Hüdrauliline käsipidur
Hüdrauliline käsipidur
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Hüdrauliline käsipidur
Sai siis selline asi valmis projekteeritud, 3D katsetuste järgi peaks kõik töötama, kui kellegil huvi siis võiks ka teenete eest jooniseid pakkuda
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Eeldan, et seal ikka käsitöö on...töösilinder vaatan, et on siduri töösilinder...ülejäänud vast ikka ise lõigatud-keevitatud-puuritud...mind just see klotside juhtimise osa huvitab, et kas magistraali kaudu või installitakse mõni lisasilinder...Algselt postitas: lowrider
Mind huvitaks et kus kohast on võimalik tellida vaja minevaid komponente?
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Komponendid detailid:
tegemist on jah siduri töösilindriga, kasutatud on Al korpusega silindrit
ülejäänud detailid on laserlõikuses välja lõigtud, puksid treitud. Kangi materjaliks AlMg3, sellisel juhul tuleb kasutada Fe52-C pukse, et vältida Al oküdeerimist! Keevitamist ei kasuta, puksid pressitakse sisse kuumaga ja suure istuga!
tegemist on jah siduri töösilindriga, kasutatud on Al korpusega silindrit
ülejäänud detailid on laserlõikuses välja lõigtud, puksid treitud. Kangi materjaliks AlMg3, sellisel juhul tuleb kasutada Fe52-C pukse, et vältida Al oküdeerimist! Keevitamist ei kasuta, puksid pressitakse sisse kuumaga ja suure istuga!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Mis te siin jurate? Täiesti ükskõik mismoodi teostatakse see kangi süsteem ja mis materjale seal kasutatakse. Need on detailid.
Pane välja hüdraulika joonised, et näha mismoodi ta põhimõtteliselt toimib. Kas on midagi uut, või vana sissetöötand süsteem?
97,5% foorumlastest ei tea metalli markidest midagi. See neile kui kosmoseteadus. Ja umbes 10% metallide tehnoloogiat tundvatest foorumlastest kasutaks seda teadmist mingitmoodi selle pidurisüsteemi juures.
Pane välja hüdraulika joonised, et näha mismoodi ta põhimõtteliselt toimib. Kas on midagi uut, või vana sissetöötand süsteem?
97,5% foorumlastest ei tea metalli markidest midagi. See neile kui kosmoseteadus. Ja umbes 10% metallide tehnoloogiat tundvatest foorumlastest kasutaks seda teadmist mingitmoodi selle pidurisüsteemi juures.
C
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
A milline seegi oleks? Skeem ei teeks summagi paha ,jutust ma aru ei saa.....loll olen ,ei tea mis on trosselgi.....ausalt!Algselt postitas: motamees
... või vana sissetöötand süsteem?....
Tahaks ikka puust ja punaseks ,muidu hakkan oma lollusega sellise kauba poole kaema:
Ah et mis see on? Tavaline hüdraulikas kasutatav el.magnetklapp. Sulged ühe kanali ,samas avad teise....pliks-plaks! Neid on igasuguseid ,paljude eri funktsioonide jaoks.
-
sserbin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 194
- Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
- Asukoht: haapsalu
- Autod: krossi 01
mis krdi skeemi sul vaja on....seal pildil ongi kõik mis vaja..lõikad magistraali toru pooleks..otsad külge...siduri silinder vahele ja ongi kõik..ei mingeid klappe ega ventiile...kas siis tõesti on asjast nii raske aru saada??:yllatunudAlgselt postitas: logman
Pilt detailist ei ole ju skeem.
Mõtlesin ikka hüdroskeemi ,noh nagu on elektriskeemid ,nii on ka hüdroskeemid koos magistraalidega ,klappidega/ventiilidega ja silindritega.
Joonistage ,härrased....
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Ah et siis jalaga tallatav rõhk jookseb läbi käsipiduri silindri.... Mis trosselist ja tagasilöögiklapist siin eespool räägiti?
