5. leht 11-st

Postitatud: 25 Veebr 2008 15:45
Postitas MuKi14
Avastasin 70 ja 79 aasta 01 ja 011-ne vahel veel ühe huvitava erinevuse... Nimelt laepolstri muster, 70 a. autol olid augud hõredalt 79 aga tihtihetalt...

Postitatud: 25 Veebr 2008 16:11
Postitas krister
Algselt postitas: MuKi14
Avastasin 70 ja 79 aasta 01 ja 011-ne vahel veel ühe huvitava erinevuse... Nimelt laepolstri muster, 70 a. autol olid augud hõredalt 79 aga tihtihetalt...
See seik on jäänud tõesti kahe silma vahele. Lisaks aukude tihedusele on ka värvitoon pisut erinev. Vanem on hall, uuematel on kollakas.

Gardaan.

Postitatud: 03 Mär 2008 14:29
Postitas SexSix
Tundub , et gardaanid ka erinevad:Nimelt gardaani nuutidega osa üleminek terastoruks.Gardaani esiotsa üleminek on mõnel gardaanil täisnurga all aga mõnel a" 25 kraadise nurga all?!

Postitatud: 13 Mär 2008 14:41
Postitas Mel
http://www.eastcars.ee/index.php?page=14

Vaadates seal asuvaid pilte kerkis 2 küsimust.
Kas klapikambrikaas ja õhupuhasti on ka tehasest tulnuna mustad olnud? Mina olen seni arvanud, et ainult tumehallikat tooni on kasutatud.

Kojamehed ja kojameeste varred peaksid ka ikka kroomitooni olema?

Siis meenus veel, et 01del on esimeste uste käetoed lühemad kui 011-l. Kas käetugede pikkus muutus ka 01-tedel mingist ajast?

Postitatud: 13 Mär 2008 18:25
Postitas Tormi
lisan et minu 74-da aasta 01-l on lukustuv benapaagi luuk
aga 72 aasta omal see puudub

Postitatud: 13 Mär 2008 18:50
Postitas Varblane
Minuteada ei ole tehasepoolt pandudki bensiinipaagile lukuga korki:puzzled vähemalt algusaastatel nagu 70.

Postitatud: 13 Mär 2008 21:37
Postitas Tormi
Algselt postitas: Varblane
Minuteada ei ole tehasepoolt pandudki bensiinipaagile lukuga korki:puzzled vähemalt algusaastatel nagu 70.

mitte korki vaid luuk:spin
andole nii palju et 1 omanik

Postitatud: 13 Mär 2008 22:05
Postitas Varblane
Tahad öelda,et tehasepoolt pandi luugile lukk peale või?:yllatunud

Postitatud: 13 Mär 2008 22:11
Postitas Tormi
Algselt postitas: Varblane
Tahad öelda,et tehasepoolt pandi luugile lukk peale või?:yllatunud


no ma rääägin luugist mitte korgist:puzzled

Postitatud: 13 Mär 2008 22:12
Postitas Varblane
jajah sain aru,et räägid oma luugikesest!!!:D Tehasepoolt pandud tahad öelda vääää?:o

Postitatud: 13 Mär 2008 23:50
Postitas arvi100
Algselt postitas: Mel
http://www.eastcars.ee/index.php?page=14
Vaadates seal asuvaid pilte kerkis 2 küsimust.
Kas klapikambrikaas ja õhupuhasti on ka tehasest tulnuna mustad olnud? Mina olen seni arvanud, et ainult tumehallikat tooni on kasutatud.
Ja õieti arvad,need on kindlalt üle värvitud.Karterituulutuse
voolik on ka vale.Siin fotol on õige värvitoon koos õhu-
puhasti kaane peal oleva sinise kleepsuga.Ka voolik on õige.

Pilt

Ja muidugi peavad kojamehed olema kroomitud.

Postitatud: 14 Mär 2008 10:17
Postitas Mel
Seal eastcars pildil olev karterituulutuse voolik on Volga pidurivõimendi voolikust tehtud;)

Tosoolivoolikud.

Postitatud: 15 Mär 2008 14:04
Postitas SexSix
Näiteks tosoolivoolikutel on peal valmistamise kuu ja aasta?!Nendel jämedamatel,plokist radikasse,radikast termostaati ja termostaadist olokki tagasi.

Veel õhupuhastaja ja klapikambrikaane jms värvitoonidest.

Postitatud: 20 Mär 2008 12:26
Postitas krister
Klapikambri kaan ja õhupuhasti peaksid jah olema tumehallid.

Küsimus aga järgmine: Mis värvi on radiaatori paagid, jahutus ventilaatori tuulesuunamise plekk, põhjaplekk, karteri põhi? Kas kõik mustad?

Postitatud: 24 Mär 2008 15:56
Postitas krister
Üks detail veel nimekirja: uste käepidemed.

Vanematel lõpeb lingi kohal olev soon sujuvamalt. Uuematel on soon nurgelisem.
Ülemine link aastast 1971.
Alumine 1977.

Pilt ka, ehk on näha. Päriselus vahe ikka märgatav.Pilt

Postitatud: 30 Mai 2008 22:40
Postitas arvi100
Klapikambrikaante erinevused.
Typ 1.Oli kasutuses autodel 1970-1973.Suurendusena tõin
välja huvitava plokikaane markeeringu aastast 1970.

Pilt

Typ 2.Selline variant sobib autodele tootmisaastatega 1973-
1979.Kas just 79`da aastani,võibolla sõltuvalt laojääkidest
monteeriti ka hilisematele autodele.

Pilt

Typ 3.Lühikese kaelaga õlivalamisava,kasutusel 1980- . . . .

Pilt

Miks neli punkti ?Sest on olemas veel neljas tüüp kus on ka
madal õlivalamisava,kui klapikambri "lael" on kaks lohukest
ühe asemel.Selle vahetusaega ei oska pakkuda.

[Muudetud: 30-5-2008 arvi100]

Postitatud: 01 Juun 2008 16:11
Postitas viaccess
Puhvred olnud ka mitu sorti. Pildil puudu veel esimeste autode nurgelised puhvrid.Pilt

Postitatud: 14 Juul 2008 14:19
Postitas Siim105
ma märkasin ühel lada pildil mis sõber andis mulle (kunagine sõbra vanaisa lada pildil). vaatasin et pildil ju 011 ja kroom liist tulede ja võre vahel .
tegin oma seebikarbiga mõned pildid tõestuseks.
sellel lehel , esimesed 11 pilti (hoolega tuleb neid pilte vaadata siis saab aru )http://s242.photobucket.com/albums/ff22 ... _my_albums

[Muudetud: 14-7-2008 Siim105]

Postitatud: 18 Juul 2008 19:24
Postitas MAZ
Minu üks tuttav tegi tähelepaneku 1971.a 2101 osas. Nimelt oli süüteluku põhi portselanist?! ja tehtud Tsehhis! Süütelukk oli käinud alates 1971a.-kuni 2005.a kui süütelukuga mingi jama tuli (kahjuks ei tea mis täpselt)
Süütelukk peaks tal alles olema kui võimalik panen ka mõne pildi üles.

Postitatud: 05 Aug 2008 11:40
Postitas MAZ
Veel üks huvitav tähelepanek, tuttava 1971.a 2101 on armatuuris raadio koht, kuid raadiot pole, seal raadio asemel on hoopis iluliist ees!
Küsisin, et kas on äkki ringi tehtud, kuid ei nii olevat juba ostes olnud.