Projekt: Lada E-rühmale vastavaks...

Projekt: Lada E-rühmale vastavaks...

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
t
tuuster
Suletud kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Projekt: Lada E-rühmale vastavaks...

Postitus Postitas tuuster »

Paluks abi projekti koostamisel. Et kust saab ning mis raha eest tehakse ning kaua aega kulub, et saaks ladast korralik E rühma auto.
Tutvumiseks siis annan E rühma tingimused.
t
tuuster
Suletud kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas tuuster »

1. MÄÄRATLUS

Kasutada võib ainult rühmadesse A ja N homologeeritud autosid, millede homologatsioonitähtaeg on lõppenud ja samuti mittehomologeeritud autosid. Mittehomologeeritud autode kasutamine on lubatud ainult juhul, kui nad vastavad FIA Lisa J Art. 252 ja 253-le.

2. KAALU ALAMMÄÄRAD

kubatuur, 2 klappi silindrile, üle 2 klapi silindrile
kuni 1000 cm³ 620 kg 700 kg
1300 cm³ 700 kg 760 kg
1600 cm³ 780 kg 850 kg
2000 cm³ 860 kg 930 kg
2500 cm³ 940 kg 1030 kg
3000 cm³ 1020 kg 1110 kg
üle 3000 cm³ 1100 kg 1200 kg

3. LUBATUD MUUDATUSED ja TÄIENDUSED

3.1 Mootor
3.1.1 Silindriplokk peab olema algne. Teist väliselt samasugust plokki võib kasutada, kui algsest plokist saab puurides ja/või hülssides valmistada samasuguse. Kinnituspunkte kerele võib lisada
3.1.2 Algset kubatuuri võib muuta hülssides, puurides või kolvikäiku muutes.
3.1.3 Väntvõll on vaba.
3.1.4 Väntvõlli laagrite tüüp ja arv tuleb säilitada.
3.1.5 Plokikaas on vaba, kui silindri kohta on 2 klappi.Homologeerimata mitmeklapilistel mootoritel peab kasutama algset plokikaant. Sama automargi mitmeklapilisi mootoreid võib kasutada vaid tehase komplektsuses, tingimusel, et võistleja suudab dokumentaalselt tõestada konkreetse auto margi ja mudeli, kust mootor on pärit. Nukkvõllide arv ja paigutus tuleb säilitada igasuguste mootorite puhul.
3.1.6 Turbo- ja kompressormootorid on keelatud klassides alla 2000 cm³ (s.t. kubatuur x 1,7 on alla 2000 cm). Maksimaalne turbo õhuvõtuava läbimõõt peab vastama rühma A nõuetele.
3.1.7 Gaasipedaali ja segusiibrite vaheline ühendus peab olema mehhaaniline.
3.1.8 Väljalaskekollektor on vaba, summuti müratase peab vastama FIA mürapiiridele rallidel – 103 dBA/3500pm
3.1.9 Õlitussüsteem on vaba, õliradiaatori paigaldamine väljapoole kereplekke on lubatud ainult allapoole esirataste telgi ja mitte väljapoole kere ülaltvaadet. Ei ole lubatud paigaldada salongi.
3.1.10 Nukkvõll(id) ja klapimehanism on vabad järgmistel eeldustel:
- võllide arv ja asukoht tuleb säilitada
- reguleeritav nukkvõll on lubatud
- klapivedrude tüüp ja tööpõhimõte tuleb säilitada.
3.1.11 Jahutussüsteem: ventilaator, veepump ja radiaator on vabad, kuid neid ei või paigaldada salongi.
3.1.12 Hooratas on vaba.
3.1.13 Toitesüsteem on vaba.
3.1.14 Võistlusklassides kuni 2500 cm k.a. võib mootori töömaht ületada võistlusklassis lubatud töömahtu kuni +2,5%.

3.2 Jõuülekanne
3.2.1 Sidur on vaba järgmiste piirangutega:
- sidurit võib juhtida ainult juhi jalaga, kui teistsugune süsteem pole homologeeritud (esitada homologatsioon)
- automaatkäigukasti sidur peab olema homologeeritud (esitada homologatsioon).
3.2.2 Homologeeritust erineva käigukasti kasutamine on lubatud järgmiste piirangutega:
- algne asukoht tuleb säilitada
- ainult mehhaaniline käigukast, mida kontrollib mehhaaniliselt juht, on lubatud
- töötav tagurpidikäik on kohustuslik
- käigukangi asukoha muutmiseks vajalikud keremuudatustööd on lubatud.
3.2.3 Klassis kuni 2000 cm³ on lubatud ainult üks vedav sild. Neljarattaveolist autot võib muuta kaherattaveoliseks.
3.2.4 Poolteljed on vabad.
3.2.5 Peaülekanne koos korpusega ja diferentsiaal on vabad. Diferentsiaal on kohustuslik.
3.2.6 Tagasild on vaba, telje tüüp tuleb säilitada.

