Mul ka midagi taolist raamtut olema, aga sealt ei leidnud ma jahutuse kohalt midagi....juttu oli põhiliselt kuidas kurvides sõita jne...Esialgne postitaja olaaf
Kunagi sai loetud venekeelset raamatut "AVTORALLI" ja seal igasugu nippe jahutuse kohta.. see raamat peaks praegugi riiulis olema.. kui aega saan panen siia ka midagi üles.
Ühesõnaga jahutuse parandamiseks soovitati seal treida väiksema läbimõõduga rihmaratas duralumiiniumist, siis käib veepump kiiremini ringi... mõelge mehed
Ralliautodega seonduv tehniline jutt ja info
Ralliautodega seonduv tehniline jutt ja info
- Tan
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 116
- Liitunud: 06 Mai 2003 16:28
- Asukoht: Saue
- Autod: Subaru Impreza WRX STI, Lada Samara Rally 1600 109 KW/194N/m
Aga jahutuse kohta: mul on termostaat tühjaks tehtud ja 6 labaga tiivik ning tavaline nullühe radikas.Ei tea veel kas toimib?
Taalis oli tavaline veel tavaline termostaat ja asi läks keema no enne andis veepump ka otsad valasin vett peale aga ikka. Aga enne seda polnud küll jahutusega mingeid probleeme.
A ja Taalis juhtus veel selline asi et hõõtshhva mutter tuli ära ja ratas koopasse kinni, 2 päeva enne seda viisin auto silla regulli ja see ahv seak oli kas keerme üle keeranud või mutri üldse lahti jätnud. Siit moraal väike et enne sõitu ise ikka kõik mutrid korralikult üle käia. Loomulikult lõhkus see ka amordi ära, see kõige suurem kahju selle asja juures ja loomulikult ka see et edasi sõita ei saanud.
Taalis oli tavaline veel tavaline termostaat ja asi läks keema no enne andis veepump ka otsad valasin vett peale aga ikka. Aga enne seda polnud küll jahutusega mingeid probleeme.
A ja Taalis juhtus veel selline asi et hõõtshhva mutter tuli ära ja ratas koopasse kinni, 2 päeva enne seda viisin auto silla regulli ja see ahv seak oli kas keerme üle keeranud või mutri üldse lahti jätnud. Siit moraal väike et enne sõitu ise ikka kõik mutrid korralikult üle käia. Loomulikult lõhkus see ka amordi ära, see kõige suurem kahju selle asja juures ja loomulikult ka see et edasi sõita ei saanud.
Jahutusest: igatahes meil nüüd asi korras. See, miks ta veel viimasel sõidul kuumaks kippus minema oli süüde. Nüüd on see ka täpselt paigas ja probleem puudub. Süsteem: Samara originaalradikas, originaalveepump, originaal elektriline tiivik, millele lüliti vahele pandud, et ise käivitada saaks, originaaltermostaat. Enne starti või kui kohapeal seisad lased tiivikul uhada, stardis võtad järelt ära, et jõudu säästa. Katsel kui vaja, lükkad uuesti järgi. Ja toimib väga hästi.
Jahutus: kui tahad säilitada talvel auto soojuse siis jäta termostaat sisse, elektrivent+temp.andur kuhugi lõdvikuvahele jääb ise lülitamise vaev ära. Õliradikas on ralliautos vägagi omal kohal sest külmem õli jahutab mootorit seest mitte ümbert nagu vesärk. Kindlasti kontrolli üle küttesegu, lahja segu kuumutab ikka parajalt mootorit, eriti täisgaasil. täisgaasil on soovitav isegi pisut rikas segu.
-
rrustang
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 6
- Liitunud: 11 Aug 2008 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Escort Mk1
- Kontakt:
MIdagi sellist tuleks teha, alumiiniumist ja avad sobiva suurusega:
http://www.spannerfodder.com/the_works_ ... alsway.jpg
http://www.spannerfodder.com/the_works_ ... alsway.jpg
-
zzar
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 84
- Liitunud: 18 Aug 2003 13:42
- Asukoht: võru
- Autod: fordiine
- Kontakt:
ei ole võidusõiduauto (ega ma just mökutama teedel ei hakka)Esialgne postitaja TanKas tegemist võidusõiduautoga???Esialgne postitaja zar
mul on 2 stabika varrast. ma äkki saan varsti pildi. hää jäik on küll muidu esiots.
kannata natukene...
ma mingi 4 nädala eest ostsin, oli seisnud mingi 1,5 aastat. aga muidu on tagavedrustus kah jäik ja elektronsüüde ja 08 karbuss....
kui esimest tiiru tegin, siis päris ehmatavalt kõvasti astus edasi, vanamehe ford ei tule kuidagi järgi
kui huvi on, siis miks ka mitte!?