Siguli karpa sobivus Gaz 24 le

Siguli karpa sobivus Gaz 24 le

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Siguli karpa sobivus Gaz 24 le

Postitus Postitas Laurimetall »

Teema ei pruugi foorumi kohane olla ,kuid selle pärast saigi asi vaba teemasse . Avaldage arvamust Kas volgale gaz 24 sobib ziguli karpa ja kui sobib siis milline vajant ja kui on häid soovitusi siis ka düüside komplekt. Üle ültse võib igasugu arvamust avaldada.
a
Alex
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 18 Okt 2010 17:31
Asukoht: Tabasalu
Autod: Samara 21093

Postitus Postitas Alex »

täiesti võimalik.vaja on ainult vahetükki(ise panin Uaz-le 05 karpa)
k
Kutsa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 176
Liitunud: 15 Veebr 2004 09:34
Asukoht: Keila
Autod: MB W123, BMW e46,e30 ja GAZ 24
Kontakt:

Postitus Postitas Kutsa »

aga kas mootor liiga uimasex ei jää vee:puzzled
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Kui on 4 poldiline kinnitus,siis läheb täpselt,vaid gaasihoovastik on vaja ümber teha ja kasutada siis ka Lada õhupuhastit.Eeliseks väiksem kütusekulu,eriti tühikäigul ja madalatel pööretel.Puuduseks,mootori väiksem võimsus suurtel pööretel(Lada karburaaturil ju kitsamad lõõrid).
Düüsed peavad vastama karburaatorile,st. neid muuta(vahetada) ei tohi,muidu läheb segu koostis paigast ära.Eks tuhajuhe ja motamees kommenteerivad täpsemalt.Minul on üks müüdav villis lada karbussiga ja paar karbussi on ostetud just paigaldamiseks villisele,et saavutada väiksemat kütusekulu.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

on jah 4 poldiline kinnitus . vaatasin ,et emexis oli mosse karpa ja siksi karpa kui põhjad kokku panna ,siis augud sobisid . Gaasi hoovastik oli kah nagu ziksil ,kuid oli veel selline hargi moodi asi ,mille tegemine ei tohiks raske olla Veel märkasin ühest raamatust seal oli mosse ja volga karpad ning oli kirjas ,et samad karpad ja erinevad vaid düüside poolest margiks siis k126 Volga karpal on veel ülevool.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Ardi jutt täitsa õige.
Gaasi hoovastik tuleb lihtsalt võlli otsast ära vahetada selle hargi vastu.
Ex lada kolvi käik ja kolvi läbimõõt on väiksem kui volgal.Seega lada karpa ei võimalda suurematel pööretel enam sellist kogust segu sisse andma.Volgale sobib väga hästi vana Nysa või Zuki karpa(ei mäleta kumba nüüd).
56506878
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Ardi sul on siksi karpaga uaz-sse oled kindlasti ka sõitnud nendega . Kuidas see segu lahjasus kõrgetel pööretel tunda annab . Kas 100km/h ikka tuleb normilt ära .Rohkem pole ju tegelikult vajagi . Kiirenduse kohapealt kah ? Teoreetiliselt ,kuna on väiksem lõõri läbimõõt ,siis on õhuliikumine karpas kiirem ja moodustunud segu peaks olema parem ,kui originaal karpal samade pöörete juures .
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Hea küsimus,ka eile sõitsin selle Uaziga,kuid maanteel temaga sõitnud pole(üv.kindlustus puuduvad).Kuid ma arvan,et 100km/h läheb ikka välja.Kuid samas arvan,et ka kiirendus on aeglasem kuna Uazi kiirenduspump on kindlasti tootlikum kui lada oma.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Teoreetiliselt ,kuna on väiksem lõõri läbimõõt ,siis on õhuliikumine karpas kiirem ja moodustunud segu peaks olema parem ,kui originaal karpal samade pöörete juures . [/quote]
Teoreetiliselt nagu tundub sulle küll,aga lõpp kokkuvõttes on ju kogus väiksem mida suudab selle ajaga sisse imeda.
See umbes sama mis tõmba omale gaasimask pähe ja mine jooksma.:)
56506878
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

