Ralliautodega seonduv tehniline jutt ja info

Ralliautodega seonduv tehniline jutt ja info

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
Vasta
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Esialgne postitaja olaaf
Kunagi sai loetud venekeelset raamatut "AVTORALLI" ja seal igasugu nippe jahutuse kohta.. see raamat peaks praegugi riiulis olema.. kui aega saan panen siia ka midagi üles.

Ühesõnaga jahutuse parandamiseks soovitati seal treida väiksema läbimõõduga rihmaratas duralumiiniumist, siis käib veepump kiiremini ringi... mõelge mehed
Mul ka midagi taolist raamtut olema, aga sealt ei leidnud ma jahutuse kohalt midagi....juttu oli põhiliselt kuidas kurvides sõita jne...
Kasutaja avatar
Tan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 116
Liitunud: 06 Mai 2003 16:28
Asukoht: Saue
Autod: Subaru Impreza WRX STI, Lada Samara Rally 1600 109 KW/194N/m

Postitus Postitas Tan »

see raamat "Avtorally" on vene keeles jah?
Kasutaja avatar
Tan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 116
Liitunud: 06 Mai 2003 16:28
Asukoht: Saue
Autod: Subaru Impreza WRX STI, Lada Samara Rally 1600 109 KW/194N/m

Postitus Postitas Tan »

Aga jahutuse kohta: mul on termostaat tühjaks tehtud ja 6 labaga tiivik ning tavaline nullühe radikas.Ei tea veel kas toimib?
Taalis oli tavaline veel tavaline termostaat ja asi läks keema no enne andis veepump ka otsad valasin vett peale aga ikka. Aga enne seda polnud küll jahutusega mingeid probleeme.
A ja Taalis juhtus veel selline asi et hõõtshhva mutter tuli ära ja ratas koopasse kinni, 2 päeva enne seda viisin auto silla regulli ja see ahv seak oli kas keerme üle keeranud või mutri üldse lahti jätnud. Siit moraal väike et enne sõitu ise ikka kõik mutrid korralikult üle käia. Loomulikult lõhkus see ka amordi ära, see kõige suurem kahju selle asja juures ja loomulikult ka see et edasi sõita ei saanud.
r
rs racing
Suletud kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rs racing »

Jahutusest: igatahes meil nüüd asi korras. See, miks ta veel viimasel sõidul kuumaks kippus minema oli süüde. Nüüd on see ka täpselt paigas ja probleem puudub. Süsteem: Samara originaalradikas, originaalveepump, originaal elektriline tiivik, millele lüliti vahele pandud, et ise käivitada saaks, originaaltermostaat. Enne starti või kui kohapeal seisad lased tiivikul uhada, stardis võtad järelt ära, et jõudu säästa. Katsel kui vaja, lükkad uuesti järgi. Ja toimib väga hästi.
Kasutaja avatar
Tan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 116
Liitunud: 06 Mai 2003 16:28
Asukoht: Saue
Autod: Subaru Impreza WRX STI, Lada Samara Rally 1600 109 KW/194N/m

Postitus Postitas Tan »

Ja tegelt on veel selline jama ka et bensu pump on orginaal ja ei toida ikka ära vist, kurvidest välja tulles ....
tuleb panna el pump ja kui siis ka ei tööta korralikult siis ei oska enam midagi mõelda.:rolleyes
f
fog
Suletud kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas fog »

Jahutus: kui tahad säilitada talvel auto soojuse siis jäta termostaat sisse, elektrivent+temp.andur kuhugi lõdvikuvahele jääb ise lülitamise vaev ära. Õliradikas on ralliautos vägagi omal kohal sest külmem õli jahutab mootorit seest mitte ümbert nagu vesärk. Kindlasti kontrolli üle küttesegu, lahja segu kuumutab ikka parajalt mootorit, eriti täisgaasil. täisgaasil on soovitav isegi pisut rikas segu.
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

nii räägime nüüd natuke 2-stabikast:
äkki keegi viitsib mõne pildi teha nendest kinnitustest :puzzled vui seletab niisama
ma plaanin endal tegema hakata aga mõtlen praegu kuidas neid kinnitusi kõige parem teha on :puzzled
ja veel et kes on seda proovinud ja kas on ka kasu :puzzled :puzzled :puzzled ise arvan et peaks ikka olema küll :rolleyes
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

no ka siis keegi ei mõista sellest midagi rääkida :(:puzzled
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

no nina teeb jäigemaks küll ning sõita on hoopis mõnusam ja tegelt on paigaldus ka lihtne aga kahjuks ei saa pilte ülesse panna kuna kaamera vähe jupsib
ostsid siis sõida
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

