ühe ralli hind?:rolleyes
ausalt öeldes ei maksnud ma midagi..Niinemäe on tuttav ja Aare oli niisama nõus tulema....eks muidugi Niinemäe ise otsis ta välja :)
Sellepeale öeldakse USAs : YOU LUCKY SON OF A B.....H:D

Aga kuidas muidu sellised mehed ka loevad....ikka jagub kogemusi jah? Muide hr.Niinemäe oli ju roolija, hr.Annus luges vist talle???

nt. mina küll ei saa kaardilugemisega hakkama, närvid ütlevad kõrval istudes üles:rolleyes
aga roolitaga....mõtled selle peale, et katse veel otsa ei saaks:)
j
jackal
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 20 Sept 2003 13:06
Asukoht: Tln
Autod: Lada VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas jackal »

Ei normaalne oli :) Ega rohkem oli mul vaja kuulata kuidas kaarti kirjutada jne. Enne seda sai niisama yhekorra kirjutatud metsavahel ja kõik. A Niinemäe vist enne kyl ei ole lugenud. Ega ta muidugi sellepärast ka tulla ei tahtnud :)

Ega jah, paljud sõitjad kardavad kõrval istuda :D
d
Daastar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 01 Apr 2005 22:07
Asukoht: Keila
Autod: Lada 5. seeria ja bmw 7.seeria

Postitus Postitas Daastar »

Võibolla on küsimus vales kohas,,aga ei osanud seda kuhugile mujale ka toppida. Nimelt on võimalus saada 09 odavalt,, muidu tänavaautoks,,aga siit nüüd ka küsimus: kas 09'st on mõtet rallikat teha, palju tema kaaluvahe 08 ga on?
Kasutaja avatar
Tan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 116
Liitunud: 06 Mai 2003 16:28
Asukoht: Saue
Autod: Subaru Impreza WRX STI, Lada Samara Rally 1600 109 KW/194N/m

Postitus Postitas Tan »

Algselt postitas: Daastar
Võibolla on küsimus vales kohas,,aga ei osanud seda kuhugile mujale ka toppida. Nimelt on võimalus saada 09 odavalt,, muidu tänavaautoks,,aga siit nüüd ka küsimus: kas 09'st on mõtet rallikat teha, palju tema kaaluvahe 08 ga on?
09 pole hea varjant ma arvan:rolleyes
Kui vähegi võimalik proovi ikka 08 leida;)
Vasta