igamehe rallisprint
igamehe rallisprint
-
aaiku
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 3
- Liitunud: 02 Juun 2010 16:26
- Asukoht: jõgevamaa, saare vald , kääpa
- Autod: sest oman lada 2106
igamehe rallisprint
Nimelt huvitaks mind just see igamehe rallisprint aga sooviks teada, kas seal alla 18a saavad ka osaleda, sõit toimub ju kinnistel teedel nii et nagu võiks saada aga ei tea ka täpselt. Seal ei ole küll eraldi noorte klassi aga huvitaks ikkagi...
nii et kes teab see võiks aidata. Ette tänades , Aiku
nii et kes teab see võiks aidata. Ette tänades , Aiku
-
pPriidic
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 614
- Liitunud: 14 Mär 2002 00:25
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Samara Baltic
Mehed!!!! & Naised ka!!!
olete kindlasti kuulnud "Mosseliigast" ( http://www.hot.ee/mosseliiga/ )
Pühapäeval toimub järgmine etapp sarjast Igamehe rallisprint, seekord toimub see Saue lähedal ( http://www.auto.ee/igamehe/030824_j.html )
Tekkis väike huvi just seoses selle mosseliigaga, et kas me ei võix teha "Ladaklubi" nimelise eraldi ralliklassi, kus samuti saax võistelda vaid tänavasõidukõlbulikud ja üv. läbinud tehiiliselt korras masinad.
PS. tingimused sarnased "Mosseliiga" omadega--- http://www.hot.ee/mosseliiga/tehniline.html
ehk ajaks siis ka sponsorid välja, ja mine tea mida veel....
nii, jään järelkaja ootama!
KES SAAVAD JA KELLEL HUVI ON, VEEREVAD JUBA HOMME 24.08.2003 KOHALE...
asukoht--- http://www.auto.ee/igamehe/030824_k.html
Pühapäeval toimub järgmine etapp sarjast Igamehe rallisprint, seekord toimub see Saue lähedal ( http://www.auto.ee/igamehe/030824_j.html )
Tekkis väike huvi just seoses selle mosseliigaga, et kas me ei võix teha "Ladaklubi" nimelise eraldi ralliklassi, kus samuti saax võistelda vaid tänavasõidukõlbulikud ja üv. läbinud tehiiliselt korras masinad.
PS. tingimused sarnased "Mosseliiga" omadega--- http://www.hot.ee/mosseliiga/tehniline.html
ehk ajaks siis ka sponsorid välja, ja mine tea mida veel....
nii, jään järelkaja ootama!
KES SAAVAD JA KELLEL HUVI ON, VEEREVAD JUBA HOMME 24.08.2003 KOHALE...
asukoht--- http://www.auto.ee/igamehe/030824_k.html
9x mõtle, 1x postita!!!
-
aAnonymous
- Foorumi kasutaja
Kusjuures seda ei ole ültse raske käima panna...rally.ee-s oli kunagi küsitlus, et kas mosse kõrval võiks olla ka siksi klass ja loomulikult oli pooldajate ülekaal suur:)
Ei usu ealesgi, et Raudroosil ega kellegil teisel selle vastu midagi oleks...ainuke asi et Rahva Autosport läheb väga moodi:o
Aga kui see klass tekib, siis päris kindlasti on seal väga kõvad piirangud just tehnilise osa poolest ja arvan, et nii mõnelegi ladaklubi liikmele sinna lihtsalt asja ei olegi:(
Mina soovitan huvilistel asja kätte võtta ja mida varem seda parem. Kui see aasta saate asja liikuma siis järgmiseks hooajaks oleks autosi kõvasti juures.
Soovin edu orgunnijatele kui neid leidub
Ei usu ealesgi, et Raudroosil ega kellegil teisel selle vastu midagi oleks...ainuke asi et Rahva Autosport läheb väga moodi:o
Aga kui see klass tekib, siis päris kindlasti on seal väga kõvad piirangud just tehnilise osa poolest ja arvan, et nii mõnelegi ladaklubi liikmele sinna lihtsalt asja ei olegi:(
Mina soovitan huvilistel asja kätte võtta ja mida varem seda parem. Kui see aasta saate asja liikuma siis järgmiseks hooajaks oleks autosi kõvasti juures.
