Lada`d rallile!!

Lada`d rallile!!

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

...jah kisub teemast välja,
aga pähe ei määri küll kellelegi midagi, vaid müün seda mida pakkuda on...

Selles suhtes on õigus, kui raha ei ole ei saa ka sõita, logo!
selle ka mina katki jätsin-hobikorras ei taha, aga võidu ei jõua!

kuid siin ongi point, rahvarallit ja omas klassis saab ikka märkimisväärselt odavamalt sõita kui sportrallit, vahed 10x's

ei siis on hea kui kellegil ikka lõbus ka on...


aga teemasse tagsi,
et peaks siis juhatusega koosoleku tegema!?
käima/uurima/arutama ja siis enamvähem summa teatavaks tegema-palju meil see pull maksma läheb, siis on ka huvilistel teada, millega arvestada....

kodanik toni saab PS'i!
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas asjamees »

Nii alustuseks siis minupool niipalju et võtsin mosseliiga tehnilised tingimused ning muutsin neid natukene oma nägemise järgi paremaks ning Vaz -i sõbralikumaks nn ladaliiga tehnilised tingimused . Ning järgnevalt minu ettepanek järgmine korraldame ladaliiga esimese kokkusaamise lähinädalate jooksu ning arutame: tehnilistest tingimustest, sümboolikast, ning üldisest nn ladaliiga käekäigust ja kalendriplaanist.

Tehnilised tingimused.

I Kere
1. Auto peab olema esteetilise välimusega. Autol ei tohi olla avarii või amortisatsiooni tagajärgi, mis võiksid segada sõiduki juhtimist või mõjutada võistluste ohutust.
2. Kere kergendamine metalli eemaldamise teel on keelatud. Erandina on lubatud plastist esiporitiibade ja tiivalaiendite kasutamine.
3. Katuseluugi paigaldamine on keelatud.
4. Lisakinnitused mootoriruumi kattele ja pakiruumi luugile on lubatud. Esialgsed kinnitused ja hinged peavad säilima.
5. Auto kõik uksed peavad olema avatavad nii seest- kui väljastpoolt kogu võistluse vältel.
6. Autol ei tohi olla kere külge kinnitatud väljaulatuvaid mittevajalikke esemeid ja seadmeid.
7. Originaalpõrkeraudade kasutamine on kohustuslik.
8. Plekist esispoileri kasutamine on keelatud.
9. Istekohtade arv peab vastama tehasepoolsele juhendile.
10. Uste ja lae algne või sama autotootja toodetud polster on kohustuslik.
11. Kõik klaasid peavad olema E, e või DOT sertifitseeritud või valmistaja juhendi kohased.
12. Mootorikattesse õhuvõtuavade lõikamine on keelatud, mootorikatte muul moel muutmine õhuvõtu parandamise eesmärgil on keelatud.
13. Auto peab kandma Lada Liiga poolt väljastatud sümboolikat ning liiga sponsorite reklaamkleebiseid. Liiga sümboolikast loobuda ei saa.

