Hüdrauliline käsipidur

Hüdrauliline käsipidur

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

skeem
1. Käsipidurit ei tõmmata. Silindrist on vaba läbivool, ning pidurid töötavad nagu tavaliselt.
2. Käsipidurit tõmmatakse. Taganev kolb suleb õli sisenemisava ja kogu surve läheb tagapiduritesse, mitte õlianumasse, ehk käsa võtab.
lihtne ja loogiline ju?;)
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

See Kareli skeem käib Parmhoti pildil oleva käsipiduri kohta.
Grimes'i pildil on toodud salongi ka anum. Samasugust anuma salongi toomist on oodata ilmselt ka Photgrapher'i kujundatud pildil ,sest ka seal toimub õli pealetulek silindri tagaotsas ,mitte keskel ,vahetult kolvi eest. Vot neid skeeme ,kuidas selliste kässarite juures kõik õigesti toimib ,tahakski näha.

Drosseli olen nüüd kah selgeks saanud vist....peaks nagu olema midagi sellist: http://www.commandcontrols.com/catalog/02.htm
p
Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

Postitus Postitas Photographer »

To Beast : Silinder ei saa liikuda, kui ta on 2“he poldiga kinni! Teoreetiliselt liigub väikse raadiusega hoopis silindri vars, aga see ei sega midagi
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Nu fotograaf...kaugel joonised on?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Karsson15:

Jutt ju ise-enesest täitsa õige aga point selles et kui lõpuks inimene ikkagi läheb kellegi teise juurde ja maksab talle mingi räige papi ühe või teise asja eest siis puuduks siin vajadus nende asjade üle arutleda.

Kui aga inimene soovib ise midagi oma kätega ehitada, seletatakse talle siin põhimõte lahti ja tema oma viga kui ta ei suuda töökäigus tekkivaid probleeme ja nüansse ette näha/lahendada. Ja samuti võib töö käigus ju tulla siia nõu küsima kui miski probleem tekib. Siis on võimalik ka mingit toorikdetaili näidata ja kui piisavalt konkreetne küsimus, saab ka vastus ammendav olema.
Tavaliselt paraku keegi nii kaugele ei jõua...
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

Tervist! Olen jälginud seda teemat juba pikemat aega ja tekkis küsimus selle kohta, et "parmhoti" pildil kui tõmbad kässerit ja samal ajal vajutad piduripedaali kas siis seal midagi ei juhtu? Ma mõtlen et kas sealt õli ei hakka välja ajama?
pidur = kiiruse surm
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

Ei hakka.
ostsid siis sõida
m
maniac
Suletud kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas maniac »

Koostasin siis ühe võimaluse kohta skeemi...
ehk aitab see paremini aru saada neil, kes sellest veel siiamaani aru pole saanud.
Minu enda arvates on see ka üks lihtsamaid võimalusi...need drosselitega süsteemid pisut keerukama ehitusegaPilt
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Puust ja punaseks. Nüüd peaks küll asi selge olema.
Väikseid nüansivigu küll on, aga need ei puuduta käsipiduri osa.
C
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

üks küsimus on siiski veel seoses käsipiduri silindriga:D. nimelt on parmhoti pildil kasutatud siduri pea silindrit(arvan) sinna silindrisse tulevad seal kaks toru kuidas on (sõidu suunast esimene) toru kinnitatud silindri külge. seal on ju originaalis mingi plastik tila. kas ja kuidas on sinna tehtud se vahe jupp? üks loll suudab ikka rohkem küsida, kui kümme tarka vastata! aga paluks siis ikkagi vastust:D
pidur = kiiruse surm
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Toru tuleb eest (auto suhtes) sisse ja läheb taha sillale välja. Regulaator silla juures ongi ,sest seal on tema õige koht. "MänguABS".
Kes ,kas üldse seda regulaatorit kasutab ,on iseküsimus.
Näiteks mu bussil võtavad tagumised pidurid ennem kui
esimesed. Samaral aga tänu regulaatorile on tagumisi
väga raske blokki saada. Kui oled harjunud kriitilises
olukorras esivedusel otsemineku vältimiseks vasaku jalaga
pidurdama ,siis mu Samaraga seda teha ei saa ,bussi
olen aga "välja maadelnud". Sõltub kõik sõidustiilist.
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

