K: Turvapuuri terastoru?
K: Turvapuuri terastoru?
- 01vaz01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
- Asukoht: Pärnu
- Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d
K: Turvapuuri terastoru?
Jagage infot/kontakte, kes müüvad Eestis nõuetele vastava turvapuuri terastoru. Külmtõmmatud keevisõmbluseta terastoru, mõõtudega: 45mm x 2,5mm
38mm x 2,5mm
Kui kellegil häid tutvusi või saad teha soodsamat hinda, siis info igati teretulnud!
meil: erkmann540@hotmail.com
Ettetänades,
Kevin E.
38mm x 2,5mm
Kui kellegil häid tutvusi või saad teha soodsamat hinda, siis info igati teretulnud!
meil: erkmann540@hotmail.com
Ettetänades,
Kevin E.
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Kui peakaare kogupikkus on juba 3,15m, siis lisatorud + ette kaar annavad juba üle 10'ne meetri ilmselt. 15-20m toruga peaks kenasti välja tulema.
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
- Qunts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 367
- Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
- Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
- Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
- Kontakt:
Võid vaadata ka http://uweko.ee
Ma ei mäleta kas seal pakuti või ei.
Ma ei mäleta kas seal pakuti või ei.
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
- 01vaz01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
- Asukoht: Pärnu
- Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d
Täis turvapuuri tehes jah, alla 35jm 38x2,5 torust välja ei tule. Proovi järgi või mõõda mõne täispuuripealt järgi liites otste lõikamine ja väike materjali kadu ka lisaks.
Pluss siis veel pea ja uksekaared 45x2,5 ca 10m
Täis turvapuuri all mõtlen siis:
Nõuetele vastav täis turvapuur, samatüüpi installitakse Ladale ka,
Pluss siis veel pea ja uksekaared 45x2,5 ca 10m
Täis turvapuuri all mõtlen siis:
Nõuetele vastav täis turvapuur, samatüüpi installitakse Ladale ka,
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1464
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
eelton
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 9
- Liitunud: 05 Jaan 2014 17:41
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Autod: Samara
www.intarmetall.ee Küsi ka sealt julgesti toru hinda!
- 01vaz01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
- Asukoht: Pärnu
- Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d
Uurin sealt mis vastavad. Tänud lingi eest.
Võin suuremale ringile välja tuua kohe kes täispuuri ehitada tahab siis Helens OÜ-st on 45mm - 10jm ja 38mm - 35jm hind koos käibemaksuga hetkel 420,42.- eur + transport. Ning töö ise + painutamine + lõikamine + otste lõikamine + keevitamine.
Teadmiseks turvapuuri huvilistele, et korralikku puuri viie kuuesaja euri eest ikka ei saa. Kui just keegi tasuta tööd ei tee oma rõõmuks!
Võin suuremale ringile välja tuua kohe kes täispuuri ehitada tahab siis Helens OÜ-st on 45mm - 10jm ja 38mm - 35jm hind koos käibemaksuga hetkel 420,42.- eur + transport. Ning töö ise + painutamine + lõikamine + otste lõikamine + keevitamine.
Teadmiseks turvapuuri huvilistele, et korralikku puuri viie kuuesaja euri eest ikka ei saa. Kui just keegi tasuta tööd ei tee oma rõõmuks!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1464
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
A miks peab seda nn. täispuri ehitama, kui nõuetele vastava puuri saab 10-12m vähema toruga teha?
ei nori vaid tahaks teada miks peab auto raskemaks tegema ja rohkem raha/ressursse kulutama;)
Ohtusest ei maksa jahuda - kui vastav pauk tuleb siis ei päästa ka see "täispuur", pigem tuleks rõhku panna sellele et sul iste ikka kerekülge kinni jääks ja sina istmesse.
ei nori vaid tahaks teada miks peab auto raskemaks tegema ja rohkem raha/ressursse kulutama;)
Ohtusest ei maksa jahuda - kui vastav pauk tuleb siis ei päästa ka see "täispuur", pigem tuleks rõhku panna sellele et sul iste ikka kerekülge kinni jääks ja sina istmesse.
Festina lente!
- 01vaz01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
- Asukoht: Pärnu
- Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d
Kuna vastavat teemat foorumis pole siis lihtsalt kirjutasin siia ära mis on max hinnad/kogused puurile. Kui vaadata hungari Lada kerel rallikaid siis enamus sõidavad täis puuriga, sealmaal on vist kõige rohkem üldse nn VFTS replica rallikaid. Nõuetele vastavus võib olla, aga miks jätta ainult üks diagonaal risti asemel? Kaitseb löögi korral vaid kahest suunast, rist siiski 4 suunast.
Igal ühel muidugi võimalus vastavalt oma rahakotile, puuri kaalu ja sõidu otstarbele lasta teha.
Minu arvamus on see, et oma ohutuse pealt kokku ei hoia ja sõidan täis puuriga, kaal kaaluks, tuleb võimsam mootor peale panna kui edasi ei vea piisavalt.
Lasin korra peast läbi, et kui 12m kokku hoida siis see tähendab, et autos pole nelja risti jagu toru, lihtsalt huvitab mis nõuetele selline puur vastab, kus pole ukse riste? ei pea kaare risti? ja ei taga risti?
Mainin veel, et keegi liiga kurjaks ei saaks vms, siis ma lihtsalt arutlen asja kalla
Igal ühel muidugi võimalus vastavalt oma rahakotile, puuri kaalu ja sõidu otstarbele lasta teha.
Minu arvamus on see, et oma ohutuse pealt kokku ei hoia ja sõidan täis puuriga, kaal kaaluks, tuleb võimsam mootor peale panna kui edasi ei vea piisavalt.
Lasin korra peast läbi, et kui 12m kokku hoida siis see tähendab, et autos pole nelja risti jagu toru, lihtsalt huvitab mis nõuetele selline puur vastab, kus pole ukse riste? ei pea kaare risti? ja ei taga risti?
Mainin veel, et keegi liiga kurjaks ei saaks vms, siis ma lihtsalt arutlen asja kalla
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1464
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
kui mälu ei peta, siis ustel riste olema ei pea, taga ei pea risti olema kui on peakaarel diagonaal, laes ei pea risti olema kui kõrval keegi istuma ei hakka (enne 2009a. regatud autodel ei pea sedagi olema)
miinimum nõuetele vastav puur ei tähenda seda et see sind ei kaitse!
Tähtis on materiali kvaliteet, keevituskvaliteet, kinnitus kerele
ning enda iste/istekoha kinnitused et sa aknast välja ei lendaks:)
Mida rohkem neid torusi sisse topitakse seda raskem on ka pärast matsu autot paika saada ning nt. rallis on väga ebamugav seal sees toimetada oma kivrite jms. rääkimata autosse sisse/välja tulemisega.
Kuid jah, eks see kõik ole individuaalne
miinimum nõuetele vastav puur ei tähenda seda et see sind ei kaitse!
Tähtis on materiali kvaliteet, keevituskvaliteet, kinnitus kerele
ning enda iste/istekoha kinnitused et sa aknast välja ei lendaks:)
Mida rohkem neid torusi sisse topitakse seda raskem on ka pärast matsu autot paika saada ning nt. rallis on väga ebamugav seal sees toimetada oma kivrite jms. rääkimata autosse sisse/välja tulemisega.
Kuid jah, eks see kõik ole individuaalne
Festina lente!