Kas koonusfiltrist ka mingit kasu on?
Kas koonusfiltrist ka mingit kasu on?
mnjah, krossis ikka võiks olla, sest ei iial tea kust mida lendu tõuseb;)
aga rallis ja ringrajal ei ole selleks küll vajadust... ja tänavasõidu masinatel on tema effekt suurem just tehase poolt võimsamatel masinatel... ja turbodega
mingile 85kw võrrile pole neid mõtet toppida...(mõte aind siis kui ka väljalase kuni otsa pütini tehtud ja ka kaan)
aga rallis ja ringrajal ei ole selleks küll vajadust... ja tänavasõidu masinatel on tema effekt suurem just tehase poolt võimsamatel masinatel... ja turbodega
mingile 85kw võrrile pole neid mõtet toppida...(mõte aind siis kui ka väljalase kuni otsa pütini tehtud ja ka kaan)
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Aeg-ajalt võib seda teemat ka lugeda: http://www.calibraklubi.ee/viewtopic.ph ... highlight=
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Ohjah...muigama ajas see CCE tekst......aga õiget asja ajavad...
Nüüd asjast:
On katseliselt kindlaks tehtud, et a'la K&N ning muud aftermarket filtrid on tõepoolest suurema õhuläbilaskevõimega kui originaalfiltrid, aga...iga modifikatsioon toimub alati millegi arvelt...siinkohal näitas seesama katse, et õhku laseb küll läbi paremini, kuid läbi laseb ka palju muud erinevalt originaalfiltrist...näiteks tolmuosakeste konsentratsioon oli kordades suurem kui originaal õhufiltri juures...
Miks ei sobi koonusfilter pori sisse? Kui Sa mõtled, et täitsa otsapidi maasse torgata, siis küll, aga offroadi masinatel on vastavate parameetritega filtrid ning probleeme ei esine...lihtsalt koonusfiltrit tuleb hooldada, muidu on kaputt...
Seega jõuame tagasi selleni, et iga asi on mõeldud selleks, milleks teda tegelikult vaja on..."äge ju" ei ole alati kõige optimaalsem lahendus...
Nüüd asjast:
On katseliselt kindlaks tehtud, et a'la K&N ning muud aftermarket filtrid on tõepoolest suurema õhuläbilaskevõimega kui originaalfiltrid, aga...iga modifikatsioon toimub alati millegi arvelt...siinkohal näitas seesama katse, et õhku laseb küll läbi paremini, kuid läbi laseb ka palju muud erinevalt originaalfiltrist...näiteks tolmuosakeste konsentratsioon oli kordades suurem kui originaal õhufiltri juures...
Miks ei sobi koonusfilter pori sisse? Kui Sa mõtled, et täitsa otsapidi maasse torgata, siis küll, aga offroadi masinatel on vastavate parameetritega filtrid ning probleeme ei esine...lihtsalt koonusfiltrit tuleb hooldada, muidu on kaputt...
Seega jõuame tagasi selleni, et iga asi on mõeldud selleks, milleks teda tegelikult vaja on..."äge ju" ei ole alati kõige optimaalsem lahendus...
-
sSigmar
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 60
- Liitunud: 14 Jaan 2005 11:03
- Asukoht: Tartu
- Autod: Ford Sierra “91
- Kontakt:
AAMEN!Algselt postitas: cartrive
ei viitsinud teemat eriti läbi lugeda.. aga üks post jäi siiski silma.!
koonus annab kindlalt pea kaks hobust juurde.. seda on kõik inimesed öelnud.. keda ma tean kellel on koonus peal. . hääl ka pidi muutuma natu lõrisevamaks.. aga seda filtrit peab mingi möksiga määrima et ta peaks paremini... ..