Esialgne postitaja põletaja
no nina teeb jäigemaks küll ning sõita on hoopis mõnusam ja tegelt on paigaldus ka lihtne aga kahjuks ei saa pilte ülesse panna kuna kaamera vähe jupsib
kui vähgi saad siis palun pane....kas teistel pole kellegil pilte vui nii teht:puzzled
h
hunt vfts
Suletud kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas hunt vfts »

mul oli ka siuke probleem et läx keema. tegin radika puhtax ja vahetasin tihendid ära. ostsin ka vendika peale mingi plasmassi asjanduse et suunax öhu radika peale ja asi oli lahendatud
r
rustang
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 11 Aug 2008 16:48
Asukoht: Tallinn
Autod: Escort Mk1
Kontakt:

Postitus Postitas rustang »

MIdagi sellist tuleks teha, alumiiniumist ja avad sobiva suurusega:
http://www.spannerfodder.com/the_works_ ... alsway.jpg
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

Esialgne postitaja karsson15
aga mis asi see üldse on ja milleks seda kautatakse?:puzzled


see on siis selline asi mida kasutatakse siis kui sul on topelt stabikad....nendega fikseeritakse omavahel stabikate otsad

aga kuda see toimib....pukse midagi ple raud vastu rauda :rolleyes
z
zar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 18 Aug 2003 13:42
Asukoht: võru
Autod: fordiine
Kontakt:

Postitus Postitas zar »

mul on 2 stabika varrast. ma äkki saan varsti pildi. hää jäik on küll muidu esiots.
kannata natukene...
kui huvi on, siis miks ka mitte!?
Kasutaja avatar
Tan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 116
Liitunud: 06 Mai 2003 16:28
Asukoht: Saue
Autod: Subaru Impreza WRX STI, Lada Samara Rally 1600 109 KW/194N/m

Postitus Postitas Tan »

Esialgne postitaja zar
mul on 2 stabika varrast. ma äkki saan varsti pildi. hää jäik on küll muidu esiots.
kannata natukene...
Kas tegemist võidusõiduautoga???
z
zar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 18 Aug 2003 13:42
Asukoht: võru
Autod: fordiine
Kontakt:

Postitus Postitas zar »

Esialgne postitaja Tan
Esialgne postitaja zar
mul on 2 stabika varrast. ma äkki saan varsti pildi. hää jäik on küll muidu esiots.
kannata natukene...
Kas tegemist võidusõiduautoga???
ei ole võidusõiduauto (ega ma just mökutama teedel ei hakka)
ma mingi 4 nädala eest ostsin, oli seisnud mingi 1,5 aastat. aga muidu on tagavedrustus kah jäik ja elektronsüüde ja 08 karbuss....
kui esimest tiiru tegin, siis päris ehmatavalt kõvasti astus edasi, vanamehe ford ei tule kuidagi järgi :D
kui huvi on, siis miks ka mitte!?
z
zar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 18 Aug 2003 13:42
Asukoht: võru
Autod: fordiine
Kontakt:

Postitus Postitas zar »

Piltmul on asi niimoodi lahendatud
kui huvi on, siis miks ka mitte!?
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

kas need kinnitused on mingid isetehtud v?
ja kas pukse on sul kõrvuti kaks või on nad ühes tükis
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
z
zar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 18 Aug 2003 13:42
Asukoht: võru
Autod: fordiine
Kontakt:

Postitus Postitas zar »

kui ma auto ostsin, siis olid 2 stabika varrast juba küljes. puksid on muidu eraldi ja ma usun et kinnitused on ise tehtud
kui huvi on, siis miks ka mitte!?
r
roolimees
Suletud kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas roolimees »

mul oleks selline küsimus , enamus siin kirjutajatest sõidab rr-i rääkige kuidas te nende hüpetega toime tulete vaatasin tartu rr kaarti seal sit*aks trampliine. lennates midagi ära ei lõhu ? oleks hea kui kirjeldaksite mis te teinud olete et auto hüpetele vastu peaks .
Vasta