HobiSamara ehitamine!
HobiSamara ehitamine!
HobiSamara ehitamine!
Tere!
Suve jooksul on kogunenud mu tasku natuke raha ja on suur tahtmine endale osta siis Samara ,et nädalavahetustel ta raja äärde viia ja seal oma kihutamisisu rahuldada.
Nüüd siis asja juurde ,et tahan teada milliseid muudatusi tuleb/vöiks auto juures sisse viia?
Teadmiseks siis ,et rallidel pole plaanis osaleda ja seega mingeid homologeeringuga varustust pole vaja pakkuda. Auto läheb siis aastaringselt kardiradadele lammutama. Kapoti alla tahan 1.5 l mootorit.
Hoolduse ja kergema remondiga probleemi ei teki.
Eelnev kogemus on olnud 3 aastat 03 ja 06-ga vaheldumisi, kui Samarat sai proovitud siis oli selge ,et sellega annab palju kiiremini söita.
Esialgne eelarve on 17'000.- selle sisse peaks mahtuma auto ja muu esialgne hädavajalik näiteks turvapuur (ostu/müügi all oli 500.- müügis), toekam iste, traksid ja sportrool. Nimetatud osad ei pea kindlasti uued ega firmakad olema.
Tean, et selle raha eest saab tegelikult ainult korraliku Samaari aga autost enesest ei jää peale raami, plekkide,rataste, mootori ja vedrustuse naguinii midagi peale.
Terv. Holger.
Suve jooksul on kogunenud mu tasku natuke raha ja on suur tahtmine endale osta siis Samara ,et nädalavahetustel ta raja äärde viia ja seal oma kihutamisisu rahuldada.
Nüüd siis asja juurde ,et tahan teada milliseid muudatusi tuleb/vöiks auto juures sisse viia?
Teadmiseks siis ,et rallidel pole plaanis osaleda ja seega mingeid homologeeringuga varustust pole vaja pakkuda. Auto läheb siis aastaringselt kardiradadele lammutama. Kapoti alla tahan 1.5 l mootorit.
Hoolduse ja kergema remondiga probleemi ei teki.
Eelnev kogemus on olnud 3 aastat 03 ja 06-ga vaheldumisi, kui Samarat sai proovitud siis oli selge ,et sellega annab palju kiiremini söita.
Esialgne eelarve on 17'000.- selle sisse peaks mahtuma auto ja muu esialgne hädavajalik näiteks turvapuur (ostu/müügi all oli 500.- müügis), toekam iste, traksid ja sportrool. Nimetatud osad ei pea kindlasti uued ega firmakad olema.
Tean, et selle raha eest saab tegelikult ainult korraliku Samaari aga autost enesest ei jää peale raami, plekkide,rataste, mootori ja vedrustuse naguinii midagi peale.
Terv. Holger.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
no korraliku auto saab odavamalt ka aga otsima pead veidi..
turvapuuriga asi kahtlane juba - siis mootori ja amortide jaoks raha ei jätku enam .
enamasti ikka auto ca 10000, amordid 4-5000, ja siis nagu muu jaoks enam raha ei jäägi...
turvapuuriga asi kahtlane juba - siis mootori ja amortide jaoks raha ei jätku enam .
enamasti ikka auto ca 10000, amordid 4-5000, ja siis nagu muu jaoks enam raha ei jäägi...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Mis väljalaske aastat te soovitate, kas on üldse vahet?
Möned masinad olen juba välja valinud, mida vöiks vaatama minna.
Nagu ma aru olen saanud on parim valik Bilstein'i amordid, kas see 4-5 kilo on uute amortide ringi hind? Kas teate mönda kohta soovitada kust saaks kasutatud amordid?
Mootori tegemise jätame praegu jutust välja, pigem auto kergemaks kui mootor vöimsamaks.
Möned masinad olen juba välja valinud, mida vöiks vaatama minna.
Nagu ma aru olen saanud on parim valik Bilstein'i amordid, kas see 4-5 kilo on uute amortide ringi hind? Kas teate mönda kohta soovitada kust saaks kasutatud amordid?
Mootori tegemise jätame praegu jutust välja, pigem auto kergemaks kui mootor vöimsamaks.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
no kasutatud amorte küll ei soovitaks...
ikka uued ja gaas-gaas tüüpi..
4-5 kilo eest saad küll juba amordid..
vedrud lõikad lühemaks - istub paremini teel...
Tegelikult on teha samaari puhul hästi palju asju!
Meil omalgi enamus asju tegemata sprindi smaaril.
üldiselt on vaja sellest meeletust külgkaldest lahti saada.
mootoriga pead kindlasti midagi ette võtma - originaalis on ikka mannetu küll
rajasõiduks kergendatud hooratas, uus sidur (11x seeria), korralik väljalase, surveastet tõsta, sportnukk peale jne jne jne.
eks sõites näed mida täiustada vaja.
edu igatahes.
PS! kas pritse või karpa poole vaatad?
ikka uued ja gaas-gaas tüüpi..
4-5 kilo eest saad küll juba amordid..
vedrud lõikad lühemaks - istub paremini teel...
Tegelikult on teha samaari puhul hästi palju asju!
Meil omalgi enamus asju tegemata sprindi smaaril.
üldiselt on vaja sellest meeletust külgkaldest lahti saada.
mootoriga pead kindlasti midagi ette võtma - originaalis on ikka mannetu küll
rajasõiduks kergendatud hooratas, uus sidur (11x seeria), korralik väljalase, surveastet tõsta, sportnukk peale jne jne jne.
eks sõites näed mida täiustada vaja.
edu igatahes.
