1. leht 3-st

Hüdrauliline käsipidur

Postitatud: 11 Jaan 2006 12:58
Postitas Photographer
Sai siis selline asi valmis projekteeritud, 3D katsetuste järgi peaks kõik töötama, kui kellegil huvi siis võiks ka teenete eest jooniseid pakkuda :)Pilt

Postitatud: 11 Jaan 2006 13:01
Postitas PuZuP
Kuidas muidu lahendus tagumiste pidurite juures on? Kas ühendatakse magistraalsüsteemi, või mingi muu lahendus?

Postitatud: 11 Jaan 2006 13:05
Postitas Photographer
Kui päris aus olla, siis ei ole ma ise seda skeemi veel ise näinud.
Skeem koostati ja komponendid on tellitud, sinna peaks minema vahel trossel ja tagasilöögiklapp, seal rohkme midagi keerulist ei olegi!

Postitatud: 11 Jaan 2006 13:24
Postitas PuZuP
Vabandan, et ei ole piisavalt tark aga mis on trossel ja mida see teeb?

Postitatud: 11 Jaan 2006 17:28
Postitas Raxo
Algselt postitas: Photographer
Sai siis selline asi valmis projekteeritud, 3D katsetuste järgi peaks kõik töötama, kui kellegil huvi siis võiks ka teenete eest jooniseid pakkuda :)
Millega see tehtud on?

Postitatud: 12 Jaan 2006 08:03
Postitas PuZuP
Algselt postitas: lowrider
Mind huvitaks et kus kohast on võimalik tellida vaja minevaid komponente?
Eeldan, et seal ikka käsitöö on...töösilinder vaatan, et on siduri töösilinder...ülejäänud vast ikka ise lõigatud-keevitatud-puuritud...mind just see klotside juhtimise osa huvitab, et kas magistraali kaudu või installitakse mõni lisasilinder...

Postitatud: 12 Jaan 2006 10:07
Postitas olaaf
magistraali kaudu ja drossel hoiab tagasi pidurdamisel tekkiva töösurve liikumise õlikäsipiduri silindrisse :)

Postitatud: 12 Jaan 2006 16:19
Postitas Photographer
Komponendid detailid:
tegemist on jah siduri töösilindriga, kasutatud on Al korpusega silindrit
ülejäänud detailid on laserlõikuses välja lõigtud, puksid treitud. Kangi materjaliks AlMg3, sellisel juhul tuleb kasutada Fe52-C pukse, et vältida Al oküdeerimist! Keevitamist ei kasuta, puksid pressitakse sisse kuumaga ja suure istuga!

Postitatud: 12 Jaan 2006 17:48
Postitas motamees
Mis te siin jurate? Täiesti ükskõik mismoodi teostatakse see kangi süsteem ja mis materjale seal kasutatakse. Need on detailid.
Pane välja hüdraulika joonised, et näha mismoodi ta põhimõtteliselt toimib. Kas on midagi uut, või vana sissetöötand süsteem?
97,5% foorumlastest ei tea metalli markidest midagi. See neile kui kosmoseteadus. Ja umbes 10% metallide tehnoloogiat tundvatest foorumlastest kasutaks seda teadmist mingitmoodi selle pidurisüsteemi juures.

Postitatud: 12 Jaan 2006 21:43
Postitas m-rally
ka mina oleks huvitatud,et mismoodi need tagasivoolud ja asjad tehakse ja kuidas ta suurde süsteemi ühendada?

Postitatud: 13 Jaan 2006 21:47
Postitas logman
Algselt postitas: motamees
... või vana sissetöötand süsteem?....
A milline seegi oleks? Skeem ei teeks summagi paha ,jutust ma aru ei saa.....loll olen ,ei tea mis on trosselgi.....ausalt!
Tahaks ikka puust ja punaseks ,muidu hakkan oma lollusega sellise kauba poole kaema:

Pilt
Ah et mis see on? Tavaline hüdraulikas kasutatav el.magnetklapp. Sulged ühe kanali ,samas avad teise....pliks-plaks! Neid on igasuguseid ,paljude eri funktsioonide jaoks.

