Õpetan,kui tohib.
Õpetan,kui tohib.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Täna;
Sõites Adaverest Viljandi oli 5 kilomeetrit enne linna 3 sõidukat kraavis!?ÜHE KILOMEETRISE TEELÕIGU PEAL!!!
Ega juhuslikult kalamehi meieseas ole?Kunagi võis autoga mööda Peipsi järvejääd kihutada-kala taga aetud.
03 all olid siis koguni 145R13 Michelinid.Olin tihti kõige kaugemal kaldast,teistel lihtsalt ei vedanud niikaugele välja.
Lumeolud olid muidugi oi-oi-oi!
Ega juhuslikult kalamehi meieseas ole?Kunagi võis autoga mööda Peipsi järvejääd kihutada-kala taga aetud.
03 all olid siis koguni 145R13 Michelinid.Olin tihti kõige kaugemal kaldast,teistel lihtsalt ei vedanud niikaugele välja.
Lumeolud olid muidugi oi-oi-oi!
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Naelrehvid.
Hüvasti naelrehvid!Leedust kaugemale ei tohi naelrehvidega sõita.Aga tahaks!Pildil rekka esirehv.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Naelrehvid.
Naelrehvid on lubatud;Leedu,Läti,Eesti,Soome,Rootsi ja Norra.Ja Lätis maeti maha naelrehvide keelustamine teadmata ajaks.
Et kui valite oma autole nael- või lamellrehvi siis mõelge ka sellele kus riikides kavatsete rännata.
Et kui valite oma autole nael- või lamellrehvi siis mõelge ka sellele kus riikides kavatsete rännata.
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1029
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Hmm, asi ei piirdu ainult riikidega. Rehve tuleb valida juba Eesti oludes, kes minu juures käinud, teab, et mul siin värava taga kerge tõusunukk, kust aga libedal talvel ei ole ükski lamell üles läinud, ilma et kõvasti kaasa oleks aidanud. Kuid samas, kui enamus ajast sõidad linnas või maanteel, mis puhtad, soovitaks lamelli, sest üldjuhul tunned lamelliga libeduse enne ära kui naelaga ja valid siis vastava sõidu kiiruse. Naelal kaob aga pidamine väga järksu, siis võib aga kiirus olla nii suur, et hilja midagi teha. Kui keegi arvab, et see õpetus vale, lükkaga ümber ja põhjandage. Ja olemas on ka ketid, kui juhtud sattuma sinna kus muidu ei käi, aga igapäev neid korraks alla panna ja siis ära korjata on tülikas. Eesti ei või ju maanteel kettidega sõita või eksin?
[Muudetud: 10-11-2007 mikk 17]
[Muudetud: 10-11-2007 mikk 17]
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
On on, kalamehi ja muidumehi kah;) Seni kõige parem liikur millega Peipsil käidud on 011 vallai 155/R13 naeltega.... isegi sellised asjad nagu Honda crv ja paljud teised ei julgenud sinna minna kus mina käisin.... aga kalameeste jaoks on ka foorum olemas, nii et sorry OTAlgselt postitas: SexSix
Ega juhuslikult kalamehi meieseas ole?Kunagi võis autoga mööda Peipsi järvejääd kihutada-kala taga aetud.
03 all olid siis koguni 145R13 Michelinid.Olin tihti kõige kaugemal kaldast,teistel lihtsalt ei vedanud niikaugele välja.
Lumeolud olid muidugi oi-oi-oi!
[Muudetud: 10/11/2007 viaccess]
Jupid Venemaalt!
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Ketid.
Norras on alates 01.11 kuupäevast rekkal 7 ketti kohustuslikud!Lihtsalt peavad kaasas olema.Mõni agaram pollar pidavat laskma ka paigaldada,et kas on õiget mõõtu!Rekka ratta ümbermõõt a 3meetrit,kett näiteks 8mm materjalist.Peaks ära kaaluma;päris raske,vedel ka veel,eks sa tõsta ja säti teist,peab piisavalt pingutatud olema,et näiteks 60KM/H porilaudu tulesi küljest ei kisuks.Kaaluks arvan ühel ketil 20 kilogrammi.Paneks homme ühe peale ja teeks pilti?
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Sellise jutu peale ütleks, et ole hea ja tee ühiskonnale teene ning sõida ühistranspordiga... vähemalt kuni midagi kõrvade vahel ka oma õiget rolli täitma hakkab...Algselt postitas: joala
Samas, roolitaga polegi vaja midagi muud teha kui rooli keerata ja käiku vahetada !!!
Liikluses on lolle liigagi palju... Sa ei pea see "+1" olema...
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Rehvivahetus.
Meil råågitakse,et vahetage varem talverehvid alla,våldite niimoodi pikas jårjekorras seismist.Kuna eestis ei saanud talvekumme veljele,igalpool pikad jårjekorrad,låksin rootsis kummiservicesse...
Tulge homme,tulge homme,kinni,tulge nådala pårast.L?puks saadeti 10 kilomeetrit linnast vålja,metsa,seal oli autoservis..ja låkski ?nneks.Raha låks kahe ratta peale a340 eestlast.
