K:mootori "tugi"
K:mootori "tugi"
-
kkarel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
- Asukoht: Tartu või Setumaa
- Autod: krossi 01
K:mootori "tugi"
Probleem seisneb selles, et mootor painutab oma küljele kiskumisega ära gaasihoovastiku ja tuurid jäävad peale:puzzled. Pole just meeldiv, kui sirge lõpus avastad tuleb hakata jamama, et üldse hoogu maha saada. Tean et amordipüstiku ja mootori vahele tehakse tugi mis peaks mootori paigal hoidma. Ootangi siia nende postitusi, kes on sellega tegelenud ja kas see ka aitab. Mootoripadjad on asendatud juba jäigemate niva omadega ja järgmiseks sammuks ongi kas see "tugi", või leiutada korralik trossiga gaasiajam.
minul näeb ta välja niimoodi:http://es5ja.ecorex.ee/albums/album05/IMGP0916.jpg
Klapikambri kaane külge käib see asi küll,aga seda nii plangult ei saa panna.Siis lõhub kaane puruks!!! [/quote]
VOT selle pärast käibki see tugi PLOKIKAANE külge, mitte selle sitanikerdisest klapikambrikaane külge....
PS: klapikambrikaane külge, kui sinna üldse midagi panna, siis ainult Weberite/Dellortode tugi, et karpa ära ei murduks(tekib tohutu vibra...)
...aga mis ma ikka jahun...tundub et seda on ikka väga raske mõista:spin
VOT selle pärast käibki see tugi PLOKIKAANE külge, mitte selle sitanikerdisest klapikambrikaane külge....
PS: klapikambrikaane külge, kui sinna üldse midagi panna, siis ainult Weberite/Dellortode tugi, et karpa ära ei murduks(tekib tohutu vibra...)
...aga mis ma ikka jahun...tundub et seda on ikka väga raske mõista:spin
-
kkarel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
- Asukoht: Tartu või Setumaa
- Autod: krossi 01
mismõttes plangult panna, ehk seletad täpsemalt? Ivaril on see tugi küll lihtsalt klapikambrikaanele pandud, tekib küsimus, et kas pole juba midagi puruks kaksanud?. Mootor pole ka väga võimas nii ca 100hp, ei usu, et see midagi väga hullu kapoti all laamendama hakkab.Algselt postitas: tuhajuhe
Klapikambri kaane külge käib see asi küll,aga seda nii plangult ei saa panna.Siis lõhub kaane puruks!!!
-
kkarel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
- Asukoht: Tartu või Setumaa
- Autod: krossi 01
asi on niikaugel, et amordipüstikule on keevitatud nurkrauast "kõrvad", mille vahele kinnitubki see tugi amordi otsast võetud silmusega (koos puksidega). Mis arvate, kas klapikambrikaas peab vastu, kui ma keevitan sinna peale paksemast metallist plaadi (nii umbes 7x7cm) ja sinna läheb püsti silmus, kuhu kinnitub poldiga see tala. Silmusele paneks mõlemale poole pehmenduseks veel need esiamordi otsas olevad 1cm paksud kummseibid. Kui asi õigele pikkusele reguleerida siis peaks see mootorit niipalju ikka kinni hoidma, et enam gaasihoovastikku kõveraks ei kisu. Või siis hakkan tõesti plokikaane juurde midagi leiutama, ehk on kellelgi mingit pilti näidata, kuis asi lahendatud on.:spin
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Siin on üks pilt BMW'st. Ma usun, et see jubin ka mõeldud mootori rahustamiseks. Ladale annaks sellise kinnitada ehk sillatala külge ja teine ots kinnitada eelnevalt valmistatud kronsa külge, mis kinnitub ploki külge esidifri kinnitamiseks mõeldud kohale.
-
aasjamees
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 180
- Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Auto puudub
Selline ühendus peab väga hästi vastu,Algselt postitas: karel
asi on niikaugel, et amordipüstikule on keevitatud nurkrauast "kõrvad", mille vahele kinnitubki see tugi amordi otsast võetud silmusega (koos puksidega). Mis arvate, kas klapikambrikaas peab vastu, kui ma keevitan sinna peale paksemast metallist plaadi (nii umbes 7x7cm) ja sinna läheb püsti silmus, kuhu kinnitub poldiga see tala. Silmusele paneks mõlemale poole pehmenduseks veel need esiamordi otsas olevad 1cm paksud kummseibid. Kui asi õigele pikkusele reguleerida siis peaks see mootorit niipalju ikka kinni hoidma, et enam gaasihoovastikku kõveraks ei kisu. Või siis hakkan tõesti plokikaane juurde midagi leiutama, ehk on kellelgi mingit pilti näidata, kuis asi lahendatud on.:spin
-
kkarel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
- Asukoht: Tartu või Setumaa
- Autod: krossi 01
nüüd ma siis avastasin põhjuse, miks mootor nii küljele kiskus. Padjad on küll terved, aga jagaja poolne padi oli sillatala sees oleval mutril vindi maha tõmmanud. Niikui vihasemalt kiirendama hakkasid, tõmbas mootoripadja õhku ja kogu see krempel vajus gaasihoovastikule otsa. Nüüd sai sinna otsa keeratud 2 uut mutrit ja see rahustas mootori kohe maha. pole enam probleemi olnud, et tuurid peale jääksid (muidugi krossirajal pole nüüd veel proovinud, ainult kruusateid nühkinud). Irw:spin alles nüüd siis leidsin vea, kui tugi juba peaaegu valmis on.