nu jah aga kui nii võtta siis volga karpaga ei kannata nii sõita ,kuidas hea on ,sest ta imeb ikka kõvasti eriti veel kui kõik normis on ja mingeid asju pole piiratud. Viimane kord oli selline jama ,et hakkas seier juba 100 näitama( originaal karpaga ) kui hakkas jõnksutama . Algul ei saanud ültse jamale pihta ,sest kui vaadata ,siis ujuki kamber oli normaalselt bena täis. Hiljem käskisin sõbral jalga pedaalil hoida ja siis oli näha kuidas natukese aja pärast tase langes ja hakaks vahele jätma ,et ikka normilt sõita tõmbasin tagasi voolu torule sõlme sisse ning jamad lõppesid . Aga see sellex käima lääb hästi . arvatavasti on juba nii säästu peale timmitud ,et kiirendus on kah puuduv .
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Kui sedasi jõnksutama hakkab on bensupumba klappide häda ka
56506878
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

ex ta vist ole jah pole eriti jõudnud süveneda sellesse karpasse ja toitesüsteemile. Kui aega saab siis proovin ära vahetada ,ex ma annan teada ,kuidas see karpa seal tööle hakkab . Aa veel Kumba siis eelistada ,kas 05 või 01 karpat minumeelest erilist vahet pole ,kuid päris kindel kah ei ole ( 05 omal on süüte jaoks vaakum regulaator )
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Mina olen kasutanud 05 karpat, kuna aasta oli 1991`ja see sattus lihtsalt kätte.Aga sisse sai pandud jämedamad düüsid, nähtavasti 06 komplekt. Auto oli 24-01 st. deforsseeritud mootoriga isend (85 hj., A-76 bensiin). Külmaga läks palju paremini käima kui originaal karpaga. Kiirendust ei mõõtnud aga tippkiirus oli u.130 km/h.
r
revolutsionäär
Foorumi kasutaja
Postitusi: 511
Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
Asukoht: -
Kontakt:

Postitus Postitas revolutsionäär »

naljamehed.
gaz 24'le pange ikka gaz24 karpa ja ziguli karpa ziguli omale.
milleks sellist peavalu
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

ehe igal asjal ikka on mingi mõte . Arvan ,et volga ei kannataks ziguliga mingit erilist võrdlust. pea aegu kõik on peajagu kehvem kui sigulil, aind mass ja suurus on suuremad . See pärast tulebki kõik ,mis vähegi ( odavalt) vahetada annab ära vahetada .
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

21 07 Räägi ,kuidas see volga sul soojalt ka käima läx ,kui sul siksu kapa peal oli . ( sama nagu originaal karpaga ?) või tahtis rohkem käijata . Muidu originaal karpa lääb hetkel ikka ( soojalt ) pool pööret ja käib.
r
RG
Foorumi kasutaja
Postitusi: 209
Liitunud: 05 Sept 2004 14:41
Asukoht: viimsi
Autod: Bmw 750i
Kontakt:

Postitus Postitas RG »

peaks minema isa uazil six karpa 05 oma ainuke mitte orginaal jupp
Vanametalli,mööbli,vanatehnika ja kodukraami utiliseerimine
+ 372 50 51 300
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Küsimus? Kuna 05 karpal on vaakumiga teise lõõri avamine ,siis mind huvitab ,mille järgi seda teist lõõri avatakse ,kas õhuvoolu kiiruse järgi ,või kui tekib mingi suurem hõrendus ( Probleem siis selles ,et kui panna 05 karpa peale ,siis äkki hakkab teine lõõr ennast juba varakult ise avama. mehaanilise avamise puhul ei saa lihtsalt rohkem midagi avaneda. Palun avaldage arvamust..
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Võta ja vaata natuke selle 05 karpa hoovastikku.Ise ei ava seda teist kambert kuidagi.
56506878
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Tuli meelde jah ( sai mõtlematult postitatud) ega ma ei mõtlegi ,et nüüd päris kohe lahti lööb. Kui esimest kambrit natsa avada . Nimelt asi on nii vist ,et teisel lõõril on nagu 2 mehanismi vaakumiga on täiesti eraldi ja rakendub aind siis ,kui esimese lõõri klapp on nii palju avanenud ,et saab liikuda ka teise lõõri klapp ja seda sujuvalt . ( kui vaakum oleks koguaeg rakendatud ,siiis oleks karpa justkui mehaanilise avamisega ) Muuseas lugesin raamatust "Sõiduautod" autoritex K.Aleksius ja A. Palu Lugesin 05 karpa uuendusi ja seal hakkas ilusti silma ,kuidas oli räägitud ,et 05 karpal on kütusekulu 1-1.2 l võiksem ,kui 01 omal . Räägitud oli veel mingist automaat toore klapist sooja veega ,kuid ma pole sellist näinud 05 karpal ( keegi võiks kommenteerida) Siis oli veel automeetne külma, kuuma õhu võttur ja veel igasugu huvitavaid asju .
Vasta