1,5 või 1,6 ?

1,5 või 1,6 ?

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
Vasta
r
rallijaan
Suletud kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

1,5 või 1,6 ?

Postitus Postitas rallijaan »

Oleks nimelt hakata sõitma rallikrossi NOORTE STANDARKLASSI, see tähendab mootor võib olla kuni 1,6 liitrit (remontmõõdus max 1640 cm3) ja oleks kohe selline küsimus, et kumb lada mootor originaalis juba võimsam, niiet kumba mootorit oleks mõtekam kasutada?
1,6 või 1,6?
-
-karla-
Suletud kasutaja
Postitusi: 46
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas -karla- »

Algselt postitas: rallijaan

1,6 või 1,6?
;) ikka 1.5 või 1.6

ega vist suurt vahet polegi, pigem oleneb see mootori seisukorrast.
r
rallijaan
Suletud kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rallijaan »

küsisin lihtsalt sest oleks nagu lugenud, et 1,5 pidi kolvikäik ja silindri läbimõõt kõige paremini tasakaalus olema vms?
Või see ei tule enam kasuks, kui mootorit ümber teha?
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

mingi asjatundja just ei ole aga olen kuulnud kah, et 1500 03-me mootor pidi kõige parem olema, aga eks asjatundjad teavad paremini ;)
o
omega
Foorumi kasutaja
Postitusi: 233
Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: bemmid
Kontakt:

Postitus Postitas omega »

Mille poolest see 1500 kõige parem mootor on???

Igatahes mis iganes 1,6 on tunduvalt parema ja jõulisema minekuga, kui seda on 1,5 mootor.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: rallijaan
küsisin lihtsalt sest oleks nagu lugenud, et 1,5 pidi kolvikäik ja silindri läbimõõt kõige paremini tasakaalus olema vms?
:D see tlnud minu näppude kaudu siia foorumisse. Täienduseks ütlen, et vaata mis teemas asi on - "kerge modifitseerimine",seega on peetud silmas just igapäevaselt kulgemiseks mõeldud mootorit. Rahulik, mõnusa käiguga on kolme oma küll. Mulle meeldib.
Spordis see ei kehti. Kui lubatud 1,6, siis paneks isegi 1,6 ja pigistaks sellest veel maksimumi välja, st. mitte ei asuks kohe viimasesse remontmõõtu puurima, vaid lihviks-treiks-kergendaks jne. sealt kust reeglitega lubatud.
r
rallijaan
Suletud kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rallijaan »

tänud!
eks siis hakkangi kohe 1,6 mootoriga autot vaatama(2106?)..
r
rallijaan
Suletud kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rallijaan »

copin siia rallikrossi tehniliste tingimuste punkti 3.5 ehk mootori:

3.5. Mootor

3.5.1. Lubatud vabalt hingavad kaherattaveolised (2WD) autod mootori töömahuga kuni 2500cm³ . Lubatud ka kuni 2500cm3 töömahuga turbodiisel mootorid, kusjuures turbo koefitsenti 1,7 ei arvestata. Alates 2007.a lubatud vabalthingavad mootorid töömahuga kuni 2000 cm3

3.5.2. Kasutatav mootor peab olema sama mudeli oma (v.a Lada, millele on lubatud paigaldada sama margi mootor) ja paiknema algsel kohal. Keelatud on muuta algseid toiteseadmeid (tüüp ja arv peab säilima algsena).

3.5.3. Segusiibrid tuleb varustada väliste lisavedrudega, mis tagavad nende sulgumise ohuolukorras.

3.5.4. Kütuse põlemiseks vajalikku õhku ei või võtta sõitjateruumist.

3.5.5. Keelatud on kasutada spetsiaalselt võidusõiduks mõeldud ja muid reguleeritavaid elektroonilisi süüte ja toite juhtblokke. Kasutatavad elektroonilised juhtblokid (?arvutid?) peavad olema ettenähtud antud mootori mudelile.

3.5.6. Sisselaskekollektor peab olema algne . Lubatud seestpoolt töödelda. Drosselklapp peab säilima algsena, töötlemine lubatud materjali eemaldamise teel. Kasutatavad sisselaskekollektorid peavad olema ettenähtud antud mootori mudelile. Keelatud on muutuva pikkusega sisselaskekollektorid.

3.5.7. Väljalase vaba.

3.5.8. Titaani ja keraamiliste osade kasutamine on keelatud

3.5.9 Magneesiumi kasutamine on keelatud liikuvate osade puhul.

3.5.10. Mistahes kujul vee kasutamine põlemisprotsessis on keelatud.

Soovitage palun, mida mootoris näppida.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Siis soeta omale 1,7-ne mootor puuri 1,8-ks ja pane ka pikk vänt siis saad 1,9.Sest nagu välja loen,on käesolevast aastast kuni 2,0l mootorid rallis käigus.Sestap neil 1,7-stelniisugune nõudlus ongi.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
a
an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

Postitus Postitas an12dukas »

Algselt postitas: Ardi Soovik
Siis soeta omale 1,7-ne mootor puuri 1,8-ks ja pane ka pikk vänt siis saad 1,9.Sest nagu välja loen,on käesolevast aastast kuni 2,0l mootorid rallis käigus.Sestap neil 1,7-stelniisugune nõudlus ongi.
Rallikrossis noortel lubatud töömaht kuni 1600cm3.
Vasta