II Mootor
1. Igasugused ülelaadimisseadmed on keelatud. Keelatud on ka nn. keemiline ülelaadimine (naerugaasi, vee vms. lisamine kütusesegule).
2. Küünlad ja küünlajuhtmed on vabad. Muu süütesüsteem kasutamine on lubatud. Süütepooli asukohta tohib muuta.
3. Väljalaskekollektor peab olema originaalne ja muutmata, summuti on vaba kuid tuletoru peab jälgima esialgset kuju kuni ühinemiskohani. Tuletoru ja summuti ühenduskoht, samuti summuti väljund (s.t. tagumine ava) peab olema originaalse koha peal.
4. Sisselaskekollektor, generaator, kütusepump ja jahutussüsteem peab olema originaal ja muutmata. Elektriline jahutusventilaator on lubatud.
5. Kasutada tohib ainult originaalklappe, nookureid ja klapivedrusid. Klapivedrude jäikuse muutmine mistahes vahenditega on keelatud. Nookurite muutmine on keelatud.
6. Kolvigrupi komponendid peavad olema originaalid, nende tasakaalustamine on lubatud. Keelatud on väntvõlli ja hooratta kergendamine. Kolbi tohib tasakaalustada metalli eemaldamisega altpoolt kolvisõrme. Õhufiltri korpus ei pea olema originaalne. Õhufiltri korpuse ja/või selle kinnituste muutmine õhuvõtu parandamise eesmärgil on lubatud. Õhu filtrini juhtimiseks täiendava lõdviku kasutamine on lubatud.
7. Väljalaskesüsteem peab olema terve, lekketa ja vigastusteta. Summuti müratase peab vastama FIA mürapiiridele rallidel - 103 dBA/3500pm.
III Veermik ja jõuülekanne
1. Vedrustuses on keelatud täiendavate vedrude, stabilisaator- ja reaktiivvarraste paigaldamine. Auto kliirensi muutmine on lubatud.
2. Amortisaatorid on vabad, kuid nende arvu ja kinnituskohti muuta ei tohi.
3. Kasutada tohib autodele autotootja poolt paigaldatud käigukaste ja tagaülekandeid. Käigukasti ja peaülekande ülekandearvude muutmine ei ole lubatud.
4. Diferentsiaal peab olema originaalne. Diferentsiaali blokeerimine mistahes viisil ja piiratud libisemisega diferentsiaali kasutamine on keelatud. Tehnilisel komisjoni otsusega võib diferentsiaaliploki kasutamiseks lugeda olukorda, kus tagadiferentsiaali satelliithammasrataste ja nende võllide liigse kulumise tõttu tekib iseeneslik blokeering.
5. Kasutada tohib ainult autodele autotootja pool paigaldatud pidurikomponente.
6. Mehhaaniline käsipidur ehk seisupidur on kohustuslik ja peab olema töökorras. Käsipiduri originaalne lukustussüsteem peab olema töökorras. Hüdrauliline käsipidur on keelatud.
7. Roolisüsteem peab olema algne. Roolisüsteemi igasugune muutmine on keelatud.
IV Rehvid ja veljed
1. Lubatud on kasutada ainult 13'' plekkvelgesid; rehvid ega veljed ei tohi esirataste otseasendi puhul ulatuda välja kere gabariitidest. Deformeerunud kere puhul arvestatakse kere originaalgabariitidega.
2. Auto rööbet tohib suurendada vaheketaste ehk flantside abil või velje südamikule materjali lisamise teel. Lubatud on kruusarehvid. Keelatud on kiilasrehvid (slikid). Kiilasrehviks loetakse ka rehvi, mille vulkaniseeritud mustri sooned moodustavad vähem kui 17% veerepinna pindalast.
3. Keelatud on igasugune rehvi turvisemustri lõikamine ja lõigatud rehvide kasutamine.
4. Rehvi turvisemustri sügavus peab olema vähemalt 1,6 mm vähemalt 75 % veerepinnast ja seda kogu võistluse jooksul.
5. Rehvidel ei tohi olla üheski kohas mehhaanilisi vigastusi ega koordi paljandeid.



