Samara 1300 mootori forsseerimine

Samara 1300 mootori forsseerimine

Kust saab mis-iganes-asja? Kes teeb mis-iganes-tööd?
Vasta
a
Allondo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 31 Juul 2011 17:48

Samara 1300 mootori forsseerimine

Postitus Postitas Allondo »

Tahaksin lada 2108 1,3l mootorit forseerida, kui palju kannatab kaant maha võtta? Oskab äkki keegi hädats välja aidata.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

76mm tihendiga saab võtta kuni 3mm nii, et kohe katki ei lähe, aga hea oleks võtta blokist + treida kolbe madalamaks - resultaat jääb kauakestvam.

Samara 1300 mootori on surveaste juba tehasest ~9,89 seega peab hoolega arvestama palju maha riivida ja kust vaja on.

blokist võid 0,6-0,7 igal juhul maha võtta - tõuseb kolb 0,1-0,2 tihendisse..

blokist 0,6+ kaanest 0,5 = ~10,8..10,9

Mis on tegevuse lõppeesmärk ja milliseid muudatusi peale mahariivimiste veel plaanis teha on?
Päris nii lihtne see pole, et võtame aga maha ja ongi püss valmis..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
Allondo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 31 Juul 2011 17:48

Postitus Postitas Allondo »

Ei tahagi mingit ilget püssi teha. Lihtsalt lumes sõites jääb lahjaks. Tahaks peale lihvimise midagi lihtsamat veel teha, aga ei oska... Öeldi et silindreid pole mõtet puurida ja suuremaid kolbe panna , kuna annab väga vähe juurde.
r
RLV
Foorumi kasutaja
Postitusi: 106
Liitunud: 28 Nov 2009 00:05
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas RLV »

No selline lihvimine maksab juba kuskil 60+ euri kui mõlemat nii pool mm lihvid.
Kui just keegi tasuta ei tee.
Sealt lihvides väga jõudu ei tule, foorumist otsides räägitakse teinekord nukkvõllidest,
süütest, kaane voolavusest, sisse- ja väljalaskest.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Kui suur on eelarve?
Kõige lihtsam on paigaldada KORRALIK 1,5 mootor, soovitavalt BOSCH sissepritsega masinalt (seal on juba 2110 nukkvõll peal)
sinu 1300 karpa ja jagaja ja muud rupskid sobivad sinna 1:1 külge, eeldusel et tegu on ilma nukkvõlli andurita masinaga.
Edaspidi siis kõik tuuningud käiks 1,5 mootoril.

Kui mootori vahetus kõnealla ei tule ja praegune mootor on väga korralik (surved silindris 12) siis tuleks proovida kaanest -1mm + karpas kütusedüüsid 97,5 küte 145/155; 125 õhk,
eriti hea kui sa leiaks 21083 sisselaske kolle (kanalid suuremad)
2110 nukkvõll (ilma faasiandurita variant)
reguleeritav nukaratas
vabam pealt 48mm otseläbi summuti lõpuni välja.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Mina 1,3 motole ei teeks 48mm toru alla.Pigem eest taha 42 mm
56506878
Vasta