1. leht 1-st

Õõtshoobadest.

Postitatud: 09 Jaan 2018 21:11
Postitas itimees8
Tere

Proovin aru saada nn tuuning õõtshoobadest.
Kuna originaalidel puksid pehmed, siis sai vaadatud erinevaid tuuning varjante.
Kas keegi oskab seletada mis nende erinevus on originaalidega.
Kas nendega jääb ära sillatala ringilõikamise vajadus?
Esmapilgul jäid silma näiteks sellised
https://stinger-shop.ru/catalog/rychagi ... 1-kross-r/
Kasutusala enamasti jääl.

Tänud ette.

Re: Õõtshoobadest.

Postitatud: 10 Jaan 2018 10:39
Postitas RRisto
Need vb vähe korralikumad isegi - https://turbotema.ru/catalog/rychagi-21 ... ovykh-s-b/

Aga vajavad ka 10-15mm sillakinnituste etteviimist, et saada u. 7kraadine järeljooks.

Re: Õõtshoobadest.

Postitatud: 10 Jaan 2018 16:00
Postitas VäikeMägilane
RRisto kirjutas:Need vb vähe korralikumad isegi - https://turbotema.ru/catalog/rychagi-21 ... ovykh-s-b/

Aga vajavad ka 10-15mm sillakinnituste etteviimist, et saada u. 7kraadine järeljooks.
Vahe on enamjaolt nendel toruõõtsadel selles, et STD vedrustusega kokku ei passi ükski (va. Risto viidatud "Niva" õõtsad). Vajavad kõik minim. 40-50mm madaldust (selleks et rattakalle uuesti normaalseks/paika saada).
Sillatala, järeljooksu suurendamiseks, nendel variantidel etteviima ei peaks.

Esimesel variandil suureneb rööbe 20, teisel "Niva" variandil 120mm (Et saada pikikallet/järeljooksu rohkem kui 5-6, tuleb sellel variandil silla tala etteviia nagu öeldi).

Lisaks on enamikul neist esiveoliste stabikakinnituslahendused ning osadel ka rattakalde reguleerimine ülemisest õõtsast (nagu selle esimese variandi puhul pildilt näha).

Re: Õõtshoobadest.

Postitatud: 10 Jaan 2018 19:03
Postitas v2ikek8lm
Mul endal ka stingeri ringraja toruõõtsad ja jääradasid sõitmas enamasti. Mõte on isegi tava õõtsad tagasi panna, pöörderaadius autol väiksem. Linnas suht ebamugav oli parklas parkida ja rool raske. Stendis jäi külgkalle ka 2 deg lähedale, kuna auto eelnevalt osalenud mingis õnnetuses, siis ei saanud kallet väiksemaks viia. Seda ei teagi kas õõtsad erinevad või autokerel miskit paigast. Jäärajal mingit eelist nad küll ei anna ja jebimist on ükskõik mis toruõõtsad valid.

Re: Õõtshoobadest.

Postitatud: 10 Jaan 2018 19:13
Postitas VäikeMägilane
Oma kere diagonaalid pead üle KT-ma ikka ennem.
No mõned eksemplarid on suht kenad olnud ja probleeme pole. Odavama otsa asjadega olen kuulnud jamasid olevat.
Peab lihtsalt valima parema/tugevama variandi ja lootma, et sirge silma päeval on kokku keevitatud.

Sõita on kannatab, kui lased auto 50-70mm alla, jäärajal/asflati peal suht hea tegelt.

Re: Õõtshoobadest.

Postitatud: 10 Jaan 2018 20:16
Postitas Hulkur
RRisto kirjutas:Need vb vähe korralikumad isegi - https://turbotema.ru/catalog/rychagi-21 ... ovykh-s-b/

Aga vajavad ka 10-15mm sillakinnituste etteviimist, et saada u. 7kraadine järeljooks.


Konstruktsioonilt on minusilmis need ühed parimad.... Nende õõtsadega saab eest vedrustuse käigu kah päris rahuldavaks... (lada tüüphäda, et tagarattal käiku rohkem kui ees)

Konstruktor on mõelnud head tugevad asjad välja.... kõik nõrgad sõlmed on üle tehtud...
Originaalvedrust muidugi enam ei piisa.. jõuõlg on palju pikem ja vedrule on rohkem ruumi jäetud....


Aga, et auto keerama saada..... on omaette ooper.

Re: Õõtshoobadest.

Postitatud: 10 Jaan 2018 20:33
Postitas kristjan92
Minul turuõõtsad kasutusel. Sillatala ei puutunud vaid tellisin sellised õõtsad. Sillastendis sai ka hea (kerge camber negatiivne jäätud sihilikult). Minule meeldib ja sobib ning pöörab.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewtopi ... 6&start=40
Summercamp kiire vigur
Summercamp kiire vigur
IMG_7675.JPG (66.61 KiB) Vaadatud 12947 korda

Re: Õõtshoobadest.

Postitatud: 11 Jaan 2018 20:56
Postitas Hulkur
kristjan92 kirjutas:Minul turuõõtsad kasutusel. Sillatala ei puutunud vaid tellisin sellised õõtsad. Sillastendis sai ka hea (kerge camber negatiivne jäätud sihilikult). Minule meeldib ja sobib ning pöörab.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewtopi ... 6&start=40
IMG_7675.JPG

Eks toruõõtsal ja toruõõtsal on vahe...

Driftikad ja street use.... on ikkagi suhteliselt peened võrreldes nende rally õõtsadega...

Ralli õõtsaga saab ikka mõnusa vedrustuse käigu ette.... seda muidugi koos õige amordiga.... Ämbrijagu on miinuseid ka.... aga need on juba kohe-kohe välja ravitud.... :lol:

Re: Õõtshoobadest.

Postitatud: 12 Jaan 2018 10:10
Postitas kristjan92
Minu õõtsad on nii tehtud ,et ei peaks viima esisilla tala ette ja üles (Kirjeldus peal oli Drift light).

Hulkur mis miinused hetkel on ja kuidas sa neid ravid?

Re: Õõtshoobadest.

Postitatud: 12 Jaan 2018 13:15
Postitas Hulkur
kristjan92 kirjutas:Minu õõtsad on nii tehtud ,et ei peaks viima esisilla tala ette ja üles (Kirjeldus peal oli Drift light).

Hulkur mis miinused hetkel on ja kuidas sa neid ravid?

Ütleme nii, et geomeetriaga... ja ruumiga.. :)

Paar päeva olen tegelenud... ja paar läheb veel..
Kontroll mõõtmised 3D sillastendiga.