Siguli karpa sobivus Gaz 24 le
Siguli karpa sobivus Gaz 24 le
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Siguli karpa sobivus Gaz 24 le
Teema ei pruugi foorumi kohane olla ,kuid selle pärast saigi asi vaba teemasse . Avaldage arvamust Kas volgale gaz 24 sobib ziguli karpa ja kui sobib siis milline vajant ja kui on häid soovitusi siis ka düüside komplekt. Üle ültse võib igasugu arvamust avaldada.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Kui on 4 poldiline kinnitus,siis läheb täpselt,vaid gaasihoovastik on vaja ümber teha ja kasutada siis ka Lada õhupuhastit.Eeliseks väiksem kütusekulu,eriti tühikäigul ja madalatel pööretel.Puuduseks,mootori väiksem võimsus suurtel pööretel(Lada karburaaturil ju kitsamad lõõrid).
Düüsed peavad vastama karburaatorile,st. neid muuta(vahetada) ei tohi,muidu läheb segu koostis paigast ära.Eks tuhajuhe ja motamees kommenteerivad täpsemalt.Minul on üks müüdav villis lada karbussiga ja paar karbussi on ostetud just paigaldamiseks villisele,et saavutada väiksemat kütusekulu.
Düüsed peavad vastama karburaatorile,st. neid muuta(vahetada) ei tohi,muidu läheb segu koostis paigast ära.Eks tuhajuhe ja motamees kommenteerivad täpsemalt.Minul on üks müüdav villis lada karbussiga ja paar karbussi on ostetud just paigaldamiseks villisele,et saavutada väiksemat kütusekulu.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
on jah 4 poldiline kinnitus . vaatasin ,et emexis oli mosse karpa ja siksi karpa kui põhjad kokku panna ,siis augud sobisid . Gaasi hoovastik oli kah nagu ziksil ,kuid oli veel selline hargi moodi asi ,mille tegemine ei tohiks raske olla Veel märkasin ühest raamatust seal oli mosse ja volga karpad ning oli kirjas ,et samad karpad ja erinevad vaid düüside poolest margiks siis k126 Volga karpal on veel ülevool.
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Ardi jutt täitsa õige.
Gaasi hoovastik tuleb lihtsalt võlli otsast ära vahetada selle hargi vastu.
Ex lada kolvi käik ja kolvi läbimõõt on väiksem kui volgal.Seega lada karpa ei võimalda suurematel pööretel enam sellist kogust segu sisse andma.Volgale sobib väga hästi vana Nysa või Zuki karpa(ei mäleta kumba nüüd).
Gaasi hoovastik tuleb lihtsalt võlli otsast ära vahetada selle hargi vastu.
Ex lada kolvi käik ja kolvi läbimõõt on väiksem kui volgal.Seega lada karpa ei võimalda suurematel pööretel enam sellist kogust segu sisse andma.Volgale sobib väga hästi vana Nysa või Zuki karpa(ei mäleta kumba nüüd).
56506878
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Ardi sul on siksi karpaga uaz-sse oled kindlasti ka sõitnud nendega . Kuidas see segu lahjasus kõrgetel pööretel tunda annab . Kas 100km/h ikka tuleb normilt ära .Rohkem pole ju tegelikult vajagi . Kiirenduse kohapealt kah ? Teoreetiliselt ,kuna on väiksem lõõri läbimõõt ,siis on õhuliikumine karpas kiirem ja moodustunud segu peaks olema parem ,kui originaal karpal samade pöörete juures .
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Hea küsimus,ka eile sõitsin selle Uaziga,kuid maanteel temaga sõitnud pole(üv.kindlustus puuduvad).Kuid ma arvan,et 100km/h läheb ikka välja.Kuid samas arvan,et ka kiirendus on aeglasem kuna Uazi kiirenduspump on kindlasti tootlikum kui lada oma.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Teoreetiliselt ,kuna on väiksem lõõri läbimõõt ,siis on õhuliikumine karpas kiirem ja moodustunud segu peaks olema parem ,kui originaal karpal samade pöörete juures . [/quote]
Teoreetiliselt nagu tundub sulle küll,aga lõpp kokkuvõttes on ju kogus väiksem mida suudab selle ajaga sisse imeda.