V Muud
1. Kasutada tohib ainult peatugedega esiistmeid. Istmeid võib asendada teiste tehasepoolt toodetud mudelite istmetega. Teiste automarkide istmete kasutamine on keelatud. Istme konstruktsiooni muutmine on keelatud. Sportistmete -ja ohutusrihmade kasutamine on lubatud kui sportiste -ja ohutusrihmad on kinnitaudu vastavalt e-rühma tehniliste tingimuste kohaselt.
2. Kasutada tohib ainult originaalkütusepaaki muutmata kujul. Lisapaakide paigaldamine on keelatud.
3. Lisatuled on lubatud.
4. Karterikaitse on soovituslik.
5. Algne armatuurlaud on kohustuslik, näidikutepaneeli tohib muuta. Lisanäidikute lisamiseks võib armatuuris teha vastavaid muudatusi.
6. Lisamõõteriistade kasutamine on lubatud.
7. Sõitja ümbruses ja armatuurlaua jäikadel osadel ei tohi olla teravaid nurki või väljaulatuvaid detaile, mis võivad põhjustada vigastusi.
8. Autos ei või olla kinnitamata esemeid, mis võiksid põhjustada vigastusi.
9. Kohustuslik on töökorras tuuleklaasipuhasti ja klaasipesur.
10. Kohustuslikud on töökorras, auto valmistaja poolt ettenähtud laternad ja valgustusseadmed.
11. Lisa- ja ohutusvarustus peab vastama vähemalt Liiklusseadusest tulenevatele nõuetele.
12. Lubatud on paigaldada sõidukisse tugevdus- ja ohutusstruktuure ainult vastavuses FIA VM lisa J Art 253 ja/või EAL nõuetele. Alumiiniumohutuspuur on keelatud.
13. Autol peavad olema algsed, sõiduki valmistaja juhendi kohased turvavööd. Lisaks on lubatud ka E-märgistusega, SFI 16.1 standardile vastavad (võivad olla aegunud) või FIA homologatsiooniga (võib olla aegunud) ohutusrihmad, minimaalse laiusega 2" ja vähemalt 3-punkti kinnitusega auto kerele. Ohutusrihmade kinnitus auto kerele ja paigaldus peab vastama FIA VM lisa J artikkel 253 nõuetele.
14. Tulekustutussüsteem ei ole nõutud, kuid soovitatav.
15. Käsikustuti peab olema kindlalt kinnitatud salongi, sõitja poolt oma istekohalt kättesaadavasse kohta.
16. FIA/EAL nõuetele vastava massilüliti paigaldamine on soovituslik.
17. Pukseerimissilmus auto ees ja taga on kohustuslik.
18. Aku peab olema kinnitatud algsele kohale kas algse kinnitusega või vähemalt kahe metallist klambri ja 6 mm poldiga.
19. Autol ei tohi olla keskkonnale kahjulike vedelike lekkeid ega liiklusohtlikke lõtke.
20. Võistlustel peavad sõitjad kandma kinnirihmatud ja vigastusteta auto- või motokiivrit (v.a. Rahvaralli VM ettenähtud juhtudel, kus ei ole kiivri kandmine kohustuslik). Kiivrid tuleb esitada nõuetele vastavuse kontrollimiseks tehnilisele komisjonile enne võistluse algust. Alates 01.07.2003 peab olema kiivril e-tähistus, DOT-markeering või FIA homologatsioon (võib olla aegunud).
Kasutaja avatar
Tan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 116
Liitunud: 06 Mai 2003 16:28
Asukoht: Saue
Autod: Subaru Impreza WRX STI, Lada Samara Rally 1600 109 KW/194N/m

Postitus Postitas Tan »

Panen omaltpoolt paar mõtet kirja.
Vaadates neid posititusi tundub küll hetkeseisuga see huvi liiga vastu suht väike olevat.
Mis põhiline , ma arvan et pole mosse liigale mõtet kõrvale teha "konkureerivat" liigat, kuna mosseliiga ikka vägagi hästi hoo sisse saanud. Turg on selleks liiga väike, ma arvan.
Ladade aeg on veel ees ma kaldun arvama, kuna ta mossest ikka nagu veel klass kõrgem auto. Ladadega sõidetakse ju veel väga korralike tulemusigi sportrallidel, sinna aga millegipärast mossed ei tule/trügi.
Ühesõnaga, võite mind kas pessimistiks või kelleks iganes tembeldada aga minu arvamus on sellline, et liiga peale on veel vara mõelda. Kellel huvi ehitagu Ladasi, sõitku rahvarallisi/sprinte , küll siis huvilisi ka tuleb, ega mosseliiga nii üleöö ka ei tekkinud ju.
Siin nii internetis istudes ja tehnilisi tingimusi välja mõeldes ei juhtu midagi. Reklaami on vaja, sõitvate autode näol!
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Algselt postitas: Tan
Panen omaltpoolt paar mõtet kirja.
Vaadates neid posititusi tundub küll hetkeseisuga see huvi liiga vastu suht väike olevat.
Mis põhiline , ma arvan et pole mosse liigale mõtet kõrvale teha "konkureerivat" liigat, kuna mosseliiga ikka vägagi hästi hoo sisse saanud. Turg on selleks liiga väike, ma arvan.
Ladade aeg on veel ees ma kaldun arvama, kuna ta mossest ikka nagu veel klass kõrgem auto. Ladadega sõidetakse ju veel väga korralike tulemusigi sportrallidel, sinna aga millegipärast mossed ei tule/trügi.
Ühesõnaga, võite mind kas pessimistiks või kelleks iganes tembeldada aga minu arvamus on sellline, et liiga peale on veel vara mõelda. Kellel huvi ehitagu Ladasi, sõitku rahvarallisi/sprinte , küll siis huvilisi ka tuleb, ega mosseliiga nii üleöö ka ei tekkinud ju.
Siin nii internetis istudes ja tehnilisi tingimusi välja mõeldes ei juhtu midagi. Reklaami on vaja, sõitvate autode näol!

nii sellega on jah, et kui konkreetseks läheb, siis jääb
aind 2-3 tegijat....
mossedele konkurentsi pakkumist ei ole plaanis, vahe on selles, et mossed on juba rahva asjades sees, kuid sinna üks CUP juurde teha-kuhu need masinad pannakse?!, tavakodanikudki regavad ennast juba esimeste tundidega nimekirja...et kõik ei pääse, ühesõnaga olen juba ennegi öelnud et vaja oleks mingit teist suunda...
nt. ise radasid rentida... sprintida vms...kuid see eeldab ju üle kümne masina kõvasti-hetkel küll ei näe selleks potensiaali!

