Kas koonusfiltrist ka mingit kasu on?

Kas koonusfiltrist ka mingit kasu on?

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

mnjah, krossis ikka võiks olla, sest ei iial tea kust mida lendu tõuseb;)

aga rallis ja ringrajal ei ole selleks küll vajadust... ja tänavasõidu masinatel on tema effekt suurem just tehase poolt võimsamatel masinatel... ja turbodega
mingile 85kw võrrile pole neid mõtet toppida...(mõte aind siis kui ka väljalase kuni otsa pütini tehtud ja ka kaan)
p
punk
Suletud kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas punk »

võrril on vahel ja toimib:D
minuarust andis rohkem juurde kui väljalasePilt
j
jackal
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 20 Sept 2003 13:06
Asukoht: Tln
Autod: Lada VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas jackal »

keegi teab kus neid vati tupse saab mis kartidele käivad ??
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

kas nendest "trompetitest" ka kasu on või on lihtsalt iluasjad?
p
punk
Suletud kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas punk »

mis sa ise arvad,niisma neid ju ei panda
d
diesel007
Suletud kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas diesel007 »

Algselt postitas: skahar
mnjah, krossis ikka võiks olla, sest ei iial tea kust mida lendu tõuseb;)

aga rallis ja ringrajal ei ole selleks küll vajadust...
Äkki oskad midagi soovitada siis ralliautole....sooviks ka jooniseid...igasuguseid(kollektorid jne..) kuidas oleks kõige mõtekam??
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

koonusfiltri kasutergur oleneb filtrist. ei ole mõttet panna peale mingit suvalist filtrit. eriti mõttetud on need universaal filtrid mis on ainult silmarõõmuks ja maksavad ~400.- . tuleks uurida milline filter oleks sobiv sellele mootorile, aga õige ja toimiv filter on kallis.
pidur = kiiruse surm
m
mehaanik9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 18 Mai 2006 11:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2102, Vaz 21013, Zaz 968 M

Postitus Postitas mehaanik9 »

Mingi kasu on tast kindlasti, ikkagi preformance part ju.Minu arvates parem kui tavaline vene filter, kuid loomulikult ei sobi see pori sisse.
mehaanik
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Aeg-ajalt võib seda teemat ka lugeda: http://www.calibraklubi.ee/viewtopic.ph ... highlight=
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Ohjah...muigama ajas see CCE tekst...;)...aga õiget asja ajavad...

Nüüd asjast:
On katseliselt kindlaks tehtud, et a'la K&N ning muud aftermarket filtrid on tõepoolest suurema õhuläbilaskevõimega kui originaalfiltrid, aga...iga modifikatsioon toimub alati millegi arvelt...siinkohal näitas seesama katse, et õhku laseb küll läbi paremini, kuid läbi laseb ka palju muud erinevalt originaalfiltrist...näiteks tolmuosakeste konsentratsioon oli kordades suurem kui originaal õhufiltri juures...
Miks ei sobi koonusfilter pori sisse? Kui Sa mõtled, et täitsa otsapidi maasse torgata, siis küll, aga offroadi masinatel on vastavate parameetritega filtrid ning probleeme ei esine...lihtsalt koonusfiltrit tuleb hooldada, muidu on kaputt...
Seega jõuame tagasi selleni, et iga asi on mõeldud selleks, milleks teda tegelikult vaja on..."äge ju" ei ole alati kõige optimaalsem lahendus...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
c
cartrive
Foorumi kasutaja
Postitusi: 96
Liitunud: 09 Okt 2006 22:39
Asukoht: Põlvamaa
Autod: Lada 2105 ;)

Postitus Postitas cartrive »

ei viitsinud teemat eriti läbi lugeda.. aga üks post jäi siiski silma.!
koonus annab kindlalt pea kaks hobust juurde.. seda on kõik inimesed öelnud.. keda ma tean kellel on koonus peal. . hääl ka pidi muutuma natu lõrisevamaks.. aga seda filtrit peab mingi möksiga määrima et ta peaks paremini... .. :kuri
s
Sigmar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 14 Jaan 2005 11:03
Asukoht: Tartu
Autod: Ford Sierra “91
Kontakt:

Postitus Postitas Sigmar »

