Tervist Lada klubi rahvas.
Lugesin siin mõnda aega seda foorumit ja tekkis tunne et minu probleemi jaoks võiks siit lahendust leida. Nimelt ma mõnda aega juba rahvarallindusega tutvust teinud, ka tuttavate hulgas päris palju rahvarallureid, keegi aga ei sõida Ladaga. Ikka golfid või mossed
. Ise tahaks ka järgmisel hooajal sõita odavalt ja kiiresti, see aga välistab mõlemad eelnimetatud margid. Nüüd siis tahaks asjatundjate käest kuulda mis Lada võiks pakkuda.
Idee selline:
1. Ostaks 011 kere ja 06 mootori.
2. Keret esialgu popimaks tegema ei hakka, kuna see autot kiiremaks ei tee, siis võib ka täitsa standard olla. Ma muidugi ei mõtle siin täisringi plastpaneele, see teeks kindlasti kergemaks/kiiremaks aga ei mahu esialgu minu eelarvesse.
3. Ilmselt tuleks vahetada amordid - neid bilsusid ikka liigub. Esimene küsimus - mis veermikus veel kindlasti tegema peaks? Ilmselt vedrusid vahetada aga mis alla istub? Kas veel miskit peaks tegema?
4. Käigukasti jätaks sama sest need otsekastid tunduvad olevat kallid ja kuuldavasti mitte eriti vastupidavad. Seega kaotan pigem sekundikese aeglasema käiguvahetuse arvel. Kas standardkastid peavad muid piisavalt vastu?
5. Tagasilda tuleks ilmselt aeglane ja LSDga differ hankida. Kuna ma krossi ei sõida, siis torsen või täisplokk pole variant. Kust sellist difrit saab?
6. Väljalaskeid teevad minu teada Pööbel, Maaten ja Ligur. Kuigi Ligur vist laseb osa Pööbelil teha. Kas on veel keegi kes head ja taskukohast tööd teeb ja kellest ma veel kuulnud pole?
7. Plokk vist peaks samaks jääma?
8. Vänt ja kolvigrupp tuleks muidugi mõistuse piires kergendada ja tasakaalustada. Kas kasutatakse ikka standardkolbe/kepse/vänta? kas vänta ainult tasakaalustatakse või lastakse vastukaalud täiega maha?
9. Kas hooratta kergendamine on väga oluline? See annab küll erksust juurde aga mitte-eriti-võimsa mootori puhul raske hooratas väldib pöörete kiiret kukkumist käiguvahetusel, seega minu arvates võiks kaaluda ka selle standardkaalu jätmist?
10. Kas sidurid üldjuhul peavad valu vastu või peaks midagi muutma?
11. Kaan tuleb ilmselt portida ja klapipesad üle käia. Mis klapid ja mis vedrud parimad oleks? Kas tavanookurid kõvemaid vedrusid kannatavad või peaks seal ka midagi aretama?
12. Nagu ma aru saan siis 2 karpat on enamvähem kohustuslik. Kas kahe 07 omaga ka miskit teeb või peab tingimata weberid panema? Kui need 07 omad muidugi korralikult üle käia ennem. Speedsteris tehakse minu teada hästi ja suht mõistliku hinnaga, või soovitate kedagi teist?
13. Misukese süütesüsteemi peaks panema?
14. Kust saab ja palju maksab korralik sportnukk? Soovitavalt keskmisel pööretevahemikul töötav, rinkat ei sõida, nii et kõrgete pöörete nukiga pole miskit teha.
15. Kas on veel miskit olulist mis mul seni kahe silma vahele on jäänud?
PS. Viimane küsimus - ma pole seni leidnud korralikku võrdlust et mis on VFTSi ja tavalada vahe, st mis peaks tegema et tavaline lada päris "pu?kaks" teha.
Tänud