9. leht 11-st

Lihtsalt vaatamiseks.

Postitatud: 14 Mai 2009 01:27
Postitas SexSix

Postitatud: 18 Mai 2009 09:56
Postitas krister
Pöörake tähelepanu uksekohal olevale kinnihoidmise sangale - selle kruvikatted on "kroomitud"


Pilt

Postitatud: 26 Mai 2009 13:43
Postitas MAZ
Haakub natuke 2101 teemaga:
otsisin siis oma näidiku plokid välja, mis mul üldse olemas on!
Enamus siiski 21011/013 omad (kas on samad mõlemal mudelil?)
Üks 2101 oma ja üks mingi selline kus keegi on 2 spidomeetrist 1 teinud!
Pilt

Postitatud: 26 Mai 2009 14:30
Postitas rizto05
Mu 1970 aasta 01-el on samasugune näidiku plokk. Valge taust, must ümbris ning ilma tähiseta(märkideta) märgutuled.

Postitatud: 26 Mai 2009 15:44
Postitas hautz
Tegu peaks olema export varjandi omaga minu teada(vähemalt export 013-l oli selline)

Postitatud: 12 Juun 2009 00:46
Postitas W2
Ja see näidikuplokk näeb välja nii,pärit 1973 aasta autolt.

Pilt
See laada on praegu minu käsutuses:D

Postitatud: 17 Juun 2009 13:50
Postitas MAZ
Täna maal jäi see isend fotoka ette:D, kas on esimeste 2101 seast ma ei tea, jätan targemate otsustada.Selline hall(+oleks punase sisuga veel) 2101 ajab vägisi kopika haiguse peale:D:D,kohe suu jookseb vett:lol
Pilt
Pilt
Pilt

Turvavööd.

Postitatud: 22 Juun 2009 17:24
Postitas SexSix
Esiistmetel on kõigil VAZ 2101-tedel turvavööd. Aga kunas hakati paigaldama tagaistmele turvavöösi? Ostsin turvavööd (toodetud 07.78) aga need mõeldud tagaistmele. Huulekestega lukusti on turvavööga ja peaks kinnituma tagaistme alla põhjapleki külge.

Sai loetud raamatuid ja käidud vaatamas autosi.

Postitatud: 21 Juul 2009 22:40
Postitas SexSix
Reduktori korpus ja reduktori otsaflants muutusid 11.1972.
Radiaatori alumine punn ja mootoriploki jahutusveedeliku väljalaskmispunn muutusid 07.1973.
Reaktiivvarraste kummipuksid olid kaheosalised ja ääristatud seibidega kuni 1975 aastani. Hiljem kummipuksid ühes tükis ja ilma seibideta.
Klaasipesuvedeliku anum oli ülevalt äärest laineline autodel millel oli pumbaks armatuurlauas olev kummilutt. Hiljem jalgajamiga klaasipesuga oli klaasipesuvedeliku anum ülevalt äärest sile.
Pidurivedeliku potsikud olid algupärasena kaks eraldi. Hiljem tuli üks anum aga ilma pidurivedeliku taseme andurita.Ja lõpuks üks anum koos pidurivedeliku taseme anduriga.
Rootsis ja Soomes autosi vaadates (VAZ 2103-75,VAZ 2101-76 ja VAZ 21023-77) olid kõigil esiklaas kandilise templiga.

Postitatud: 26 Juul 2009 01:48
Postitas hautz
Algselt postitas: SexSix
Reaktiivvarraste kummipuksid olid kaheosalised ja ääristatud seibidega kuni 1975 aastani. Hiljem kummipuksid ühes tükis ja ilma seibideta.
Ehk siis vasakpoolne: ;)
Pilt

Peaks kunagi veel esimeste kopikate asjadest pilti tegema. Ntx. tagasilla korpus ja flants ja karteti kaitse(kaitsmed)

Ukselukusti vasted.

Postitatud: 23 Aug 2009 14:08
Postitas SexSix
Need siis kinnitatakse uksepostile või tagaporikoopa plekile kolme 6mm poldiga. Esimesed olid võllil pöörleva metall liblikaga(pildil), edasi olid võllil jooksva metalltrapetsiga ja lõpuks muutus metalltrapets plastmassiks. Muide see osa eemaldatakse, et uksi paremini käima saada aga sellega kaasneb uste nihelemine sõidu ajal. Nagu oleks kere pehme.

[Muudetud: 30-8-2009 SexSix]Pilt

VAZ 2101- e tagaluugi ja tagapaneeli...