3.3 Vedrustus
3.3.1 Tugivarred ja õõtshoovad on vabad järgmiste piirangutega:
- vedrustuse tüüp peab säiluma
- kasutada võib ainult konkreetsele automudelile ette nähtud tugivarsi ja õõtshoobi, mida võib tugevdada
- teljevahet võib muuta kuni 30 mm.
3.3.2 Vedrustuse osade kinnituspunktid auto kerele on vabad.
3.3.3 Lisatugesid võib paigaldada, vältimatud keremuudatused on lubatud.
3.3.4 Lisavedrude paigaldamine on lubatud juhul, kui põhivedru tüüp ja tegevuspõhimõte säiluvad.
3.3.5 Aktiivvedrustus ja sõidu ajal muudetav vedrustus ning amortisaatorid on keelatud, muidu on amortisaatorid vabad.
3.3.6 Stabilisaatorid on vabad, ka juhul, kui nad on vedrustuse osadeks.
3.3.7 Rooliülekande korpus tuleb säilitada algsena. Roolivõimendi võib lisada või eemaldada.
3.3.8 Homologeeritust erinev neljarattajuhtimine on keelatud (esitada homologatsioon).
3.3.9 Veljed ja rehvid peavad vastama rühma A nõuetele.

3.4 Kere
3.4.1 Kereehitus peab olema terasest, 2- ja 4-ukseversioonide kasutamine on lubatud. Kergendamised ja muudatused, mida ei ole konkreetselt lubatud, on keelatud. Tugevdamine on lubatud ka juhul, kui tugevdav materjal ei järgi algset materjali.
3.4.2 Plastikakende kasutamine on lubatud, välja arvatud tuuleklaas. Plastikust aknad peavad olema purunematust (kokkupainutamisel mittepurunevast) materjalist, minimaalse paksusega 1,2 mm. Plastikust aknad tohib kinnitada ainult liimiga.
3.4.3 Mootoriruumi kate, pagasiruumi(taga)luuk, tagumised uksed ja esiporitiivad (juhul kui on tehase poolt polditavad) võivad olla kiudmaterjaliga armeeritud plastikust (paksus 1,5-2,5 mm) või alumiiniumist (paksus 1,0-1,5 mm). Mootoriruumi kattesse võib lisaks tehase luugis olevatele algsetele avadele teha kuni 2 õhuvõtuava kogupindalaga 500 cm2. Lisaavade pindala mõõdetakse mootoriruumi katte tasapinnal, olenemata õhukogujate, ribide vms. olemasolust ja kujust. Avad tuleb katta metallvõrguga või ribidega, mis ei tohi olla mootoriruumi katte pinnast kõrgemal kui 35 mm. Esiuksed peavad olema algsed.
3.4.4 Salongi ventileerimiseks on katusele lubatud paigaldada õhuvõtja(d), mis peab(vad) vastama auto homologatsioonile. Lubatud on kasutada ka teistele automarkidele homologeeritud õhuvõtjaid.
3.4.5 Esiuste polster tuleb juhul, kui ei kasutata algset polstrit, asendada 1 mm paksuse alumiinium- või teraslehega. Kõik muu polsterduse võib eemaldada. Kindalaeka võib eemaldada.
3.4.6 Teistsuguse näidikuteploki ja lülitite paigaldamiseks võib armatuurlauda teha vastavad muudatused.
3.4.7 Rattatelgede alapoolel olevad õhujuhtijad on vabad. Spoilerid võib eemaldada. Homologeerimata spoilereid võib kasutada järgmistel tingimustel:
- ülalt- ja eestvaates ei või nad ületada auto äärejooni
- spoiler koos oma kinnitusega peab küljeltvaates mahtuma 20 x 20 cm ruudu sisse.
3.4.8 Tiibade pinnimine on lubatud. Tiivalaiendid on lubatud, nende materjal on vaba, kuid auto ei või ühestki kohast muutuda laiemaks kui 14 cm. Tiivalaiendi alt võib tiiva ära lõigata. Tiivakoopa sisepleki muutmine (mitte eemaldamine) rattaruumi suurendamiseks on lubatud. Poritiib peab alati katma ratast 50° tahapoole ja 30° ettepoole rattatelge läbivat vertikaaljoont.
3.4.9 Kaitseraudade kasutamine ei ole nõutud, välja arvatud neil autodel, millel kaitseraua eemaldamine muudab auto konstruktsiooni,või muutub ohtlikuks kas sõitjaile või pealtvaatajaile (näit. Samara). Juhul kui kaitseraud eemaldatakse, tuleb ka nende kinnitused eemaldada.
3.4.10 Esivõre muutmine või vahetamine on lubatud, eemaldamine keelatud.
3.4.11 Tagavararatta koobast auto all võib muuta summutisüsteemi paigaldamiseks. Tagakivipõlle sisse võib teha ava summuti läbiviimiseks.
3.4.12 Kui kütusepaak asub pagasiruumis, peab paaki ja sõitjateruumi eraldama tule-ja vedelikukindel vahesein.