Igal pool inimesed uhesugused,ootavad viimase hetgeni!!!
Tulge homme,tulge homme,kinni,tulge nådala pårast.L?puks saadeti 10 kilomeetrit linnast vålja,metsa,seal oli autoservis..ja låkski ?nneks.Raha låks kahe ratta peale a340 eestlast.
Igal pool inimesed uhesugused,ootavad viimase hetgeni!!!
Just hiljuti (vist nädal tagasi) istusin juuksuri järtsus ja uurisin autolehte. Seal tehti katseid talverehvidega. Testiti uusi lamelle ja naaste, kasutatud lamelle ja naaste ning protitud naaste ja lamelle. Mäletan seda, et lõpptulemusena öeldi, et seda ÕIGET ei olegi olemas. Lihtsalt, rehv tuleb valida vastavalt sellele kus sõidad!
Muidugi on ka see asi, et kui sõita ei mõista, siis pole vahet mis rehvid all on!
Muidugi on ka see asi, et kui sõita ei mõista, siis pole vahet mis rehvid all on!
Lower your standards and you'll never be disappointed!
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1029
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Hmm kett veoautol ja sõiduautol annab erineva tulemuse, kuid kõik oleneb koormatusest. Naastrehviga on hea see asi, et jääb kummi haarduvus juurde ehk siis pehme pind kõval pinnal tagab veel mingi veo, kõva pind kõval aga vedu puudub ehk kett jääl/asfaldil - see loogika võib ka ikka väga mööda panna.... Samuti on ketiga hõõrdepind väiksem kui naastrehvil... nii et jällegi oleneb kõik olukorrast, mis rehvi valida, kuid inimesed, kes sõidavad enamasti linnas, soovitaks siiski lamelli, naast lõhub kohutavalt asfaldit.
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Selgita mulle ka lähemalt kuidas ta lõhub asfalti,Soomes ju ka sõidetakse naastudega ja seal ju asfalt korras.Algselt postitas: mikk 17
Hmm kett veoautol ja sõiduautol annab erineva tulemuse, kuid kõik oleneb koormatusest. Naastrehviga on hea see asi, et jääb kummi haarduvus juurde ehk siis pehme pind kõval pinnal tagab veel mingi veo, kõva pind kõval aga vedu puudub ehk kett jääl/asfaldil - see loogika võib ka ikka väga mööda panna.... Samuti on ketiga hõõrdepind väiksem kui naastrehvil... nii et jällegi oleneb kõik olukorrast, mis rehvi valida, kuid inimesed, kes sõidavad enamasti linnas, soovitaks siiski lamelli, naast lõhub kohutavalt asfaldit.
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
seal ka korralik asfalt.Algselt postitas: AlfistSelgita mulle ka lähemalt kuidas ta lõhub asfalti,Soomes ju ka sõidetakse naastudega ja seal ju asfalt korras.Algselt postitas: mikk 17
Hmm kett veoautol ja sõiduautol annab erineva tulemuse, kuid kõik oleneb koormatusest. Naastrehviga on hea see asi, et jääb kummi haarduvus juurde ehk siis pehme pind kõval pinnal tagab veel mingi veo, kõva pind kõval aga vedu puudub ehk kett jääl/asfaldil - see loogika võib ka ikka väga mööda panna.... Samuti on ketiga hõõrdepind väiksem kui naastrehvil... nii et jällegi oleneb kõik olukorrast, mis rehvi valida, kuid inimesed, kes sõidavad enamasti linnas, soovitaks siiski lamelli, naast lõhub kohutavalt asfaldit.
Metall -asfalt
kummi-asfalt
Kumb lõhub rohkem?:D
Kummiga sa vaevalt kivi töötled.kuid metallliga ikka:rolleyes
[Muudetud: 27-11-2007 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Ok nüüd selge,aga lamelli ma ei soovitaks ikka meie kliimas,sest tal ei ole pidavust niipalju kui naelal:rolleyesAlgselt postitas: logman
Pole ta seal Soomes midagi korras. Paar talve ja ongi ilusad pikirööpad olemas. Vahe on ainult selles, et seal on töökultuur ja teede ehitamise tehnoloogia teine. Need tekkinud rööpad tasandatakse õigeaegselt nii kenasti ära, et meiesugune virokas ei saagi aru, mis vahepeal toimunud on.
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Ei saa nii üheselt ja kaljukindlalt öelda, et nael peab paremini kui lamell. Sõltub temperatuurist, pinnasest (lumi või jää, kinnitallatud või lahtine, asfalt või lumi, jää või asfalt, kuiv või märg asfalt jne...), rehvisegust, mustrist jne, jne....
Tänase päevani pole mul veel sel sügisel naelrehve vaja läinud. Naise autol on all ja ilmaaegu, pean ütlema.
Tänase päevani pole mul veel sel sügisel naelrehve vaja läinud. Naise autol on all ja ilmaaegu, pean ütlema.