Postitatud: 13 Jaan 2006 22:41
Postitas parmhot
Algselt postitas: logman
Algselt postitas: motamees
... või vana sissetöötand süsteem?....
A milline seegi oleks? Skeem ei teeks summagi paha ,jutust ma aru ei saa.....

Pilt

Postitatud: 13 Jaan 2006 22:55
Postitas logman
Pilt detailist ei ole ju skeem.
Mõtlesin ikka hüdroskeemi ,noh nagu on elektriskeemid ,nii on ka hüdroskeemid koos magistraalidega ,klappidega/ventiilidega ja silindritega.
Joonistage ,härrased....

Postitatud: 13 Jaan 2006 23:23
Postitas serbin
Algselt postitas: logman
Pilt detailist ei ole ju skeem.
Mõtlesin ikka hüdroskeemi ,noh nagu on elektriskeemid ,nii on ka hüdroskeemid koos magistraalidega ,klappidega/ventiilidega ja silindritega.
Joonistage ,härrased....
mis krdi skeemi sul vaja on....seal pildil ongi kõik mis vaja..lõikad magistraali toru pooleks..otsad külge...siduri silinder vahele ja ongi kõik..ei mingeid klappe ega ventiile...kas siis tõesti on asjast nii raske aru saada??:yllatunud

Postitatud: 13 Jaan 2006 23:34
Postitas logman
Ah et siis jalaga tallatav rõhk jookseb läbi käsipiduri silindri.... Mis trosselist ja tagasilöögiklapist siin eespool räägiti?

Olaaf: magistraali kaudu ja drossel hoiab tagasi pidurdamisel tekkiva töösurve liikumise õlikäsipiduri silindrisse
Photographer: sinna peaks minema vahel trossel ja tagasilöögiklapp, seal rohkme midagi keerulist ei olegi!

Postitatud: 14 Jaan 2006 00:01
Postitas motamees
No see pildil olev asi ammu kasutusel.
Aru ei saa ma siiani (uue süsteemi puhul) kuhu siis pannakse kässariga tõmmatud õli. Kas see läheb siis tagasi põhipaaki? Pumpab ju niiviisi ühe süsteemi tühjaks lõpuks. Tagasilöögi klapp ei lase ju õli tagasi.
Tunne mul selline, et teema algatajal ei ole asi omalgi selge. Algul ütles, et töötas välja 3D peal sellise süsteemi (...Sai siis selline asi valmis projekteeritud...). Siis jälle ütleb, et ei tea asjast midagi - lasi süsteemi joonise ja detailid teha (...Kui päris aus olla, siis ei ole ma ise seda skeemi veel ise näinud...).
Kui saladust avaldada ei taha, ei ole mõtet kõvatama hakatagi.
Drosseli all mõeldakse ilmselt mingit sorti düüsi.

Postitatud: 14 Jaan 2006 12:05
Postitas allah
Copi -paste ühest õppematerjalist:

Drossel
Kasutatakse ka nimetusi: vooluventiil, kägiventiil, drosselklapp. Pöörd- või tõussulguriga ventiil torustikus voolava vedeliku, auru või gaasi vooluhulga või rõhu muutmiseks.
Drosselid võivad olla nii mittereguleeritavad kui ka reguleeritavad.
Läbivoolu reguleerimiseks kasutatakse ka erinevaid drosselite konstruktsioone, kus lisaks drosselile on kasutusel ka möödavooluklapp, mis annab võimaluse reguleerida õhu (vedeliku) läbivoolu ainult ühes suunas ja laiendab drosselite kasutamismeetodeid (Ühes suunas on voolamine vaba, teises suunas aga reguleeritud vooluventiili e drosseliga)

Postitatud: 16 Jaan 2006 13:51
Postitas Photographer
Kui saan skeemid enda kasutusse katsun ka need üles panna

Postitatud: 19 Jaan 2006 22:52
Postitas grimes
Siin on kah mingisugune aretis.Pilt

Postitatud: 22 Jaan 2006 10:19
Postitas põletaja
Kustutage ära jah