Soovin edu orgunnijatele kui neid leidub
Lada liigaga on põhi raskusex see, et ladasid on väga palju erinevaid modifikatsioone, mida yksteiste kõrvale võistlema panna ei olex aus, ja õnnex/kahjux on enamik laadasõitjaid oma autot modinud yhel või teisel meetodil mis teex ta võistluskõlbmatux, näitex fordi saabi või mõne muu väljamaa auto istmed, 01 le 1,6, mootor digi syyde "klassikule" ja nii edasi kuni suurema sisselaskvusega nukkide ja sport sumpsideni välja
Aga sel juhul lihtsalt need autod starti ei lasta, kuna ei vasta tehnilistele tingimustele -> nagu mosseliiga.Esialgne postitaja pvr
Lada liigaga on põhi raskusex see, et ladasid on väga palju erinevaid modifikatsioone, mida yksteiste kõrvale võistlema panna ei olex aus, ja õnnex/kahjux on enamik laadasõitjaid oma autot modinud yhel või teisel meetodil mis teex ta võistluskõlbmatux, näitex fordi saabi või mõne muu väljamaa auto istmed, 01 le 1,6, mootor digi syyde "klassikule" ja nii edasi kuni suurema sisselaskvusega nukkide ja sport sumpsideni välja
Aga kubatuur võiks vabaks jääda, sest muud varianti ma ette ei oska kujutada. kui keegi teab midagi pakkuda, siis julgelt!
Panen ka siia väikese arvamuse selle Ladaliiga teemal.
Üldiselt arvan, et ega sellest midagi välja ei tule ja eraldi klassi orgunnima hakata läheks suhteliselt keerukaks. Pealegi on need rahvaüritused tavaliselt ühepäevased ja selleks, et kõiki autosid tehnilises põhjalikult üle kontrollida kuluks meeletu aeg. Kuid kui on julgeid, kes asja kätte võtavad, siis tuleks kindlasti seada ette väga ranged tehnilised piirangud, et asi odav püsiks. Näiteks ühe kindla tootja MS rehv või suverehv, tavakütus, originaalvedrustus, originaalistmed ja rool, originaal sisse- ja väljalase, originaalsüüde ja näiteks kuni 1300 mootor. Samuti saab lisada juurde piirangu nagu mossedel, et kui su aeg on näiteks 20 % parem, kui järgmisel sama liiga mehel, siis lähed automaatselt üldarvestusse ja enam liigas ei võistle - lisab piirangud arutule mootori tuunimisele.
Samuti julgen väita, et kui juba hakkad midagi muutma, siis enam pidama ei saa ja asi läheb üle mõistuse kalliks. Kui teha Ladaliigat, siis pakun välja, et võistelda võiks seal ainult 01 ja 02-ga, need sellised klassikud. Ja ilma igasuguste täienduste ja asjadeta. Siis näeks kiirelt ära, kes sõidab "lõugadega" võidu, kes autoga. Või kui teisi ladasid ka lubada, siis ainult tagaveolisi.
Igatahes enne, kui seda asja korraldama hakkate, soovitan huvilistel kätte võtta, autod korda teha, mõttetu näga seest välja visata ja üks rahvaralli läbi sõita, foorumis on kõik kõvad sõidumehed, aga võtke asi kätte ja tulge proovige ära, äkki üldse ei meeldigi. Ja kui juba tavanähtuseks saab, et rahvaralli stardis 20 Ladat on, siis hakake liigat tegema. Sellel aastal ainult mõnda üksikut tagaveolist näinud (sind, vfts6, oma puskaga, me muidugi ei arvesta ), seega võtke kätte ja tulge proovige. Järgmine sõit Eestimaa pinnal peaks olema oktoobris Viljandi kandis ja kuuldavasti seal ka üks kopikas stardis juures. Seega matke esialgu see liiga asi maha ja tulge sõitma nämmutamise asemel, vastaseid leiab endale igaüks, kellega aegu võrrelda
Üldiselt arvan, et ega sellest midagi välja ei tule ja eraldi klassi orgunnima hakata läheks suhteliselt keerukaks. Pealegi on need rahvaüritused tavaliselt ühepäevased ja selleks, et kõiki autosid tehnilises põhjalikult üle kontrollida kuluks meeletu aeg. Kuid kui on julgeid, kes asja kätte võtavad, siis tuleks kindlasti seada ette väga ranged tehnilised piirangud, et asi odav püsiks. Näiteks ühe kindla tootja MS rehv või suverehv, tavakütus, originaalvedrustus, originaalistmed ja rool, originaal sisse- ja väljalase, originaalsüüde ja näiteks kuni 1300 mootor. Samuti saab lisada juurde piirangu nagu mossedel, et kui su aeg on näiteks 20 % parem, kui järgmisel sama liiga mehel, siis lähed automaatselt üldarvestusse ja enam liigas ei võistle - lisab piirangud arutule mootori tuunimisele.
