1600 ccm + 5 k.

1600 ccm + 5 k.

Kust saab mis-iganes-asja? Kes teeb mis-iganes-tööd?
l
Lauri
Foorumi kasutaja
Postitusi: 69
Liitunud: 09 Juun 2010 00:01
Asukoht: Tartu Viljandi vahel
Autod: Samara 16V

Postitus Postitas Lauri »

Kas see kiri suurel hammakal 2101 10/43 see näitabki ylekandearvu jah.Kas panna null kahele 4,3 differ või 4,1 differ selles on kysimus.Nii et auto koormat ka vedada jõuaks mootor on 1200 cc ja v heas korras.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Jah suurel taldrikul ongi markeering ja see vastab hammaste arvuga esimene arv näitab teo hammaste arvu,teine taldriku arvu.01 mootor jõuab vedada kõigi difritega kuid kohapealt minekuks on
3,9 ülekanne liig kiire kui just ei kasutata väga madala profiiliga rehve.Teisi võid vabalt kasutada,kuid arvan et 4,3 difri
saad odavamalt kätte,kuna nõudlus on just kiiremate järele.Muide nõudlust on ka
4,44 difritele ja arvestades turusituatsiooni võiksid vahetuse korral(4,3 difri vastu),küsida kompensatsiooni
paarsada krooni.
Mina müün 01 differ 300kr,03 differ 500kr,
kiirdiffer 1000kr,hetkel 02 oma pole,kuid müüksin 500krooniga.Difrid on kasutatud,
garantiid kaasa selle raha eest ei saa.
Garantii korral soovin saada difri eest 2/3 uue difri poehinnast.See moodustaks kiirdifril ligemale 2000 kr,teistel veidi vähem.On pakkuda ka uus 01 differ,hind 1000kr
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
l
Lauri
Foorumi kasutaja
Postitusi: 69
Liitunud: 09 Juun 2010 00:01
Asukoht: Tartu Viljandi vahel
Autod: Samara 16V

Postitus Postitas Lauri »

Kas on kuidagi võimalik kindlaks teha mis arvuga differ sees on ilma lahti kakkumata.Mis hammakad tuleb difris vahetada kui see undab.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Kui väljas markeeringut pole,siis väliselt kindlaks muud moodi ei tee,kui tõstad
ühe ratta üles ja keerad kümme ringi ning samas loed mitu ringi teeb kardaan.Nii kiire on ülekanne kui mitu ringi teeb(/10).
Näiteks kui teeb 43 ringi siis on 01 reduktor jne.Ma pean süvenema difri satellitide töö põhimõttesse,äkki on vaja keerata vaid 5ringi(kui teine paigal seisab).
Häält teevad tavaliselt laagrid,või valesti reguleeritud hambumine või laagrite lõtk.
Reduktori reguleerimine on tänamatu töö,st ei saa kunagi kindel olla töö tulemuses ja vahest tuleb reguleeringut teha korduvalt.Kui undamine on võrdeline kiiruse suurenemisega ja muutumatu veojõu olemasolust(mootori vedu-pidurdus),siis on tegemist poolassi laagrite häälitsemisega,võivad häälitseda ka reduktoris olevad poolassi otsalaagrid.
Aga alustuseks tuleks ikkagi poolassid välja võtta ja poolassi küljes olevaid laagreid kontrollida.
NB uusi laagreid poolassidele osta pole mõtet,laagrivahetus on suur töö ja 50kr.eest saaks korraliku laagriga poolasssi.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
l
Lauri
Foorumi kasutaja
Postitusi: 69
Liitunud: 09 Juun 2010 00:01
Asukoht: Tartu Viljandi vahel
Autod: Samara 16V

Postitus Postitas Lauri »

Ardi palun ütle kas oleks siis võimalik saada 5 k kasti mis sobiks 4.3 reduktorile ja oleks muidu ka heas korras.On siis ikke nii et kui 1200 mootor veab 4 käiguga hästi siis jõuab suuremal kiirusel V ka vedada.Ootan pakkumisi ka 05 4k kastile soovitavalt tartus.
Tänud ette
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Spidomeetrinäidu paikaajamiseks tuleb käigukastil spidomeetriteod(nii vedav kui veetav) ära vahetada.05 kastid on ka olemas,h-400kr/tk.Tartusse tulen võib-olla 7-dal.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
l
Lauri
Foorumi kasutaja
Postitusi: 69
Liitunud: 09 Juun 2010 00:01
Asukoht: Tartu Viljandi vahel
Autod: Samara 16V

Postitus Postitas Lauri »

Kui palju kysid 5k itaalia kasti eest siis kui sa juba ise ta nö paika timmid et noh 4.1 difriga õieti näitaks.Kas need kastid mida nii ~400 eek pakutakse on ikke korralikud ja palju see 5k itaalia kast maksaks?
Ja mis veel tagasilda puudutab siis mis hammakad need seal difris häält teevad kas need 2 see suur taldrik ja see mille otsa kardaan läheb või häälitsevad enamasti need muud väiksemad hammakad.Undamine tekib 4käiguga kiirusel 70-lõpuni ja sild undab kogu aeg va siis kui kiirendad kui vabaga lasta sis ka ei unda.A äkki on siis asi hoopis laagrites.Njah nyyd pikk jutt maha räägitud asi sis selles et mis pean ma sillas vahetama et vaikne oleks?
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Väiksed hammasrattad diffris seisavad täiesti paigal kui rehvid on täpselt ühekõrgused ja auto liigub otse,seega nemad häält ei tee.Viga on pigem laagrites või hambumises.5-sed itaalia kastid on ka 3000kr/tk
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Suletud