Eksperiment Hado - USKUMATU AGA TOIMIB (õlita mootoriga 48km)

Eksperiment Hado - USKUMATU AGA TOIMIB (õlita mootoriga 48km)

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
Vasta
o
oxecot
Foorumi kasutaja
Postitusi: 112
Liitunud: 05 Sept 2003 08:26
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas oxecot »

Algselt postitas: motamees
... Huvitav on see, et nii kõvad tegijad eksivad tehniliste sõnade valikul. SURVEASTET mõõdeti enne ja pärast katset. Pildil oli aga kompressomeeter. Ka räägiti midagi rõngaste keerlemisest, mida enne pole kuulnud.
Nagu koolist meeles, pöörlevad sisepõlemismootori kolvirõngad kiirusega kuni 5 pööret minutis. Pöörlemise peamine põhjustaja on silindri hoonimimisjäljed mis asetsevad nurga all.

Seega olukord kus kolme kolvirõnga- nagu "TM" nimetab- "lõtkud" kohakuti satuvad on tõenäoline aga kahtlen kas see kompressiooni oluliselt vähendab.
h
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Kui hoonimisjäljed kadunud ,siis ei pöörle?
:spin

See ju kulutab silkindreid ja rõngaid:puzzled(ma usun ,et see on sissesõiduks ainult kasulik:puzzled)



[Muudetud: 5-9-2008 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
o
oxecot
Foorumi kasutaja
Postitusi: 112
Liitunud: 05 Sept 2003 08:26
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas oxecot »

Algselt postitas: hautz
Kui hoonimisjäljed kadunud ,siis ei pöörle?
See ju kulitab silkindreid ja rõngaid (ma usun ,et see on sissesõiduks)
Vastupidi: "silkindrid" ja rõngad kuluvad kui silinder oleks siledaks poleeritud ja hoonimisjälgi ei oleks kuna siis ei jääks pinnale kaitsvat õlikihti.

[Muudetud: 4-9-2008 oxecot]

[Muudetud: 5-9-2008 oxecot]
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Algselt postitas: oxecot
Algselt postitas: hautz
Kui hoonimisjäljed kadunud ,siis ei pöörle?
See ju kulitab silkindreid ja rõngaid (ma usun ,et see on sissesõiduks)
Vastupidi: "silkindrid" ja rõngad kuluvad kui silinder oleks siledaks poleeritud ja hoonimisjälgi ei oleks kuna siis ei jääks pinnale kaitsvat õlikihti.

[Muudetud: 4-9-2008 oxecot]

[Muudetud: 5-9-2008 oxecot]
Mis tobe jutt.Sinu jutu järgi,kui silindriseinad on töödanud peegelsiledaks,siis just see meeletu kulumine pihta hakkabki?
Töödanud mootoril on ju silindriseinad peegelsiledad.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: oxecot
Pöörlemise peamine põhjustaja on silindri hoonimimisjäljed mis asetsevad nurga all.
Hoonimise jäljed on kahtepidi nurga all. Põhimõtteliselt nad peaksid üksteist neutraliseerima.
Kumb jälg siis võidab, parem või vasak pool? :P
C
k
kenu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
Asukoht: Valga
Autod: 05
Kontakt:

Postitus Postitas kenu »

Veel mõned tähelepanekud.
Autoks Volvo 440 '97. 200 000 km, mootor normaalses korras, veidi rüüpab õli. Ostes oli selline jama, et tühikäigul mootoris oli väike vibra ja mürin sees (salongis tajutav ja häiriv). alguses sai sõidetud Valvoline Maxlifega, siis proovisin Hado poolsünti (roheline kanister). Mingi 5 000 km pärast muutus mootori töö tühikäigul vaikseks ja vibra kadus (mingit hooldust ega reguleeringuid pole tehtud). Probleem tekkis aga õlirõhu saavutamisega käivitamisel, mootor töötas mitu sekundit enne kui lamp kustus. Nüüd panin uuesti maxlife sisse ja õlirõhu lamp kustub juba starteri pöörete pääl.

Võib-olla mota oskab kuidagi kommentaarida Hado seisukohast?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: kenu
Võib-olla mota oskab kuidagi kommentaarida Hado seisukohast?
Vibra kadumises võib ju Hadot "süüdistada". Õlirõhu ooteaja kohta ei oska nagu Hadoga küll mingit seost leida.
Pigem arvan, et uue õliga läks ju teine õlifilter ka. Tavaliselt on õli allavajumise (käivitamisel pikk õlirõhu ooteaeg) põhjuseks just filter.
C
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Algselt postitas: motamees
Huvitav on see, et nii kõvad tegijad eksivad tehniliste sõnade valikul.
ot: seepärast ma neid ajakirju enam ei loe.
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Otsingu kaudu juhtusin üle pika aja juhuslikult selle teema otsa.
Pole juba jupi aega Hadot ostnud - pole nagu kusagile sisse vaja panna olnud.
Ilma õlita sõitnud mootor teenib siiani vapralt kastika peal ja viimatimainitud kaubikust on saanud vahepeal matkabuss. Matkabuss on nüüdseks sõitnud 10000km ja käigukasti hääl pole siiani tagasi tulnud.
Panin lihtsalt teadmiseks selle info siia kirja.
C
Vasta