Algselt postitas: cartrive
ei viitsinud teemat eriti läbi lugeda.. aga üks post jäi siiski silma.!
koonus annab kindlalt pea kaks hobust juurde.. seda on kõik inimesed öelnud.. keda ma tean kellel on koonus peal. . hääl ka pidi muutuma natu lõrisevamaks.. aga seda filtrit peab mingi möksiga määrima et ta peaks paremini... .. :kuri
AAMEN!
c
cartrive
Foorumi kasutaja
Postitusi: 96
Liitunud: 09 Okt 2006 22:39
Asukoht: Põlvamaa
Autod: Lada 2105 ;)

Postitus Postitas cartrive »

Algselt postitas: Sigmar
Algselt postitas: cartrive
ei viitsinud teemat eriti läbi lugeda.. aga üks post jäi siiski silma.!
koonus annab kindlalt pea kaks hobust juurde.. seda on kõik inimesed öelnud.. keda ma tean kellel on koonus peal. . hääl ka pidi muutuma natu lõrisevamaks.. aga seda filtrit peab mingi möksiga määrima et ta peaks paremini... .. :kuri
AAMEN!
heas/halvas? :rolleyes
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: cartrive
.. seda on kõik inimesed öelnud.. keda ma tean kellel on koonus peal. .
Ja mille alusel on kindlaks tehtud need kaks tasuta saadud eeslit?
Kas on ka mõni paber ette näidata? Perse järgi mõõtmisi mina isiklikult ei arvesta...

Ja see möks on muideks spetsiaalne filtriõli - tema ülesanne ongi väiksemaid tolmuosakesi kinni püüda...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
g
Gapsas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 19 Apr 2010 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21053

Probleem

Postitus Postitas Gapsas »

Kogemata sai postitus siia tehtud, aga nüüd postitus tehtud, siis küsin ikkagi :puzzled

Olaaf kirjutas siin omal ajal, et vl kolde kaanega ühlaseks ajamine ei ole hea. Kirjandust ei ole käepärast ja otsingust ka ei leidnud.
Mis see halvemaks teeb ja kuidas see kütte kulule mõjub.

(Loodan et keegi väga pahaseks ei saanud, kui valesse ja vanasse teemasse postitasin.) :D

[Muudetud: 2-10-2010 Gapsas]
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Algselt postitas: Gapsas
Kogemata sai postitus siia tehtud, aga nüüd postitus tehtud, siis küsin ikkagi :puzzled

Olaaf kirjutas siin omal ajal, et vl kolde kaanega ühlaseks ajamine ei ole hea. Kirjandust ei ole käepärast ja otsingust ka ei leidnud.
Mis see halvemaks teeb ja kuidas see kütte kulule mõjub.

(Loodan et keegi väga pahaseks ei saanud, kui valesse ja vanasse teemasse postitasin.) :D

[Muudetud: 2-10-2010 Gapsas]
Arvatavasti on mõeldud seda, et nende üleminekuid pole mõtet ühtlaseks lihvida, vaid nii et väljalaske puhul oleks kollektoris kanal natuke suurem kui kaanes ja sisselaskes vastupidi, st et kaanes peab olema alati suurem kanal kui kollektoris.
Kui need asjad vastupidi oleks siis võta loogika appi ja mõtle kuidas gaasid liikuda saaksid.
m
Marko_L
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 25 Aug 2010 16:04
Asukoht: Tallinn/Loksa
Autod: Oman ladat. Seepärast.

Postitus Postitas Marko_L »

Muretsege parem korralikud karpad, sisselaskekollektori avad lihvige plokiga võrdseteks, et poleks mõttetut ~4mm serva. Vahetage küünlad, jagaja, korralik õhufilter. Ja pole mingit koonust tarvis. Kui aga endiselt arvate, et need lisa 2 heppa puudu on, siis pange koonus. Koonuse paigaldamisel jälgige, et õhuvõtt oleks kuskil ees otsas ikka, et mootorist tulev soe õhk filtrisse ei pääseks. Füüsika ju ütleb ka, et sooja õhku mahub ruumi vähem, kui külma. Heaks plahvatuseks on aga teadupärast tsipa rohkem õhku tarvis.

Minu algteadmised ütlevad nõnda.
If a key opens lots of locks, then it's a master key. But if a lock is opened by lots of keys, then it's a shitty lock.
Vasta