1. leht 1-st

Kas Viimsis tehakse käimareid ümber?

Postitatud: 22 Juun 2003 16:33
Postitas pesl
Tean, et Viimsis kuskil tehakse ümber vaz-ide käimareid, kuid probleem selles, et ma ei tea ei aadressi ega firma nime. Kui keegi teab võiks teada anda!

Postitatud: 22 Juun 2003 22:10
Postitas marks
Mis moodi või mille jaoks neid ümber tehakse?:puzzled

Postitatud: 27 Juun 2003 14:57
Postitas asjamees
mind huvitaks kuidas moodi neid ringi tehakse , automaadiks või ???:puzzled:lol

Postitatud: 29 Juun 2003 23:47
Postitas asjamees
aga äkki keegi oskaks mulle ära seletada mis selle all mõeldud on ma ei saa pihta ??:(:puzzled:puzzled

Postitatud: 30 Juun 2003 18:16
Postitas Anonymous
Viimsis on aiandi teel! Üks angaar kus mehed neid lada käimareid ymber teevad! Täpset aadressi kahjuks ei tea aga kohta tean kyll!

Postitatud: 02 Juul 2003 15:01
Postitas serbin
mis seal siis ümber tehakse ??? selles konkreetses kohas (viimsis)

Postitatud: 03 Juul 2003 13:52
Postitas asjamees
ma ei saanud sellest aru mismoodi neid ümber tehakse. Mis see annab.

Seletage keegi nüüd see ära

Postitatud: 03 Juul 2003 19:57
Postitas serbin
mina tean küll mida tehakse sport kasti juures aga mind huvitab see et mida need konkreetsed vennad teevad ja kui suure hunniku raha eest:puzzled

Postitatud: 06 Juul 2003 00:00
Postitas serbin
ei sul oli tegelt asjast üprisgi õige arusaam ;)

Postitatud: 07 Juul 2003 22:51
Postitas pesl
Viimsis Pargi teel tehakse autudega igasugu vigureid. Tegelt on nii, et seal lausa ralliks masinaid tehakse. Kui on mingeid soove mootoritel, käimaritel või millelgi muul ümber ehitada siis võib helistada numbril 051 31 201 ja küsida heikit. Aga igasuguste tobeda teoreetilise jamaga, küsimustega paluks mitte tüüdata. Kui on mingi konkreetne soov siis saab abi ikke. Siis see ka, et ärge te lootke, et teil miskit eimillegi eest ää tehakse, kui summas kokkuleppele saab siis tehakse ära igaljuhul.

Postitatud: 30 Aug 2003 22:48
Postitas effekt
Esialgne postitaja asjamees
ma ei saanud sellest aru mismoodi neid ümber tehakse. Mis see annab.

Seletage keegi nüüd see ära
käimareid tehakse ümber ka otselülitusega kastideks. nagu wrc masinatel:) aga seda tegi selline mees nagu enno piirsalu. loodan, et veel keegi tegeleb sellega:cool:

Postitatud: 01 Sept 2003 01:54
Postitas effekt
Esialgne postitaja karsson15
ok yks asi on otse lylitus kast, siis ka ylekande arvu muutmine, kuid olen kuulnud ka et käikuda vahed tehakse lyhemaks, et vahetused käivad kiiremini:puzzled

kuidas sellist asja veel tehakse???
tuleb trenni minna ja harjutada..... kui ise piisavalt kiire oled pole kasti vaja ümber teha:D . aga kui tõsiselt siis kuidas sa otselülitusest veel kiiremaks seda saad?

Postitatud: 02 Sept 2003 08:18
Postitas rs racing
Käiguvahetust nüüd minu arust kasti kaudu küll kiiremaks ei tehta, v.a., et tehakse otsekastiks. Käiguvahetuse saab aga kiiremaks teha käiguhoovastiku ringiehitamisega, kuidas, see jäägu juba iga mehe enda mõelda.
Käigud tehakse aga ringi nii, et nad ei asuks üksteisest "kaugel", ehk siis peale käiguvahetust pööre ei langeks piisavalt palju.
Ja kui mees oled, sõidad väga edukalt ka täiesti tavalise kastiga, lihtsalt hakka metsavahel nühkima ja harjuta parem käsi kiireks :D

Postitatud: 02 Sept 2003 14:01
Postitas olaaf
kiirusest üksi on jääb veidi väheks..
väga tähtis on ka mootori momendi tundmine.. ja selleks tuleb, nagu RSRacing ütles, palju metsateid ja muid teid nühkida. TA tunneb asja..

Meie klubist paistis selle aasta ladacambil silma Berg, kes võttis 1300 mootoriga kiirendades võidu ka 1500/1600 klassis!

Vabandan, et offtopic..

Postitatud: 08 Sept 2003 17:20
Postitas asjamees
krt küll kas te ise ka aru saate mida siis seal viimsis lõpuks ümber tehakse , kas tavalisi kaste otselülitus kastideks ?? või muudetakse võllide arvu?? või tehakse käike lühemaks ??? Seletakse see asi nüüd ükskord korralikult aru:mad: minu arust tundub terve see jutt kuidagi imelik va. RS racingu jutt