Ja kui oled poole peal, tuleb mõistus pähe ja mõistad, et osta on ikka odavam.Algselt postitas: m-rally
see on minu arvamus...vbl te pole nõus aga mina teen oma puska küll ise..siis tean milleks võimeline olen ja mis auto mul ikka on...
Projekt: Lada E-rühmale vastavaks...
Projekt: Lada E-rühmale vastavaks...
Kas sellise raha eest on puur litsentsiga ja võistlusvõimeline?Algselt postitas: tuuster
Nii plaan on ikkegi teha E2-le vastav auto ja netis olen surfates leidnud järgnevad hinnad ja asjad. Ootan kriitikat ja korrektuure hindade kohta Igaljuhul mõned asjad siin uute hindadega mõned kasutatud asjade hindadega
Mootori forseerimine ja toitesüsteemi ümertegemine
• 1,7 mootor 7 000 kr
• Klapid 1 000 kr
• Kolvid 4 000 kr
• Kepsud 2 000 kr
• Väntvõll 1 700 kr
• WEBBER DCEO 45/40 15 000 kr
• Toru kollektorid 4 000 kr
• Süütevõimendi 1 300 kr
• Silikoon juhtmed 500 kr
• Küünlad 4 tk 500 kr
Kokku: 37 000 kr
Veermiku, difri, käigukasti, siduri vahetus
• Otsekast 11 000 kr
• Sachs sidurikomplekt 3 000 kr
• vaz 2102 tagavedrud 2 tk 400 kr
• jahutusega ketas pidurid 4 tk 4 000 kr
• Libisev Differ 5 000 kr
• Bilstein gaasiamordid 4 tk 6 000 kr
• volga esivedrud 2 tk 600 kr
Kokku: 28 000 kr
Kere tugevdus/ümberlõikamine
• Turvapuur 7000 kr
• Keevitustööd 6000 kr
• Sport istmed 2tk 5000 kr
• 4 punkti turvavööd 2tk 2000 kr
Kokku: 20 000 kr
Endiselt huvitab sama küsimus!:rolleyesAlgselt postitas: RotuKas sellise raha eest on puur litsentsiga ja võistlusvõimeline?Algselt postitas: tuuster
Nii plaan on ikkegi teha E2-le vastav auto ja netis olen surfates leidnud järgnevad hinnad ja asjad. Ootan kriitikat ja korrektuure hindade kohta Igaljuhul mõned asjad siin uute hindadega mõned kasutatud asjade hindadega
Mootori forseerimine ja toitesüsteemi ümertegemine
• 1,7 mootor 7 000 kr
• Klapid 1 000 kr
• Kolvid 4 000 kr
• Kepsud 2 000 kr
• Väntvõll 1 700 kr
• WEBBER DCEO 45/40 15 000 kr
• Toru kollektorid 4 000 kr
• Süütevõimendi 1 300 kr
• Silikoon juhtmed 500 kr
• Küünlad 4 tk 500 kr
Kokku: 37 000 kr
Veermiku, difri, käigukasti, siduri vahetus
• Otsekast 11 000 kr
• Sachs sidurikomplekt 3 000 kr
• vaz 2102 tagavedrud 2 tk 400 kr
• jahutusega ketas pidurid 4 tk 4 000 kr
• Libisev Differ 5 000 kr
• Bilstein gaasiamordid 4 tk 6 000 kr
• volga esivedrud 2 tk 600 kr
Kokku: 28 000 kr
Kere tugevdus/ümberlõikamine
• Turvapuur 7000 kr
• Keevitustööd 6000 kr
• Sport istmed 2tk 5000 kr
• 4 punkti turvavööd 2tk 2000 kr
Kokku: 20 000 kr
seda "litsentsi" värki enam ei eksisteeri,Algselt postitas: Rotu
Selline millega tohib võistelda rahvarallidel ja -sprintidel, selline, mille kohta EAL-il poleks midagi vigiseda!
vaadatakse keevitus üle ja ka toru läbimõõtu/paksust ning materjali vastavust nõuetele...
osta vastav toru, keevita sisse kui oskad, puuri üks auk, kust saavad paksust mõõta ja ongi kõik, ise teed ca 5-6000.-
lased teha=ca 10kilo (KORRALIK PUUR!)
mingid kaared ja kokkuhoidlikum variant on ka ca 6-7000 kui lased teha...
Nii et ühesõnaga litsentsi pole enam vaja puuril?:yllatunudAlgselt postitas: skaharseda "litsentsi" värki enam ei eksisteeri,Algselt postitas: Rotu
Selline millega tohib võistelda rahvarallidel ja -sprintidel, selline, mille kohta EAL-il poleks midagi vigiseda!
vaadatakse keevitus üle ja ka toru läbimõõtu/paksust ning materjali vastavust nõuetele...
osta vastav toru, keevita sisse kui oskad, puuri üks auk, kust saavad paksust mõõta ja ongi kõik, ise teed ca 5-6000.-
lased teha=ca 10kilo (KORRALIK PUUR!)
mingid kaared ja kokkuhoidlikum variant on ka ca 6-7000 kui lased teha...
Aga kui paksud need puuri torud olema peavad?
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
http://www.fia.com/resources/documents/994546964__AppJ_Art_253.pdfAlgselt postitas: Rotu
Aga kui paksud need puuri torud olema peavad?
punkt 8
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Kui isegi natuke kerida ja ülevaltpoolt lugeda ei oska, siis pole ka rallile asjaAlgselt postitas: Rotu
Ma tahaks üldiselt teada, et kui ma keevitaks omale korraliku puuri sisse VFTS-i, siis kas ma ülejäänud asjadega saaks võistelda? Mootor peab olema originaal?
Teine variant on EAL'i kodulehelt tehnilisi tingimusi jms vaadata.
Vabandan, leidsin jah:seinAlgselt postitas: RaxoKui isegi natuke kerida ja ülevaltpoolt lugeda ei oska, siis pole ka rallile asjaAlgselt postitas: Rotu
Ma tahaks üldiselt teada, et kui ma keevitaks omale korraliku puuri sisse VFTS-i, siis kas ma ülejäänud asjadega saaks võistelda? Mootor peab olema originaal?
Teine variant on EAL'i kodulehelt tehnilisi tingimusi jms vaadata.