Litsentseeritud keevitaja. Puurid, tugevdused jne???
Litsentseeritud keevitaja. Puurid, tugevdused jne???
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
Litsentseeritud keevitaja. Puurid, tugevdused jne???
Et nagu aru olen saanud võib puure teha ainult litsentseeritud keevitaja, et asi ARK'is läbi läheks! (ralliautot ei tule... kiirendus)! kas keegi oskab öelda mis litsents see on? omal tutvusringkonnas mitu mitu eluaegset paberitega keevitajat, aga kas puuri jaoks on mingi "puurilitsents" olema???
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Minu teada pole sellel keevitajal mingit litsentsi vaja. Puur peab vastama lihtsalt nõuetele. Kuigi, sügavalt kahtlen, et sa üldse mingisuguse puuriga sealt ARK-st läbi saad...Algselt postitas: berg
Et nagu aru olen saanud võib puure teha ainult litsentseeritud keevitaja, et asi ARK'is läbi läheks! (ralliautot ei tule... kiirendus)! kas keegi oskab öelda mis litsents see on? omal tutvusringkonnas mitu mitu eluaegset paberitega keevitajat, aga kas puuri jaoks on mingi "puurilitsents" olema???
-
aAlex
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 134
- Liitunud: 18 Okt 2010 17:31
- Asukoht: Tabasalu
- Autod: Samara 21093
http://www.ark.ee/atp/index.html?op=foo ... 64&k=15831
ehk siis peab olema maagilise e tähega
keevitaja ei pea omama mingeid sertifikaate
ehk siis peab olema maagilise e tähega
keevitaja ei pea omama mingeid sertifikaate
-
aAlex
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 134
- Liitunud: 18 Okt 2010 17:31
- Asukoht: Tabasalu
- Autod: Samara 21093
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=5604
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=9272
lihtsalt lugemiseks(kui huvitab)
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=9272
lihtsalt lugemiseks(kui huvitab)
ise motlesin ka et lasen midagi kokku keevitada aga kui yle kuudi k'ies mingi toru l2bi ajude lendab pole se eriti vahva.
aga kui tahad hirmasalt arki oma pilli n'itama minna siis n'ita ima puurita ning p'rast:P
ise oleks huvitatud poltidega puurist aga neid ei liigu ,oskab keegi mind aidata ehk.
arvuti on mul t'na ingliskeelne vabandame....
aga kui tahad hirmasalt arki oma pilli n'itama minna siis n'ita ima puurita ning p'rast:P
ise oleks huvitatud poltidega puurist aga neid ei liigu ,oskab keegi mind aidata ehk.
arvuti on mul t'na ingliskeelne vabandame....
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
plaanis siiski ehitada kiirendus auto loodaks ikka kõvasti alla kümne seki ajada! puur on ainus kandev detail, mis mind ümbritsema hakkab! ülejäänud nii palju kui kannatab plastik, et saaks kaalu alla!!!!!!
Edit: Niipalju kui mina aru sain, siis võib FIA-ga kooskõlas olev turvapuur tänavasõiduautos olla!
Edit: Niipalju kui mina aru sain, siis võib FIA-ga kooskõlas olev turvapuur tänavasõiduautos olla!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
ei miskit müstilist!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
on idee paigaldada teine sild!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Ise ka usud mida räägid va?Algselt postitas: berg
plaanis siiski ehitada kiirendus auto loodaks ikka kõvasti alla kümne seki ajada! puur on ainus kandev detail, mis mind ümbritsema hakkab! ülejäänud nii palju kui kannatab plastik, et saaks kaalu alla!!!!!!
Edit: Niipalju kui mina aru sain, siis võib FIA-ga kooskõlas olev turvapuur tänavasõiduautos olla!
Kõvasti alla 10 seki auto??? ja muretsed veel ARKi pärast? Isegi 10 seki auto pole mingist otsast tänavasõiduauto, rääkimata kõvasti alla 10 seki autost!
PS: sul on siis langevarju ka ju vaja pidurdamiseks
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
kui auto läheb ca 6-8 seki sajani on vaja langevarje ????
EDIT!!!!!AAAAAAAHHHH S**T! te mõtlesite veerand miili alla kümne seki ve.... IRW :lol:lol
pidasin silmas kiirendust 0-100ni!!! ma surma ka ei taha saada!!! Vaimselt nii korrast ära ka ei ole??? pealegi läheks sellise asja ehitamine tohutult kalliks!
veerand miili mingi 12-13 seki oleks unistus, mis vähegi reaalsem! aga suvel sõitsime ladacampil 200m 11-12 sekiga, nii et areng peab siiski tõsine olema
EDIT!!!!!AAAAAAAHHHH S**T! te mõtlesite veerand miili alla kümne seki ve.... IRW :lol:lol
pidasin silmas kiirendust 0-100ni!!! ma surma ka ei taha saada!!! Vaimselt nii korrast ära ka ei ole??? pealegi läheks sellise asja ehitamine tohutult kalliks!
veerand miili mingi 12-13 seki oleks unistus, mis vähegi reaalsem! aga suvel sõitsime ladacampil 200m 11-12 sekiga, nii et areng peab siiski tõsine olema
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
http://www.bhra.ee/content/view/13/43/ on aadress, kust saab vastused mitmetele küsimustele.
OT: Tqhq kalkulaatori järgi saaks 13 sekundi aja 1/4miilil 800kg masina korral juba 160 hobuse jõuga. Natuke liiga optimistlik minuarvates.
OT: Tqhq kalkulaatori järgi saaks 13 sekundi aja 1/4miilil 800kg masina korral juba 160 hobuse jõuga. Natuke liiga optimistlik minuarvates.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061