See umbes sama mis tõmba omale gaasimask pähe ja mine jooksma.
Teoreetiliselt nagu tundub sulle küll,aga lõpp kokkuvõttes on ju kogus väiksem mida suudab selle ajaga sisse imeda.
See umbes sama mis tõmba omale gaasimask pähe ja mine jooksma.
56506878
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
nu jah aga kui nii võtta siis volga karpaga ei kannata nii sõita ,kuidas hea on ,sest ta imeb ikka kõvasti eriti veel kui kõik normis on ja mingeid asju pole piiratud. Viimane kord oli selline jama ,et hakkas seier juba 100 näitama( originaal karpaga ) kui hakkas jõnksutama . Algul ei saanud ültse jamale pihta ,sest kui vaadata ,siis ujuki kamber oli normaalselt bena täis. Hiljem käskisin sõbral jalga pedaalil hoida ja siis oli näha kuidas natukese aja pärast tase langes ja hakaks vahele jätma ,et ikka normilt sõita tõmbasin tagasi voolu torule sõlme sisse ning jamad lõppesid . Aga see sellex käima lääb hästi . arvatavasti on juba nii säästu peale timmitud ,et kiirendus on kah puuduv .
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
ex ta vist ole jah pole eriti jõudnud süveneda sellesse karpasse ja toitesüsteemile. Kui aega saab siis proovin ära vahetada ,ex ma annan teada ,kuidas see karpa seal tööle hakkab . Aa veel Kumba siis eelistada ,kas 05 või 01 karpat minumeelest erilist vahet pole ,kuid päris kindel kah ei ole ( 05 omal on süüte jaoks vaakum regulaator )
Mina olen kasutanud 05 karpat, kuna aasta oli 1991`ja see sattus lihtsalt kätte.Aga sisse sai pandud jämedamad düüsid, nähtavasti 06 komplekt. Auto oli 24-01 st. deforsseeritud mootoriga isend (85 hj., A-76 bensiin). Külmaga läks palju paremini käima kui originaal karpaga. Kiirendust ei mõõtnud aga tippkiirus oli u.130 km/h.
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Küsimus? Kuna 05 karpal on vaakumiga teise lõõri avamine ,siis mind huvitab ,mille järgi seda teist lõõri avatakse ,kas õhuvoolu kiiruse järgi ,või kui tekib mingi suurem hõrendus ( Probleem siis selles ,et kui panna 05 karpa peale ,siis äkki hakkab teine lõõr ennast juba varakult ise avama. mehaanilise avamise puhul ei saa lihtsalt rohkem midagi avaneda. Palun avaldage arvamust..
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Tuli meelde jah ( sai mõtlematult postitatud) ega ma ei mõtlegi ,et nüüd päris kohe lahti lööb. Kui esimest kambrit natsa avada . Nimelt asi on nii vist ,et teisel lõõril on nagu 2 mehanismi vaakumiga on täiesti eraldi ja rakendub aind siis ,kui esimese lõõri klapp on nii palju avanenud ,et saab liikuda ka teise lõõri klapp ja seda sujuvalt . ( kui vaakum oleks koguaeg rakendatud ,siiis oleks karpa justkui mehaanilise avamisega ) Muuseas lugesin raamatust "Sõiduautod" autoritex K.Aleksius ja A. Palu Lugesin 05 karpa uuendusi ja seal hakkas ilusti silma ,kuidas oli räägitud ,et 05 karpal on kütusekulu 1-1.2 l võiksem ,kui 01 omal . Räägitud oli veel mingist automaat toore klapist sooja veega ,kuid ma pole sellist näinud 05 karpal ( keegi võiks kommenteerida) Siis oli veel automeetne külma, kuuma õhu võttur ja veel igasugu huvitavaid asju .