3.5 Pidurid
3.5.1 Homologeerimata mitteblokeerivad pidurid on keelatud.
3.5.2 Käsipidur ehk seisupidur on kohustuslik.
3.5.3 Juhul kui ei kasutata algset pidurisüsteemi, on vähemalt kahekontuurilised pidurid kohustuslikud.
3.5.4 Muus osas on pidurid vabad.

3.6 Muu varustus
3.6.1 Juhtmete ja torude süsteemi paigutust ja materjali võib muuta (see puudutab õhu-, jahutusvedeliku- ja kütusetorusid, vedrustussüsteemi ja elektrijuhtmeid). Vedelikutorud võivad kulgeda läbi salongi, kuid salongis ei või olla mingeid ühenduskohti. Kuumade vedelikutorude juhtimine läbi salongi on keelatud, kui see ei ole ette nähtud tehase poolt. Sellisel juhul peavad nad olema efektiivselt kaitstud.Mittemetallist kütusetorud salongi sees ei ole lubatud, v.a metallvarjestusega teflonkütusevoolikud .Kõik torustikud peavad olema korrektselt kinnitatud kerele ja kaitstud hõõrdumise vastu.
3.6.2 Soojendusseadmete muutmine ja eemaldamine on lubatud eeldusel, et tuuleklaasi ja esiukseklaaside "Higistamise" vältimine oleks tagatud.
3.6.3 Juhul kui kütusepaagi algne asukoht asub pakiruumis, võib tema asukohta muuta sama ruumi piires. Kütusepaagi võib vahetada mõne teise autotehase valmistatud paagiga, või FIA FT3; FT5 ohutu paagiga.
3.6.4 Kütusepaagi täiteava peab asetsema auto välispinnal, kui ei kasutata FIA FT3 või FT5 ohutut paaki. Kütusepaagi tuulutus peab olema viidud väljapoole auto keret ja omama tagasivoolu klappi.

3.7 Erimäärused
3.7.1 Auto aerodünaamika ei või olla sõidu ajal reguleeruv, kui ei kasutata täielikult homologeeritud süsteemi.
3.7.2 Mittehomologeeritud keraamilisi osi ei saa kasutada v.a. siduriketta kattematerjal.
3.7.3 Titaanist, mittehomologeeritud süsinikkiust ja kevlariga tugevdatud materjalist osade kasutamine on keelatud.

3.8 Ohutusmäärused
3.8.1 Kõik ohutusprobleemid on lubatud lahendada A rühma tehniliste tingimuste piires, sealjuures neid ohtlikkuse suunas ületamata.
3.8.2 Alumiiniumohutuspuur on keelatud.
3.8.3 Tulekustutussüsteem ei ole nõutud, kuid soovitatav.
3.8.4 Võistlustel peavad sõitjad kandma vähemalt FIA 1986 standarditele vastavaid sõiduülikondi, näokatteid, kingi ja kindaid.
3.8.5 Turvavööd peavad olema homologeeritud, laiusega min 3” ja vähemalt 4-punkti kinnitusega.
3.8.6 Peale vöödele märgitud kehtivusaja lõppu võib neid kasutada veel 2 (kaks) aastat ainult Eesti territooriumil toimuvatel võistustel.
3.8.7 Istmed peavad vastama vähemalt FIA 1986 standarditele.
3.8.8 Kõik võistlejad peavad kandma kiivreid, mis vastavad ühele järgnevatest standarditest:
-Snell Foundation 2000-SA
-SFI Foundation, SFI spec 31.1A ja 31.2A
-British Standard Institution BS-6658-85 type A/FR

