Plokikaane lihvimine

Plokikaane lihvimine

Kust saab mis-iganes-asja? Kes teeb mis-iganes-tööd?
Suletud
v
varumees
Suletud kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Plokikaane lihvimine

Postitus Postitas varumees »

Paar küsimust antud teemal siis jah.
1) palju tasuks yldse lihvida (vaz 2101)? Olen kuulnud et eriti kõrgeks pole Ladal surveastet mõtet ajada. (Plaanis on ka nuka vahetus).
2) Kas keegi teab soovitada konkreetset kohta ja hinda ka oskab öelda?

[Edited on 3-18-2002 by varumees]
v
vvc
Suletud kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas vvc »

1 milli võid tänavasõiduks vabalt maha võtta võidusõiduks võetakse kuni 1,5 maha.
v
varumees
Suletud kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas varumees »

Uurisin seda asja Kavorist.
Lihvitakse kuni 0,5mm ja see maksab 200.-
Kui tahad üle 0,5mm siis tuleb juba freesida ja see maksab 400.- + siis veel lihvimine pärast 200.- nii et 600.- kokku kui tahad yle 0,5mm

Küsimus veel et kas 0,5mm eriti poleks abi vist ?
Ja kas keegi oskab arvutada seost lihvitud millimeetrite ja surveaste muutumise vahel?

[Edited on 3-22-2002 by varumees]
v
vfts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 09 Mai 2009 17:49
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas vfts »

Lasin endal just kaane lihvida +freesida. Tartu Estres taheti lihvimise eest 50 feesisin ca 1,5mm selle eest ka 50. Nii et kokku 100 eeku. 1mm peaks survet tõstma umbes 1 ühiku võrra
s
Siim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mär 2002 09:54
Asukoht: Tartu
Autod: 1980 2101

Postitus Postitas Siim »

huvitav - kuskohas see Estre on? Palju see lisam mm bensukulu / mootori sooritusvõimat tõstab kah?

[Edited on 23-3-2002 by Siim]
s
Siim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mär 2002 09:54
Asukoht: Tartu
Autod: 1980 2101

Postitus Postitas Siim »

Juhiks vagasi teie tähelepanu minu esitet küsimusele Estre asukoha kohta. Niisiis, kus selline kuldaväärt firma pesitseb??
v
vfts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 09 Mai 2009 17:49
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas vfts »

Estre asub Tartus Sepa 15C
s
Siim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mär 2002 09:54
Asukoht: Tartu
Autod: 1980 2101

Postitus Postitas Siim »

Däää, Evo, ei oleks ise selle peale tulnud.

[Edited on 31-3-2002 by Siim]
v
vvc
Suletud kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas vvc »

Mina lasin liffida oma uut 1600 mootori plokki. Maha võeti 1,5 milli, ja ma maksin selle eest 200 eeq minuarust täitsa norm hind arvestada seda, et plokk pidi käima kahe pingi alt läbi kõigepealt freesi alt kust võeti umbes 1,4 mili ja siis mingi liffi alt kust võeti siis yle jäänud ja aeti asi peegel siledaks.

Samuti saab ka plokikaani maha võtta.
v
vvc
Suletud kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas vvc »

bensiini ja süüte suhtes läheb siga pirtsakaks. Ehk siis akkatab sõita ainult kvaliteetse 98 bensiiniga ja süüde peab ka olema kenasti paikas muidu kas jõudu pole või klapid kärisevad kiirendades.
v
vvc
Suletud kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas vvc »

Kui plokk pole just palju kõrgem võrreldes lada omaga siis suva mis plokk. Koer lihtsalt selles, et palju kõrgemad plokid ei mahu enam pinki vahele.
d
dasboot
Suletud kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas dasboot »

Nojaa, aga palju 1mm lihvimine benakulule mõjub?
m
Mike
Foorumi kasutaja
Postitusi: 81
Liitunud: 28 Apr 2002 11:13
Asukoht: Tallinn
Autod: Subaru Forester 116kW
Kontakt:

Postitus Postitas Mike »

Originaali postitas dasboot
Nojaa, aga palju 1mm lihvimine benakulule mõjub?
Mida suurem surveaste seda ökonoomsem!
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

sõitsin kunagi vene ajal ralli teist liigat küll aga kogemusi tehnikas andis palju.mootori surveastme kohta võin nõu ja valemeid anda,siin sedasi läheks see pikaks.Üldiselt võib võtta kaant maha küll aga mitte palju011 nel on optimaalne tn.mootoril 1.5mm.Võidusõidu mootoril oli mul 3mm plokist ja kolvid jooksevad kaande sisse
56506878
s
Siim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mär 2002 09:54
Asukoht: Tartu
Autod: 1980 2101

Postitus Postitas Siim »

Oot-oot. Et 1.5 mm maha võtta on siis ses suhtes turvaline, et kolvid ja klapid ei lähe kogemata teineteisega suure raginaga kokku? (01-l) Ja benakulu ka ei tõuse? Palju lisaHP sellest surveastme tõstmisest oodata on?

[Edited on 13-5-2002 by Siim]
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

tava nukiga ei lähe,kui märk täpselt koos on ja bentsu rüüpab muidugi kangemat.Aga kulu juurde ei tule ,kui ise rohkem ei talla.märk muidugi enam kokku ei lähe ja selle jaoks on tehtud reguleeritav nuki ratas.mul on tehtud mõningaid abi vahendeid millega kolbedele pesasi tehaläbi kaane.aega nõudev üritus aga tulemus on olemas
56506878
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

annab palju juurde kui kaane augud läbi käia ja kokku viia.tegin kunagi omale freesid aga kuskile laenanud või pannud,ei leia enam.muidugi nüüd on vist isegi võimalik freese osta,iga sugu sodi on turud täis. Parem aidake mul e-mail muuta see tuhajuhe@ hot ee ei toimi. õige on villib@hot.ee
56506878
Suletud