-
ccartrive
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 96
- Liitunud: 09 Okt 2006 22:39
- Asukoht: Põlvamaa
- Autod: Lada 2105 ;)
heas/halvas?Algselt postitas: SigmarAAMEN!Algselt postitas: cartrive
ei viitsinud teemat eriti läbi lugeda.. aga üks post jäi siiski silma.!
koonus annab kindlalt pea kaks hobust juurde.. seda on kõik inimesed öelnud.. keda ma tean kellel on koonus peal. . hääl ka pidi muutuma natu lõrisevamaks.. aga seda filtrit peab mingi möksiga määrima et ta peaks paremini... ..
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Ja mille alusel on kindlaks tehtud need kaks tasuta saadud eeslit?Algselt postitas: cartrive
.. seda on kõik inimesed öelnud.. keda ma tean kellel on koonus peal. .
Kas on ka mõni paber ette näidata? Perse järgi mõõtmisi mina isiklikult ei arvesta...
Ja see möks on muideks spetsiaalne filtriõli - tema ülesanne ongi väiksemaid tolmuosakesi kinni püüda...
Probleem
Kogemata sai postitus siia tehtud, aga nüüd postitus tehtud, siis küsin ikkagi
Olaaf kirjutas siin omal ajal, et vl kolde kaanega ühlaseks ajamine ei ole hea. Kirjandust ei ole käepärast ja otsingust ka ei leidnud.
Mis see halvemaks teeb ja kuidas see kütte kulule mõjub.
(Loodan et keegi väga pahaseks ei saanud, kui valesse ja vanasse teemasse postitasin.)
[Muudetud: 2-10-2010 Gapsas]
Olaaf kirjutas siin omal ajal, et vl kolde kaanega ühlaseks ajamine ei ole hea. Kirjandust ei ole käepärast ja otsingust ka ei leidnud.
Mis see halvemaks teeb ja kuidas see kütte kulule mõjub.
(Loodan et keegi väga pahaseks ei saanud, kui valesse ja vanasse teemasse postitasin.)
[Muudetud: 2-10-2010 Gapsas]
Arvatavasti on mõeldud seda, et nende üleminekuid pole mõtet ühtlaseks lihvida, vaid nii et väljalaske puhul oleks kollektoris kanal natuke suurem kui kaanes ja sisselaskes vastupidi, st et kaanes peab olema alati suurem kanal kui kollektoris.Algselt postitas: Gapsas
Kogemata sai postitus siia tehtud, aga nüüd postitus tehtud, siis küsin ikkagi
Olaaf kirjutas siin omal ajal, et vl kolde kaanega ühlaseks ajamine ei ole hea. Kirjandust ei ole käepärast ja otsingust ka ei leidnud.
Mis see halvemaks teeb ja kuidas see kütte kulule mõjub.
(Loodan et keegi väga pahaseks ei saanud, kui valesse ja vanasse teemasse postitasin.)
[Muudetud: 2-10-2010 Gapsas]
Kui need asjad vastupidi oleks siis võta loogika appi ja mõtle kuidas gaasid liikuda saaksid.
-
mMarko_L
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2
- Liitunud: 25 Aug 2010 16:04
- Asukoht: Tallinn/Loksa
- Autod: Oman ladat. Seepärast.
Muretsege parem korralikud karpad, sisselaskekollektori avad lihvige plokiga võrdseteks, et poleks mõttetut ~4mm serva. Vahetage küünlad, jagaja, korralik õhufilter. Ja pole mingit koonust tarvis. Kui aga endiselt arvate, et need lisa 2 heppa puudu on, siis pange koonus. Koonuse paigaldamisel jälgige, et õhuvõtt oleks kuskil ees otsas ikka, et mootorist tulev soe õhk filtrisse ei pääseks. Füüsika ju ütleb ka, et sooja õhku mahub ruumi vähem, kui külma. Heaks plahvatuseks on aga teadupärast tsipa rohkem õhku tarvis.
Minu algteadmised ütlevad nõnda.
Minu algteadmised ütlevad nõnda.
If a key opens lots of locks, then it's a master key. But if a lock is opened by lots of keys, then it's a shitty lock.