Mess, äkki räägite läbi seal "üleval";) ja teeks ühe erakorralise istungi, kus kõik reaalsed huvilised kokku tuleksid, siis ju näha ka plaju neid oleks jne...
siin ei jõua ju seletada...selge see
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

nn istungi võib teha kuid kus?
kas tallinnas või tartus või paides :P

6 okt sõidan mina tartu ja on plaan arutada messiga ka juhatuse asju..
tallinna huvilised võiksid kokku saada juba see neljap õhtu kell 19:00 sikupilli parklas, vormistaksin paberid, et reaalselt võtta nendelt potensiaalsetelt osalejatelt allkiri selle kohta et mehed sõnast ei taganeks.. arvestada tuleks siis seda, et oma rahade eest tuleb osta kiiver, ja et igal sõidul osalemiseks ikka paar 2-3 tonni läheb auto ja osalemise peale..
ja lepime kohe kokku et kui tuleb alla KÜMNE reaalse osaleja siis ladaklubi juhatus seda asja arutamiseks ei võta kuna puudub alus.

kohtumiseni nejlapäeval..
PS! oleks tore ka vanu klubilisi sikus näha, kuna midagi eriti nagu toimunud pole millegipärast
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

6 okt õhtupoole sobiks tartus,
aga jah ma juba ürituste alla kribasin....

Põltsamaal näiteks/Adavere Tuulik!
seal ruumi kõvasti;)
ja igalt poolt 120 km
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas asjamees »

Nii , käisin täna nn ladaliiga asjus autospordi liidus ja uurisin natuke asju. Mossedele kõrvale teha samasugune liiga , igati tore ja huvilisi oleks küll vastati mulle täna kuna ziguli kiirem turvalisem , ja rohkem ehitatav. (rahvale rohem huvipakkuv)nii sain mina aru.
Kuna rahvaralliel enamik on mossed ning see piirab tavaautode osavõtmist , oleks tore kui mosseliiga korraldaks omaette rallisid, mina aga näen siit ,et koos võik teha ju mosseliiga ja ladaliiga rallid. Mis oleks hea lahendus kuid see jääb veel kaugele tulevikku.
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Algselt postitas: asjamees
Nii , käisin täna nn ladaliiga asjus autospordi liidus ja uurisin natuke asju. Mossedele kõrvale teha samasugune liiga , igati tore ja huvilisi oleks küll vastati mulle täna kuna ziguli kiirem turvalisem , ja rohkem ehitatav. (rahvale rohem huvipakkuv)nii sain mina aru.
Kuna rahvaralliel enamik on mossed ning see piirab tavaautode osavõtmist , oleks tore kui mosseliiga korraldaks omaette rallisid, mina aga näen siit ,et koos võik teha ju mosseliiga ja ladaliiga rallid. Mis oleks hea lahendus kuid see jääb veel kaugele tulevikku.
no vot, siis võikski mosse-sõitjatega maha istuda,
kuid enne siiski enda osalejad siit klubist selgeks teha ja missuguse tehnikaga osaleda: standart või ehitet jne...
mina pooldaks standart tehnikat kuid seest võiks ju ruumi teha;)
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

mina pooldan seda et kõik jääks standardisse. Nii et mingit sportistet ei tohiks sisse tulla kuna see ka kergendab ju autot.
mootorik võiks olla 1.6 sest see parajalt võimas. erandina võiks panna regullitava nukaratta sest siin räägitakse et kui seda natuke varasemaks keeerata hakkab mootor erksamalt tiksuma(kuskilt teemast lugesin). kõik muu võiks jääda standardseks.
pooldan seda otsust kuna ise ka alaealine ja pole ka mingi hull rahavend.
need tuuningvärgid võib vfts-i meestele jätta:D

ise saaks vb natuke saaremaal toimuvasse kaasa aidata.
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas asjamees »

