K:mootori "tugi"

K:mootori "tugi"

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
Suletud
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

K:mootori "tugi"

Postitus Postitas karel »

Probleem seisneb selles, et mootor painutab oma küljele kiskumisega ära gaasihoovastiku ja tuurid jäävad peale:puzzled. Pole just meeldiv, kui sirge lõpus avastad tuleb hakata jamama, et üldse hoogu maha saada. Tean et amordipüstiku ja mootori vahele tehakse tugi mis peaks mootori paigal hoidma. Ootangi siia nende postitusi, kes on sellega tegelenud ja kas see ka aitab.:D Mootoripadjad on asendatud juba jäigemate niva omadega ja järgmiseks sammuks ongi kas see "tugi", või leiutada korralik trossiga gaasiajam.
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas asjamees »

usun et toest täielukult piisab ,enda masinal võtis mootori jäigaks vahele ,enam ei käinud käigukang vastu jalga kui asfaldipealt startisin:lol..
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Algselt postitas: asjamees
usun et toest täielukult piisab ,enda masinal võtis mootori jäigaks vahele ,enam ei käinud käigukang vastu jalga kui asfaldipealt startisin:lol..
no siin ennegi sellest juttu olnud...OTSING abiks:sein
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

:D eks ma hakkan siis seda tuge leiutama. planeerin ühte otsa panna tagumise väikese reaktiivvarda silmuse koos puksidega ja teise otsa klapikambri kaane külge poltidega kinni keerata ja eks näis kas on abi;)
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas asjamees »

see süsteem peab olema reguleeritav !!;)
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

Algselt postitas: asjamees
see süsteem peab olema reguleeritav !!;)
klapikamrikaane peale kinnitangi selle toe otsa vindipulgaga ja mutritega, et saaks reguleerida pikkust
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: asjamees
see süsteem peab olema reguleeritav !!;)
Milleks see vajalik on?
i
ivar
Suletud kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ivar »

k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

peale pikka planeerimist ja hoovõttu hakkasin asja leiutama, kuid kohe tekkis küsimus, kas see mootorit kudagi lõhkuma ei hakka või, mõtlen nimelt seda klapikambrikaant
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

klapikambri külge seda küll ära pane..
parem uuri mootorit õlirõhu anduri juurest ;)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Aga enne katsu kas jägaja poolne mootori padi ikka terve on.Selle padja lõhub siis ära kui ägedalt startida.Ja kui käiguga pidurdad siis lõhub karpa poolse padja.
Klapikambri kaane külge käib see asi küll,aga seda nii plangult ei saa panna.Siis lõhub kaane puruks!!!
56506878
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Klapikambri kaane külge käib see asi küll,aga seda nii plangult ei saa panna.Siis lõhub kaane puruks!!! [/quote]

VOT selle pärast käibki see tugi PLOKIKAANE külge, mitte selle sitanikerdisest klapikambrikaane külge....
PS: klapikambrikaane külge, kui sinna üldse midagi panna, siis ainult Weberite/Dellortode tugi, et karpa ära ei murduks(tekib tohutu vibra...)

...aga mis ma ikka jahun...tundub et seda on ikka väga raske mõista:spin
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

Algselt postitas: tuhajuhe
Klapikambri kaane külge käib see asi küll,aga seda nii plangult ei saa panna.Siis lõhub kaane puruks!!!
mismõttes plangult panna, ehk seletad täpsemalt? Ivaril on see tugi küll lihtsalt klapikambrikaanele pandud, tekib küsimus, et kas pole juba midagi puruks kaksanud?. Mootor pole ka väga võimas nii ca 100hp, ei usu, et see midagi väga hullu kapoti all laamendama hakkab.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Mina sain aru plangu mõistest - jäik ühendus. Tuleb panna läbi kummipukside.
Ega see klapikambrikaan selle kinnituseks ikka üks õige koht ei ole.
C
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

asi on niikaugel, et amordipüstikule on keevitatud nurkrauast "kõrvad", mille vahele kinnitubki see tugi amordi otsast võetud silmusega (koos puksidega). Mis arvate, kas klapikambrikaas peab vastu, kui ma keevitan sinna peale paksemast metallist plaadi (nii umbes 7x7cm) ja sinna läheb püsti silmus, kuhu kinnitub poldiga see tala. Silmusele paneks mõlemale poole pehmenduseks veel need esiamordi otsas olevad 1cm paksud kummseibid. Kui asi õigele pikkusele reguleerida siis peaks see mootorit niipalju ikka kinni hoidma, et enam gaasihoovastikku kõveraks ei kisu. Või siis hakkan tõesti plokikaane juurde midagi leiutama, ehk on kellelgi mingit pilti näidata, kuis asi lahendatud on.:spin:spin
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Siin on üks pilt BMW'st. Ma usun, et see jubin ka mõeldud mootori rahustamiseks. Ladale annaks sellise kinnitada ehk sillatala külge ja teine ots kinnitada eelnevalt valmistatud kronsa külge, mis kinnitub ploki külge esidifri kinnitamiseks mõeldud kohale.
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas asjamees »

Algselt postitas: karel
asi on niikaugel, et amordipüstikule on keevitatud nurkrauast "kõrvad", mille vahele kinnitubki see tugi amordi otsast võetud silmusega (koos puksidega). Mis arvate, kas klapikambrikaas peab vastu, kui ma keevitan sinna peale paksemast metallist plaadi (nii umbes 7x7cm) ja sinna läheb püsti silmus, kuhu kinnitub poldiga see tala. Silmusele paneks mõlemale poole pehmenduseks veel need esiamordi otsas olevad 1cm paksud kummseibid. Kui asi õigele pikkusele reguleerida siis peaks see mootorit niipalju ikka kinni hoidma, et enam gaasihoovastikku kõveraks ei kisu. Või siis hakkan tõesti plokikaane juurde midagi leiutama, ehk on kellelgi mingit pilti näidata, kuis asi lahendatud on.:spin:spin
Selline ühendus peab väga hästi vastu,
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

:sein nüüd ma siis avastasin põhjuse, miks mootor nii küljele kiskus. Padjad on küll terved, aga jagaja poolne padi oli sillatala sees oleval mutril vindi maha tõmmanud. Niikui vihasemalt kiirendama hakkasid, tõmbas mootoripadja õhku ja kogu see krempel vajus gaasihoovastikule otsa.:sein Nüüd sai sinna otsa keeratud 2 uut mutrit ja see rahustas mootori kohe maha. pole enam probleemi olnud, et tuurid peale jääksid (muidugi krossirajal pole nüüd veel proovinud, ainult kruusateid nühkinud). Irw:spin alles nüüd siis leidsin vea, kui tugi juba peaaegu valmis on.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

tavaladale niva mootoripadjad üsna hästi selles suhtes mõjuvad..
üpriski jäigaks võtab asja :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Suletud