Klapisääretihendite vahetus Tallinnas
Klapisääretihendite vahetus Tallinnas
Klapisääretihendite vahetus Tallinnas
Tere
Kes oleks nõus sellise töö ette võtma ja kui mahukas (eurodes) see töö oleks. Kui saame hea kauba võib jutuks tulla ka esisilla kappremont ja käigukasti padja vahetus.
Tervitades
Siim
55657090
Kes oleks nõus sellise töö ette võtma ja kui mahukas (eurodes) see töö oleks. Kui saame hea kauba võib jutuks tulla ka esisilla kappremont ja käigukasti padja vahetus.
Tervitades
Siim
55657090
- Qunts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 367
- Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
- Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
- Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
- Kontakt:
Miks arvad, et klapisääre tihendid läbi?
Klapisääre tihendite komplekt vist oli mingi 10€ + Klapikambrikaane tihend umbes 5 €
Aga siis oleks vaja veel regullida klappid.
Samas kuidagi poolik töö tundub ainult klapisääre tihendite vahetamine, kui mina endale teeks siis ikka klapide sooveldamisega koos mis omakorda teeb asja olulisemalt kallimaks.
Tervitades.
Klapisääre tihendite komplekt vist oli mingi 10€ + Klapikambrikaane tihend umbes 5 €
Aga siis oleks vaja veel regullida klappid.
Samas kuidagi poolik töö tundub ainult klapisääre tihendite vahetamine, kui mina endale teeks siis ikka klapide sooveldamisega koos mis omakorda teeb asja olulisemalt kallimaks.
Tervitades.
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
Tänan vastuse eest, ma olen mootoritööde osas pisut roheline, et mis see klappide sooveldamine tähendab ? Töö mõtlesin ette võtta eelkõige sellepärast et masin kipub tossama, eriti kui on kohapeal käinud ja siis pöördesse ajada... Kui selgub et on vaja teha suurem töö ja see on otstarbekas, siis võib seda ka kaaluda.
- Qunts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 367
- Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
- Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
- Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
- Kontakt:
Klappide sooveldamine:saim kirjutas:Tänan vastuse eest, ma olen mootoritööde osas pisut roheline, et mis see klappide sooveldamine tähendab ? Töö mõtlesin ette võtta eelkõige sellepärast et masin kipub tossama, eriti kui on kohapeal käinud ja siis pöördesse ajada... Kui selgub et on vaja teha suurem töö ja see on otstarbekas, siis võib seda ka kaaluda.
Klappid puhtaks ja tihedaks, et ei puhu tuul läbi
kui auto seisnud näiteks öö ja käevitada kas viskab musta välja ?
Kui jah siis klapisääred ei hoia õli kinni ! Aga kui lihtsalt kohapeal käib ja siis pöördesse siis võib olla tegu, et rõngad kinni jäänud või karburaatori vale reguleerling.
Mis värvi on suits ? mis maitsega ?
Samas küsimus mis otstarbeks autot ehitad ?
Oled võhik, aga keegi meist ei ole sündinud mootor süles ja kõik on kusagilt lugenud ja nõu küsinud: nii ka mina ja kui käsi taskust välja ei võtta ei aita sind keegi peale sinu enda !
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
Masin ise on selline, lühidalt sain ta vanaema sõbranna käest, olen teine omanik, sõitnud kokku 105 000km. Enne kui minu kätte jõudis oli 5 aastat garaažis seisnud.
Lasin ära teha keretööd, värvisin uuesti originaalvärvi, ühesõnaga seest väljast nipet näpet. Nüüd tahaks kevadise hoolduse korralikuma ära teha et suvel temaga vahel ringi kulgeda.
Küsimustele vastatates siis musta välja ei viska. Kui kohapeal käib natuke aega, siis tuleb natuke helesinist tossu ja kui kõvasti pöördeid anda siis lööb kena helesinise pilve välja, aga nii suur see pilv ei olnud, et maitset oleks tundnud Projektiauto kohta täidab juba üks esimese seeria Gaz 21.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
isiklikult soovitan leida teise plokikaane, remontida see ära ja vahetada terve kaas juba - peal sääretihendite vahetusega on mitu korda vanad tihendid nii kinni olnud, et tuleb koos juhtpuksi servaga ära = kaane mahavõtmine igal juhul..
uuest kaanest saaks siis 1mm maha ka freesida lasta - tõuseb surveaste ja paraneb mootori kasutegur..
no ja kui hästi läheb saab ehk ka tehase lubatud võimsuse mootorist kätte
uuest kaanest saaks siis 1mm maha ka freesida lasta - tõuseb surveaste ja paraneb mootori kasutegur..
no ja kui hästi läheb saab ehk ka tehase lubatud võimsuse mootorist kätte
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1029
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Peallinnas jagub neid inimesi küllaga, aga hetkel suure tõenäosusega neil kõigil väga kiire kuna tegeletakse väga paljude erinevate projektidega. Kui juuni keskpaiku keegi oma abistavat kätt ei ole pakkunud võib minuga ühendust võtta ja äkki on mul endal selleks ajaks sellise töö jaoks graafikus aega tekkinud.
NB! riiulis peaks mul üks poolik kaas ka olema, mis ootab remondi lõpetamist. Nagu Olaaf soovitas, siis on ka seal juba 1 mm maha võetud Päikest!
NB! riiulis peaks mul üks poolik kaas ka olema, mis ootab remondi lõpetamist. Nagu Olaaf soovitas, siis on ka seal juba 1 mm maha võetud Päikest!