Q: Opel Calibra
Q: Opel Calibra
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Värske buumarimees olku irww
Endal oli 4a pereautoks Opel Vectra 2.0 CD 89a. Selle aja jooksul vahetasin 5 v6i 6 korda 6li paar korda piduriklotse ja yks kord ytles rooliv6imu pump ylesse. K6ik!!! rohkem pole ma selle masinaga midagi teinud. Samas E34 diisel buumarisse aastaga invisteeritud ligi 7 kilo eesti raha.
Enne vectrat oli veel 85a Kadett, no see oli kyll äge putukas, roomas hästi pori sees ja oli suht vastupidav pill.
L6petuseks: m6lemad opeleid s6i roosteuss ära.
Calibrast: Kuju ilus, 110 kw rebib hästi edasi (325 jääb kindlasti selja taga), sisu oma aastate kohta päris luksuslik (pärit vectralt), l6puks ökonoomne auto.... Halvaks kyljeks fenomenaalselt roostetav kere ja kallid jupid (ntx tagaklaas pidi olema 5kilo ringis)
olemas ka cali klubi http://www.calibraclub.ee/
Endal oli 4a pereautoks Opel Vectra 2.0 CD 89a. Selle aja jooksul vahetasin 5 v6i 6 korda 6li paar korda piduriklotse ja yks kord ytles rooliv6imu pump ylesse. K6ik!!! rohkem pole ma selle masinaga midagi teinud. Samas E34 diisel buumarisse aastaga invisteeritud ligi 7 kilo eesti raha.
Enne vectrat oli veel 85a Kadett, no see oli kyll äge putukas, roomas hästi pori sees ja oli suht vastupidav pill.
L6petuseks: m6lemad opeleid s6i roosteuss ära.
Calibrast: Kuju ilus, 110 kw rebib hästi edasi (325 jääb kindlasti selja taga), sisu oma aastate kohta päris luksuslik (pärit vectralt), l6puks ökonoomne auto.... Halvaks kyljeks fenomenaalselt roostetav kere ja kallid jupid (ntx tagaklaas pidi olema 5kilo ringis)
olemas ka cali klubi http://www.calibraclub.ee/
Jupid Venemaalt!
Ei tea kuidas Calibraga on, aga igatahes uutel Corsadel/Combodel on lubatud õlikuluks märgitud 0,6 l/1000 km kohta. Nii et pole midagi imelikku kui 15 000 km jooksul (oli vist selline õlivahetusvälp) 9 liitrit õli sisse kallad.:D Tegelikult vist oli selles autoga kaasas olnud raamatus trükiviga, arvan et üks null oli lõpust ära jäänud. (et 0,6 l/10000), nii suur õlikulu pole ju võimalik.
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Olen kah kuulnud igasugu jutte ja see maine OPEL-il ikka maha tehtud küll jah. Kui aus olla ega ise ei ostaks kah opelit.
Öeldis calibra kohta mida olen ma kuulnud. "Calibra on vaese mehe sportauto" Ei tea kas see nii on aga jah. Tean kahte tuttavat kelle on calibrad. Ja üks on rahul teine mitte. Oleneb kuidas hoitud on. Aga jah ikka on see esimene nõrk koht nagu opelitel ikka taga koopa ääred. (roostetavad) Mootor on suht lollikindel. Tegelt enamus opelitel ongi analoogsed mootorid. Tean veel 3-me kes on Senaatoritega tegelenud. Mitte päris vanad vaid veits uuemad. Sama jama roostega just. Ja kere poolest ongi 2 neist emexi tee leidnud. Olid mõlemad 3,0 mootoriga. Aga siiski väga uimased ja benaröövlid. Aga calibra on suht öko vist.
Eks asjaga on nii. Et kuidas veab. Kui saad tõesti korralikult hooldatud auto siis võibolla et isegi ei teki probleeme. Või teine varjant et ainult jupe ostma hakkagi. Eks tegelt kuigipalju kehtib see iga auto kohta.
Öeldis calibra kohta mida olen ma kuulnud. "Calibra on vaese mehe sportauto" Ei tea kas see nii on aga jah. Tean kahte tuttavat kelle on calibrad. Ja üks on rahul teine mitte. Oleneb kuidas hoitud on. Aga jah ikka on see esimene nõrk koht nagu opelitel ikka taga koopa ääred. (roostetavad) Mootor on suht lollikindel. Tegelt enamus opelitel ongi analoogsed mootorid. Tean veel 3-me kes on Senaatoritega tegelenud. Mitte päris vanad vaid veits uuemad. Sama jama roostega just. Ja kere poolest ongi 2 neist emexi tee leidnud. Olid mõlemad 3,0 mootoriga. Aga siiski väga uimased ja benaröövlid. Aga calibra on suht öko vist.