Algselt postitas: Allar21
mina pooldan seda et kõik jääks standardisse. Nii et mingit sportistet ei tohiks sisse tulla kuna see ka kergendab ju autot.
mootorik võiks olla 1.6 sest see parajalt võimas. erandina võiks panna regullitava nukaratta sest siin räägitakse et kui seda natuke varasemaks keeerata hakkab mootor erksamalt tiksuma(kuskilt teemast lugesin). kõik muu võiks jääda standardseks.
pooldan seda otsust kuna ise ka alaealine ja pole ka mingi hull rahavend.
need tuuningvärgid võib vfts-i meestele jätta:D

ise saaks vb natuke saaremaal toimuvasse kaasa aidata.
Oma väärt mõtteid näita ülesse neljapäeval
i
intsel
Suletud kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas intsel »

vormistaksin paberid, et reaalselt võtta nendelt potensiaalsetelt osalejatelt allkiri selle kohta et mehed sõnast ei taganeks..

see on küll väga tore.. irww. ma ei tea mis siin ladaklubis toimub, aga mina olen neljapäeval kohal igatahes.
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 847
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Kuna täna mitte kuidagi Tallinnasse ei jõua, siis panen oma mõtted siia ülesse.

Nagu asjamees väitis, näeks EAL mossesid ülejäänud rahvarallist eraldi sõitmas. Ma pakun, et mossede puhul on praegu selline nokk kinni saba lahti probleem, et teistega koos sõitmiseks on neid palju ja eraldi sõitmiseks vähe. Siit edasi liikus minu mõte "Idaliiga" peale (nimetame seda nii näiteks). Ma usun, et peale mossede ja ladade tahaksid aegajalt mõõtu võtta ju ka sapaka ja volga mehed. Paljud neist ilmselt ei taha praegusele rahvarallile Imprezade ja Evode kõrvale kärutama minna. Üheskoos oleks, ehk osalejaid rohkem ning annaks ka õige liiga mõõdu välja.

Idaliiga võiks minu nägemuses olla suunatud endises NSV Liidus ja idabloki riikides valmistatud tagaveolistele masinatele. Eraldi arvestust võiks pidada isegi mitte niivõrd markide osas, kui nn originaal versus ralli skaalal. See tähendab võiks olla klass(id) nii "tehtud" masinatele kus normid vähe vabamad ning "originaal" klass(id), kus normid jäigemad. Kogu liiga eesmärk hoida sport siiski võimalikult odavana (tegu võiks olla ikkagi rahva mitte tippspordi elik rahvaralli mitte "päris" ralliga) kuid samas anda võimalus nii neile, kes tahavad väheke kobedamat masinat ja sporti, kui neile, kes lihtsalt lõbu pärast sõidavad, et fun oleks.

Markide arvestuses võib iga margiklubi ise eraldi arvestust pidada, kui tahab, kuid üldvõistlus võiks olla siiski erinevate markide vahel. Kusjuures ma ei karda seda, et siis mossed kõik seina äärde lükatakse ning mehed ladadesse üle tulevad - uskuge mind nii "tegijate" kui "originaal" klassis saab näha pilti, kus korralikult tuksuma pandud mosse või sapik hakkab pornotuunijatest vee-eff-tee-ess-idele tagatulesid näitama. Kui palju nn klasse olema peaks sõltub ilmselt rohkem osalejate arvust ning mitmekülgsusest.

Probleem, mis sellise karusselli käimalükkamisel ilmselt esile kerkib on see, et kes korraldaks piisaval arvul võistluseid? Ühe või paari etapi korraldamisega aastas saaks ilmselt nii praegune Mosseliiga, kui Lada-, Zazi- ja Volgaklubi hakkama, kuid terve võistlussarja käimalükkamine käib kindlasti üle jõu nii finantside, kui know-how kohapealt.

