Hüdrauliline käsipidur

Hüdrauliline käsipidur

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
p
Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

Hüdrauliline käsipidur

Postitus Postitas Photographer »

Sai siis selline asi valmis projekteeritud, 3D katsetuste järgi peaks kõik töötama, kui kellegil huvi siis võiks ka teenete eest jooniseid pakkuda :)Pilt
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Kuidas muidu lahendus tagumiste pidurite juures on? Kas ühendatakse magistraalsüsteemi, või mingi muu lahendus?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
p
Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

Postitus Postitas Photographer »

Kui päris aus olla, siis ei ole ma ise seda skeemi veel ise näinud.
Skeem koostati ja komponendid on tellitud, sinna peaks minema vahel trossel ja tagasilöögiklapp, seal rohkme midagi keerulist ei olegi!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Vabandan, et ei ole piisavalt tark aga mis on trossel ja mida see teeb?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 853
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Algselt postitas: Photographer
Sai siis selline asi valmis projekteeritud, 3D katsetuste järgi peaks kõik töötama, kui kellegil huvi siis võiks ka teenete eest jooniseid pakkuda :)
Millega see tehtud on?
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: lowrider
Mind huvitaks et kus kohast on võimalik tellida vaja minevaid komponente?
Eeldan, et seal ikka käsitöö on...töösilinder vaatan, et on siduri töösilinder...ülejäänud vast ikka ise lõigatud-keevitatud-puuritud...mind just see klotside juhtimise osa huvitab, et kas magistraali kaudu või installitakse mõni lisasilinder...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

magistraali kaudu ja drossel hoiab tagasi pidurdamisel tekkiva töösurve liikumise õlikäsipiduri silindrisse :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
p
Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

Postitus Postitas Photographer »

Komponendid detailid:
tegemist on jah siduri töösilindriga, kasutatud on Al korpusega silindrit
ülejäänud detailid on laserlõikuses välja lõigtud, puksid treitud. Kangi materjaliks AlMg3, sellisel juhul tuleb kasutada Fe52-C pukse, et vältida Al oküdeerimist! Keevitamist ei kasuta, puksid pressitakse sisse kuumaga ja suure istuga!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Mis te siin jurate? Täiesti ükskõik mismoodi teostatakse see kangi süsteem ja mis materjale seal kasutatakse. Need on detailid.
Pane välja hüdraulika joonised, et näha mismoodi ta põhimõtteliselt toimib. Kas on midagi uut, või vana sissetöötand süsteem?
97,5% foorumlastest ei tea metalli markidest midagi. See neile kui kosmoseteadus. Ja umbes 10% metallide tehnoloogiat tundvatest foorumlastest kasutaks seda teadmist mingitmoodi selle pidurisüsteemi juures.
C
m
m-rally
Foorumi kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318

Postitus Postitas m-rally »

ka mina oleks huvitatud,et mismoodi need tagasivoolud ja asjad tehakse ja kuidas ta suurde süsteemi ühendada?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: motamees
... või vana sissetöötand süsteem?....
A milline seegi oleks? Skeem ei teeks summagi paha ,jutust ma aru ei saa.....loll olen ,ei tea mis on trosselgi.....ausalt!
Tahaks ikka puust ja punaseks ,muidu hakkan oma lollusega sellise kauba poole kaema:

Pilt
Ah et mis see on? Tavaline hüdraulikas kasutatav el.magnetklapp. Sulged ühe kanali ,samas avad teise....pliks-plaks! Neid on igasuguseid ,paljude eri funktsioonide jaoks.
p
parmhot
Foorumi kasutaja
Postitusi: 83
Liitunud: 11 Sept 2003 15:26
Asukoht: Tallinn
Autod: Fiat

Postitus Postitas parmhot »

Algselt postitas: logman
Algselt postitas: motamees
... või vana sissetöötand süsteem?....
A milline seegi oleks? Skeem ei teeks summagi paha ,jutust ma aru ei saa.....

Pilt
Cinquecento
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Pilt detailist ei ole ju skeem.
Mõtlesin ikka hüdroskeemi ,noh nagu on elektriskeemid ,nii on ka hüdroskeemid koos magistraalidega ,klappidega/ventiilidega ja silindritega.
Joonistage ,härrased....
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

Algselt postitas: logman
Pilt detailist ei ole ju skeem.
Mõtlesin ikka hüdroskeemi ,noh nagu on elektriskeemid ,nii on ka hüdroskeemid koos magistraalidega ,klappidega/ventiilidega ja silindritega.
Joonistage ,härrased....
mis krdi skeemi sul vaja on....seal pildil ongi kõik mis vaja..lõikad magistraali toru pooleks..otsad külge...siduri silinder vahele ja ongi kõik..ei mingeid klappe ega ventiile...kas siis tõesti on asjast nii raske aru saada??:yllatunud
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ah et siis jalaga tallatav rõhk jookseb läbi käsipiduri silindri.... Mis trosselist ja tagasilöögiklapist siin eespool räägiti?

Olaaf: magistraali kaudu ja drossel hoiab tagasi pidurdamisel tekkiva töösurve liikumise õlikäsipiduri silindrisse
Photographer: sinna peaks minema vahel trossel ja tagasilöögiklapp, seal rohkme midagi keerulist ei olegi!
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

No see pildil olev asi ammu kasutusel.
Aru ei saa ma siiani (uue süsteemi puhul) kuhu siis pannakse kässariga tõmmatud õli. Kas see läheb siis tagasi põhipaaki? Pumpab ju niiviisi ühe süsteemi tühjaks lõpuks. Tagasilöögi klapp ei lase ju õli tagasi.
Tunne mul selline, et teema algatajal ei ole asi omalgi selge. Algul ütles, et töötas välja 3D peal sellise süsteemi (...Sai siis selline asi valmis projekteeritud...). Siis jälle ütleb, et ei tea asjast midagi - lasi süsteemi joonise ja detailid teha (...Kui päris aus olla, siis ei ole ma ise seda skeemi veel ise näinud...).
Kui saladust avaldada ei taha, ei ole mõtet kõvatama hakatagi.
Drosseli all mõeldakse ilmselt mingit sorti düüsi.
C
a
allah
Foorumi kasutaja
Postitusi: 282
Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 02, 013, 083

Postitus Postitas allah »

Copi -paste ühest õppematerjalist:

Drossel
Kasutatakse ka nimetusi: vooluventiil, kägiventiil, drosselklapp. Pöörd- või tõussulguriga ventiil torustikus voolava vedeliku, auru või gaasi vooluhulga või rõhu muutmiseks.
Drosselid võivad olla nii mittereguleeritavad kui ka reguleeritavad.
Läbivoolu reguleerimiseks kasutatakse ka erinevaid drosselite konstruktsioone, kus lisaks drosselile on kasutusel ka möödavooluklapp, mis annab võimaluse reguleerida õhu (vedeliku) läbivoolu ainult ühes suunas ja laiendab drosselite kasutamismeetodeid (Ühes suunas on voolamine vaba, teises suunas aga reguleeritud vooluventiili e drosseliga)
p
Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

Postitus Postitas Photographer »

Kui saan skeemid enda kasutusse katsun ka need üles panna
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Siin on kah mingisugune aretis.Pilt
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

Kustutage ära jah
ostsid siis sõida
Vasta