PS! kas pritse või karpa poole vaatad?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Esimesed tänavabilsud (mustad) saab kätte u.1300.- eegiga paar. Tagumiste hinda enam ei mäleta ,aga võisid kah sinnakanti maksta. Kes teab ,täpsustab....
Klass kangemate (kollased) hind korruta vähemalt kolmega.
Tänavabilsud alguseks head küll. Enda samaral ees all ja Doris kimab ka nendega rahvasprinte.
Kasutatud kraami ei soovita ,sest kes see ikka korras amordikaid vahetab. No iseasi on muidugi laksupannud kere küljest ära kruvida ,aga kahtlen ,kas nii ikka saab (otsi ,oota ,sebi ringi jne.).
Lihtsam ja kiirem viis on tellida mõnest varuosadega tegelevast poest.
Klass kangemate (kollased) hind korruta vähemalt kolmega.
Tänavabilsud alguseks head küll. Enda samaral ees all ja Doris kimab ka nendega rahvasprinte.
Kasutatud kraami ei soovita ,sest kes see ikka korras amordikaid vahetab. No iseasi on muidugi laksupannud kere küljest ära kruvida ,aga kahtlen ,kas nii ikka saab (otsi ,oota ,sebi ringi jne.).
Lihtsam ja kiirem viis on tellida mõnest varuosadega tegelevast poest.
Tahan karbut, sest seda odavam pidada.Vene sisseprits ei ole ju köige töökindlam asi.Algselt postitas: olaafPS! kas pritse või karpa poole vaatad?
Aga selle raha eest väga palju valida ei ole korralike masinate seast nii ,et olen ka pritsungiga nöus.
Kasutatud amortide all just seda autovaruosadega tegelevate firmade versiooni silmas pidasingi.Kas keegi ehk oskab juhatada/soovitada? Kui töesti ei ole siis ostab uued ja ohverdab midagi vähemtähtsat.
Mootori poolelt oleks esimesena plaanis hingamine kergeks teha. Oskab keegi soovitada kustkohast saab Samarale terve sportväljalaske ja mis see vöib maksta? Vöi saab ise leiutada?
Tean ,et kasutaja Tuhajuhe tegeleb sellega, teemat praegu üles ei leidnud ,aga minu arust tal oli pakkuda kuni 07-meni.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Varosapoest saad ainult uusi amordikaid. Kasutatud ikka ja ainult lammarist Hinnad ,mis andsin kehtivad uutele amordikatele. Letihind kõigub olenevalt konkreetse poe ,kust tellid ,peremehe ahnusest ,st. juurdehindluse %-st.
Ma võiks ju ka siitsamast Viljandist tellida ,aga pole ju mõtet ,sest siia sa vaevalt et oma kaubale järgi tuled ning rahadega ei viitsi ma kah mässata. Tallinnas poode ju lausa murdu.... Astud kuskile suvapoodi sisse ja küsid ,kas saab samarale bilsusid tellida ,kui ei saa ,võtad järgmise kaupmehe.
Tuha teeb kõike kui raha ja suhted korralikud. Loeb ka aeg! Aasta eest eksisteeris selline teema: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=8144
Võtad ise ühendust ,käid kohal ära ja kui asjalik ,mitte niisama paugutaja oled ,saad ka jutule. Nagu kõik siin maailmas käib ,saad aru küll.
Ma võiks ju ka siitsamast Viljandist tellida ,aga pole ju mõtet ,sest siia sa vaevalt et oma kaubale järgi tuled ning rahadega ei viitsi ma kah mässata. Tallinnas poode ju lausa murdu.... Astud kuskile suvapoodi sisse ja küsid ,kas saab samarale bilsusid tellida ,kui ei saa ,võtad järgmise kaupmehe.
Tuha teeb kõike kui raha ja suhted korralikud. Loeb ka aeg! Aasta eest eksisteeris selline teema: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=8144
Võtad ise ühendust ,käid kohal ära ja kui asjalik ,mitte niisama paugutaja oled ,saad ka jutule. Nagu kõik siin maailmas käib ,saad aru küll.
Nonii, praegu on kogu asi phmts selle taga, et ma pole leidnud üüritavat garaazi.Köik Soovid ja KB'd läbi lappand. Kui kellelgi on pakkuda Tallinnas vöi teab veel mönda saiti siis andke tuld!
Rääkisin tuttavatega ja oi kui tore! arvatavasti saab Bilsud nn söbra- ehk laohinnaga:spin.
Kui nüüd vahepeal mingeid küsimusi ei teki siis saab juba selle kuu jooksul pilte!
Rääkisin tuttavatega ja oi kui tore! arvatavasti saab Bilsud nn söbra- ehk laohinnaga:spin.
Kui nüüd vahepeal mingeid küsimusi ei teki siis saab juba selle kuu jooksul pilte!
Tavalisi tänavaamorte ei tasu kindlasti osta. Enam kahjuks ei mäleta peast täpset koodi, kuid võimalik, et ette läksid Celica omad - kindlasti need kollased Spordid, samuti taha.Algselt postitas: K-1Samarale minevate amordikate hetkehinnad (sept. 2006):Algselt postitas: olaaf
palju on laohind esimesed - tagumised
Bilsteini tavaline tänavagaasikas (musta värvi)
ees ja taga nõks üle 600 eegi tk.
Bilsteini Sport (kollane)
ees 1900 eeki tk.
taga 1300 eeki tk.