Ulme lada..

Ulme lada..

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
Suletud
m
memphiz
Suletud kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Ulme lada..

Postitus Postitas memphiz »

m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 847
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

See võimsus on antud 100 bhp at wheels, mis tähendab, et masin on düno peal tagarataste alt seda tulemust näidanud. Võid rahuliku südamega kindel olla, et mootori tegelik võimsus on 25++% üle selle, võimalik et isegi kuni 40%.
Teine asi, kuna tegemist on 2 liitrise mootoriga, millel on suurem pöördemoment, kui väiksemal sama võimsal masinal, siis on ka kiirendus parem. Ma usun ka seda, et mees ei ole oma masinat just üle ka koormanud kõikvõimaliku pahnaga, mis tagab kerge kaalu.
Kuna peal on 2 Weber 40 DCOE karpat, millel nagu pildilt näha on äärmiselt lühikesed sisselaskekollektorid, siis on selle masina parimad momendinäitajad just kõrgetel pööretel, mis tähendab jällegi veerandmiili laadsete kiirenduste paranemist. Madalatel pööretel (linnasõidus) võib see masin suhteliselt uimanegi tunduda arvestades võimsust.
Kiirendamise juures ei saa mööda ka ülekannetest. Kuna tagasild on Celica ja kast Fiati oma siis tollel ülekanded ka kindlasti pikemad, originaal 01 kasti ja ülekandega, suitsetaks vist siis kolmanda käiguga ka veel koha peal kummi :D mis kiirenduse puhul eriti otstarbekas pole.

Ühesõnaga nende asjade koosmõjul on selline asi minu arvates vägagi reaalne, sest 140 hp VFTS id jäävad ka kiirenduses samasse klassi.
Too masin on aga kiirenduse näitajaid silmas pidades ilmselt ehitatudki, ma kardan, et dünaamika poolest polegi see tänavale ehk kõige parem, pigem tõesti veerandmiilile. Kuid samas kui ise ei ole sõitnud, siis ei või väga raudselt kinnitada ka. :cool:
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
Suletud