Kas Viimsis tehakse käimareid ümber?

Kas Viimsis tehakse käimareid ümber?

Kust saab mis-iganes-asja? Kes teeb mis-iganes-tööd?
Suletud
p
pesl
Suletud kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Kas Viimsis tehakse käimareid ümber?

Postitus Postitas pesl »

Tean, et Viimsis kuskil tehakse ümber vaz-ide käimareid, kuid probleem selles, et ma ei tea ei aadressi ega firma nime. Kui keegi teab võiks teada anda!
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Mis moodi või mille jaoks neid ümber tehakse?:puzzled
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas asjamees »

mind huvitaks kuidas moodi neid ringi tehakse , automaadiks või ???:puzzled:lol
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas asjamees »

aga äkki keegi oskaks mulle ära seletada mis selle all mõeldud on ma ei saa pihta ??:(:puzzled:puzzled
a
Anonymous
Foorumi kasutaja

Postitus Postitas Anonymous »

Viimsis on aiandi teel! Üks angaar kus mehed neid lada käimareid ymber teevad! Täpset aadressi kahjuks ei tea aga kohta tean kyll!
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

mis seal siis ümber tehakse ??? selles konkreetses kohas (viimsis)
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas asjamees »

ma ei saanud sellest aru mismoodi neid ümber tehakse. Mis see annab.

Seletage keegi nüüd see ära
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

mina tean küll mida tehakse sport kasti juures aga mind huvitab see et mida need konkreetsed vennad teevad ja kui suure hunniku raha eest:puzzled
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

ei sul oli tegelt asjast üprisgi õige arusaam ;)
p
pesl
Suletud kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pesl »

Viimsis Pargi teel tehakse autudega igasugu vigureid. Tegelt on nii, et seal lausa ralliks masinaid tehakse. Kui on mingeid soove mootoritel, käimaritel või millelgi muul ümber ehitada siis võib helistada numbril 051 31 201 ja küsida heikit. Aga igasuguste tobeda teoreetilise jamaga, küsimustega paluks mitte tüüdata. Kui on mingi konkreetne soov siis saab abi ikke. Siis see ka, et ärge te lootke, et teil miskit eimillegi eest ää tehakse, kui summas kokkuleppele saab siis tehakse ära igaljuhul.
e
effekt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
Asukoht: kristiine
Autod: 523i sedaan
Kontakt:

Postitus Postitas effekt »

Esialgne postitaja asjamees
ma ei saanud sellest aru mismoodi neid ümber tehakse. Mis see annab.

Seletage keegi nüüd see ära
käimareid tehakse ümber ka otselülitusega kastideks. nagu wrc masinatel:) aga seda tegi selline mees nagu enno piirsalu. loodan, et veel keegi tegeleb sellega:cool:
jahil
e
effekt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
Asukoht: kristiine
Autod: 523i sedaan
Kontakt:

Postitus Postitas effekt »

Esialgne postitaja karsson15
ok yks asi on otse lylitus kast, siis ka ylekande arvu muutmine, kuid olen kuulnud ka et käikuda vahed tehakse lyhemaks, et vahetused käivad kiiremini:puzzled

kuidas sellist asja veel tehakse???
tuleb trenni minna ja harjutada..... kui ise piisavalt kiire oled pole kasti vaja ümber teha:D . aga kui tõsiselt siis kuidas sa otselülitusest veel kiiremaks seda saad?
jahil
r
rs racing
Suletud kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rs racing »

Käiguvahetust nüüd minu arust kasti kaudu küll kiiremaks ei tehta, v.a., et tehakse otsekastiks. Käiguvahetuse saab aga kiiremaks teha käiguhoovastiku ringiehitamisega, kuidas, see jäägu juba iga mehe enda mõelda.
Käigud tehakse aga ringi nii, et nad ei asuks üksteisest "kaugel", ehk siis peale käiguvahetust pööre ei langeks piisavalt palju.
Ja kui mees oled, sõidad väga edukalt ka täiesti tavalise kastiga, lihtsalt hakka metsavahel nühkima ja harjuta parem käsi kiireks :D
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kiirusest üksi on jääb veidi väheks..
väga tähtis on ka mootori momendi tundmine.. ja selleks tuleb, nagu RSRacing ütles, palju metsateid ja muid teid nühkida. TA tunneb asja..

Meie klubist paistis selle aasta ladacambil silma Berg, kes võttis 1300 mootoriga kiirendades võidu ka 1500/1600 klassis!

Vabandan, et offtopic..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas asjamees »

krt küll kas te ise ka aru saate mida siis seal viimsis lõpuks ümber tehakse , kas tavalisi kaste otselülitus kastideks ?? või muudetakse võllide arvu?? või tehakse käike lühemaks ??? Seletakse see asi nüüd ükskord korralikult aru:mad: minu arust tundub terve see jutt kuidagi imelik va. RS racingu jutt
Suletud