3.8.9 Ohutusstruktuurid peavad vastama FIA VM lisa J Art 253 punktile 8.
t
toni
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas toni »

Soovitan soojalt selline auto osta, saab kordades odavamalt, kui ise ehitama hakata. Kui ise teha, siis arvesta minimaalselt 100 000 eek-ga, siis teed ka sitast saia...
t
tuuster
Suletud kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas tuuster »

Keegi võiks tuua siia loetelu kuidas täpselt ja mida muudetakse sigulil:
Mõtlen vedrustust ja stabilisaator vardaid. Kuhu kinnitatakse ekstravarred.
Ning kes sellist tööd oskab ja palju see maksab ning kaua see aega võtab:)
Ning tean, et sellise auto tegemine on kulukas, aga ma tahaks teada täpselt palju aega ja raha kulub sellest ka see projekt.
Aitähh teile.

P.S
Kust saab FIA 1986 standarditele vastavaid sõiduülikondi, näokatteid, kingi ja kindaid. ning korralike kiivried.
t
toni
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas toni »

Algselt postitas: tuuster
Keegi võiks tuua siia loetelu kuidas täpselt ja mida muudetakse sigulil:
Mõtlen vedrustust ja stabilisaator vardaid. Kuhu kinnitatakse ekstravarred.
Ning kes sellist tööd oskab ja palju see maksab ning kaua see aega võtab:)
Ning tean, et sellise auto tegemine on kulukas, aga ma tahaks teada täpselt palju aega ja raha kulub sellest ka see projekt.
Aitähh teile.

P.S
Kust saab FIA 1986 standarditele vastavaid sõiduülikondi, näokatteid, kingi ja kindaid. ning korralike kiivried.
Seda, kuidas ja mida teha, ei jõua siin keegi ette lugeda, maksma läheb see vähekenegi korralik autoehitus 100000 eeki. Kui kindel huvi, siis kombe näiteks saad isegi minu käest...
t
tuuster
Suletud kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas tuuster »

Aga äkki võiks mainida ära kohad kus tehakse autosid ümber. Siis ma saan juba ise edasi uurida ja pole vaja siia kirjutada meeletuid tekste.
Aitähh.
i
intsel
Suletud kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas intsel »

http://www.rsracing.ee foorumis küsi, neil see tee läbikäidud ja jutukad mehed ka, äkki aitavad.
t
tuuster
Suletud kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas tuuster »

Nii plaan on ikkegi teha E2-le vastav auto ja netis olen surfates leidnud järgnevad hinnad ja asjad. Ootan kriitikat ja korrektuure hindade kohta :cool: Igaljuhul mõned asjad siin uute hindadega mõned kasutatud asjade hindadega :P

Mootori forseerimine ja toitesüsteemi ümertegemine
• 1,7 mootor 7 000 kr
• Klapid 1 000 kr
• Kolvid 4 000 kr
• Kepsud 2 000 kr
• Väntvõll 1 700 kr
• WEBBER DCEO 45/40 15 000 kr
• Toru kollektorid 4 000 kr
• Süütevõimendi 1 300 kr
• Silikoon juhtmed 500 kr
• Küünlad 4 tk 500 kr
Kokku: 37 000 kr

Veermiku, difri, käigukasti, siduri vahetus

• Otsekast 11 000 kr
• Sachs sidurikomplekt 3 000 kr
• vaz 2102 tagavedrud 2 tk 400 kr
• jahutusega ketas pidurid 4 tk 4 000 kr
• Libisev Differ 5 000 kr
• Bilstein gaasiamordid 4 tk 6 000 kr
• volga esivedrud 2 tk 600 kr
Kokku: 28 000 kr

Kere tugevdus/ümberlõikamine
• Turvapuur 7000 kr
• Keevitustööd 6000 kr
• Sport istmed 2tk 5000 kr
• 4 punkti turvavööd 2tk 2000 kr
Kokku: 20 000 kr
t
toni
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas toni »

Algselt postitas: tuuster
Nii plaan on ikkegi teha E2-le vastav auto ja netis olen surfates leidnud järgnevad hinnad ja asjad. Ootan kriitikat ja korrektuure hindade kohta :cool: Igaljuhul mõned asjad siin uute hindadega mõned kasutatud asjade hindadega :P