Seepärast oleks minu meelest otstarbekas kõigepealt sellele ideele toetust otsida eelpool mainitud ringkondades (samuti EAL'ist, sest see peaks käima ikkagi nendega koostöös) ning positiivse tagasiside puhul korraldada üks eraldi üritus. Kui see õnneks läheb, eks siis vaata mis edasi saab.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

tere

messi jutupeale hakkasin mina skeptikuks;)
kuid mulle meeldb klausel: NSVLiidu tagaveolised

aga millal see suurem kokkusaamine teha!?
paneks seele siin paika, siis saaks kõik kes huvitatud oma mõtteid jagada...
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas asjamees »

idee on hea , aga nagu ma ka rääkisin et kõigepealt peaks ikka ladaliiga käima panema ja välja selgitama kes on sõitjad.
t
toni
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas toni »

Algselt postitas: olaaf
täna oli siis näha palju tallinnast huvilisi on :wow
Võtan korra veel sõna - mis te selle liigaga pungestate, kui pole mehi, kes sõitmagi tuleksid. Selleks, et mingit asja ametlikuks ajada ja liigaks nimetada, on ikka esmalt neid va osavõtjaid vaja - pole osavõtjaid, pole liigat.

Sellel aastal peaks olema veel 2 rahvarallit: 1 Tartus, talvel ilmselt ja selline tõsisemat sorti võidusõit. Teine äkki on Koolisügis, mis rohkem selline traditsiooniline RR - seega olen ise päris huviga raja ääres vaatamas, kui mitu Ladat stardis on. Väga kahtlen, kas peale nende Samara meeste kes kogu aeg sõidavad, on kedagi tulemas. On olnud paar tagaveolise meest ka ja see on kõik. Liigast edasi hakake rääkima siis, kui järgmisel RR-l on vähemalt 20 autot stardis.

Ja veel: kui arvate, et neid võistlusi korraldada on lihtne ja asi siis need rajad kinni panna on, siis jällegi eksite väga rängalt - olen ise natukene ka korralduse köögipoolt näinud ja julgen väita, et siit seltskonnast küll korraldamine ei õnnestuks...

PS: ma ei ole pessimist, vaid lihtsalt konstanteerin fakte. Nagu ma juba eespool kirjutasin, vähem möla pikem samm - tahaks siinseid mehi näha RR stardinimekirjas... Raha on selleks kohe kindlasti vaja ja palju :yllatunud
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

oleks sa ise kohal olnud teaksid mis plaanid meil on :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Algselt postitas: olaaf
oleks sa ise kohal olnud teaksid mis plaanid meil on :)
no mess, keegi, orgunniks täpse aja kus kokku saada, kesk eestis! ....?
i
intsel
Suletud kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas intsel »

Algselt postitas: toni
Sina oled justnimelt pessimist ja sinusuguste vendadega ei ole ja ei saagi asju ajada, mitte kunagi, ega hakkagi saama. See ei tähenda muidugi seda, et sa oma arvamust ei või avaldada.
Loomulikult on raske rr-i korraldada, keegi pole nagu sellevastu sõna võtnudki. Raha läheb palju, loomulikult läheb palju, kui kõiki sinu ettepanekuid arvestada. Samas kui hoida asja mõistlikuse piirides ei lähe teda niipalju, aga palju läheb ikkagi, sellega olen ma nõus. Palju on suhteline mõiste. Muideks mosseliiga alustas 4 osavõtjaga, kui ma ei eksi, või oli neid veel vähem, praegu on autosi ca 100 ringis üle eesti. Mingist kahekümnest sigullist ei ole mõtet unistadagi esimesel võistlusel.

Kui vaadata neid eilseid kogunejaid, siis andke andeks, aga mul tekkis siin küll oma arusaam asjast, mingit liigat ei saagi kunagi olema selle klubi all, sest asjale lähenemine on kardinaalselt erinev.
Sellegipoolest on mul sigull, ja millega olen ma esimest korda rajal 2 okt. Raplas, jään kasvõi viimaseks, aga sõita on niisama kah lahe, ilma vastava liigatagi. Ja oh seda rõõmu, kui mõni Golf kotti saab.. :D
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

tulebki siis eraviisiliselt pihta hakata!!!
ja rapsida pole mõtet...hea kui selle pika teksti peale juba 2 standart ladat rajal...siis järgm. aasta juba rohkem,


OT: äkki tahab keegi kaardilugejaks tulla tartusse!??
ja toetaks/ostaks bensugi!?
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

Ma pole veel siiamaani aru saanud miks peab just olema juhatus see kes peaks orgunnima kokkutuleku? Tehku keegi teine ka vahelduseks midagi, mitte nii et ainult ühed toodavad ja teised tarbivad...
PS! Juhatuses on ka hr. Jeejee peale Messi ja Olaafi
Roolin nii kuis jaksan
Vasta