1. leht 1-st

vfts küünlad

Postitatud: 30 Jaan 2005 19:53
Postitas ivar
Mis küünlaid keegi oma äkilisematel Ladadel kasutab?
Tavaline A17DB vms. ei ole ilmselt päris õige.
Sain oma auto päris ilusti käima, aga u 5000 pöörde juures, kus
peaks kõige magusam piirkond hakkama, tekib hoopis mingi brrrr ja rohkem
ei taha minna. Paistab nagu süüte kala olevat . Pooli ja jagaja kaant olen
juba vahetada proovinud, vahet pole. Järgmine ilmselt kommutaator ja
küünlad.. Mingi hetk mõtlesin, et ei saa piisavalt peale, aga kui küttepumba
välja võtsin, käis veel tükk aega edasi, järelikult olid karpad ilusti täis.
Eks õige oleks muidugi mingi spetsi juurde viia, aga näit Reinsalu juures on
2 kuud mootoritööde järjekorda, seni tahaks ka ikka sõita.
Teine küsimus - suutsin eile pooltelje ära murda, kuidas seda murdunud otsa
kätte saab kõige paremini, et ei peaks difrit maha võtma? Pooltelg ise läks üllatavalt kergelt, u 1500-2000 pöördega kohalt võttes..

Postitatud: 30 Jaan 2005 20:39
Postitas Moss
Uuri siit:
http://www.carrating.org/car.php?3707

Loe ka kommentaare, seal vist mingi küünlajutt oli kunagi...

Postitatud: 31 Jaan 2005 02:11
Postitas logman
Mu zägulil tõmbas sõber poolkogemata pooltelje jupi välja traadist valmistatud silmusega. See juhtus minu nägemata ,sest olin just eemal otsimas "asju" ,millega seda ise teha. Ja jäigi nägemata :puzzled
Proovi ka.

Postitatud: 01 Veebr 2005 08:12
Postitas rs racing
Mina kasutan NGK B9EG küünlaid. Siiani pole pettuda tulnud.

Postitatud: 01 Veebr 2005 08:59
Postitas skahar
Algselt postitas: RS Racing
Mina kasutan NGK B9EG küünlaid. Siiani pole pettuda tulnud.
nr. ei tea kuid VFTS'del tänapäev on kahte liiki küünlaid:
külmad ja soojad...ehk siis külmad pannakse peale vahetult enne starti(mootor soe ja sisse sõidetud)
soojad küünlad pannakse peale siis kui mootor nt. just "tehasest" tulnud:cool:

firmadest on Eestis müüa jah NGK ja BOSCH
kuid on ka veel paremaid...

Postitatud: 01 Veebr 2005 16:54
Postitas ivar
Algselt postitas: RS Racing
Mina kasutan NGK B9EG küünlaid. Siiani pole pettuda tulnud.
Ja peale igat rallit kirjutad "käis vapralt 3 silindriga lõpuni" :)
Ok, hankisin endale ka nimetat küünlad.
OT: millega edaspidi sõtma hakkad, kui weberid ära müüd?

Postitatud: 01 Veebr 2005 18:54
Postitas skahar
Algselt postitas: ivar
Algselt postitas: RS Racing
Mina kasutan NGK B9EG küünlaid. Siiani pole pettuda tulnud.
Ja peale igat rallit kirjutad "käis vapralt 3 silindriga lõpuni" :)
Ok, hankisin endale ka nimetat küünlad.
OT: millega edaspidi sõtma hakkad, kui weberid ära müüd?
No mõtle loogiliselt..... pritsung:rolleyes logish!

ei mõtle mingit motronicut ega JET-tronicut vaid.....Motecit:cool:

Postitatud: 01 Veebr 2005 20:04
Postitas mosse�li
Pooltelje saab nii kätte, et teine pooltelg ka välja ja siis sealt poolt mingi vardaga see jupp välja.

Postitatud: 01 Veebr 2005 20:18
Postitas skahar
Algselt postitas: mosseõli
Pooltelje saab nii kätte, et teine pooltelg ka välja ja siis sealt poolt mingi vardaga see jupp välja.
:rolleyes:o
et millest jutt

Postitatud: 01 Veebr 2005 21:01
Postitas ivar
Algselt postitas: skahar
Algselt postitas: mosseõli
Pooltelje saab nii kätte, et teine pooltelg ka välja ja siis sealt poolt mingi vardaga see jupp välja.
:rolleyes:o
et millest jutt
et ma sain nädalavahetusel poolteljest veerandtelje tehtud ja siis laisa inimesena
uurisin koos selle küünlajutuga ka kuidas pooltelje ära murdunud juppi mugavalt kätte saab . No auto külili ja raputada ja muud moodused :-)

Postitatud: 02 Veebr 2005 08:48
Postitas rs racing
Algselt postitas: ivar
Algselt postitas: RS Racing
Mina kasutan NGK B9EG küünlaid. Siiani pole pettuda tulnud.
Ja peale igat rallit kirjutad "käis vapralt 3 silindriga lõpuni" :)
Ok, hankisin endale ka nimetat küünlad.
OT: millega edaspidi sõtma hakkad, kui weberid ära müüd?
Üldiselt ma võin ka üldse mitte midagi kirjutada, pealegi autol on ka sada muud asja, mis käimist segavad, mitte küünlad. Edaspidi lasen kaarikuga, hea lihtne :cool:

Postitatud: 02 Veebr 2005 09:53
Postitas skahar
minujaoks kipub segaseks.....et küünlad, poolteljed, kaarik?:P

Postitatud: 02 Veebr 2005 10:29
Postitas ivar
[

Üldiselt ma võin ka üldse mitte midagi kirjutada, pealegi autol on ka sada muud asja, mis käimist segavad, mitte küünlad. Edaspidi lasen kaarikuga, hea lihtne :cool: [/quote]

Ära pahatahtlikult võta , panin ju :) ka lõppu.
Minuarust on tublid kõik, kes midagi reaalselt teevad , niiet ei mingit paha soovi
ei tiimi ega auto suhtes.
Tean küll, et eriti kui hakata ise nullist midagi tegema laguneb alguses midagi kindlasti. (Minu väga lühikese ajaga saadud kogemud : 1) küünlajuhtmed mis tasasel maal endast iialgi märku ei anna, kargavad jäärajal maha. 2) Elektriline bensupump käis tund aega ja andis otsad. Vist garantii, kuna filter oli puhas. 3) Pidur külmus 15 minutiga kinni, kui lahti üritasin logistada läks suht pisikestel pööretel pooltelg.
Aga kaariku jms teema - tuli lihtsalt mõte et kuna teil niipalju muutusi paistab olema - website liigub, kombed müügis, weberid varsti müügis, et äkki olete miski sponsori saanud ja auto mingi oluliselt kurjema riista vastu vahetanud.

Postitatud: 16 Okt 2006 18:14
Postitas cartrive
selline küsimus , et palju need küünlad maksta võivad?

Postitatud: 16 Okt 2006 19:51
Postitas grimes
Kui juba teema liikvel küsin üht asja. ET kui lähen mõnda autopoodi küünlaid ostma. Siis ei oska ise nagu valida. Ja vaatab kataloogi järgi. Et kui head kaupa nad siis annavad kah ? Ja kas on alati sobilikud ja võib julgelt võtta ? Sest kui mõned kiidavad neid NGK B9EG küünlaid. Ja neid kataloogi järgi ei ole märgitud siis tuleb ise küsida jah.
huvitab sest olen alati ostnud küünlad kataloogi järgi.