Mootori forseerimine ja toitesüsteemi ümertegemine
• 1,7 mootor 7 000 kr
• Klapid 1 000 kr
• Kolvid 4 000 kr
• Kepsud 2 000 kr
• Väntvõll 1 700 kr
• WEBBER DCEO 45/40 15 000 kr
• Toru kollektorid 4 000 kr
• Süütevõimendi 1 300 kr
• Silikoon juhtmed 500 kr
• Küünlad 4 tk 500 kr
Kokku: 37 000 kr

Veermiku, difri, käigukasti, siduri vahetus

• Otsekast 11 000 kr
• Sachs sidurikomplekt 3 000 kr
• vaz 2102 tagavedrud 2 tk 400 kr
• jahutusega ketas pidurid 4 tk 4 000 kr
• Libisev Differ 5 000 kr
• Bilstein gaasiamordid 4 tk 6 000 kr
• volga esivedrud 2 tk 600 kr
Kokku: 28 000 kr

Kere tugevdus/ümberlõikamine
• Turvapuur 7000 kr
• Keevitustööd 6000 kr
• Sport istmed 2tk 5000 kr
• 4 punkti turvavööd 2tk 2000 kr
Kokku: 20 000 kr
Kui sul see raha ka reaalselt olemas on, siis soovitan soojalt - osta omale valmis auto, saad kordades odavamalt... Täitsa sõitva ja stardivalmis puska saad ca 70000 eekiga vabalt kätte...
Kasutaja avatar
Tan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 116
Liitunud: 06 Mai 2003 16:28
Asukoht: Saue
Autod: Subaru Impreza WRX STI, Lada Samara Rally 1600 109 KW/194N/m

Postitus Postitas Tan »

.... aga elekter, rool, veljed, rehvid, lisatuled, side, kombe, kiivrid, litsensid jne
niiet veits tuleb juurde, ma arvan
r
raitsr
Suletud kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas raitsr »

Jah, 70.000 saab tõenäoliselt stardivalmis auto (peaks maksma ca 100.000) kätte, iseasi on see et Lada kere kannatab kõigest 2 hooaega. Eks see igaühe enda risk, aga mina ei julgeks osta autot mida müüakse kolmandiku võrra odavamalt. Aga see on kõigest minu arvamus millel ei pruugi tegelikkusega midagi ühist olla.

R
t
toni
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas toni »

Algselt postitas: RaitsR
Jah, 70.000 saab tõenäoliselt stardivalmis auto (peaks maksma ca 100.000) kätte, iseasi on see et Lada kere kannatab kõigest 2 hooaega. Eks see igaühe enda risk, aga mina ei julgeks osta autot mida müüakse kolmandiku võrra odavamalt. Aga see on kõigest minu arvamus millel ei pruugi tegelikkusega midagi ühist olla.

R
See on nüüd küll loll jutt, et Laduka kere ainult 2 hooaega kannatab... Kui ikka autot korralikult hooldatud ja kere korralikult ette valmistatud, siis ei juhtu temaga miskit, anna ainult minna. Ja see 70 kilo valmis auto eest on suht reaalne hind, selle eest võib isegi stardivalmis Samaari kätte saada. Ise ehitada on igal juhul kallim
m
matu6
Foorumi kasutaja
Postitusi: 100
Liitunud: 31 Okt 2004 20:46
Asukoht: lõuna osariigid
Autod: 2107

Postitus Postitas matu6 »

ise ei soovita mingil juhul ehitada. kui on võimalik siis valmis auto osta sest närvikulu ehitamise juures on palju suurem.ise olen ka ehitanud krossiauto nulllis ja ütlen et lihtsam on auto osta. aga kui on soov tõesti ise ehitada siis lase kuskil ehitada. elvas oli mingi firma kus sai lasta ehitada võidusõiduautoid. kuid kontakte kajuks ei tea.
r
raitsr
Suletud kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas raitsr »

Algselt postitas: toni
Algselt postitas: RaitsR
Jah, 70.000 saab tõenäoliselt stardivalmis auto (peaks maksma ca 100.000) kätte, iseasi on see et Lada kere kannatab kõigest 2 hooaega. Eks see igaühe enda risk, aga mina ei julgeks osta autot mida müüakse kolmandiku võrra odavamalt. Aga see on kõigest minu arvamus millel ei pruugi tegelikkusega midagi ühist olla.