Olaaf: magistraali kaudu ja drossel hoiab tagasi pidurdamisel tekkiva töösurve liikumise õlikäsipiduri silindrisse
Photographer: sinna peaks minema vahel trossel ja tagasilöögiklapp, seal rohkme midagi keerulist ei olegi!
Olaaf: magistraali kaudu ja drossel hoiab tagasi pidurdamisel tekkiva töösurve liikumise õlikäsipiduri silindrisse
Photographer: sinna peaks minema vahel trossel ja tagasilöögiklapp, seal rohkme midagi keerulist ei olegi!
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
No see pildil olev asi ammu kasutusel.
Aru ei saa ma siiani (uue süsteemi puhul) kuhu siis pannakse kässariga tõmmatud õli. Kas see läheb siis tagasi põhipaaki? Pumpab ju niiviisi ühe süsteemi tühjaks lõpuks. Tagasilöögi klapp ei lase ju õli tagasi.
Tunne mul selline, et teema algatajal ei ole asi omalgi selge. Algul ütles, et töötas välja 3D peal sellise süsteemi (...Sai siis selline asi valmis projekteeritud...). Siis jälle ütleb, et ei tea asjast midagi - lasi süsteemi joonise ja detailid teha (...Kui päris aus olla, siis ei ole ma ise seda skeemi veel ise näinud...).
Kui saladust avaldada ei taha, ei ole mõtet kõvatama hakatagi.
Drosseli all mõeldakse ilmselt mingit sorti düüsi.
Aru ei saa ma siiani (uue süsteemi puhul) kuhu siis pannakse kässariga tõmmatud õli. Kas see läheb siis tagasi põhipaaki? Pumpab ju niiviisi ühe süsteemi tühjaks lõpuks. Tagasilöögi klapp ei lase ju õli tagasi.
Tunne mul selline, et teema algatajal ei ole asi omalgi selge. Algul ütles, et töötas välja 3D peal sellise süsteemi (...Sai siis selline asi valmis projekteeritud...). Siis jälle ütleb, et ei tea asjast midagi - lasi süsteemi joonise ja detailid teha (...Kui päris aus olla, siis ei ole ma ise seda skeemi veel ise näinud...).
Kui saladust avaldada ei taha, ei ole mõtet kõvatama hakatagi.
Drosseli all mõeldakse ilmselt mingit sorti düüsi.
C
-
aallah
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 282
- Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 02, 013, 083
Copi -paste ühest õppematerjalist:
Drossel
Kasutatakse ka nimetusi: vooluventiil, kägiventiil, drosselklapp. Pöörd- või tõussulguriga ventiil torustikus voolava vedeliku, auru või gaasi vooluhulga või rõhu muutmiseks.
Drosselid võivad olla nii mittereguleeritavad kui ka reguleeritavad.
Läbivoolu reguleerimiseks kasutatakse ka erinevaid drosselite konstruktsioone, kus lisaks drosselile on kasutusel ka möödavooluklapp, mis annab võimaluse reguleerida õhu (vedeliku) läbivoolu ainult ühes suunas ja laiendab drosselite kasutamismeetodeid (Ühes suunas on voolamine vaba, teises suunas aga reguleeritud vooluventiili e drosseliga)
Drossel
Kasutatakse ka nimetusi: vooluventiil, kägiventiil, drosselklapp. Pöörd- või tõussulguriga ventiil torustikus voolava vedeliku, auru või gaasi vooluhulga või rõhu muutmiseks.
Drosselid võivad olla nii mittereguleeritavad kui ka reguleeritavad.
Läbivoolu reguleerimiseks kasutatakse ka erinevaid drosselite konstruktsioone, kus lisaks drosselile on kasutusel ka möödavooluklapp, mis annab võimaluse reguleerida õhu (vedeliku) läbivoolu ainult ühes suunas ja laiendab drosselite kasutamismeetodeid (Ühes suunas on voolamine vaba, teises suunas aga reguleeritud vooluventiili e drosseliga)
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt: