Algselt postitas: motamees
... Huvitav on see, et nii kõvad tegijad eksivad tehniliste sõnade valikul. SURVEASTET mõõdeti enne ja pärast katset. Pildil oli aga kompressomeeter. Ka räägiti midagi rõngaste keerlemisest, mida enne pole kuulnud.
Nagu koolist meeles, pöörlevad sisepõlemismootori kolvirõngad kiirusega kuni 5 pööret minutis. Pöörlemise peamine põhjustaja on silindri hoonimimisjäljed mis asetsevad nurga all.
Seega olukord kus kolme kolvirõnga- nagu "TM" nimetab- "lõtkud" kohakuti satuvad on tõenäoline aga kahtlen kas see kompressiooni oluliselt vähendab.
Algselt postitas: hautz
Kui hoonimisjäljed kadunud ,siis ei pöörle?
See ju kulitab silkindreid ja rõngaid (ma usun ,et see on sissesõiduks)
Vastupidi: "silkindrid" ja rõngad kuluvad kui silinder oleks siledaks poleeritud ja hoonimisjälgi ei oleks kuna siis ei jääks pinnale kaitsvat õlikihti.
Algselt postitas: hautz
Kui hoonimisjäljed kadunud ,siis ei pöörle?
See ju kulitab silkindreid ja rõngaid (ma usun ,et see on sissesõiduks)
Vastupidi: "silkindrid" ja rõngad kuluvad kui silinder oleks siledaks poleeritud ja hoonimisjälgi ei oleks kuna siis ei jääks pinnale kaitsvat õlikihti.
[Muudetud: 4-9-2008 oxecot]
[Muudetud: 5-9-2008 oxecot]
Mis tobe jutt.Sinu jutu järgi,kui silindriseinad on töödanud peegelsiledaks,siis just see meeletu kulumine pihta hakkabki?
Töödanud mootoril on ju silindriseinad peegelsiledad.
Veel mõned tähelepanekud.
Autoks Volvo 440 '97. 200 000 km, mootor normaalses korras, veidi rüüpab õli. Ostes oli selline jama, et tühikäigul mootoris oli väike vibra ja mürin sees (salongis tajutav ja häiriv). alguses sai sõidetud Valvoline Maxlifega, siis proovisin Hado poolsünti (roheline kanister). Mingi 5 000 km pärast muutus mootori töö tühikäigul vaikseks ja vibra kadus (mingit hooldust ega reguleeringuid pole tehtud). Probleem tekkis aga õlirõhu saavutamisega käivitamisel, mootor töötas mitu sekundit enne kui lamp kustus. Nüüd panin uuesti maxlife sisse ja õlirõhu lamp kustub juba starteri pöörete pääl.
Võib-olla mota oskab kuidagi kommentaarida Hado seisukohast?
Algselt postitas: kenu
Võib-olla mota oskab kuidagi kommentaarida Hado seisukohast?
Vibra kadumises võib ju Hadot "süüdistada". Õlirõhu ooteaja kohta ei oska nagu Hadoga küll mingit seost leida.
Pigem arvan, et uue õliga läks ju teine õlifilter ka. Tavaliselt on õli allavajumise (käivitamisel pikk õlirõhu ooteaeg) põhjuseks just filter.
Otsingu kaudu juhtusin üle pika aja juhuslikult selle teema otsa.
Pole juba jupi aega Hadot ostnud - pole nagu kusagile sisse vaja panna olnud.
Ilma õlita sõitnud mootor teenib siiani vapralt kastika peal ja viimatimainitud kaubikust on saanud vahepeal matkabuss. Matkabuss on nüüdseks sõitnud 10000km ja käigukasti hääl pole siiani tagasi tulnud.
Panin lihtsalt teadmiseks selle info siia kirja.