VAZ 2103 must-valgel.

VAZ 2103 must-valgel.

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
Kasutaja avatar
MAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 239
Liitunud: 13 Juun 2008 17:30
Asukoht: Elva
Autod: VAZ 2103 75,

Postitus Postitas MAZ »

1975.a 21031 pagasi luugil kiri Zigulii(kiriliitsas) ja piilari restid mustad, kroomitud vaid välisservad. Porikummi kinnitused on aga porikummid ise tuleb välja,koperatiivi toodang.
Lada, remondi ja ehitamise rõõmud aastast 1971
t
Taruvaras
Foorumi kasutaja
Postitusi: 24
Liitunud: 02 Apr 2009 16:02
Asukoht: Pärnu
Autod: 2101 1972, 2102 1971, 2103 1973, 21011 1975, 2106 1976, 2105 1980.

Postitus Postitas Taruvaras »

 
MAZ kirjutas:No nii sain 1974.a kataloogi kätte. Ei leia viiteid ega märke porikummidele. Mitte ainsatki,mitte kuskil.
Nüüd edasine samm on uurida,millal siis see porikummide paigaldamine ametlikult lahti läks.
Isand Taruvarga(karupapa) väitel juba 1974 lõpp 1975.a algus. Siiani pole põhjust olnud temas kahelda. Aga kaevan edasi,kuhu see asi välja viib?
Panin pildid kataloogidest üles paralleelteemasse, http://forum.automoto.ee/showthread.php ... 463&page=3
Seal on pildihaaval välja toodud lapakate olemasolu 2101-st 2107-ni.
t
Taruvaras
Foorumi kasutaja
Postitusi: 24
Liitunud: 02 Apr 2009 16:02
Asukoht: Pärnu
Autod: 2101 1972, 2102 1971, 2103 1973, 21011 1975, 2106 1976, 2105 1980.

Postitus Postitas Taruvaras »

 
Mel kirjutas:
....Tihedate ribidega autosid on nii porikummidega kui ka ilma.

Lisaks oleks paar küsimust. Mis ajal kasutati tagumistel piilaritel tuulutusresti, mille serv oli kroomitud, aga ribid mustad?
Mis ajal kasutati pagasiluugil valge põhjaga Žiguli (kirillitsas) silti?
Enda tähelepanekute põhjal väidan, et tuulutusreste viitsiti värvida vaid päris alguses -1972-1973. Võib olla ka 74. alguses, see must värv ei püsinud kroomitud pinnal ja koorus lihtsalt maha, millele aitas kaasa pesemine.
Valge (õigemini hõbedase)taustaga ja musta kirjaga ŽIGULI sildiga komplekteeriti samuti alguseotsa 2103-d, värvid pöördusid sildil millalgi 1974.
Umbes samal ajavahemikul, kui valget silti kasutati, paigaldati 03-le salongi ka kellade paneeli, mille välisserv terves perimeetris oli kroomitud, mingil osal toodangust 1974.-l ka hõbedaseks värvitud. Ülejäänud autodel 1974 kuni tootmise lõpuni, nagu ka kõigil 06-tel, on paneeli serv mustast plastist lisaviimistluseta. Kroomitutel ja hõbedastel on paneeli alus valgest plastist.
1973. a. I poolaasta sees hakati esipaneelile jahutuse parendamiseks stantsima 25 peenikest pilu, mis vahetusid 1975. alguses kahe suure ristkülikukujulise ava vastu kuni tootmise lõpuni, samad suured avad ka kõigil 06-listel. Kõikidel ilma piludeta või peenikeste piludega 03-del on teist moodi ka radika kinnituse plekid. Radikas koos tuulekojaga on mootorile lähemal ja ventilaatoritiivik on jäigalt veepumba otsas. Kahe suure avaga esipaneelga autodel on radikas mootorist eemal, ettepoole vähe kaldu ja neil on elektrimootoriga jahutustiivik.
Metallist kroomrestid külgedel ja valgest plastist kroomitud restid kapotil muutusid mustaks 1976.
Endal on ka üks varajane 1973. a. 03, millel tagasilt hõbedane, küljerestid kroomitud servaga aga seest mustaks värvitud, kroomrestid kapotil, spidopaneel kroomservaga, gaasipedaal põrandal, jäik ventikas ja kõik muud algusotsa 03-le omased tilulilud küljes. Karburaatori õhuklapi trossi nupp asub veel roolist vasakul, süüteluku ligiduses. Pidurivedeliku paagid ei ole veel kaks ühes nagu enamusel vaid eraldi, nagu 01-l. Ühel neist on kaas koos tasemeanduri ja juhtmetega. Tagumised porilapakad puuduvad tehasest, kuna ei ole kerele ka tehases keevitatud kinnitusliistu.
Vasta