Samuti julgen väita, et kui juba hakkad midagi muutma, siis enam pidama ei saa ja asi läheb üle mõistuse kalliks. Kui teha Ladaliigat, siis pakun välja, et võistelda võiks seal ainult 01 ja 02-ga, need sellised klassikud. Ja ilma igasuguste täienduste ja asjadeta. Siis näeks kiirelt ära, kes sõidab "lõugadega" võidu, kes autoga. Või kui teisi ladasid ka lubada, siis ainult tagaveolisi.
Igatahes enne, kui seda asja korraldama hakkate, soovitan huvilistel kätte võtta, autod korda teha, mõttetu näga seest välja visata ja üks rahvaralli läbi sõita, foorumis on kõik kõvad sõidumehed, aga võtke asi kätte ja tulge proovige ära, äkki üldse ei meeldigi. Ja kui juba tavanähtuseks saab, et rahvaralli stardis 20 Ladat on, siis hakake liigat tegema. Sellel aastal ainult mõnda üksikut tagaveolist näinud (sind, vfts6, oma puskaga, me muidugi ei arvesta ), seega võtke kätte ja tulge proovige. Järgmine sõit Eestimaa pinnal peaks olema oktoobris Viljandi kandis ja kuuldavasti seal ka üks kopikas stardis juures. Seega matke esialgu see liiga asi maha ja tulge sõitma nämmutamise asemel, vastaseid leiab endale igaüks, kellega aegu võrrelda
-
aasjamees
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 180
- Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Auto puudub
järgmine RR on juba 20.09.03
Nii nüüd peaks raudroos uut RR korraldama hakkama:
Raudroosi rahvaralli
Toimumisaeg: 20.09.2003
Toimumiskoht: Eesti, Harjumaa
Korraldaja: SK Raudroos
Võislus kuulub punktiarvestusse:
Tehnikamaailma karikavõistlused
Minu meelest võite seal ju selle rahvaralli asja järgi proovida ja siis vaikselt liigat moodustama hakata. Veel aega võistluseni on nii et hakake juba autosid korda seadma ja litsentse taotlema.
Minu arvamus on selline äkki oskab keegi veel siia midagi lisada
Raudroosi rahvaralli
Toimumisaeg: 20.09.2003
Toimumiskoht: Eesti, Harjumaa
Korraldaja: SK Raudroos
Võislus kuulub punktiarvestusse:
Tehnikamaailma karikavõistlused
Minu meelest võite seal ju selle rahvaralli asja järgi proovida ja siis vaikselt liigat moodustama hakata. Veel aega võistluseni on nii et hakake juba autosid korda seadma ja litsentse taotlema.
Minu arvamus on selline äkki oskab keegi veel siia midagi lisada
-
tTed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 22
- Liitunud: 21 Juul 2002 01:16
- Asukoht: Tallinn
- Autod: seven replica
mis te selle ametliku asjaga jamate, alguses leidke kamp inimesi kes ladadega rahvarallit/sprinti sõitma hakkavad ja siis saate ju aegu omavahel võrrelda, mitteametlikku punktitabelit pidada, endale mingid kleepsud peale orgunnida jne. aumeeste mäng, mingid üldised piirid paika ja kes jõhkralt moditud ladaga tuleb sellega enam ei mängi lihtsalt. kui üritus on elujõuline ja inimesi tuleb juurde siis võib ametliku teha, siis on kergem ka reegleid paika panna osalejate nn. harju keskmise järgi.
minuteada osavõtutasud on kõigil nagunii samad, olgu sul mosse või evo.
minuteada osavõtutasud on kõigil nagunii samad, olgu sul mosse või evo.