näiteks 2101 ja 21011-l ei ole sellist regulaatort. timmisin omal pidureid ja sain nii vinged, et kui pidurit nõrgalt vajutasid siis oli niikui kässer(hüdrauliline:P) see maksis mulle rängalt kätte, lõpetasin auto koos käruga kraavis:sein
pidur = kiiruse surm
m
maniac
Suletud kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas maniac »

Need väikesed nüansivead ei ole väga olulised ja see regulaatori värk on ikka iga ühe oma otsustada...kui see ei meeldi siis võib ju selle üldse vahelt ära võtta...igaühe oma asi
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: karsson15
.... kas siis see regulaator kinni roostetanud?
....või regulaatori enese reguleering paigast ära? ...jätkaksin küsimust.
Vastus küsimuses ,selle kohta peaks aga uue teema tegema ,sest hüdraulilisse kässarisse see enam eriti ei puutu.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=9701
p
puukas
Suletud kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas puukas »

Algselt postitas: fanatt
üks küsimus on siiski veel seoses käsipiduri silindriga:D. nimelt on parmhoti pildil kasutatud siduri pea silindrit(arvan) sinna silindrisse tulevad seal kaks toru kuidas on (sõidu suunast esimene) toru kinnitatud silindri külge. seal on ju originaalis mingi plastik tila. kas ja kuidas on sinna tehtud se vahe jupp? üks loll suudab ikka rohkem küsida, kui kümme tarka vastata! aga paluks siis ikkagi vastust:D
Kasuta sapaka siduri süsteemi (pumpa ja selle raami), väga lihtne koos selle pumba raamiga põhja külge kinnitada ja pole vaja pumbal midagi ümber teha (sa muretsesid selle plastik tila pärast). Pildil on veel näha, et saab mõlemat varianti kasutada(tops autos ja ilma). Antud pumba juures on vaja ümber teha ainult see pedaali osa, alt lõikad pedaali ära (kinnituse jätad alles) ja keevitad sinna üles poole siis käsipiduri kangi, põhja külge käib 4ja poldiga mis on juba raamistiku külge kinni keevitatud.

[Muudetud: 30-7-2008 reiner]Pilt
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

ole sa tänatud "puukas". selle süsteemi järgi on isegi lihtsam teha kui siksi siduri silindrist.:bouncing
pidur = kiiruse surm
p
puukas
Suletud kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas puukas »

Kõvasti lihtsam, pump asetseb veel raamil pisikese kalde all ja seda lihtsam on sinna otsa seda käispidurit teha, kui selle süsteemi kuskilt kätte saad ja korra pilgu peale oled visanud saad juba isegi aru kuidas kõige lihtsam on, seal vaja ühe korra lõigata ja ühe korra keevitada, paned poltidega kardaani tunneli peale kinni, torud osta ja on hüdrauliline käsipidur olemas.:cool:
a
avahi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 24 Mär 2006 09:46
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas avahi »

On olemas täitsa valmis Vene toode koos kraaniga. Hind 2500EEKPilt
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

sain siis minagi lõpuks omale hüdraulilise käsipiduri tehtud. tegin 3mm plekist (2mm on parem) kasutasin sapaka siduri silindrit. on mõeldud tahamineva piduri toru vahele. aega kulus koos värvimisega 2 päeva. praktikas pole veel katsetanud aga teoorias töötab.:)Pilt
pidur = kiiruse surm
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

veel üks piltPilt
pidur = kiiruse surm
Vasta