Postitatud: 28 Dets 2009 17:03
Postitas SexSix
...vahelt puuduvad kummipadjad. Esimestel autodel ei olnud aga hilisematel on kummipadjad tagapaneeli otstes tagaluugi otste kohal.
Päikesesirmidel oli kandur peeglipoolses otsas metallist hiljem plastmassist (varras mis ulatus päikesesirmist välja ja toetus sisetahavaatepeegli all olevale kandurile).
Ühe fanatiku projekt; pildid. http://photofile.ru/users/volovelsky/3699523/

[Muudetud: 28-12-2009 SexSix]

Postitatud: 29 Dets 2009 00:56
Postitas Tarts
Vbljaa
sinna on ikka väga pikk tee
Togliatist nimelt ka kaugel eluase ,et korraga siuke pill teha ,oiginaali.
Samas ta isend oli komfek.
Lõug ripakil ja pisik sees
samas küsiks ka kiirelt ,et kui kellegil oma valduses neid kroom kaari mis käivad tulede ja võre vahel oleks käpp.
privasse

Teema ise.

Postitatud: 29 Dets 2009 05:09
Postitas SexSix
Kodaniku teema siin. Kahjuks ei leia algupärast teemat (Seal oli palju pisiasju, mis tulid välja ehituse käigus. Kõik õpetasid ja virisesid kui midagi valesti oli!) Aga kes saab vene keelest aru leiab nii mõndagi kõrvataha panekuks.
http://vaz2101.ru/forum/viewtopic.php?f=64&t=27475

Riia automuuseum.

Postitatud: 29 Dets 2009 12:38
Postitas SexSix
Uurisin Riia automuuseumis Vaz 2103-e aastast 1973 ja VAZ 2102-te aastast 1974. Molemal esiklaas kandilise templiga. ja tundub, et esiklaasi pole kummalgi autol vahetatud.

Kuskil kirjutasin.

Postitatud: 29 Dets 2009 17:14
Postitas SexSix
Kuskil kirjutasin, et algusaastatel oli tungraua kronstein paksemast plekist hilisematel autodel õhukesest plekist. Vaevalt hoiab tungrauda omal kohal.
Lisaks näidikute plokis algusaastatel oli: Km/h peale 1973 aga KM/H. See siis kiiruse numbrite järel olevad tähed, ja peavad olema vene keeles.
Veel on vahe spidomeetriklaasi all olevate joonte arvus 6 või 7 joont.

[Muudetud: 2-1-2010 SexSix]

Varuosade kataloog.

Postitatud: 10 Veebr 2010 20:44
Postitas SexSix
Kellel on olemas varuosade kataloog, seal lõpus on tabel, et millal ja kuidas muudeti autodetaile.
Näiteks põrandal asus gaasipedaal juulini 1975.

Postitatud: 10 Veebr 2010 22:33
Postitas MAZ
Kas see kehtib vaid 01 puhul või saab 03 ka sinna alla liigitada.:D

VAZ 2101, 2102 ja 21011.

Postitatud: 11 Veebr 2010 09:48
Postitas SexSix
Minu andmed siis VAz 2101, 2102 ja 21011 kohta. Tuleb vaadata VAZ 2103-e kataloogist.

Postitatud: 16 Veebr 2010 18:35
Postitas MAZ
Lisan omalt poolt täiendusi siia teemas, konkreetne masin oli juba siit teemast läbi jooksunud aga tegin täna täpsustavaid fotosid:
Pilt
Originaal ukse polester koos käepidemega, lootsin täna,et polster polnud küljes ja oleks saanud foto teha ukse sisemehhanismidest, mis olid tehtud Made in West-Germany!!!:o Eile oli polester maas aga kahjuks fotoaparaat jäi kodu, tänaseks oli juba omanik jõudnud selle polstri tagasi sättida aga mehhanismid kandsid tõepoolest selliseid kirjasid, kuidas targemad kommenteeriksid?
Pilt
Originaal laepolster
Pilt
Kere nr see VAZ 2101 oli Rõngus väidetavalt esimesi Ladasid 1971.a
Auto ise ka 1971 tehtud, birka läks meelest pildistada :sein
Pilt
Mootoriruum
Pilt
Relee selle auto algne osa, üks selline relee sai kasutajale Iisak.
Pilt
Vanatüübi "Fiatilikud" lülitid.
EI olnud aega väga täpselt kõike uurida aga seda annab veel tulevikus teha.

[Muudetud: 16-2-2010 MAZ]