Mina olen sama meelt ja seda ma oma eelmise jutuga tahtsingi selgeks teha. Aga siin paraku need kes vinguvad on seda tüüpi, et peaasi on müügikuulutuste juures pilte näha ja muu selline blää blää, kui ikka inimestel asja vastu huvi oleks, küll siis sõitma ka tuldaks. Ja stardimaksud on tõesti kõigil ühed.Esialgne postitaja Ted
mis te selle ametliku asjaga jamate, alguses leidke kamp inimesi kes ladadega rahvarallit/sprinti sõitma hakkavad ja siis saate ju aegu omavahel võrrelda, mitteametlikku punktitabelit pidada, endale mingid kleepsud peale orgunnida jne. aumeeste mäng, mingid üldised piirid paika ja kes jõhkralt moditud ladaga tuleb sellega enam ei mängi lihtsalt. kui üritus on elujõuline ja inimesi tuleb juurde siis võib ametliku teha, siis on kergem ka reegleid paika panna osalejate nn. harju keskmise järgi.
minuteada osavõtutasud on kõigil nagunii samad, olgu sul mosse või evo.
Ja sedas Raudroosi rahvaralli minu andmetel ei toimu, nüüd 06.09 on Lätis Cesises ja järgmine Eesti pinnal on oktoobris 10 - 11 Viljandis, tuleb tõsiselt kõva üritus. Seega tulge näidake oma sõiduoskusi ja tulge proovige, ega foorumis vingumine ei aita
- Tymmu23
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 109
- Liitunud: 02 Veebr 2003 11:46
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 05
Tere ka siit.Meie ringkonnas see lada klassi möte juba ammu kui aus olla,oleme siin mönede rahvaralluritega ka konsulteerinud ja paljud olex kohe lada klassi üle tulemas. Tingimustest siis lasex panna elektroonilise süüte,plokk difr. ja sport sumpa,kumm o vaba.Ja selline mees kes ikka sigullist midagi teab see saab auto häälest aru kohe kas on midagi seal mootoris ringi tehtud.Tulex need vaaziku mehed kuskil rahvarallile starti köik ajada esialgu niisama väikest 2wd-d söitma ja siis akkab asi arenema ja järgmine söit juba näitex klass moodustada,pöhimöte sama nagu mosse liiga käima lükkamiselgi.
Ma arvan et oma 10 autot saab küll starti alustusex.Vöi mis te arvate?
Ma arvan et oma 10 autot saab küll starti alustusex.Vöi mis te arvate?
Mina isiklikult arvan, et enne tuleks ikka kamp kokku ajada ja niisama sõita. Pealegi saab Ladast vägagi konkurentsivõimelise auto teha, pole seal mingit eraldi liigat vaja, või kui, siis kuidas need tehnilised tingimused teha, kas esi või tagaveolised jne.Esialgne postitaja Tymmu23
Tere ka siit.Meie ringkonnas see lada klassi möte juba ammu kui aus olla,oleme siin mönede rahvaralluritega ka konsulteerinud ja paljud olex kohe lada klassi üle tulemas. Tingimustest siis lasex panna elektroonilise süüte,plokk difr. ja sport sumpa,kumm o vaba.Ja selline mees kes ikka sigullist midagi teab see saab auto häälest aru kohe kas on midagi seal mootoris ringi tehtud.Tulex need vaaziku mehed kuskil rahvarallile starti köik ajada esialgu niisama väikest 2wd-d söitma ja siis akkab asi arenema ja järgmine söit juba näitex klass moodustada,pöhimöte sama nagu mosse liiga käima lükkamiselgi.
Ma arvan et oma 10 autot saab küll starti alustusex.Vöi mis te arvate?
- Tymmu23
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 109
- Liitunud: 02 Veebr 2003 11:46
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 05
tulex asi kudagi nii teha et vöidusöit käib kes on parem söitja mitte kellel on rohkem raha teeb omale köva auto jne.ja see taga vöi esi veo klass olex ka mudugi hea asi aga kui üx ehitab endale mingi puska täis laksu ja teine samas oma nipet-näpet tehtud tava sigulliga tuleb siis ju pole nagu asjal mötet jällegi...