R
See on nüüd küll loll jutt, et Laduka kere ainult 2 hooaega kannatab... Kui ikka autot korralikult hooldatud ja kere korralikult ette valmistatud, siis ei juhtu temaga miskit, anna ainult minna. Ja see 70 kilo valmis auto eest on suht reaalne hind, selle eest võib isegi stardivalmis Samaari kätte saada. Ise ehitada on igal juhul kallim
vot siin ongi see probleem et nn. "stardivalmis" auto saab 70 K kätte. Aga mis seisus see auto on? Kui võtad autost viimast siis ta tahest tahtmata laguneb, seda enam et Laadiku kere ise on ju juba originaalis suht pehme. 70 K auto küll sõidab, ei vaidle vastu ja kui ilusti keset teed sõita siis ei juhtu ka midagi. Aga kui 2 ratast on nö "kraavis" kurvides ja trampliinidelt ka rasked maandumised. Tahes tahtmata annab kere järgi. Sama ka sildade ja käiguosaga. Sõitnud jupp ei ole enam uus. Ka "klassikaline" Bilstein amort ei ole igavene. Kõik kulub ja laguneb. Ja siit ka odav hind. Ei hakka vaidlema kui keegi tahab osta sellist autot emotsioonide saamiseks aga esikolmiku kohti sellise autoga enne korralikku remonti/hooldust (uusi juppe) ei saa.
j
Jan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 23 Juun 2003 19:59
Asukoht: Est
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Jan »

Üldiselt ma arvan, et on võimalik ka 60k eest ise tehes selline kiire asi kokku panna, arvestades et vahest tuleb igasugu põnevaid poolikuid töid müüki. Stardivalmis ja konkurentsivõimelised autod mida pakutakse 70k eest tuleb nagunii vähemalt mootori, käigukasti ja sildade ning pidurite osas pulkadeks võtta - palju uusi juppe külge keerata. Lisaks on enamik neist külaseppade ja nn endiste rallisõitjate poolt katse-eksitus meetodil kokku pandud. No offence, aga tehnika on vahepeal edasi arenenud...
Soe soovitus - ehita hoopis mõnest lääne autost omale rallikas
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

ma ikka ise ehitan. siis saad auto ikka enda käpa järgi ära teha.
samas kui laduda 100 000 korraga välja valmis auto eest, siis see mõjutab su rahakotti palju tugevamini kui vaikselt ise ehitades ja hind tuleb üle 100 000.
ja kui sa ostad stardivalmis auto siis arvatavasti on sellega juba sõidetud, asjad kuluvad, sa ei tea mis seisus auto mitte nähtavad detailid on. kui sa ikka endale ise ehitad, siis sa ju ühtegi vana kulunud juppi külge ei pane(vähemalt mina mitte).
Lower your standards and you'll never be disappointed!
t
tuuster
Suletud kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas tuuster »

Elustaks nati teemat :) Kõik rääkisid siin et osta valmis puska :)
Aga keegi ei rääkindki hindadest kas need vastavad või on see liiga optimistlik plaan. igaljuhul plaan minna otepääle neid E2 relvasid ise kaema :D
i
ivar
Suletud kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ivar »

Kast võib kallim olla - pigem 20000 kui 10.
Mootori saaks ilmselt suht korraliku ka nii 15-20000kr kokku.
15K eest karpade eest on õige hind küll, samas on 5000 täiesti korralikke nähtud ja teisest otsast hakkab pritse vastu tulema (korralik võistluspritse ca 1500 EURi). Puur on ka suht minimaalse hinnaga. Mis veel hinda vüib korralikult lisada on näit kütusepaak, kui originaali ei kasuta siis FIA paak on
u 3-700 EURi sõltuvalt suurusest. Ja ära unusta , et kogu see võim tuleb maapinnale ka tuua - vähemalt 6 velge ja rehvi ka vaja. (veljed alates 1500kr /tk, rehvid ..)
j
jack09
Suletud kasutaja
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas jack09 »

Kui plaanid E2 autot ehitad, siis oleks üks pakkuda: http://www.hot.ee/lada112/ Siin jaguks iseehitamise rõõmu ka, mootor orginaal.
m
m-rally
Foorumi kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318

Postitus Postitas m-rally »

no osta võib ju alati omale puska,kui raha on..aga kui midagi teha osata,siis miks mitte ise teha...ta võib tulla odavam,siis tunned oma autot läbi ja lõhki ja võid olla õnnelik et oled midagi saavutanud..

see on minu arvamus...vbl te pole nõus aga mina teen oma puska küll ise..siis tean milleks võimeline olen ja mis auto mul ikka on...
Vasta