Eks asjaga on nii. Et kuidas veab. Kui saad tõesti korralikult hooldatud auto siis võibolla et isegi ei teki probleeme. Või teine varjant et ainult jupe ostma hakkagi. Eks tegelt kuigipalju kehtib see iga auto kohta.
olaaf kui üks tark mees pani mõtlema
aga mina kui selline jäärapäine siis ütlen ikka, et see maine mind ei koti. olgu ta vaese mehe riistapikendus või mida iganes. auto peab liikuma nii, et see ei jääks liikluses jalgu... 2.0 85 kW peaks minu arust küll hea olema. Aga noh mis on hea - oleneb inimesest. Siiski kui ostuks läheb siis vaatan vast kõik variandid põhjalikult läbi ja äkki siis kaalun ka bumeri varianti ja audit ja vb VW ja mõnda japsi. Toyota Celica on ka suht pandav. Mingi 94 aasta väljalase.
aga "Elame näeme"!
aga mina kui selline jäärapäine siis ütlen ikka, et see maine mind ei koti. olgu ta vaese mehe riistapikendus või mida iganes. auto peab liikuma nii, et see ei jääks liikluses jalgu... 2.0 85 kW peaks minu arust küll hea olema. Aga noh mis on hea - oleneb inimesest. Siiski kui ostuks läheb siis vaatan vast kõik variandid põhjalikult läbi ja äkki siis kaalun ka bumeri varianti ja audit ja vb VW ja mõnda japsi. Toyota Celica on ka suht pandav. Mingi 94 aasta väljalase.
aga "Elame näeme"!
-
zzikz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 346
- Liitunud: 08 Veebr 2003 22:12
- Asukoht: Tallinn
- Autod: citroen,fiat,renault
85kw kõige kehvem varustus 110kw juba parem ja 2,5 päris korraliku varustusega,calit ja bemmi peaks siis mõlemat võtma 94 et võrrelda ja calil siis 125-150kw versioonidel ikka väga hea varustus. vaidleks vastu et bemmil just hea varustus kui välja jätta 5 ja 7 seeria suuremate mootoritega isendid(ning uued), 320 mõttetu 325el pea sama kulu kuid hoopis teine minek(kuigi is õnnestunud mootor kulu/mineku kohapealt). ja 110kw 325le ka ära ei tee.
calil kui tahad et veits liiguks siis vähemalt 110kw versioon saad ka mugavust juurde, kuigi hooldus/remont kallim.
calil kui tahad et veits liiguks siis vähemalt 110kw versioon saad ka mugavust juurde, kuigi hooldus/remont kallim.
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Minul käib aeg-ajalt peal ka ikka soov osta mingi huvitavam läänekas. Olen piilunud natukene ka Calibra poole, just tema ilusa disaini poolest. Kahjuks on tänavatel enamus Calibraid nö üliilusaks tuunitud.
Kuid soovitaksin vaadata ka Fiat Coupe-d. Selle auto välimuse osas on erinevaid arvamusi, kuid minu arvates super. Vastupidamise kohalt ei tea midagi, kuid väikene sõiduring tõi välja väga hea juhitavuse. Tegemist oli 2,0 turbota autoga ja ega minekul just eriti viga ei olnud. Tõsi hind on kuskil 20 000 kallim vastavast Calibrast. Uuemad Couped lähevad üle 100 tuhande.
Oh, kui Coupe vaid ei veaks vale otsaga:kuri
Kuid soovitaksin vaadata ka Fiat Coupe-d. Selle auto välimuse osas on erinevaid arvamusi, kuid minu arvates super. Vastupidamise kohalt ei tea midagi, kuid väikene sõiduring tõi välja väga hea juhitavuse. Tegemist oli 2,0 turbota autoga ja ega minekul just eriti viga ei olnud. Tõsi hind on kuskil 20 000 kallim vastavast Calibrast. Uuemad Couped lähevad üle 100 tuhande.
Oh, kui Coupe vaid ei veaks vale otsaga:kuri
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Mitte et sel antud kontekstis väga tähtsust oleks aga: http://www.streetracegear.com/streetrac ... legal-car/Algselt postitas: arvi100
Ka on ta kiireim "street-legal" auto(kone big-block Chevrolet V8) sellel aastal,omanik Steve Pateman,ajaga 1.25 second 0 to 60 mile ja 8.14 second quarter-mile time.